abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34012722
quote:
De Roy dreigt met 'bom onder monarchie''

Edwin de Roy van Zuydewijn, de bijna ex-man van prinses Margarita, is opnieuw in opspraak geraakt. Na zijn eerdere beschuldigingen aan het adres van de koninklijke familie, is De Roy nu bezig met een boek waarin hij 'een bom legt onder de monarchie'.

Dat zegt de advocaat van De Roy, Pim de Vos, woensdag in De Telegraaf. Volgens De Vos bevat het boek van De Roy 'nieuw, explosief materiaal'. De advocaat spreekt over schandalen die openbaar moeten worden gemaakt in het belang van de samenleving.

Geluidsopnames
Volgens De Vos heeft De Roy genoeg materiaal voor zeker twee boeken en onderhandelt hij nu ook voor uitgave in het buitenland. De Roy maakt voor zijn boek onder meer gebruik van geluidsopnames, die hij stiekem maakte in 2001, toen hij zich tegengewerkt voelde door de koninklijke familie.

Ondanks de scheiding gelooft De Roy dat prinses Margarita nog steeds van hem houdt en dat zij onder druk is gezet door koningin Beatrix en prinses Irene, Margarita's moeder, om van hem te scheiden.

De Roy wil zich alleen neerleggen bij de scheiding als Margarita hem in de rechtbank in zijn gezicht verklaart dat het echt over is.

Pijnlijke onthullingen
Mocht het toch nog goed komen tussen de twee ex-geliefden, dan zal De Roy de meest pijnlijke onthullingen over de koninklijke familie niet opnemen in zijn boek. Een verzoening tussen de prinses en De Roy is echter zeer onwaarschijnlijk.

Het was weer even rustig op dat vlak, maar he's back
pi_34012887
Hoezo chantage Die man is echt zielig gewoon.
Het is trouwens wel een beetje oud niews, dit
pi_34013115
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef Varvara het volgende:
Hoezo chantage Die man is echt zielig gewoon.
Het is trouwens wel een beetje oud niews, dit
Klopt, maar nog niet gepost hier.

Ik vind dit altijd wel leuk, die rellen in het koningshuis
pi_34013376
Ik ook hoor, daar niet van Zonder Edwin de Roy van Zuijdewijn zou het maar een saaie boel zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Varvara op 13-01-2006 14:38:49 ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:29:57 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34013438
Wat een verschrikkelijk aandachtsgeil knaapje is dat toch ook.

Vervelend persoon.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34013851
geinige vent
pi_34013871
Ach, ik denk dat Beatrix zich hierom ligt te bescheuren. En ik kan het haar niet kwalijk nemen. Die man moet echt eens een andere bezigheid gaan zoeken dan het bashen van het Koninklijk Huis. Een treurig figuur is het.
pi_34013997
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef Cheesecake het volgende:
Ach, ik denk dat Beatrix zich hierom ligt te bescheuren. En ik kan het haar niet kwalijk nemen. Die man moet echt eens een andere bezigheid gaan zoeken dan het bashen van het Koninklijk Huis. Een treurig figuur is het.
Volgens mij houdt Beatrix altijd haar hart vast bij dit soort "rellen"
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:53:53 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34014263
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef popolon het volgende:
Wat een verschrikkelijk aandachtsgeil knaapje is dat toch ook.

Vervelend persoon.
Echt wel een vervelende vent
Wat schiet hij daarmee op? Niks !!!
En alleen dat Hij en Margaritha bijna gescheiden zijn Neemt hij daarom wraak op de koninklijke familie ?!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:56:54 #10
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35570137
Prinses Margarita betreurt opname

Prinses Margarita betreurt het dat ze
een gesprek met koningin Beatrix heeft
opgenomen en die bandopname heeft laten
horen aan anderen,onder wie haar ex-man
Edwin de Roy van Zuydewijn.Die wil de
uitspraken van de vorstin wegens "groot
maatschappelijk belang" openbaar maken.

Margarita eist via haar advocaat dat De
Roy de kopie van het gesprek teruggeeft
en de inhoud niet doorvertelt.Ook zijn
verklaring dat Margarita DNA-materiaal
voor een erfelijkheidsonderzoek heeft
afgestaan,moet hij terugnemen.

Eerder heeft Margarita al spijt betuigd
voor het conflict tussen de koninklijke
familie en haarzelf en haar ex-man.

Bron: NOS Teletekst
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:20:52 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35570849
Wat uitgebreider:
quote:
De advocaat van prinses Margarita, Gerard Kemper, heeft Edwin de Roy van Zuydewijn per brief gesommeerd geluidsbanden van een gesprek met koning Beatrix direct af te staan en niets daaruit openbaar te maken. Dat zei De Roy maandagavond in het televisieprogramma Barend en Van Dorp.

Het zou gaan om geluidsbanden van een gesprek met de koningin van 19 januari 2002. Volgens De Roy van Zuydewijn heeft Kemper gedreigd met een kort geding achter gesloten deuren als de ex-man van Margarita de banden of de betreffende brief in de openbaarheid brengt.

De Roy van Zuydewijn meent dat de uitspraken van de koningin op de tapes een "groot maatschappelijk belang'' dienen, en zal daarom de teksten en de brief van Kemper op internet publiceren.

Op de sinds maandagavond op internet te vinden website www.hypocrietofniet.nl heeft De Roy van Zuydewijn de brief van Kemper, gedateerd op 14 februari, gepubliceerd. Daaruit blijkt dat het gaat om in het geheim gemaakte opnamen, die Margarita en haar man eerder aan verslaggevers van tijdschrift HP/De Tijd lieten horen.

"Openbaarmaking van het gesprek tussen Margarita en haar tante is een inbreuk op haar persoonlijke levenssfeer en die van haar gesprekspartner en om die reden onrechtmatig'', aldus Kemper in de brief.

Volgens De Roy van Zuydewijn kan hij echter niet om het maatschappelijk belang van de banden heen. ,,Als een staatshoofd zich uitlaat zoals op die banden, moet Nederland daar kennis van kunnen nemen.''

Eind december deed ook het gerucht de ronde dat Margarita dna-materiaal heeft afgestaan om via onderzoek te bewijzen dat koningin Beatrix geen recht heeft op de troon. Zij zou een haarlok, speeksel en een kledingstuk hebben afgestaan. Het genetisch materiaal zou moeten aantonen dat Beatrix niet afstamt van koning Willem I en daarom geen recht heeft op de troon. Margarita heeft nu van De Roy een verklaring geëist waarin hij stelt dat zij dit materiaal nooit heeft afgestaan.

De prinses zou in de zomer van 2003 met het dna-onderzoek akkoord zijn gegaan. Op dat moment was zij verwikkeld in een conflict met haar familie, omdat die haar toenmalige echtgenoot niet zou accepteren.

Prinses Margarita vindt het 'achteraf onbehoorlijk' dat ze een opname heeft gemaakt van een gesprek met haar tante Beatrix en die aan anderen, onder wie haar ex Edwin de Roy van Zuydewijn, heeft laten horen. Dat heeft ze dinsdag via haar advocaat laten weten.

De prinses zegt verder dat ze nooit DNA-materiaal heeft afgestaan voor een erfelijkheidsonderzoek naar de familielijn van de Oranjes, iets dat De Roy wel beweerde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:23:43 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35570956
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:05:58 #13
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35575847
Copycat, mag deze topic richting NWS?
pi_35575931
ik snap dat gedweep van Barend en van Dorp ook helemaal niet , met die vent.
Die de Roy komt over als een ziekelijk rancuneuze de realiteit volkomen kwijtgeraakt psychiatrisch patient, waarom geven zij die mallloot toch steeds een podium, en lullen ze zo met hem mee, en zijn nergens echt kriitsch?

dit alles terzijde uiteraard
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:10:32 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35575986
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Hallulama het volgende:
Copycat, mag deze topic richting NWS?
Waarom?
Ik vind persoonlijk dat het moddersmijt onderwerp hier prima past .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:21:21 #16
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35576410
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef Copycat het volgende:

Waarom?
Ik vind persoonlijk dat het moddersmijt onderwerp hier prima past .
Ja, dat is waar, zoals het op dit moment ook in NWS past.

Toch jammer dat topics niet in twee categorieën tegelijk kunnen staan.
pi_35592369
Ik had dit alweer een hele tijd niet gevolgd, maar waar ik me vooral over verbaas is hoe die man iedere keer komt met aankondigingen van grote onthullingen om vervolgens met niks meer te komen dan een brief van een advocaat van zijn vrouw en een antwoord daarop van hemzelf waar hij kennelijk met behulp van een Story suggestieve zinnen schrijver op heeft zitten zwoegen om veel te suggeren maar niks te zeggen.
pi_35619278
Hij wil 2 miljoen euro.

Wat een rat zeg .

Zie Koninklijke familie wees schikkingsvoorstel af
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:32:12 #19
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35619462
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Hij wil 2 miljoen euro.

Wat een rat zeg .

Zie Koninklijke familie wees schikkingsvoorstel af
Het geeft te denken ja, maar om hem nou gelijk een rat te noemen, zo goed ken ik de beste man of de situatie waarin hij zit niet, jij wel, schatje?
  donderdag 2 maart 2006 @ 05:00:24 #20
140904 MLF
Unazukin
pi_35632640
triest manneltje
pi_35635721
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Het geeft te denken ja, maar om hem nou gelijk een rat te noemen, zo goed ken ik de beste man of de situatie waarin hij zit niet, jij wel, schatje?
Ik heb een bepaald beeld van die man gekregen en dat is voor mij meer dan voldoende om hem een rat te noemen.
pi_35649366
Ja, ik vraag me ook af wat voor psychologisch rapport sommige mensen wel niet helemaal willen zien voordat ze een oordeel durven te hebben over iets. (Volgens mij zijn dat soort mensen niet helemaal normaal, niet echt opgewassen tegen de wereld).
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:05:03 #23
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35649832
Sjonge jonge... is die man nu nog steeds bezig? Laat ie z'n leven eens oppakken ipv tot vervelens toe proberen de Oranjes met de grond gelijk te maken.
't Is zo oud allemaal dit. En 't zijn hele zwartmakerij was vanaf het begin af aan al een zielige vertoning. Laat die vent zich zelf een goed onderzoeken, zeg. Volgens mij zit er ergens wat hersenweefsel los.
(Un)masking for the greater good.
pi_35911999
Kan iemand mij nou uitleggen of hij die informatie nu wel of niet bekend wil maken? Hij draaikont zo dat ik in ieder geval niet meer begrijp wat hij zegt te zullen gaan doen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:57:10 #25
140904 MLF
Unazukin
pi_35913693
hij heeft zijn eigen weblog, ben alleen vergeten hoe die heet, google mss?

maar ik vind het een grote L U L

gevonden

http://www.hypocrietofniet.nl/
pi_35918062
Ja ik heb nou juist op die weblog gekeken. Maar nu snap ik echt niet meer wat ie nou eigenlijk wil gaan doen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:04:09 #27
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_35919088
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb een bepaald beeld van die man gekregen en dat is voor mij meer dan voldoende om hem een rat te noemen.
Eens is met schatje.
Edwin . Sneue aandachtstrekker en geldwolf is het, niets meer.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 07:42:45 #28
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35932988
Ik ving laatst ergens dat ie voor twee miljoen de Oranjes wel met rust zou laten.
Begrijpelijk dat ie geld wil, volgens mij is die man zowat platzak.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:11:40 #29
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35934869
Natalie, Edwin ontkent dus al TIJDEN dat hij heeft willen schikken voor 2 miljoen, waar komt dat verhaal eigenlijk vandaan? Het stond in de krant zeker? Of in prive?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:18:45 #30
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35935022
Ik las het donderdag ergens. Geen idee waar.
Roddelbladen als Privé etc lees ik niet. Dus daaruit komt 't iig niet.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:20:18 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35935048
De Roy is wel met een boek bezig.
Hoorde ik Peter gisteren bij Boulevard zeggen !
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:24:52 #32
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35935141
Ik las 't hier op FOK!, zie ik. In ons Koninklijk nieuws en foto's - deel 4 - topic. Originele bron is Nu.nl
quote:
Koninklijke familie wees schikkingsvoorstel af

Uitgegeven: 1 maart 2006 17:40
DEN HAAG - De koninklijke familie heeft in het verleden een schikkingsvoorstel van Edwin de Roy van Zuydewijn, de ex-man van prinses Margarita, afgewezen. Het Koninklijk Huis heeft zelf nimmer een dergelijk voorstel aan de voormalige echtgenoot van de prinses gedaan.

Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst RVD dinsdag bevestigd. De Roy van Zuydewijn deed zijn voorstel al enige tijd geleden, aldus de RVD. Wat het voorstel precies inhield weet de woordvoerder niet. De Roy suggereert zelf dat hij voor 2 miljoen euro Margarita voorgoed met rust zou laten en zijn stilzwijgen zou bewaren.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:33:12 #33
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35935311
Natalie, Edwin ontkent dit dus keihard:

"De stelling dat ik een schikkingsvoorstel zou hebben gedaan van twee miljoen Euro raakt kant noch wal. Het is mr Kemper zelf die in een aantal roddelbladen bevestigd heeft dat HIJ inderdaad in onderhandeling is. Zowel Kemper als de RVD liegen keihard. Hierover zal ik later een persbericht doen uitgaan."
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:34:10 #34
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35935323
Ja, dat snapte ik al uit je tekst, Hallulama.
Je vroeg waar ik 't vandaan had. Daarom geef ik je die quote.

Persoonljk vind ik Edwin nogal een dubieus figuur. 't Zou me daarom ook niets verbazen als ie zelf een potje staat te liegen om zijn fagiele reputatie nog een beetje hoog te houden.
pi_35935385
Die man is zooo obsessief.
Zijn hele leven staat in het teken van zijn gram halen.
Hij droomt nog steeds van een ex die ms wel terugkomt bij hem ook nog eens.
Als ik hem zie, zie ik zoveel woede, en dat was al op de dag van de bruiloft
die ruk aan de arm van zijn bruid omdat ze iets te lang naar het publiek zwaaide.

Ik vind het een nare man
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:38:46 #36
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35935408
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:34 schreef Natalie het volgende:
Ja, dat snapte ik al uit je tekst, Hallulama.
Je vroeg waar ik 't vandaan had. Daarom geef ik je die quote.

Persoonljk vind ik Edwin nogal een dubieus figuur. 't Zou me daarom ook niets verbazen als ie zelf een potje staat te liegen om zijn fagiele reputatie nog een beetje hoog te houden.
Geen idee wie of wat ik moet geloven, laat ze 't maar uitvechten, we krijgen de waarheid hopelijk vanzelf wel te horen.

Tot die tijd pas ik in iedergeval wel voor het vellen van oordelen, lijkt me wel het slimste wat je kunt doen, in plaats van blind achter één van beide partijen aanlopen.
pi_35935475
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:38 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Geen idee wie of wat ik moet geloven, laat ze 't maar uitvechten, we krijgen de waarheid hopelijk vanzelf wel te horen.

Tot die tijd pas ik in iedergeval wel voor het vellen van oordelen, lijkt me wel het slimste wat je kunt doen, in plaats van blind achter één van beide partijen aanlopen.
slimste?

hoezo, je kan toch wel een idee hebben, een indruk?
er vallen geen doden of zo, hoor, als je je indruk uit.

en het is ook geen schande om je mening bij te stellen eventueel later.
als we allemaal lekker op de vlakte blijven, valt er weinig te reageren hier
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:43:21 #38
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_35935518
Ik moet die man ook niet, maar dit zou wel vet zijn van hem als hij dit gaat publiceren, dat hele koningshuis van ons is eigenlijk al 1 grote oplichterij.

De monarchie kost ons al veel geld, nu mogen wij ook wel weten wat er afspeelt.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:50:08 #39
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35935665
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:37 schreef milagro het volgende:
die ruk aan de arm van zijn bruid omdat ze iets te lang naar het publiek zwaaide.

Ik vind het een nare man
Dat laatste herinner ik me idd ook nog.
Vond ze ook helemaal niet bij elkaar passen. Prinses Margarita lijkt me zo'n beïnvloedbaar en emotioneel niet geheel slabiele vrouw. En Edwin... zo overheersend en controlfreakerig. Da's tenminste hoe ze op me overkomen.
pi_35935764
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat laatste herinner ik me idd ook nog.
Vond ze ook helemaal niet bij elkaar passen. Prinses Margarita lijkt me zo'n beïnvloedbaar en emotioneel niet geheel slabiele vrouw. En Edwin... zo overheersend en controlfreakerig. Da's tenminste hoe ze op me overkomen.
op mij ook.

ze is een labiel wrak en daarom een makkelijke prooi voor een bezitterig persoon, wat ik denk dat de Roy is.

zijn lieve woordjes zijn net te lief, er klinkt dwang doorheen, en in haar ogen (destijds) angst en compleet overgeleverd zijn, machteloosheid.

damn, het lijkt wel een boek van Nicci French
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:56:07 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35935811
ik word schijtziek van dat mannetje. Kunnen ze geen bom onder hém leggen ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:56:15 #42
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35935815
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:38 schreef Hallulama het volgende:

[..]

We zitten hier natuurlijk met z'n allen zover van de situatie af dat we alleen kunnen oordelen naar wat we via de media van ze vernemen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:02:12 #43
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35935961
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:53 schreef milagro het volgende:

op mij ook.

ze is een labiel wrak en daarom een makkelijke prooi voor een bezitterig persoon, wat ik denk dat de Roy is.

zijn lieve woordjes zijn net te lief, er klinkt dwang doorheen, en in haar ogen (destijds) angst en compleet overgeleverd zijn, machteloosheid.

damn, het lijkt wel een boek van Nicci French
't Is nogal wat.. Margarita is het nichtje van de Koningin. Ze is naar haar vernoemd en ik geloof zelfs dat Beatrix haar peetmoeder is, en ineens keert ze zich geheel tegen haar eigen familie. Natuurlijk zal er best wat gebeurd zijn. Want waar rook is, is ook wel vuur. Maar sinds ze afstand van De Roy heeft genomen, lijkt ze weer helemaal gelukkig met haar familie te zijn. Dat geeft toch te denken.
pi_35942187
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:37 schreef milagro het volgende:

Ik vind het een nare man
It runs in the family, zijn zuster is net zo erg.
pi_35942292
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

It runs in the family, zijn zuster is net zo erg.
oh ja?

die ken ik niet, is daar ook wat smeuiigs te melden dan, via linkje desnoods om on topic te blijven
pi_35942343
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef milagro het volgende:

[..]

oh ja?

die ken ik niet, is daar ook wat smeuiigs te melden dan, via linkje desnoods om on topic te blijven
Nee, niet echt heel smeuIïg behalve dan dat ze een verbetenheid heeft in de vertegenwoordiging van haar cliënten die er alleszins op lijkt alsof ze een persoonlijke oorlog aan het uitvechten is.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:15:08 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35942379
mag ik een voorzichtige par(r)allel trekken tussen hem en gretta duisenberg?

vermaeckelijck om te zien, maar eigenlijk zouden ze tegen zichzelf beschermd moeten worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35942436
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
mag ik een voorzichtige parralel trekken tussen hem en gretta duisenberg?

vermaeckelijck om te zien, maar eigenlijk zouden ze tegen zichzelf beschermd moeten worden.
nou, bij de Roy zie ik nog wel oprechte verontwaardiging , door al die bezeten rancune heen.
hij heeft oprecht met zichzelf te doen

bij Gretta twijfel ik daar toch wel aan, die oprechtheid tav de 'slachtoffers' , haar fanatisme komt meer voort uit haar haat voor de andere partij, zo komt het over bij mij dan.
pi_35942605
Hmm.. tough call, ik heb die Gretta niet zo gevolgd en deze halve gare de laatste tijd ook maar half (hij is gewoon niet te volgen volgens mij).
pi_35942880
hoeveel bommen heeft hij nu al onder de monawchie gelegd?
  zondag 12 maart 2006 @ 12:00:07 #51
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35961815
Prinses Margarita moet fijn scheiden van die engert en trouwen met een fatsoenlijke man die haar oprecht waardeert en niet tegen haar familie op probeert te zetten.
pi_35966232
Ze zijn toch al een tijdje gescheiden?
  zondag 12 maart 2006 @ 15:41:53 #53
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35966767
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn toch al een tijdje gescheiden?
Nee. Prinses Margarita heeft de procedure stop gezet.
pi_35967195
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nee. Prinses Margarita heeft de procedure stop gezet.
nah Wat een stom wijf Waarom?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:47:15 #55
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36029063
Ik geloof dat het iets te maken had met dat zij hem geld moest dokken omdat hij geen inkomsten heeft oid.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:07:23 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_36029557
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef Natalie het volgende:
Ik geloof dat het iets te maken had met dat zij hem geld moest dokken omdat hij geen inkomsten heeft oid.
Gierig kreng.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_36029931
Vraag me af wanneer gekke Henkie weer een gaatje mag gaan opvullen bij B&vD
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:42:30 #58
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36030401
Updated: http://www.hypocrietofniet.nl/

"Verbazingwekkend is nu dat het zusterblad van HP/De Tijd, Weekend doodleuk komt met onthullingen die op de tape zouden staan. Voor mij is dit onnavolgbaar en reden om bijgaande brief aan de directie van Audax te zenden."

http://www.hypocrietofniet.nl/downloads/edrvz_audax_9615.pdf
pi_36031167
Wanneer zou ik een brief van 'm kunnen verwachten?
pi_36501497
Omringd door 2 bodyguards naar de rechtszaak.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:59:09 #61
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36521181
't Is gewoon triest, die vent.
"Ze zijn gestolen." Yeah right. Daar geloof ik vrij weinig van.
pi_36523111
dat ze eens een bom onder de roy van zuijderwijn gooien... KWAL
  dinsdag 11 april 2006 @ 07:58:19 #63
55900 GM
vind ik dan toch
pi_36846247
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Maar sinds ze afstand van De Roy heeft genomen, lijkt ze weer helemaal gelukkig met haar familie te zijn. Dat geeft toch te denken.
NIet in de laatste plaats over haar familie moet ik zeggen. Ik vind die familie een beetje ziekelijk close als ik eerlijk moet zijn.

Overigens, net zo min als ik geloof dat Edwin "brandschoon" is, geloof ik dat eigenlijk ook niet van de tegenpartij.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:56:10 #64
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36847855
Denk dat er weinig families zijn die 'brandschoon' zijn.
Daar Prinses Margarita ook deel van de Koninklijke familie is, heb je daarmee meteen je punt bewezen.
pi_36848144
Ik vind hem wel sexy. Ben ik de enige?
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:16:59 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36848238
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:11 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik vind hem wel sexy. Ben ik de enige?
vast niet, maar wat vind jij aantrekkelijk aan iemand met een psychose?
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:17:36 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36848253
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
vast niet, maar wat vind jij aantrekkelijk aan iemand met een psychose?
En met het uiterlijk van een amechtig trekpaard .
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:18:41 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36848276
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

En met het uiterlijk van een amechtig trekpaard .
pi_36848304
Hij is niet de knapste, maar...ja weet niet, hij heeft gewoon wel wat. En hij is een complotdenker, dat heeft ook een streepje voor
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:20:55 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36848325
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
En hij is een complotdenker, dat heeft ook een streepje voor
Hij is zwaar paranoïde en heeft nogal wat grootheidswaanzin, bedoel je .
pi_36848340
Zo zwaar paranoïde vind ik hem niet, ik denk dat hij nog wel eens gelijk kan hebben. En grootheidswaanzin, waaruit maak je dat op?
pi_36848378
Wat een immens vervelende vent is dat zeg. Kan -ie niet doodgezwegen worden?
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:46:37 #73
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36848898
'k Kan er -als ik goed mijn best doe- nog wel iets bij voorstellen dat hij zich op deze manier probeert te ' verdedigen'. Het begint alleen wel erg oud te worden. Laat 'm eens bouwen aan z'n leven en dit Koninklijke familie-ding achter zich laten.
pi_36927840
Geweldig nieuws, de rechter heeft gezegd dat hij zijn muil moet houden over de tapes
quote:
Edwin de Roy van Zuydewijn mag de inhoud van een gesprek tussen zijn bijna-ex prinses Margarita en de koningin, gehouden in 2002 en opgenomen op de band, niet openbaar maken.

Hij moet de band en eventuele kopieën en transcripties aan de prinses afgeven. Dat blijkt uit een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam. De Roy zegt de geëiste spullen overigens niet meer te hebben.

Teruggeëist
De prinses heeft de band en de tekst van De Roy in kort geding teruggeëist, onder meer omdat ze erg spijt heeft van de stiekeme opname van het gesprek met haar tante, met wie zij haar band weer opbouwt.

De Roy moet 50.000 euro betalen als hij het verbod overtreedt. 'Zodra hij kan beschikken over de geluidsband en/of kopieën en/of typoscripten' moet hij ze meteen afgeven, anders kost het hem nog eens 10.000 euro per dag.
bron

Game over 'nep baron' .
pi_37011326
Hij is vooral irritant omdat hij alleen maar komt met aankondigingen van dingen die hij 'gaat vertellen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')