Dat maakt iemand dan nog niet ongeschikt om te beoordelen of er journalistiek broddelwerk is afgeleverd, wat de claim van Laroes was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, het kan mij ook bar weinig interesseren of iemand gelooft in ID. Het maakt degene alleen wel een stuk ongeloofwaardiger.
In dit geval niet, nee, maar niet in alle gevallen per se.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat maakt iemand dan nog niet ongeschikt om te beoordelen of er journalistiek broddelwerk is afgeleverd, wat de claim van Laroes was.
We hebben het niet over alle gevallen, we hebben het over dit geval.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
In dit geval niet, nee, maar niet in alle gevallen per se.
Ja, baas.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
We hebben het niet over alle gevallen, we hebben het over dit geval.
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:49 schreef Monidique het volgende:
Ik kan niet reageren op de frontpage...
Code #5
De frontpage ondervond zojuist een probleem met de database, waardoor mogelijk de gevraagde actie niet, of niet volledig kon worden uitgevoerd. Ga terug, controleer of alles nog klopt en probeer het nog een keer.
Als de nieuwsposters kennelijk niet op het forum kijken, dan letten ze misschien wel op wat er gepost wordt op de frontpage...quote:
Volgens mij is het nieuwsbericht zelf bekritiseren verboden op de FP. Dan wordt je doorverwezen naar hte FB-topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als de nieuwsposters kennelijk niet op het forum kijken, dan letten ze misschien wel op wat er gepost wordt op de frontpage...
Binnenkort wil ik toch wel revanche.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Monidique het volgende:
Je bent gewoon nog boos dat ik je aangevallen heb.
Dit weekeinde?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik toch wel revanche.
http://forums.civfanatics.com/quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik gok Civ-nerdietalk.
quote:
Sony en Toshiba blokkeren hybride HD-DVD/Blu-ray-speler
De ruzie tussen HD-DVD en Blu-ray neemt steeds buitenissiger vormen aan. Menigeen rekent er momenteel op dat de strijd tussen beide dvd-opvolgers uiteindelijk beslecht zal worden met hybride apparatuur die beide formaten kan lezen, maar de Noord-Amerikaanse afdeling van Samsung, die een dergelijke kruising op het programma had staan, is echter teruggefloten door zowel Sony als Toshiba. Beide bedrijven, voorvechters van respectievelijk Blu-ray en HD-DVD, hebben het bedrijf verboden om van hun patenten en technologieën gebruik te maken als dat een speler oplevert die ook met de producten van de concurrent overweg kan. Zonder toestemming van de rechthebbenden is Samsung, dat al maanden bezig is om een combo-drive te maken, in feite uitgespeeld. Ook andere bedrijven die beide standaarden willen ondersteunen, zoals HP, zullen de vraag naar een hybride speler voorlopig noodgedwongen moeten negeren.
Een weinig sympathiek hybride beest: de Sfinx 'Zolang de betrokkenen hun ego's niet er buiten laten, kan de consument een universele speler vergeten - en daar kunnen we niets tegen doen', zegt Peter Weedfald, marketing-hotshot van Samsung North America. Het verhaal gaat zelfs dat een Japanse vertegenwoordiger van een van beide kampen in woede onstak toen een journalist het 'stompzinnige' idee van een hybride speler ter sprake bracht, wat des te opmerkelijker is omdat Japanse zakenlieden doorgaans de beleefdheid zelve zijn. 'Men vertoont gedrag dat je normaal gesproken bij kleine kinderen aantreft', beaamt analist Steve Kovsky. Het gaat echter om heel wat meer geld dan er op het gemiddelde schoolplein omgaat: de winnende standaard kan miljarden aan royalties voor de houder van de patenten binnenhalen.
Lekkere timing, zo tijdens de spits.quote:A27 Utrecht richting Almere tussen Hagestein en Bilthoven: langzaam rijdend verkeer door politiecontrolepost. 13 km
Zeker!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef George-Butters het volgende:
Is civ iv een grote verbetering tov van civ iii ?
quote:ROTAS
OPERA
TENET
AREPO
SATOR
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga denk ik zo een film kijken. Maar welke.
Da's toch, I know where you've been, you slapper ?quote:
Ja die lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef pberends het volgende:
The Descent lijkt me wel aardig.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
Da's toch, I know where you've been, you slapper ?
Is daar geen darten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hoeft het slechtste tv-kanaal van Nederland maar op te zoeken.
Veronica, aapje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is daar geen darten?
Zo niet blijft het bagger. Onderbroken worden door Hart van Nederland.
Daar kijk ik sowieso niet naar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Veronica, aapje.
Dat zijn gelly-statistieken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef George-Butters het volgende:
Enige sport waarbij iemand van 170 kilo evenveel kans heeft als iemand van 60 kilo
Is het niet geweldig, dat er zelfs voor die doelgroep nog iets bestaat als 'ergens goed in zijn'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef George-Butters het volgende:
Enige sport waarbij iemand van 170 kilo evenveel kans heeft als iemand van 60 kilo
Niet directquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
It is a good thing for an uneducated man to fight on the beaches?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |