Ja, dit is gewoon in veel winkels verkrijgbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef linebear het volgende:
is die usb-data kabel gewoon in de winkel te koop !? die zat niet in mijn value pack....
Maar geen Gradius.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
(oa Socom en Lemmings)
Splinter Cell PSP zag er goed uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef linebear het volgende:
ooit zullen er goede games uitkomen
Dat zal zwaar studeren worden hoor. Kabeltje erin, kabeltje in de pc, en plop, daar is een explorer window waarmee je op de memorycard van de PSP browsed. Gaat dat lukken denk je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Briljant! Dank je wel! Ik ga sowieso eens de handleiding van de PSP uit mn hoofd leren om te ontdekken hoe dat USB-koppelen in z'n werk gaat
2.0 heeft anders ook nog wel veel leuke homebrew hoor! Maar 1.5 blijft de beste firmware.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef nlboy het volgende:
[TK] Burnout: Legends (PSP)
Zo stom ik kan gewoon niet kiezen tussen firmware 2.0 en 1.5
Want 1.5 heeft leuke homebrew programma's/spelletjes, maar dan kan ik weer geen GTA & Sims 2 spelen.
Vet met je eigen MP3'tjes? Waar is ie te downloaden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Sudoku heb ik ook, de versie van Chau Lee of iets dergelijks. Met MP3-playback. Echt tofDie draait op op 2.00. PSPRadio denk ik niet, maar ik heb die ook nog niet uitgeprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |