Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Prima Beavis & Butthead-materiaal...
huhhuhh, wood, huhhuhhuhuhuh.
En dan te bedenken dat een paar tiental kilometer van jou en mij mensen zich massaal nog steeds zo gedragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.
quote:Tipje van de Koppensnellers-sluier
Vandaag een tipje van de sluier: wat kunnen we zaterdag verwachten van Jack en zijn team bij de eerste aflevering van Koppensnellers?
Uiteraard blijft het concept in grote gedeeltes gelijk aan het programma Kopspijkers. Dus rare fragmenten, de cabaretiers die het nieuws doornemen, vreemde gasten. Echter er zijn ook nieuwe aspecten aan Koppensnellers.
Hierbij een overzichtje:
* De Muzikale Opening: Mike Boddé opent iedere uitzending met een lied over de actuatiliteit van de afgelopen week.
* De Kop van Jut: We zagen hem al bij het eindejaarsprogramma van Jack, het nieuwe spel is de Kop van Jut. Iedere week staat er iemand anders op de Kop van Jut, de taak van de bekende gasten om deze kop van Jut er af te slaan. Morgen zijn tophockeyer Teun de Nooyer en topturner Yuri van Gelder te gast.
* Wij veranderen Nederland: Peter Heerschop en Viggo Waas gaan proberen Nederland te verbeteren. Veel Nederlanders denken eraan om het land te verlaten, aan Peter en Viggo de taak Nederland zo te verbeteren dat ze toch blijven.
* Soapcomedy: De cabaretiers spelen in een ´All in the Family´-setting in een wekelijkse soapcomedy, waarin de actualiteit natuurlijk ook niet ontbreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
De reden waarom negers ook best vaak moslim zijn:Dat kan best een beetje beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem een beetje bêteHee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
Ga toch fietsen, opa!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef opa het volgende:
[..]
Dat kan best een beetje beter.
Ik vind hem een beetje bête
Dat vind ik best leuk Prak Scissors.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
pberends maakt gewoon deel uit van het achtergrond decor van de POL SC-draadjes...
Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef opa het volgende:
[..]
Ben net terug van een 80-kilometertocht.
Wijsneus.
Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!quote:
Bah, een milfhunterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!
.
Milf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bah, een milfhunter [afbeelding].
Ik was vandaag nog met de fiets in Baggelhuizen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bah, een milfhunter [afbeelding].
Ja zo'n disposable waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef opa het volgende:
Heb je ook nog een negerlul?
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja zo'n disposable waarschijnlijk
Een van de weinige spellen waarvan ik alle delen (1,2,3) + addones meervoudig heb bespeeld.quote:
Hoeveel bloed komt er nog bij zijn hersenen met een tool van 34,5 cm.quote:
Nop Descent 1 uit (1994).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Is dat descent 3?
Nee, helemaal niet. Ze lieten het aan stukken gereten lijk niet eens zien dat in de doos zat. Dat is echt een dooddoener.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef MrX1982 het volgende:
Se7en blijft een goede film.
Zoals Hitchcock zei:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef pberends het volgende:
Nee, helemaal niet. Ze lieten het aan stukken gereten lijk niet eens zien dat in de doos zat. Dat is echt een dooddoener.
jawel, maar het is blijkbaar niet vreemd dat er post gebracht wordt, want de route was bekend.quote:
Het was dan ook een soort van weg. Je weet niet waar die weg heen leidt. Mss wel naar een energiebedrijf ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef Tafkahs het volgende:
jawel, maar het is blijkbaar niet vreemd dat er post gebracht wordt, want de route was bekend.
Ja, een ideale plek om naar 1 iemand een hoofd van z'n vrouw naartoe te sturen. Ik vond het maar nep in verhouding tot al die andere zondaars, die gewoon wel goed neergelegd werden. Vooral die ene met die verteerde spieren was stoerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het was dan ook een soort van weg. Je weet niet waar die weg heen leidt. Mss wel naar een energiebedrijf ofzo.
cool runningsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Yildiz het volgende:
De belastingdienst, Psst, de belastingdienst heeft een nieuwe bank nu met postbank.
Yo sanka, don't go so fast man!
[afbeelding]
Ik vind het wel mooi gevonden van John Doe. Nijd en wraak in één keer waarbij hij anticipeert dat David Mills wraak neemt.Ik kende de film al dus wist hoe hij eindigde maar de eerste keer toen ik hem zag was ik toch wel erg verrast door het einde.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, een ideale plek om naar 1 iemand een hoofd van z'n vrouw naartoe te sturen. Ik vond het maar nep in verhouding tot al die andere zondaars, die gewoon wel goed neergelegd werden. Vooral die ene met die verteerde spieren was stoer
'u bent nooit te jong voor obesitas'?quote:
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF13012006_054quote:VS bouwen nieuwe gevangenis bij Guantanamo
rtr
GUANTANAMO BAY - Vier jaar nadat de eerste gevangenen in de Amerikaanse strijd tegen het terrorisme naar de marinebasis bij Guantanamo Bay op Cuba werden gebracht en in provisorische cellen gestopt, zijn bouwvakkers bezig een complex te bouwen naar het model van een Amerikaanse gevangenis.
De faciliteit krijgt airconditioning, een kliniek, luchtplaatsen - en pijlen die naar Mekka wijzen, zodat de gedetineerden weten in welke richting ze moeten bidden. Volgens de autoriteiten in Gitmo, zoals soldaten de basis noemen, zal de nieuwe gevangenis het leven van de gevangenen verbeteren. Maar critici vrezen dat de bouw van het detentiecentrum onderstreept dat veel gevangenen lange tijd vast zullen zitten.
,,De Amerikaanse regering wil van Gitmo een permanent gevangenenkamp maken zonder juridische bijstand voor de gedetineerden. Ze wil een juridisch zwart gat tot stand brengen waarin honderden mensen zonder aanklacht worden vastgehouden'', zegt Anthony Romero, directeur van de Amerikaanse Unie voor Burgerrechten ACLU.
Openluchtcellen
De eerste twintig gevangenen die door het Amerikaanse leger op 11 januari 2002 naar Guantanamo werden gebracht, kwamen terecht in een tijdelijke dententiefaciliteit, met openluchtcellen die werden ommuurd door gazen hekwerken. Aan de voet van met reusachtige cactussen bezaaide heuvels zetten aannemers nu een gevangenis neer met één verdieping, naast de enige andere zwaarbeveiligde faciliteit van Guantanamo Bay, die werd geopend in mei 2004.
,,De nieuwe detentiefaciliteiten worden gebouwd omdat ze efficiënter zijn en de kwaliteit van leven voor de gevangenen zullen verbeteren'', zegt Luitenant-kolonel Jeremy Martin, die benadrukt dat de nieuwe gevangenis geen ,,teken van blijvendheid'' is.
bava
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
De reden waarom negers ook best vaak moslim zijn:Natuurlijk ben je geen racist of moslimhater...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig om dat te beweren....
http://vroegevogels.vara.nl/portal?_scr=news_newsitem1&id=159221quote:Zorgverzekering voor kopers biologische producten
Datum: 11 januari 2006
Zorgverzekeraar Avero Achmea brengt een verzekering op de markt voor consumenten van biologische producten en werknemers uit de biologische sector. Volgens de verzekeraar is de doelgroep bewust bezig met gezondheid. Achmea biedt de mensen daarom een premie die, aldus de verzekeraar, lager ligt dan gemiddeld.
Voor particulieren die zich voor de verzekering willen aanmelden, geldt dat ze lid moeten zijn van consumentenvereniging Goede Waar & Co, een organisatie die de belangen van de 'bewuste' consument behartigt.
Bron: ANP
Rustig ademhalen, kalmeer en vertel dan de eerste de beste Belgen-mop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je geen racist of moslimhater...
Schandalig om dat te beweren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |