Ja natuurlijjk heeft dat nut.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:13 schreef rashudo het volgende:
Verder kan je je afvragen of het voor bedrijven slim is om het 1 dag voor de deadline in te leveren. Eigen schuld dikke bult heet zoiets.
Reken maar eens uit wat voor dikke boete dat nu gaat opleveren. Heerlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja natuurlijjk heeft dat nut.
Reken eens uit wat voor rente je ontvangt voor 1 dag langer op de bank laten staan bij een belastingbedrag van ca. 1 miljoen euro?
En dan moet je het nu 3 dagen eerder betalen!
Dat ligt niet aan de Postbank.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:13 schreef Bijsmaak het volgende:
Waarom kan de postbank eigenlijk zich niet aanpassen aan alle andere banken??
Nee hoezo dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Postbank.....
De vertragingen liggen bij Interpay.quote:
Maar dat ligt niet (echt) aan de bedrijven. Als de BD de bedrijven had geinformeerd dat het overschrijven nu 4 ipv 1 dag duurt hadden veel bedrijven dan ook eerder overgemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef rashudo het volgende:
[..]
Reken maar eens uit wat voor dikke boete dat nu gaat opleveren. Heerlijk!
Ok maar is dat een reden om niet aan te passenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De vertragingen liggen bij Interpay.
Waarom zou de Postbank zich moeten aanpassen, dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ok maar is dat een reden om niet aan te passen![]()
Wat is dan de reden van zon deadline?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet (echt) aan de bedrijven. Als de BD de bedrijven had geinformeerd dat het overschrijven nu 4 ipv 1 dag duurt hadden veel bedrijven dan ook eerder overgemaakt.
Tenminste daar ga ik vanuit.
Ik vat hem niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Wat is dan de reden van zon deadline?
"dit is de deadline, maar je moet wel eerder betalen.."
lekker nuttig dan..![]()
Omdat het daardoor langer duurt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zou de Postbank zich moeten aanpassen, dan?
Bij alle banken naar de postbank kunnen overmaken, bij de postbank alleen naar postbank rekeningen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Omdat het daardoor langer duurt?
Iedereen 9 cijfers -> Postbank niet
Iedereen Chipknip-> Postbank Chipper
Iedereen overschrijven snel -> Postbank niet
Ja hallo![]()
Het duurt bij Postbank zelf helemaal niet langer dan bij andere banken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef Braamhaar het volgende:
En waarom moet bij de Postbank alles langer duren dan bij andere banken?
Ehm, Postbank is met overschrijven net zo snel als andere banken. Echter van bank naar giro of van giro naar bank, DAT loopt vertraging op.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Omdat het daardoor langer duurt?
Iedereen 9 cijfers -> Postbank niet
Iedereen Chipknip-> Postbank Chipper
Iedereen overschrijven snel -> Postbank niet
Ja hallo![]()
Mee eens, het geld staat dan ook niet meer op je bankrekening.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef Maxvdw het volgende:
Wel, ik vind dat eigen schuld van de bd..
In mijn ogen is een deadline nog altijd het uiterste moment waarna je het bedrag over had moeten schrijven. Dat het geld dan ergens in het midden hangt omdat er een verschil van betalingssystemen is, is toch niet mijn probleem? Ik doe immers wat er van mij verwacht word (het geld overmaken) voordat de deadline verstrijkt..
Ja joh, steken jullie je kop maar lekker in het zand.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mee eens, het geld staat dan ook niet meer op je bankrekening.
Dus heb je betaald!
Je hebt zelfs schriftelijk bewijs dat het geld voor het verstrijken van de deadline van je rekening afgeschreven is. Wat er daarna mee gebeurd, is dus niet jou probleemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mee eens, het geld staat dan ook niet meer op je bankrekening.
Dus heb je betaald!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |