nahquote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee. Prinses Margarita heeft de procedure stop gezet.
Waarom?
Gierig kreng.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef Natalie het volgende:
Ik geloof dat het iets te maken had met dat zij hem geld moest dokken omdat hij geen inkomsten heeft oid.
NIet in de laatste plaats over haar familie moet ik zeggen. Ik vind die familie een beetje ziekelijk close als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar sinds ze afstand van De Roy heeft genomen, lijkt ze weer helemaal gelukkig met haar familie te zijn. Dat geeft toch te denken.
vast niet, maar wat vind jij aantrekkelijk aan iemand met een psychose?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:11 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik vind hem wel sexy. Ben ik de enige?
En met het uiterlijk van een amechtig trekpaardquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
vast niet, maar wat vind jij aantrekkelijk aan iemand met een psychose?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met het uiterlijk van een amechtig trekpaard.
Hij is zwaar paranoïde en heeft nogal wat grootheidswaanzin, bedoel jequote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
En hij is een complotdenker, dat heeft ook een streepje voor
bronquote:Edwin de Roy van Zuydewijn mag de inhoud van een gesprek tussen zijn bijna-ex prinses Margarita en de koningin, gehouden in 2002 en opgenomen op de band, niet openbaar maken.
Hij moet de band en eventuele kopieën en transcripties aan de prinses afgeven. Dat blijkt uit een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam. De Roy zegt de geëiste spullen overigens niet meer te hebben.
Teruggeëist
De prinses heeft de band en de tekst van De Roy in kort geding teruggeëist, onder meer omdat ze erg spijt heeft van de stiekeme opname van het gesprek met haar tante, met wie zij haar band weer opbouwt.
De Roy moet 50.000 euro betalen als hij het verbod overtreedt. 'Zodra hij kan beschikken over de geluidsband en/of kopieën en/of typoscripten' moet hij ze meteen afgeven, anders kost het hem nog eens 10.000 euro per dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |