Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Prima Beavis & Butthead-materiaal...
huhhuhh, wood, huhhuhhuhuhuh.
En dan te bedenken dat een paar tiental kilometer van jou en mij mensen zich massaal nog steeds zo gedragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.
quote:Tipje van de Koppensnellers-sluier
Vandaag een tipje van de sluier: wat kunnen we zaterdag verwachten van Jack en zijn team bij de eerste aflevering van Koppensnellers?
Uiteraard blijft het concept in grote gedeeltes gelijk aan het programma Kopspijkers. Dus rare fragmenten, de cabaretiers die het nieuws doornemen, vreemde gasten. Echter er zijn ook nieuwe aspecten aan Koppensnellers.
Hierbij een overzichtje:
* De Muzikale Opening: Mike Boddé opent iedere uitzending met een lied over de actuatiliteit van de afgelopen week.
* De Kop van Jut: We zagen hem al bij het eindejaarsprogramma van Jack, het nieuwe spel is de Kop van Jut. Iedere week staat er iemand anders op de Kop van Jut, de taak van de bekende gasten om deze kop van Jut er af te slaan. Morgen zijn tophockeyer Teun de Nooyer en topturner Yuri van Gelder te gast.
* Wij veranderen Nederland: Peter Heerschop en Viggo Waas gaan proberen Nederland te verbeteren. Veel Nederlanders denken eraan om het land te verlaten, aan Peter en Viggo de taak Nederland zo te verbeteren dat ze toch blijven.
* Soapcomedy: De cabaretiers spelen in een ´All in the Family´-setting in een wekelijkse soapcomedy, waarin de actualiteit natuurlijk ook niet ontbreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
De reden waarom negers ook best vaak moslim zijn:Dat kan best een beetje beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem een beetje bêteHee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
Ga toch fietsen, opa!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef opa het volgende:
[..]
Dat kan best een beetje beter.
Ik vind hem een beetje bête
Dat vind ik best leuk Prak Scissors.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
pberends maakt gewoon deel uit van het achtergrond decor van de POL SC-draadjes...
Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef opa het volgende:
[..]
Ben net terug van een 80-kilometertocht.
Wijsneus.
Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!quote:
Bah, een milfhunterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!
.
Milf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bah, een milfhunter [afbeelding].
Ik was vandaag nog met de fiets in Baggelhuizen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bah, een milfhunter [afbeelding].
Ja zo'n disposable waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef opa het volgende:
Heb je ook nog een negerlul?
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja zo'n disposable waarschijnlijk
Een van de weinige spellen waarvan ik alle delen (1,2,3) + addones meervoudig heb bespeeld.quote:
Hoeveel bloed komt er nog bij zijn hersenen met een tool van 34,5 cm.quote:
Nop Descent 1 uit (1994).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Is dat descent 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |