Dat vindt ze fijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:50 schreef George-Butters het volgende:
ik poep op Erica!
Er zijn geen gevallen bekend van vergiftiging tijdens zwemwedstrijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hopelijk niet reeds tijdens haar zwemcarriere.
quote:Wijn: geen BPM voor ondernemers
DEN HAAG - Ondernemers hoeven straks bij de aankoop van een nieuwe bedrijfsauto geen aanschafbelasting, de zogenoemde BPM, meer te betalen. Dit maakt deel uit van een voorstel van staatssecretaris Wijn van Financiën om de autobelasting voor ondernemers te vereenvoudigen.
"Ik heb aan de Tweede Kamer verteld dat ondernemers niet meer die BPM hoeven te betalen", aldus Wijn vrijdag op BNR Nieuwsradio.
Sinds de afschaffing van het grijze kenteken per juli 2005 moeten ondernemers BPM (belasting personenauto's en motoren) betalen. Die heffing, die tot 10.000 euro per auto kan oplopen, kunnen zij later terugvragen bij de Belastingdienst. Omdat die teruggave geregeld lang duurt, leidt dit voorschieten bij sommige ondernemers tot financieringsproblemen.
Wat is dit voor onzin actie, nog meer auto's op de weg. Goed voor het milieu, goed voor de files zullen we maar zeggen.quote:
welke dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
omg er zijn serieuze winkels voor lolita's.
Was bij RTL Boulevard, er is 1 speciale winkel in Nederland.quote:
De regering heeft het in een paar jaar tijd onmogelijk gemaakt voor het midden en kleinbedrijf. Door eerst de aanschaf van bedrijfswagens ontzettend veel duurder te maken en vervolgens het ontslaan van personeel een stuk te vermoeilijken. Zeker voor seizoenswerk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin actie, nog meer auto's op de weg. Goed voor het milieu, goed voor de files zullen we maar zeggen.
quote:Man met grootste penis zoekt vriendin
De man met de grootste penisHij is het beu. De 35-jarige Jonah Falcon heeft al tien jaar geen vriendin meer gehad en leeft nog steeds bij z'n moeder. Da's opvallend, want hij heeft toch 34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden. Hij mag zich dan ook de man met de grootste penis ter wereld noemen.
Jarenlang werkte Falcon als gigolo, maar daar moet hij nu van walgen. "Bij een eerste ontmoeting kijken mensen altijd onmiddellijk naar beneden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Het enige dat me nog interesseert is een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt", zo klaagt de Amerikaanse groot geschapene.
De gemiddelde lengte van een penis in erecte toestand is ongeveer vijftien centimeter. Die van Jonah haalt in slappe toestand al bijna 23 centimeter. Soms vraagt hij zich af hoe zijn leven zou zijn als hij een 'normale' penis had gehad. Hij is ervan overtuigd dat hij op dit moment wel een vaste relatie zou hebben.
hij zou een Adriaanpak aan moeten trekken en als acrobaat door het leven moeten gaan ofzo, iets met schaduwfiguurtjes ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef George-Butters het volgende:
hihi
[..]
[afbeelding]
Hij is gewoon vies en dik, misschien is dat wel een belangrijkere reden
Hij doet me denken aan de Ali G intro. "It's not easy to have a 12 inch."quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hij zou een Adriaanpak aan moeten trekken en als acrobaat door het leven moeten gaan ofzo, iets met schaduwfiguurtjes ofzo![]()
Inderdaad, met een vleugje duits danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan de Ali G intro. "It's not easy to have a 12 inch."
34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef George-Butters het volgende:
hihi
[..]
[afbeelding]
Hij is gewoon vies en dik, misschien is dat wel een belangrijkere reden
wacht maar tot ie er een mooie zwaan van gevouwen heeft, dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden
[afbeelding]
Mijn hemel! Daar word ik niet warm van, daar word ik bang van [afbeelding]!
In mijn buurt komt ie niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |