Er liep in Groningen vroeger een Z-sider rond met de naam van Gool, maar ik vermoed dat die iets ouder is als deze. Ik heb gelijk even gekeken bij Kafka, het is niet de van Gool die ik ken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen enkele kans maakt.
Ah, Drugshond als nieuwe NWS-mod?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb je de laatste dagen overigens je mail nog gecheckt?
Alweer, M01 begon er ook al over ?!.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef kLowJow het volgende:
Heb je de laatste dagen overigens je mail nog gecheckt?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alweer, M01 begon er ook al over ?!.
3 mailboxen uit zitten lezen en niks gevonden.
Jij bent gek, ik ga voor m'n lol niet borrelen met mijn collega'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je zit gewoon te wachten op de vrijdag middag borrel op het werk.
Ja dus. Weer een POL-smurfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, Drugshond als nieuwe NWS-mod?
Done.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:14 schreef kLowJow het volgende:
Mail, IRC, MSN, postduif me eens?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Done.
Laat me raden, CDI, Brein, RIAA, FBI.gov, AIVD willen mij spreken of benaderen.
Beetje raar omdat ik de meeste postings schrijf voor [DIG].quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ah, Drugshond als nieuwe NWS-mod?
En je hebt mailquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Done.
Laat me raden, CDI, Brein, RIAA, FBI.gov, AIVD willen mij spreken of benaderen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent gek, ik ga voor m'n lol niet borrelen met mijn collega's!
Bij de KPN was er wel een handvol mensen waar ik af en toe een biertje mee ging drinken. Heel gek, dat handjevol dat altijd op de eindemaandsborrel was waren toevallig net het handvol leuke mensen.. op de 700 ofzo. Toeval?
Daar heb ik ook een tijd op een leuke afdeling gezeten, haalden we op vrijdag stiekum bier. Gigantisch wat een effect één biertje heeft op mijn typevaardigheid! Werken deden we daar ook al nooit
![]()
Mailtje gelezen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beetje raar omdat ik de meeste postings schrijf voor [DIG].
En veel slap geouwehoer voor [POL-SC]
quote:
Omdat ik Yvonne een succubus vind misschien? Ik zou het toch niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet gevraagd?
Tijd om eens een berichtje in feedback te plaatsen over dit bericht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef George-Butters het volgende:
'Aanplant bossen versnelt broeikaseffect'
Succubus klinkt ander wel geilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat ik Yvonne een succubus vind misschien? Ik zou het toch niet doen.
Ik sta niet bekend om mijn aardigheid..quote:
Je kont.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om mijn aardigheid..
*Iets* hier in mijn entiteit op fok maakt dat men mij hier wel aardig vindt.. Wat in hemelsnaam?
Kont(je) , vrouwen houden van verkleinwoordjes (liefje, snoetje, kusje) behalve als het over je gereedschap gaat. Want dan zijn verkleinwoordjes uit den boze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef kLowJow het volgende:
Je kont.
Stilte voor de storm misschien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze zijn ineens hun mond gaan houden
[FP] Centraal topic voor foutenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tijd om eens een berichtje in feedback te plaatsen over dit bericht.
Sommigen kunnen daar inderdaad heel kunstig mee draaien. Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik ook niet. Mijn kontbeheersing is niet bepaald mijn sterkste eigenschap.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
... draait.
Zeg maar eh, hoe zit het nu?
De enigste meid die niet gillend is weggelopen [uit POL-SC] .....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef sigme het volgende:
*Iets* hier in mijn entiteit op fok maakt dat men mij hier wel aardig vindt.. Wat in hemelsnaam?
quote:
Je draait de dingen om, Drugshond. Jouw gereedschap aanduiden met verkleinwoordjes maakt jou boos, niet mij. (Lulletje, jongeheertje, piemeltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kont(je) , vrouwen houden van verkleinwoordjes (liefje, snoetje, kusje) behalve als het over je gereedschap gaat. Want dan zijn verkleinwoordjes uit den boze.
In overdrachtelijke zin idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sommigen kunnen daar inderdaad heel kunstig mee draaien. .
Eh? Is het een vraag aan de eigenaresse van de draaiende kont? Of aan KlowJow?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
... draait.
Zeg maar eh, hoe zit het nu?
He, shit nu wordt hij slap.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:46 schreef sigme het volgende:
Je draait de dingen om, Drugshond. Jouw gereedschap aanduiden met verkleinwoordjes maakt jou boos, niet mij. (Lulletje, jongeheertje, piemeltje).
Bij nader inzien heb je wel wat gelijk.. slapjes pisses me offquote:
Omdat je fel kan discussieren en toch niet persoonlijk wordt op een nare manier, dat wekt symphatie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef sigme het volgende:
Hé, da's lief van je. Zeer op jou van toepassing trouwens. Hoewel jij duidelijk een hele slag aardiger bent dan ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Omdat je fel kan discussieren en toch niet persoonlijk wordt op een nare manier, dat wekt symphatie.![]()
Ik zou ook best met die man overweg kunnenquote:Niet eens zo'n héél groot verschil met Van der Vlies.![]()
Ryan?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh? Is het een vraag aan de eigenaresse van de draaiende kont? Of aan KlowJow?
Heksen en blauwverven tegelijk? (Voordat jij of iemand hier een flame of iets anders in ziet-> dit is een uitdrukking, misschien niet een heel bekende).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het verven en het lukt niet zo best..
Clara Wichmann Instituut.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Monidique het volgende:
Centrum voor Werk en Inkomen?
Hoef je maandag ook niet meer terug te komen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef Monidique het volgende:
O, ik hoef vandaag niet te werken. Werd afgebeld.
Yep, over principes gesproken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
Het houd je wel bezig he RQ.
Dan mag ik wel terugkomen,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoef je maandag ook niet meer terug te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |