dat netje van Kylie natuurlijk//quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
What the hell is hier mooi aan?
Die wilde haren, uiteraard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
ehhhm.... (bijna) alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Met der gekke anorexia muizenkop.quote:
En je mail lezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, en ik moet verder scrollen.![]()
Bijna niets. Haar kont is ook een en al cellulitus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ehhhm.... (bijna) alles.
Hoewel haar zusje knapper is.
Wtf is er niet mooi aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ben je blind, motherfuckerquote:
zie Drugshond's analyzequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Met der gekke anorexia muizenkop.
Rot op joh, ze is gewoon petitequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je blind, motherfuckerVet gekke anorexia muizenkop en een dikke fotoshopmake up laag erover heen.
Ja, maar aangezien mensen nu eenmaal dom zijn geloven vele het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bizar. Er is nu minder armoe dan 15 jaar geleden.
Waar is die kop van sigaar-Balkenende op gebaseert? Toch op dat spel Grim Fandango? Of toch Godfather?quote:
D66 zit op een all-time high, vandaar dat het kabinet willen opblazen.quote:
Weet ik veel, het komt van de Jan M websitequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar is die kop van sigaar-Balkenende op gebaseert? Toch op dat spel Grim Fandango? Of toch Godfather?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef pberends het volgende:
[..]
D66 zit op een all-time high, vandaar dat het kabinet willen opblazen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef kLowJow het volgende:
En je mail lezen.
quote:Bron : computerworld
JUNE 13, 2005 (COMPUTERWORLD) - The big red button on the wall in this data center is clearly labeled "emergency shutdown." But coming out of the top of the mounting box is an 8-in. piece of steel conduit with three unconnected wires sticking out. "One worker wondered why the button was still here if it wasn't connected," reports a pilot fish on the scene. "He figured, 'It can't still work, can it? Let's see.' He shut down the entire state government network at 10 a.m. on payroll processing day with one push of the big red button."
ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaalquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Weet ik veel, het komt van de Jan M website![]()
Ja, kLowJow, pberends en Tafkahs zijn idd niet de meest heldere lichten. 14.gifquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien mensen nu eenmaal dom zijn geloven vele het tegenovergestelde.
Gelukkig niet zeg, anders had je nooit gebanned kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, kLowJow, pberends en Tafkahs zijn idd niet de meest heldere lichten. 14.gif
Om dit statement wat recht te trekken, de grootste slag qua armoede werd wel gehaald met de PvdA in de regering, dat wel. Maar goed, het is een politieke beslissing wat armoede genoemd wordt, wat het nogal compliceert.
Hij heeft zijn felicitatietopic achter de schermen nog niet eens gelezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaal![]()
En ik quote hem nog maar even, want de eerste was als reactie op:quote:
quote:Ja, kLowJow, pberends en Tafkahs zijn idd niet de meest heldere lichten. 14.gif
Collega van Breuls.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Tafkahs het volgende:
ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaal![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef pberends het volgende:
[..]
D66 zit op een all-time high, vandaar dat het kabinet willen opblazen.
Gelukkig niet? Wat gelukkig niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, anders had je nooit gebanned kunnen worden
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En ik quote hem nog maar even, want de eerste was als reactie op:
[..]
Min of meer correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Om dit statement wat recht te trekken, de grootste slag qua armoede werd wel gehaald met de PvdA in de regering, dat wel. Maar goed, het is een politieke beslissing wat armoede genoemd wordt, wat het nogal compliceert.
jaja, vergeet niet wie je vrienden zijn he, je bent niet voor niets in het zadel geholpen..quote:
Ja, het niveau in POL....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk ben ik vervallen in het herhalen van statements met toevoeging van een PI. Geen goede zaak.
Hé, ik ben nog steeds gewoon user in POL... Je moet me alleen niet meer tegenspreken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jaja, vergeet niet wie je vrienden zijn he, je bent niet voor niets in het zadel geholpen..
Hopelijk ban je een paar van die knuffelaars *kuch* Tafkahs *kuch* du_ke *kuch* SCH *kuch* RichardQuest *kuch* zodat de SC weer de SC wordt en alles weer recht getrokken wordt en mensen niet in de verleiding gebracht worden tot het posten van nonsens.quote:
Je hebt nu eenmaal de juiste argumenten daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hé, ik ben nog steeds gewoon user in POL... Je moet me alleen niet meer tegenspreken.
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hopelijk ban je een paar van die knuffelaars *kuch* Tafkahs *kuch* du_ke *kuch* SCH *kuch* RichardQuest *kuch* zodat de SC weer de SC wordt en alles weer recht getrokken wordt en mensen niet in de verleiding gebracht worden tot het posten van nonsens.
Ja, als nieuwe FA mag ik de kutklusjes opknappenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal de juiste argumenten daarvoor.
Heb jij ze ooit iets anders zien doen dan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..
Elkaar naar de mond praten is ook zooo links...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb jij ze ooit iets anders zien doen dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |