nahquote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee. Prinses Margarita heeft de procedure stop gezet.
Waarom?
Gierig kreng.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef Natalie het volgende:
Ik geloof dat het iets te maken had met dat zij hem geld moest dokken omdat hij geen inkomsten heeft oid.
NIet in de laatste plaats over haar familie moet ik zeggen. Ik vind die familie een beetje ziekelijk close als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar sinds ze afstand van De Roy heeft genomen, lijkt ze weer helemaal gelukkig met haar familie te zijn. Dat geeft toch te denken.
vast niet, maar wat vind jij aantrekkelijk aan iemand met een psychose?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:11 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik vind hem wel sexy. Ben ik de enige?
En met het uiterlijk van een amechtig trekpaardquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
vast niet, maar wat vind jij aantrekkelijk aan iemand met een psychose?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met het uiterlijk van een amechtig trekpaard.
Hij is zwaar paranoïde en heeft nogal wat grootheidswaanzin, bedoel jequote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
En hij is een complotdenker, dat heeft ook een streepje voor
bronquote:Edwin de Roy van Zuydewijn mag de inhoud van een gesprek tussen zijn bijna-ex prinses Margarita en de koningin, gehouden in 2002 en opgenomen op de band, niet openbaar maken.
Hij moet de band en eventuele kopieën en transcripties aan de prinses afgeven. Dat blijkt uit een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam. De Roy zegt de geëiste spullen overigens niet meer te hebben.
Teruggeëist
De prinses heeft de band en de tekst van De Roy in kort geding teruggeëist, onder meer omdat ze erg spijt heeft van de stiekeme opname van het gesprek met haar tante, met wie zij haar band weer opbouwt.
De Roy moet 50.000 euro betalen als hij het verbod overtreedt. 'Zodra hij kan beschikken over de geluidsband en/of kopieën en/of typoscripten' moet hij ze meteen afgeven, anders kost het hem nog eens 10.000 euro per dag.
En langzaam maar zeker beginnen we op de Engelsen te lijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, maar nog niet gepost hier.
Ik vind dit altijd wel leuk, die rellen in het koningshuis![]()
- in reconventie heeft mr Kemper uitdrukkelijk moeten erkennen dat er geen bedragen zijn genoemd in het kader van onderhandelingen met Margarita, waardoor de mij zo verweten chantage volledig hierdoor wordt gerectificeerd.quote:Op maandag 17 april 2006 16:37 schreef Natalie het volgende:
't Enige wat die vent wil is er geld uit slaan. Het maakt niet uit hoe.
En dat geloof jij?quote:Op maandag 17 april 2006 16:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
- in reconventie heeft mr Kemper uitdrukkelijk moeten erkennen dat er geen bedragen zijn genoemd in het kader van onderhandelingen met Margarita, waardoor de mij zo verweten chantage volledig hierdoor wordt gerectificeerd.
Nee, in de onderhandelingen met Margarita heeft het niet zoveel zin om te praten over 'bedragen', want Margarita heeft nauwelijks een cent om haar kont te krabben. Maar Margarita heeft wel familieleden die wat appeltjes voor de dorst hebben liggen.quote:Op maandag 17 april 2006 16:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
- in reconventie heeft mr Kemper uitdrukkelijk moeten erkennen dat er geen bedragen zijn genoemd in het kader van onderhandelingen met Margarita, waardoor de mij zo verweten chantage volledig hierdoor wordt gerectificeerd.
DAT is nou juist zijn PUNT, het nieuws LULT.quote:Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef Natalie het volgende:
En dat geloof jij?
Sorry, maar die gast is mij in de afgelopen te vaak negatief (en geldbelust) in 't nieuws geweest om dát nog te geloven.
En hij houdt het vuurtje brandend met zijn aankondigingen van aankondigingen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef Hallulama het volgende:
[..]
DAT is nou juist zijn PUNT, het nieuws LULT.
Jij vat zo'n beetje alle posts samen, foeiquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef Natalie het volgende:
Mediageil?
Je kan me niet wijsmaken dat hij niets wil met die aankondigingen e.d. steeds. Eerst deed ie het samen met Margarita en wilden ze zelfs een rechtzaak en alles tegen de Oranjes beginnen. Margarita is er mee gestopt, maar hij gaat door. Waarom? Vraag ik me af.
Het 'Nieuws' kan best lullen. Maar je maakt mij niet wijs die hij een of ander engeltje is dat overal de dupe van is. Hij zoekt zélf de publiciteit. Iets waar hij ongetwijfeld goed voor betaald wordt door de verschillende media.
Volgens mij was én is hij eerder verliefd op de koninklijke status (...) van Margarita.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:50 schreef Hallulama het volgende:
Volgens mij is Edwin nog steeds verliefd op Margarita
Idd, eerder op de koninklijke status als op haarquote:Op woensdag 19 april 2006 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij was én is hij eerder verliefd op de koninklijke status (...) van Margarita.
Dat verhaal heb ik ook gehoord. Of het waar is, daar durf ik geen uitspraken over te doen. Waar ik wel van geschrokken ben zijn die opnames van hun huwelijk waarin hij Prinses Margarita, zijn kersverse bruid, gewoon afblaft.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:10 schreef Lucille het volgende:
Hij geilt al jaren op een koninklijke titel. Dat was al bekend voordat hij wat met Margarita begon. Sommigen gaan zo ver om te zeggen dat hij alleen maar wat met Margarita is begonnen om die titel en dat er dus van liefde geen sprake was.
quote:EDWIN DE ROY VAN ZUYDEWIJN: 'MAXIMA IS EEN ARGENTIJNSE LELLEBEL'
Edwin de Roy van Zuydewijn heeft deze week een podium gekregen in het weekblad panorama en daar maakt hij ook als een echte standwerker gebruik van. Zo noemt De Roy van Zuydewijn, die nog altijd bezig is met zijn kruistocht tegen bijna ex-vrouw Margarita en de rest van de Koninklijke familie toekomstig koningin Maxima "een Argentijnse lellebel" en haar echtgenot Willem-Alexander 'een pannekoek"en "een watje". De Roy van Zuydewijn weet ook wat het beeld is dat Nederland van hem heeft.
"Volgens de media ben ik namelijk een honden neerstekende, coke snuivende, chanterende, inbrekende, met aids besmette, slipjes stelende, frauderende nep-baron. En dat staat niet alleen in zo’n prutsblad maar ook in gerespecteerde kranten als de Volkskrant en NRC Handelsblad. Jij kan je niet voorstellen hoe het is om zoveel bagger over je uitgestrooid te krijgen terwijl je je niet of nauwelijks kan verweren."
Dus neemt Edwin in Panorama de gelegenheid ten baat om enkele misverstanden recht te zetten:
- Over de transcripties: "Wel weet ik dat onze voormalige advocaten Britta Böhler en Peter Nicolaï een kopie hebben. Misschien dat Margarita eens bij hen moet aankloppen."
- "Maxima is van het type golddigger. In haar New Yorkse tijd heeft ze nog een tijdje achter John F. Kennedy Jr. aangelopen. Gelukkig wist hij beter. Ik vind het een schande dat deze Argentijnse lellebel de kroon opeist."
- "Willem-Alexander? Dat is een pannenkoek die bang is dat hij zijn nek breekt. Hij is doodsbenauwd voor de dag dat hij koning wordt. Je kan hem makkelijk in de zeik nemen, het is een week watje. Hij ziet mij natuurlijk het liefst aan de hoogste boom hangen. Toch denk ik wel dat hij ziet wat er aan de hand is; hij weet dat die storm die tegen mij is ontketend niet rechtvaardig is. Maar ja, René Froger is één van zijn beste vrienden. Moet ik nog meer zeggen?"
Wat een triestheid.quote:
- "Terwijl Margarita al een volwassen vrouw was, werd ze nog geslagen. Ze had ooit een shirt van haar moeder geleend. Op een dag was ze bij ons op bezoek en zie ik Margarita trillend naar beneden komen, ze heeft tranen in haar ogen. Ik ben bezorgd en vraag wat er aan de hand is. Met horten en stoten kwam het verhaal eruit: Irene had het niet op prijs gesteld dat Margarita dat shirt had gepakt en heeft haar vervolgens afgeranseld."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |