abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34012722
quote:
De Roy dreigt met 'bom onder monarchie''

Edwin de Roy van Zuydewijn, de bijna ex-man van prinses Margarita, is opnieuw in opspraak geraakt. Na zijn eerdere beschuldigingen aan het adres van de koninklijke familie, is De Roy nu bezig met een boek waarin hij 'een bom legt onder de monarchie'.

Dat zegt de advocaat van De Roy, Pim de Vos, woensdag in De Telegraaf. Volgens De Vos bevat het boek van De Roy 'nieuw, explosief materiaal'. De advocaat spreekt over schandalen die openbaar moeten worden gemaakt in het belang van de samenleving.

Geluidsopnames
Volgens De Vos heeft De Roy genoeg materiaal voor zeker twee boeken en onderhandelt hij nu ook voor uitgave in het buitenland. De Roy maakt voor zijn boek onder meer gebruik van geluidsopnames, die hij stiekem maakte in 2001, toen hij zich tegengewerkt voelde door de koninklijke familie.

Ondanks de scheiding gelooft De Roy dat prinses Margarita nog steeds van hem houdt en dat zij onder druk is gezet door koningin Beatrix en prinses Irene, Margarita's moeder, om van hem te scheiden.

De Roy wil zich alleen neerleggen bij de scheiding als Margarita hem in de rechtbank in zijn gezicht verklaart dat het echt over is.

Pijnlijke onthullingen
Mocht het toch nog goed komen tussen de twee ex-geliefden, dan zal De Roy de meest pijnlijke onthullingen over de koninklijke familie niet opnemen in zijn boek. Een verzoening tussen de prinses en De Roy is echter zeer onwaarschijnlijk.

Het was weer even rustig op dat vlak, maar he's back
pi_34012887
Hoezo chantage Die man is echt zielig gewoon.
Het is trouwens wel een beetje oud niews, dit
pi_34013115
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef Varvara het volgende:
Hoezo chantage Die man is echt zielig gewoon.
Het is trouwens wel een beetje oud niews, dit
Klopt, maar nog niet gepost hier.

Ik vind dit altijd wel leuk, die rellen in het koningshuis
pi_34013376
Ik ook hoor, daar niet van Zonder Edwin de Roy van Zuijdewijn zou het maar een saaie boel zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Varvara op 13-01-2006 14:38:49 ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:29:57 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34013438
Wat een verschrikkelijk aandachtsgeil knaapje is dat toch ook.

Vervelend persoon.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34013851
geinige vent
pi_34013871
Ach, ik denk dat Beatrix zich hierom ligt te bescheuren. En ik kan het haar niet kwalijk nemen. Die man moet echt eens een andere bezigheid gaan zoeken dan het bashen van het Koninklijk Huis. Een treurig figuur is het.
pi_34013997
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef Cheesecake het volgende:
Ach, ik denk dat Beatrix zich hierom ligt te bescheuren. En ik kan het haar niet kwalijk nemen. Die man moet echt eens een andere bezigheid gaan zoeken dan het bashen van het Koninklijk Huis. Een treurig figuur is het.
Volgens mij houdt Beatrix altijd haar hart vast bij dit soort "rellen"
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:53:53 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34014263
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef popolon het volgende:
Wat een verschrikkelijk aandachtsgeil knaapje is dat toch ook.

Vervelend persoon.
Echt wel een vervelende vent
Wat schiet hij daarmee op? Niks !!!
En alleen dat Hij en Margaritha bijna gescheiden zijn Neemt hij daarom wraak op de koninklijke familie ?!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:56:54 #10
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35570137
Prinses Margarita betreurt opname

Prinses Margarita betreurt het dat ze
een gesprek met koningin Beatrix heeft
opgenomen en die bandopname heeft laten
horen aan anderen,onder wie haar ex-man
Edwin de Roy van Zuydewijn.Die wil de
uitspraken van de vorstin wegens "groot
maatschappelijk belang" openbaar maken.

Margarita eist via haar advocaat dat De
Roy de kopie van het gesprek teruggeeft
en de inhoud niet doorvertelt.Ook zijn
verklaring dat Margarita DNA-materiaal
voor een erfelijkheidsonderzoek heeft
afgestaan,moet hij terugnemen.

Eerder heeft Margarita al spijt betuigd
voor het conflict tussen de koninklijke
familie en haarzelf en haar ex-man.

Bron: NOS Teletekst
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:20:52 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35570849
Wat uitgebreider:
quote:
De advocaat van prinses Margarita, Gerard Kemper, heeft Edwin de Roy van Zuydewijn per brief gesommeerd geluidsbanden van een gesprek met koning Beatrix direct af te staan en niets daaruit openbaar te maken. Dat zei De Roy maandagavond in het televisieprogramma Barend en Van Dorp.

Het zou gaan om geluidsbanden van een gesprek met de koningin van 19 januari 2002. Volgens De Roy van Zuydewijn heeft Kemper gedreigd met een kort geding achter gesloten deuren als de ex-man van Margarita de banden of de betreffende brief in de openbaarheid brengt.

De Roy van Zuydewijn meent dat de uitspraken van de koningin op de tapes een "groot maatschappelijk belang'' dienen, en zal daarom de teksten en de brief van Kemper op internet publiceren.

Op de sinds maandagavond op internet te vinden website www.hypocrietofniet.nl heeft De Roy van Zuydewijn de brief van Kemper, gedateerd op 14 februari, gepubliceerd. Daaruit blijkt dat het gaat om in het geheim gemaakte opnamen, die Margarita en haar man eerder aan verslaggevers van tijdschrift HP/De Tijd lieten horen.

"Openbaarmaking van het gesprek tussen Margarita en haar tante is een inbreuk op haar persoonlijke levenssfeer en die van haar gesprekspartner en om die reden onrechtmatig'', aldus Kemper in de brief.

Volgens De Roy van Zuydewijn kan hij echter niet om het maatschappelijk belang van de banden heen. ,,Als een staatshoofd zich uitlaat zoals op die banden, moet Nederland daar kennis van kunnen nemen.''

Eind december deed ook het gerucht de ronde dat Margarita dna-materiaal heeft afgestaan om via onderzoek te bewijzen dat koningin Beatrix geen recht heeft op de troon. Zij zou een haarlok, speeksel en een kledingstuk hebben afgestaan. Het genetisch materiaal zou moeten aantonen dat Beatrix niet afstamt van koning Willem I en daarom geen recht heeft op de troon. Margarita heeft nu van De Roy een verklaring geëist waarin hij stelt dat zij dit materiaal nooit heeft afgestaan.

De prinses zou in de zomer van 2003 met het dna-onderzoek akkoord zijn gegaan. Op dat moment was zij verwikkeld in een conflict met haar familie, omdat die haar toenmalige echtgenoot niet zou accepteren.

Prinses Margarita vindt het 'achteraf onbehoorlijk' dat ze een opname heeft gemaakt van een gesprek met haar tante Beatrix en die aan anderen, onder wie haar ex Edwin de Roy van Zuydewijn, heeft laten horen. Dat heeft ze dinsdag via haar advocaat laten weten.

De prinses zegt verder dat ze nooit DNA-materiaal heeft afgestaan voor een erfelijkheidsonderzoek naar de familielijn van de Oranjes, iets dat De Roy wel beweerde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:23:43 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35570956
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:05:58 #13
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35575847
Copycat, mag deze topic richting NWS?
pi_35575931
ik snap dat gedweep van Barend en van Dorp ook helemaal niet , met die vent.
Die de Roy komt over als een ziekelijk rancuneuze de realiteit volkomen kwijtgeraakt psychiatrisch patient, waarom geven zij die mallloot toch steeds een podium, en lullen ze zo met hem mee, en zijn nergens echt kriitsch?

dit alles terzijde uiteraard
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:10:32 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35575986
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Hallulama het volgende:
Copycat, mag deze topic richting NWS?
Waarom?
Ik vind persoonlijk dat het moddersmijt onderwerp hier prima past .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:21:21 #16
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35576410
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef Copycat het volgende:

Waarom?
Ik vind persoonlijk dat het moddersmijt onderwerp hier prima past .
Ja, dat is waar, zoals het op dit moment ook in NWS past.

Toch jammer dat topics niet in twee categorieën tegelijk kunnen staan.
pi_35592369
Ik had dit alweer een hele tijd niet gevolgd, maar waar ik me vooral over verbaas is hoe die man iedere keer komt met aankondigingen van grote onthullingen om vervolgens met niks meer te komen dan een brief van een advocaat van zijn vrouw en een antwoord daarop van hemzelf waar hij kennelijk met behulp van een Story suggestieve zinnen schrijver op heeft zitten zwoegen om veel te suggeren maar niks te zeggen.
pi_35619278
Hij wil 2 miljoen euro.

Wat een rat zeg .

Zie Koninklijke familie wees schikkingsvoorstel af
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:32:12 #19
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35619462
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Hij wil 2 miljoen euro.

Wat een rat zeg .

Zie Koninklijke familie wees schikkingsvoorstel af
Het geeft te denken ja, maar om hem nou gelijk een rat te noemen, zo goed ken ik de beste man of de situatie waarin hij zit niet, jij wel, schatje?
  donderdag 2 maart 2006 @ 05:00:24 #20
140904 MLF
Unazukin
pi_35632640
triest manneltje
pi_35635721
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Het geeft te denken ja, maar om hem nou gelijk een rat te noemen, zo goed ken ik de beste man of de situatie waarin hij zit niet, jij wel, schatje?
Ik heb een bepaald beeld van die man gekregen en dat is voor mij meer dan voldoende om hem een rat te noemen.
pi_35649366
Ja, ik vraag me ook af wat voor psychologisch rapport sommige mensen wel niet helemaal willen zien voordat ze een oordeel durven te hebben over iets. (Volgens mij zijn dat soort mensen niet helemaal normaal, niet echt opgewassen tegen de wereld).
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:05:03 #23
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35649832
Sjonge jonge... is die man nu nog steeds bezig? Laat ie z'n leven eens oppakken ipv tot vervelens toe proberen de Oranjes met de grond gelijk te maken.
't Is zo oud allemaal dit. En 't zijn hele zwartmakerij was vanaf het begin af aan al een zielige vertoning. Laat die vent zich zelf een goed onderzoeken, zeg. Volgens mij zit er ergens wat hersenweefsel los.
(Un)masking for the greater good.
pi_35911999
Kan iemand mij nou uitleggen of hij die informatie nu wel of niet bekend wil maken? Hij draaikont zo dat ik in ieder geval niet meer begrijp wat hij zegt te zullen gaan doen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:57:10 #25
140904 MLF
Unazukin
pi_35913693
hij heeft zijn eigen weblog, ben alleen vergeten hoe die heet, google mss?

maar ik vind het een grote L U L

gevonden

http://www.hypocrietofniet.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')