Ruzbeh | vrijdag 23 december 2005 @ 18:46 |
Klein. Mooi. Revolutionair. ____________________ In editie 115 van NGC Magazine wordt vermeld dat een November 2006 launchdatum heel waarschijnlijk is voor de United Kingdom, dus ook Europa. Oude topics [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] [45] | [46] WOW!!! ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Ruzbeh op 24-12-2005 00:03:31 ('WOW' plaatje toegevoegd) ] | |
Xrenity | vrijdag 23 december 2005 @ 18:47 |
![]() | |
chibibo | vrijdag 23 december 2005 @ 19:00 |
Topics Volspammen is voor Paupers. ![]() | |
Radjesh | vrijdag 23 december 2005 @ 19:11 |
quote:hoi pauper ![]() | |
Tomasso | vrijdag 23 december 2005 @ 19:13 |
Ow, Ruzbeh heeft weer eens een gerucht op het altijd onbetrouwbare GAF gelezen en brengt het gelijk weer al feit ![]() | |
mordradead | vrijdag 23 december 2005 @ 19:30 |
quote:goede tvp ![]() | |
Tomasso | vrijdag 23 december 2005 @ 19:47 |
quote: ![]() | |
BaggerUser | vrijdag 23 december 2005 @ 20:01 |
quote:jouwe ook ![]() | |
Retuobak | vrijdag 23 december 2005 @ 20:04 |
quote:Nee, dan die reply ![]() | |
chibibo | vrijdag 23 december 2005 @ 20:17 |
quote:Ziet u mij een topic volspammen, oh hersenloze met uw waardevolle bijdragen in deze reeks? | |
Ruzbeh | vrijdag 23 december 2005 @ 20:42 |
quote:Onbetrouwbare GAF != NGC Magazine Bovendien zijn er sommige GAF posters die vrij betrouwbaar zijn, dat weet jij ook. ![]() | |
moomoo | vrijdag 23 december 2005 @ 21:14 |
wie maakt er nou een tvp. | |
peristilius | vrijdag 23 december 2005 @ 21:20 |
Een tvp moet kunnen, maar 10 op een rij is toch iets te veel van het goede. ![]() | |
mordradead | vrijdag 23 december 2005 @ 21:25 |
quote:dit is zeker geen terugvindpost peri ![]() ![]() | |
peristilius | vrijdag 23 december 2005 @ 21:30 |
quote:Ik doe niet aan myAT, kom toch niet buiten GAM. ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 23 december 2005 @ 21:42 |
quote:Niet zeiken ![]() Believe ![]() | |
peristilius | vrijdag 23 december 2005 @ 21:46 |
Hij heeft wel gelijk, maar ja, tijd dat we ontopic gaan, ik kan eigenlijk alles wat er nu staat wel verwijderen. ![]() | |
moomoo | vrijdag 23 december 2005 @ 23:17 |
is het ontopic genoeg om te zeggen dat dat plaatje van link met die revo controller(zie ruzbehs NGC link) een heel slecht stukje photoshop-werk is? | |
moomoo | vrijdag 23 december 2005 @ 23:19 |
oeps, dubbel. | |
Ruzbeh | vrijdag 23 december 2005 @ 23:49 |
quote:Lol, inderdaad. ![]() Kleine OP update. [ Bericht 4% gewijzigd door Ruzbeh op 24-12-2005 00:03:57 ] | |
MMaRsu | zaterdag 24 december 2005 @ 06:10 |
quote:myAT ![]() quote: | |
MMaRsu | zaterdag 24 december 2005 @ 07:03 |
![]() omg gejat logo ![]() | |
RaymanNL | zaterdag 24 december 2005 @ 10:14 |
Revolution ![]() ![]() | |
RaymanNL | zaterdag 24 december 2005 @ 10:58 |
quote:bron ![]() | |
moomoo | zaterdag 24 december 2005 @ 11:10 |
tweede helft. lekker ruim begrip. | |
mordradead | zaterdag 24 december 2005 @ 11:24 |
dat stukje had ik ook kunnen schrijven | |
RaymanNL | zaterdag 24 december 2005 @ 11:29 |
quote:Ja? Tof ![]() | |
King_of_cubes | zaterdag 24 december 2005 @ 11:58 |
quote: ![]() | |
Erwtensoep | zaterdag 24 december 2005 @ 12:52 |
Word gewoon tof | |
Baris | zaterdag 24 december 2005 @ 13:02 |
Ik kan niet wachten. ![]() | |
alex4allofyou | zaterdag 24 december 2005 @ 16:57 |
Is ie nu pas af? Dus er is nog niets geproduceerd kennelijk. Dat is niet hoopgevend voor de launch. | |
Baris | zaterdag 24 december 2005 @ 17:01 |
quote:Er zijn al games in ontwikkeling. Wel met alpha kits. ![]() | |
Tomasso | zaterdag 24 december 2005 @ 17:01 |
quote:Een post van jou die minder dan 25 zinnen bevat ![]() ![]() | |
Xrenity | zaterdag 24 december 2005 @ 17:17 |
http://www.infendo.com/2005/12/revolution-in-may.htmlquote: ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 24 december 2005 @ 17:35 |
quote:Ik kan me niet voorstellen dat er wat software klaar is tegen die tijd, behalve misschien Wario Ware en dergelijke mini-game titels. | |
Roi | zaterdag 24 december 2005 @ 17:38 |
Omfg er is een Rev sectie op IGN dat betekend dat het de officiele naam wordt !!11!!!q!1!111~!1121!!!11 | |
RaymanNL | zaterdag 24 december 2005 @ 17:39 |
quote:Die is er al vrij lang ![]() ![]() | |
_Administr8or_ | zaterdag 24 december 2005 @ 17:40 |
quote:En Zelda, Mario en een paar EA games. ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 24 december 2005 @ 17:44 |
quote:Dat lijkt me niet. ![]() | |
Tomasso | zaterdag 24 december 2005 @ 17:49 |
quote:Waarom kan jij je dat niet voorstellen? Dev's hebben al een hele lange tijd dev-kits... | |
Retuobak | zaterdag 24 december 2005 @ 18:04 |
quote:Gewoon op E3 zeggen dat ie binnen een week verkrijgbaar is ![]() | |
Xrenity | zaterdag 24 december 2005 @ 18:13 |
quote:Als het waar is zou ik rond januari zeggen dat hij eind mei launcht, om op de E3 nog even wat dingen te hypen ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 24 december 2005 @ 18:14 |
quote:Ja, maar om een beetje redelijke game te bouwen heb je denk ik minimaal 18 maanden nodig. Iwata heeft gezegd dat Smash Brothers Revolution een launch titel zou zijn, en aangezien ze pas heel recent zijn begonnen met het echte ontwikkeling, lijkt me Mei veels te vroeg, en November juist heel redelijk aangezien ze ongeveer 12 maanden genoeg is voor een game als Smash Brothers. | |
Tomasso | zaterdag 24 december 2005 @ 18:20 |
quote:Je spreekt jezelf tegen, maar iig, vertel, hoe weet je dat SSB R pas recent is begonnen ![]() | |
Dj_Day-V | zaterdag 24 december 2005 @ 18:20 |
quote:OOK OP GAMESPOT!!q!!!!@31211 OMFG I DIE SO AHRD !!!111 GHOSTBUMPS !!!123 :d:d!??!@!!1111 | |
Xrenity | zaterdag 24 december 2005 @ 18:22 |
quote:Is bekend gemaakt. ![]() Ik denk zelf overigens ook dat mei niet helemaal reëel is ![]() | |
Oksel | zaterdag 24 december 2005 @ 18:25 |
November.. ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 24 december 2005 @ 18:31 |
quote:Dat heb ik op IGN gelezen. Waarom denk jij nou altijd dat ik alles wat ik zeg is gebaseerd op fucking geruchten of iets dat ik *kuch* op GAF heb gelezen? Andersmans geruchten stamp ik gelijk de grond in omdat het vaak onzin geruchten zijn, bijv. die 'mogelijke' advertenties voor de Revolution een tijd geleden. Dat 18 maanden is gewoon hoeveel je nodig hebt om een beetje goede game te maken. Er zijn namelijk heel erg weinig games, zo ver ik weet, die binnen 18 maanden gemaakt worden. De meeste doen er gewoon 2 jaar over of meer, zoals Zelda of Mario, etc. | |
Tomasso | zaterdag 24 december 2005 @ 18:35 |
quote:Ok, als je het op IGN hebt gelezen klinkt het al een stuk betouwbaarder. Met welke Nintendo insider heb je contacten dan? ![]() ![]() quote:Mario 128 is bijvoorbeeld al zo'n 25 jaar in ontwikkeling geloof ik ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 24 december 2005 @ 18:40 |
Alleen Nintendo en nog wat developers doen soms een beetje vaag over spellen die in ontwikkeling zijn. Je kan er bijv. van uitgaan dat de ontwikkeling van Mario 128 begon toen Mario Sunshine klaar was. Twilight Princess begon toen Wind Waker bijna klaar was. Eiji Aonuma heeft laten weten dat ontwikkeling aan de Zelda Revolution engine is begonnen, dat was een paar maanden geleden. Maar hij en z'n team zit ook nog te werken aan Zelda DS. | |
Xrenity | zondag 25 december 2005 @ 16:23 |
Wat de neuk. In het kader van wel leuk om te lezen | |
Kill_em_all | zondag 25 december 2005 @ 17:28 |
Het zou wel vet zijn als er iets van waar was. Maar ik denk van niet. | |
Ruzbeh | zondag 25 december 2005 @ 17:52 |
quote: quote:Je kan ook gewoon even de filmpje van E3 2005 zelf kijken en dan zie je dat hij de Revolution gewoon achter z'n rug hield. ![]() | |
Ruzbeh | zondag 25 december 2005 @ 18:44 |
http://www.the-magicbox.com/forums/showthread.php?t=15677quote:1-0 for the home team!! ![]() | |
Dj_Day-V | zondag 25 december 2005 @ 19:48 |
quote:Was toch al weken bekend dat van koei ? | |
Dj_Day-V | zondag 25 december 2005 @ 19:49 |
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7781 Dit dus ![]() | |
Erwtensoep | zondag 25 december 2005 @ 19:49 |
jottum koei....not | |
Ruzbeh | zondag 25 december 2005 @ 19:52 |
quote:Dat wel ja, maar dat was dus de reactie van Koei op het jaar 2006. In plaats van "zomg Playstation 3" of erger nog "Xbox 360 for the win" , zeggen ze "wow!". ![]() | |
Enchanter | zondag 25 december 2005 @ 23:25 |
Ja KOEI , krijgen we weer Romance of the 3 kingdoms deel 4898257 ![]() | |
alex4allofyou | maandag 26 december 2005 @ 03:00 |
quote:Romance of the 3 kingdoms is 1 van de meest verslavende games die ik gespeeld heb. Ga t eerst ns serieus spelen voordat je met die opmerking komt. Komt nog eens bij dat het in Japan de meest populaire strategy game is (of was). He Ruzbeh, die gast die zei dat Ocarina alleen maar als beste game eruit is gekomen in de Nintendo top 10 vanwege de nostalgie moet zich na laten kijken, vind je niet? De gameplay van Ocarina is nog steeds ongeevenaard. En zeker vergelijkend met Windwaker superieur. Spel is more balanced, heeft meer castles, meer content, meer ingenieuze puzzels (na 8e keer zat ik weer af en toe vast in een castle), geweldige 'little touches'', geweldige muziek, geweldige vijanden/bazen, time-mechanisme, subquest etc etc etc Ik weet niet waarom, maar van dat soort opmerkingen raak ik gewoon pissed ![]() Kan me nog steeds niet voorstellen dat die nieuwe Zelda echt zoveel beter zal worden... | |
Ruzbeh | maandag 26 december 2005 @ 13:18 |
quote:Ik hoop van wel, dan kunnen mensen die smoesjes over nostalgie niet meer gebruiken. ![]() | |
alex4allofyou | maandag 26 december 2005 @ 16:35 |
quote:IMO is nostalgie van toepassing voor games als Pacman. Zo'n Pacman arcade kast bijvoorbeeld is cool om in huis te hebben, gewoon als statement en nostalgisch gevoel. Op het moment dat de nieuwe consoles allemaal uit zijn gekomen zullen ze de nieuwe Zelda game ook al snel betitelen als 'achterhaalt' wat betreft graphics. In de ogen van die mensen is oude graphics al gauw nostalgisch. Beetje triest uitvloeisel van hoe de markt nu in elkaar zit... He mensen, hebben jullie die Gamespot 'Best of 2005' gezien? ![]() http://www.gamespot.com/pages/features/bestof2005/index.php?day=1 (mijn favoriete recensies zijn 'Special Achievement' waarbij bepaalde elementen worden gemeten zoals beste verhaal, best graphical achievement, best artwork etc) | |
Retuobak | maandag 26 december 2005 @ 16:39 |
quote:Zeker een goede eindejaarsroundup, alleen was ik het logischerwijs niet eens met de #1, wat de #1 betreft kon ik me toch net iets beter vinden in de mening van Gamespy ![]() ![]() | |
peristilius | maandag 26 december 2005 @ 16:47 |
quote:In Japan was het een erg goed jaar voor de PS2, in Europa wordt komend jaar erg goed. ![]() | |
Retuobak | maandag 26 december 2005 @ 16:48 |
Desondanks was het dit jaar werkelijk dramatisch voor current-gen met een paar uitzonderingen die weer extreem goed waren. | |
peristilius | maandag 26 december 2005 @ 16:52 |
quote:Mwoah ach, ik vind het nog wel meevallen. De eerste helft van het jaar was best okee (voor de Xbox en PS2 in ieder geval), maar na de zomer is er gewoon niets meer gebeurd. | |
Retuobak | maandag 26 december 2005 @ 16:53 |
Zelfs het eerste half jaar viel nog erg tegen, zeker in vergelijking met 2004. | |
peristilius | maandag 26 december 2005 @ 16:55 |
quote:Mwoah, vind ik ook wel meevallen, maar het was geen super jaar nee. ![]() | |
alex4allofyou | maandag 26 december 2005 @ 16:59 |
quote:Nintendo DS deed het verbazingwekkend goed btw. Het verbaast me niet dat je het niet eens bent met RE4. Maar voor mij was het de terechte winnaar. Kwa graphics was het spel eigenlijk te goed, het spel was ONGELOOFLIJK fun (zelfs na meerdere keren spelen) en de nieuwe mechanics zijn echt een indicator wat we in de toekomst kunnen verwachten. Ik vond het vooral treffend dat ze zeiden 'this game shouldnt be out now, perhaps in three years'. Zo zag ik het ook, RE4 gaf me hetzelfde gevoel als toen ik Mario64 voor het eerst speelde. Het gevoel van 'hoe is het toch mogelijk, hoe hebben ze dit voor mekaar weten te krijgen?!?'. CIV4 is idd een geweldige game, maar de excitement die je krijgt van het spelen van RE4 is per minuut gezien hoger (totdat je m uitspeelt). Daarentegen gaat CIV4 natuurlijk langer mee. Maar ik heb helaas niet meer het geduld/ tijd om zo' n spel helemaal 'leeg' te spelen. Ik weet dat je het er niet mee eens bent Retuobak, maar RE4 was voor mij wederom een bewijs dat de meest getalenteerde programmers in Japan zitten. offtopic: Ik heb laatst FEAR gespeeld en was er idd van onder de indruk. Ik heb alleen Mariokart meer gespeeld dan die game de laatste weken. Ik vind vooral de sfeer heel goed van FEAR. [ Bericht 7% gewijzigd door alex4allofyou op 26-12-2005 17:06:30 ] | |
Retuobak | maandag 26 december 2005 @ 17:28 |
quote:Mening != feit Ik kan behoorlijk opgaan in een online game Civ IV hoor ![]() ![]() Maar goed, das natuurlijk volledig offtopic ![]() | |
Ruzbeh | maandag 26 december 2005 @ 17:35 |
Komt 'ie weer met z'n Civ 4. ![]() | |
Enchanter | maandag 26 december 2005 @ 17:41 |
quote:leuk spel , maar na 3-4 delen ofzo had/heb ik het wel gezien , misschien geef ik het nog wel eens de kans op de revo ![]() | |
Erwtensoep | maandag 26 december 2005 @ 17:51 |
quote:Ach ja RE4 of Civ4, bijna geen verschil | |
alex4allofyou | maandag 26 december 2005 @ 18:16 |
quote:Het was ook een mening, wordt erg vervelend als ik overal IMO bij moet zetten ![]() quote:Dat betwijfel ik ook niet, maar ik denk dat het dynamische verrassende gevoel wat je hebt als je RE4 voor het eerst speelt in het begin toch verslavender is, op de lange duur 'wint' CIV4 natuurlijk het van RE4. quote:Waarom haal je de graphics er weer meteen bij ![]() quote:Zou zo kunnen, maar vergeet niet dat de fundering kwa gameplay al gelegd was met de vorige delen (wel veel vernieuwingen). RE4 is eigenlijk een game an sich met het RE-logo eraan geplakt. Dit maakt het toch net wat bijzonderer. quote:Nintendo games zijn altijd nog 5-10e goedkoper dan de rest, dit verschil zal wellicht nog wel groter worden. Van mij hoeven er niet veel games te komen a la de PS of XBOX, als ze maar van goede kwaliteit zijn. De 20-80 regel gaat ook op met consoles; 20% van de games creeren 80% van de omzet. In andere woorden, het zijn de toptitels die de REV maken of kraken. Ik zei het al eerder, dump de GC en zet alles op alles met de REV. Klinkt hard, maar ik denk dat de REV het platform wordt die de toekomst van Nintendo als consolemaker zal bepalen. Iig de impact van Nintendo op de totale markt. Een launch met Metroid, Zelda, Mario128, Smash Brothers online & enkele titels van Capcom/ Konami zou weleens kunnen resulteren in een marktaandeel van 40% binnen een jaar (gekeken naar totale markt 360/PS&REV). | |
alex4allofyou | maandag 26 december 2005 @ 18:19 |
quote:Die Jappen zijn bijna zo verslavend aan die game als FF. Koei op REV = dus ![]() | |
Ruzbeh | maandag 26 december 2005 @ 18:35 |
Zelda @ launch is vrijwel onmogelijk. Metroid Prime 3 en Mario 128 @ launch met nog een paar titels is heel goed mogelijk, ik vraag me af wat Miyamoto nou aan het doen is enzo. Hij zei volgens mij nog vrij recent dat hij bezig was met Twilight Princess. | |
Xrenity | maandag 26 december 2005 @ 19:04 |
quote:Een nieuwe Zelda bij de launch zou naast haast onmogelijk ook nog eens enorm dom zijn ![]() | |
King_of_cubes | maandag 26 december 2005 @ 19:23 |
1UP had laatst een MGS week en daarin zat ook een interview met kojima. Ze stelden in dit filmpje de vraag of online metal gear solid niet beter op een ander platform kan dan op de ps2. Kojima had het toen over de PC en de Xbox maar ik dacht dat ik ook het woordje revolution hoorde vallen. Hoor ik nou wat ik hoop te horen? ![]() | |
Ruzbeh | maandag 26 december 2005 @ 19:37 |
quote:Is dat filmpje van de 1UP show? Ze zeiden daar alleen dat Kojima helemaal gek was op de Revolution maar niks over een online MGS. | |
Xrenity | maandag 26 december 2005 @ 19:48 |
quote:Jawel, dat MGS online op Live! wel tof zou zijn. Meer niet ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 27 december 2005 @ 10:13 |
quote:Ja, maar daarna dacht ik het woordje revolution te horen vallen toen hij het over andere platformen had. | |
alex4allofyou | dinsdag 27 december 2005 @ 13:13 |
Ik baal een beetje. Ik ben op zoek naar een Plasma en heb al een paar op oog (Panasonic of Pioneer). Alleen las ik gisteren op IGN dat je bij HD Plasma tvs enige lag is wanneer je een 480i of 480p game speelt omdat ie dit signaal moet converten. Dit houdt dus in dat wanneer je spellen speelt met je REV op een HD Plasma tv je iets aanklikt en het pas enkele milliseconden later op je tv wordt uitgevoerd. Dit is natuurlijk funest voor het spelen van games ![]() Gelukkig zijn er wel HD Plasma's die dit probleem niet hebben, maar aangezien ik een HD tv wil die HDMI-aansluiting, digitale decoder & PC ingang moe hebben, wordt het wel lastig om er 1 te vinden die voldoet aan alle eisen & ook nog ns enigzins betaalbaar is. Goed uittesten dus in de winkel mensen (indien jullie ook willen overstappen op HD)! [ Bericht 3% gewijzigd door alex4allofyou op 27-12-2005 14:54:35 ] | |
Koning-Afwas | dinsdag 27 december 2005 @ 21:37 |
Aan zo'n digitale kast zoals bijvoorbeeld van Caiway heb je helemaal niks meer als je in het bezit van een HD-TV bent en alle programma's ook in die vorm worden uitgezonden. Ze worden namelijk al haarscherp naar je tv gegooid dus waarom iedereen nu verzot is op digitale televisie snap ik niet helemaal. | |
alex4allofyou | dinsdag 27 december 2005 @ 21:53 |
quote:Daar heb je wel een decoder nodig (wat het kastje is). Sommige plasmas hebben deze onboard, alleen zijn er verschillende standaarden & dien je vaak een kaart erin te stoppen ter registratie. Digitale televisie is een behoorlijk verschil met analoog hoor, geluid is met name super. Eh, dit was offtopic, ik weet het ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 27 december 2005 @ 22:15 |
quote:bron | |
MonTana_123 | dinsdag 27 december 2005 @ 22:18 |
Naast de gewone controller/afstandbediening is er ook een mini controllertje voor de "Nintendo Revolution" verschenen. Of ze deze ook daadwerkelijk gaan verkopen is nog onduidelijk. ![]() bron: gamingpower.nl Schattig dingetje niet ![]() | |
ScienceFriction | dinsdag 27 december 2005 @ 22:21 |
quote:Lijkt wel een eierwekker of een tamagochi... ![]() | |
MonTana_123 | dinsdag 27 december 2005 @ 22:23 |
hahah idd ![]() | |
2Dcube | dinsdag 27 december 2005 @ 23:38 |
Effe serieus, wat is het eigenlijk? Ben wel benieuwd... kan geen bron vinden. EDIT: http://revolutionvideo.bl(...)onvideo_archive.html Jep, de bron. En hoewel het natuurlijk overduidelijk fake is, vraag ik me toch af wat voor ding het is. Ik denk voor van die powerpoint presentatie's op zo'n groot scherm. Wel toeval dat deze een d-pad en 1 knop boven en 1 onder heeft... maargoed. ![]() [ Bericht 73% gewijzigd door 2Dcube op 27-12-2005 23:55:27 ] | |
Ruzbeh | woensdag 28 december 2005 @ 00:01 |
quote:Niet hoger dan 150 dollar (euro) dus. | |
ScienceFriction | woensdag 28 december 2005 @ 11:09 |
quote:Lijkt me een zeer schappelijk prijsje dacht ik zo... Zeker voor een next-gen console. | |
alex4allofyou | woensdag 28 december 2005 @ 11:30 |
Als ze het voor mekaar krijgen een console te lanceren voor <¤150, ze launchtitels hebben zoals Mario128 (hopenlijk een eyeopener op E3), Smash Brothers ONLINE, Metroid, Mariokart ONLINE ( ![]() Maar Nintendo zal wel goed moeten marketen en vooral duidelijk moeten maken dat je ook nog eens al die oude games kan downloaden. Ik zou zelfs niet opkijken van een Zelda pack, ook al is Zelda een GC titel. Nintendo & Capcom doen t trouwens top op de beurs de laatste tijd. Die DS overtreft mijn stoutste verwachtingen. Het valt me trouwens op dat dit topic de laatste tijd wat langzamer loopt, is dit omdat veel mensen hiero online gaan op school/werk? | |
P-Style | woensdag 28 december 2005 @ 11:38 |
quote:Kojima had het erover dat een stand-alone online MGS best op meerdere platvormen mogelijk zijn, behalve de Revolution! ![]() | |
MMaRsu | woensdag 28 december 2005 @ 11:42 |
Online MGS suckt toch ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 28 december 2005 @ 11:45 |
quote:Kut je hebt gelijk. ![]() ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 28 december 2005 @ 11:45 |
quote:Je hebt het al gespeeld? ![]() | |
EricG | woensdag 28 december 2005 @ 11:48 |
Pokémon MMORPG op de Rev zou vet zijn ![]() | |
P-Style | woensdag 28 december 2005 @ 11:49 |
quote:Online MGS wordt gewèldig! ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 28 december 2005 @ 11:49 |
quote:Alle MGS is geweldig, maar zelden op een Nintendo platform ![]() | |
P-Style | woensdag 28 december 2005 @ 11:51 |
quote:Klopt! ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 28 december 2005 @ 11:53 |
quote:Meteen de enige toffe ps2 game ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door King_of_cubes op 28-12-2005 12:02:18 ] | |
alex4allofyou | woensdag 28 december 2005 @ 13:52 |
Ik had MGS3 , ik hem m 5 uurtjes gespeeld, toen ben ik ermee gekapt. Ik word gek van die verhaallijn & verder is de gameplay ook niet meer je van het. Needles to say, ik zit helemaal niet te wachten op MGS4. Ziet er wel leuk uit hoor, maar doe mij maar Devil May Cry of RE. Konami is de laatste jaren vind ik niet goed bezig, natuurlijk hebben ze wel hun leuke spellen, maar een echte gameplay knaller/ nieuwe franchise hebben ze niet echt meer, vroeger waren ze nog gelijkwaardig aan Capcom. | |
alex4allofyou | woensdag 28 december 2005 @ 13:54 |
Hebben jullie wel eens Gamez.nl gechecked? Ik ben meteen afgehaakd nadat ik de review zag van RE4 ![]() Zo'n site kan ik dan niet meer serieus nemen... | |
Xrenity | woensdag 28 december 2005 @ 13:58 |
quote:Hoezo? 90% is toch een mooie score :s | |
Tain | woensdag 28 december 2005 @ 14:00 |
quote:Lees de review maar ![]() | |
Retuobak | woensdag 28 december 2005 @ 14:05 |
quote:Een site met een dergelijke URL neem ik al niet serieus meer ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 28 december 2005 @ 14:07 |
Wat hij zegt. | |
Egamer | woensdag 28 december 2005 @ 14:38 |
Mja, ze wouden gewoon de beste url hebben met de term 'games' ![]() | |
alex4allofyou | woensdag 28 december 2005 @ 14:56 |
quote: ![]() Een spel als RE4 mag wel iets hoger krijgen als 90%. Zoals dat spel gereviewed is ![]() Als je die reviewer ook ziet ![]() ![]() | |
peristilius | woensdag 28 december 2005 @ 18:16 |
quote:Tsja, smaak he. ![]() Voor mij is een verhaal vertellen in een game gewoon erg belangrijk, vaak wil ik daarvoor iets mindere gameplay wel door de vingers zien. Al vind ik eigenlijk dat er niets mis is met de gameplay van MGS3. | |
Erwtensoep | woensdag 28 december 2005 @ 20:23 |
Als ik een verhaal wil kijk ik wel een film Nog nooit een spelverhaal gevolgd, ik klik altijd door als het mogelijk is. | |
peristilius | woensdag 28 december 2005 @ 20:27 |
quote:Omg ![]() Een slecht verhaal kan een spel echt verneuken voor mij. ![]() | |
Morthill | woensdag 28 december 2005 @ 20:36 |
quote:Ik denk dat ik KotoR II nooit zo enorm veel gespeeld had als het een verhaal had op het niveau van Doom, same goes for Arcanum. | |
Erwtensoep | woensdag 28 december 2005 @ 21:24 |
Tja ik hou nu eenmaal meer van Arcade, pick up and play spellen Daarom heb ik ook hoge verwachtingen van de Revolution (want je zou toch bijna vergeten dat dit het Revo topic is) | |
2Dcube | woensdag 28 december 2005 @ 23:29 |
Ik hou van allebei. ![]() | |
Retuobak | woensdag 28 december 2005 @ 23:41 |
Ik ga 100% voor diepgaande en uitgebreide gameplay. | |
Ruzbeh | woensdag 28 december 2005 @ 23:53 |
Ik ga 100% voor de beleving, of dat nou komt uit gameplay, verhaallijn, graphics, muziek (geluid), etc. Trouwens, http://revolution.ign.com/articles/678/678281p1.html quote: ![]() quote:Foei! ![]() quote: ![]() | |
Retuobak | donderdag 29 december 2005 @ 00:31 |
quote:Het zal wel om een MMO Gaan ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 29 december 2005 @ 01:04 |
quote:Ligt net aan de game, bij Mario bijvoorbeeld heb ik liever niet zo'n uitgebreid verhaal (damn you Sunshine),.Ik vind verhaal erg belangrijk bij andere spellen, zo staat FF3/7, Zelda (relatief weinig verhaal maar wel zeer pakkend), Eternal Darkness, Half-life1 etc hoog in mijn lijstje juist doordat het verhaal zo perfect geintegreerd werd met de game. Heb je MGS3 gespeeld dan weet je dat die game enorm veel (oninteressante) bij-informatie geeft waar je eigenlijk niets aan hebt. Het ergste daarbij is dat ik bij alle games alle informatie wel wil zien & dit bij MGS3 ondoenelijk is, het gaat maar door en door totdat je half-ingezakt voor je scherm zit (kan wel 15min < duren). Vaak zorgt die info er ook voor dat je elke keer uit de game wordt getrokken (waar het uiteindelijk om draait). MGS1 had een prima verhaallijn, deel 2 was al langdradig met een zeer vaag einde & deel 3 is een encyclopedie aan informatie over de characters die er totaal niet toe doen. Kwa gameplay vond ik deel 3 weinig enerverend en vond ik de camerastanpunten echt verouderd (=hetzelfde). Komt nog eens bij dat die zelf-medicatie, wat op zich een leuk idee is, na een tijd zeer irritant werd. Elke keer dat menu doorlopen en de wond dichtbranden, steriliseren, bandage etc was irritant na een paar keer. Daarbij moet je ook nog ns opletten wat je eet en je energie steeds bijvullen. Ik weet zeker dat Konami naar Capcom gekeken heeft & met MGS hetzelfde gaat doen als RE; opschonen dus. En DAN is t weer interessant ![]() 2006 wordt een mooi jaar ![]() | |
peristilius | donderdag 29 december 2005 @ 01:10 |
quote:Dat is juist een van de leuke dingen van MGS 3, je kunt ontzettend veel info krijgen als je het wilt, maar het hoeft niet. ![]() Maar het gaat weer off-topic, ik wil wel eens zien wat Hideo Kojima gaat doen op de Revolution. quote:Dat sowieso. | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 03:43 |
quote:Bijna mee eens. Het moet komen uit een gezonde combinátie van die factoren, waarbij ze allemáál heel goed uitgewerkt moeten zijn! ![]() quote:Helemaal mee eens! ![]() Dat Kojima zich dus ook gaat richten op Revolution-exclusives is alleen maar goed nieuws voor de Revolution-fans! ![]() | |
Tain | donderdag 29 december 2005 @ 09:10 |
quote:Jij koopt dus geen titels als MGS, PES, Splinter Cell, Soul Calibur, etc? ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 29 december 2005 @ 10:25 |
Goed, pagina 2 alweer en nog niets gepost wat echt de moeite is ![]() | |
King_of_cubes | donderdag 29 december 2005 @ 10:38 |
quote:Welkom in het Revolution topic. ![]() | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 11:41 |
quote:PES en Splinter Cell niet nee en MGS en Soul Calibur zijn in eerste instantie geschreven en geoptimaliseerd voor de PS2 (waarbij de laatste delen van beide series weer exclusives zijn). | |
alex4allofyou | donderdag 29 december 2005 @ 11:43 |
quote:Beetje domme vergelijking, die games waren OOK exclusives. MGS, PES (weet niet zeker), Soul Caliber waren PS exclusives & Splinter Cell een XBOX exclusive. Ja, ze waren LATER op meerdere platformen. Maar neemt niet weg dat ze on the go gemaakt werden voor die eerste console en daarna 'overgezet' werden vanaf de eerste console structuur. Vind je RE4 & Halo ook niet vallen binnen het kopje exclusives? 1 ding is zeker, Nintendo games zijn altijd totale exclusives & REV will have a bucketload of them ![]() | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 11:52 |
quote:Dàt hoop ik maar voor de Revolution. ![]() | |
Tain | donderdag 29 december 2005 @ 11:59 |
quote:Hoezo een domme vergelijking? Splinter Cell was vanaf het begin af aan aangekondigd voor alle platformen. PES eerst PS exclusive, nieuwste delen tegelijkertijd op Xbox en PS2 Soul Calibur, ook weer eerst PS exclusive en het laatste deel gewoon voor alle platformen tegelijkertijd Snake heeft al meer platformen gezien dan Mario RE4 is geen echte exclusive en Halo ook niet of je moet opeens PC als platform helemaal niet meer gaan meetellen | |
alex4allofyou | donderdag 29 december 2005 @ 13:20 |
quote:P-Style komt met de opmerking dat multiplatformspellen niet de kwaliteit hebben die exclusive games wel hebben omdat er zoveel aandacht is besteed aan die desbetreffende consoles. Hierin geef ik m globaal genomen gelijk; de developers kijken dan namelijk naar de console-specificaties en bouwen de game op met die statistics in mind. De games die ik noemde zijn games die ook from scratch gemaakt zijn voor de desbetreffende console doordat ze een contract hadden ondertekent dat ie (iig enkele maanden wat al lang is tegenwoordig) exclusive uitkwam op de desbetreffende console. Dat gezegd hebbende, deze spellen zijn allemaal gemaakt met een focus op de EERSTE console, het is niet verwonderlijk dat vaak een remake op een andere console gepaard gaat met kwaliteitsverlies van danwel controle, graphics of innovatie. Nintendo is slim door de REV zo te maken dat developers gestimuleerd worden om exclusive titels te maken (gezien kosten/controller). De slechte conversions bij de GC heeft bij de mainstream massa het imago gecreerd dat de GC inferieur was kwa graphics, RE4 was het bewijs dat het helemaal niet zo was. | |
peristilius | donderdag 29 december 2005 @ 13:38 |
quote:Een game als GTA is eigenlijk gewoon beter op de Xbox, terwijl hij oorspronkelijk voor de PS2 ontwikkeld is. De kwaliteit hangt af van de manier waarop hij geport is. RE4 op de PS2 schijnt bijvoorbeeld ook erg goed te zijn, omdat hij bijna helemaal opnieuw opgebouwd is voor de PS2. MGS 1 is nooit geport, maar daar is een (slechte) remake van gemaakt met een hele andere engine. | |
Tain | donderdag 29 december 2005 @ 13:47 |
quote:Splinter Cell was al voor alle consoles aangekondigd en het spel is gewoon voor alles behalve de Xbox uitgesteld, omdat MS een zak met geld over had. Overigens heeft de cube versie op sommige punten mooiere graphics en mist het alleen de online mogelijkheden quote:De dreamcast versie dan neem ik aan? quote:Ik heb het over de allereerste versie Metal Gear ![]() quote:Ah vandaar dat de GC af en toe de mooiste multiplatform games heeft ![]() quote:Halo zou eerst een strategy game worden op de Mac en is toen daarvoor gecancelled en door Microsoft binnen gehaald als console seller voor de Xbox. Gearbox is daarna bezig geweest om het spel te porten naar de PC quote: | |
peristilius | donderdag 29 december 2005 @ 13:49 |
quote:MGS1 kwam uit voor de PS, de delen daarvoor heetten gewoon MG. ![]() | |
Tain | donderdag 29 december 2005 @ 13:53 |
quote:Verbeterd ![]() | |
Xrenity | donderdag 29 december 2005 @ 13:59 |
quote:Microsoft kwam al heel snel met geld aanzetten, en SC is voor een groot deel dan ook wél exclusief gemaakt voor de Xbox. Later kwam de PC versie en pas nóg weer een tijd later kwam hij naar de PS2/NGC, iirc. Sowieso werd SC grotendeels voor alle systemen geoptimaliseerd, omdat het UBI's doorbraak was en ze het écht goed wilden doen. Maar dat terzijde ![]() | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 14:13 |
quote:En het was de MSX2, niét de C64. Waarbij de MSX2 versie dus ook beter was dan de NES versie. NES-versie was de port. | |
Egamer | donderdag 29 december 2005 @ 14:16 |
quote:Helemaal oneens. ![]() ![]() | |
Xrenity | donderdag 29 december 2005 @ 14:29 |
quote:Only Sith deal in absolutes ![]() | |
peristilius | donderdag 29 december 2005 @ 14:36 |
quote:Het belangrijkste van GTA is voor mij toch echt het racen hoor, het schieten zuigt sowieso, maakt niet uit op welke console je het speelt. ![]() De controls van GTA zijn nou niet zo bijzonder dat je er een bepaalde controller voor nodig hebt, de voordelen van de Xbox zijn dan ook graphics en custom soundtracks. En blijkbaar heb jij Ninja Gaiden ook niet gespeeld. Maar ik denk sowieso dat de Revolution amper te maken krijgt met ports, omdat de hardware zo anders is. | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 14:42 |
quote:Da's maar goed ook! ![]() | |
Tain | donderdag 29 december 2005 @ 14:57 |
quote:Ik heb hem op de C64 gespeeld ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 29 december 2005 @ 14:59 |
quote: In principe worden alle spellen op een PC gemaakt ![]() quote:Maar wat zegt het feit dat die versies weinig verbeterpunten hebben tov de PS2? XBOX versie heeft betere framerate en textures, maar het spel kwam VEEL later & maakt duidelijk dat het gewoon een direct conversion van de PS2 versie was. Zou GTA eerst voor de XBOX gemaakt worden dan was ie waarschijnlijk veel beter. quote:Kijkend naar de DS weet ik het nog niet zo... | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 15:08 |
quote:Hmmm schijnbaar was er ook een C64 versie ja. Ook een port en "mindere" versie. ![]() | |
H.Flick | donderdag 29 december 2005 @ 15:18 |
quote:Heb jij wel eens geprobeerd om zonder je vingers in de knoop te leggen een drive-by te doen met GTA:SA op de Xbox? ![]() | |
Tain | donderdag 29 december 2005 @ 15:21 |
quote:Ze hebben in de cube versie meer aandacht gegeven aan bijv stoom en op onderstaand plaatje vind ik de cube versie sowieso het mooist ![]() ![]() quote:De kast was gebaseerd op de playstation en later naar de Dreamcast geport en toen weer geoptimalizeerd. quote:Hebben het over een ander spel ![]() quote:Prince of Persia: Sands of Time quote:Zeg maar gerust dat Gearbox de port gewoon verkloot heeft van Halo voor de PC quote:Ook best lastig om een game te ontwikkelen met een controller ![]() Maar het ging er overigens om dat mensen geen multiplatform titels kopen, terwijl er toch goede tot zeer goede titels tussen kunnen zitten en of ze dan eerst exclusief zijn voor een console, maakt de port niet bij voorbaat al slechter dan het origineel | |
Xrenity | donderdag 29 december 2005 @ 15:31 |
quote:Soul Calibur 2 | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 15:33 |
quote:Ja, ik dus! ![]() quote:Meestal wel! ![]() | |
peristilius | donderdag 29 december 2005 @ 15:38 |
quote:Drive-by deed ik sowieso haast nooit en vind ik sowieso zuigen, met kutte controls moet dit wel een ramp zijn. ![]() | |
peristilius | donderdag 29 december 2005 @ 15:42 |
quote:Dat het later is maakt mij niet veel uit, ik zeg alleen dat een port niet altijd slechter is dan het origineel. quote:Bij de DS kan ik het moeilijk ports noemen, het zijn wel spellen met dezelfde titel, maar het zijn toch hele andere spellen. | |
piet_pelle | donderdag 29 december 2005 @ 15:48 |
quote:No way, de playstation versie heette Soul Edge en was een arcade port en het eerste deel in de serie. De Dreamcast kreeg als enige console de arcade conversie van de opvolger, Soul Calibur. | |
P-Style | donderdag 29 december 2005 @ 15:59 |
quote:Maar de arcade-versie van Soul Calibur, inderdaad de opvolger van Soul Edge, draaide op Playstation hardware. Wat dat betreft is Soul Calibur op de Dreamcast een voorbeeld van een héle goeie port! ![]() | |
piet_pelle | donderdag 29 december 2005 @ 16:01 |
quote:Dat klopt wel wat was het, system 11? Toch een opgevoerde versie van playstation hardware zoals arcade boards wel vaker zijn met extra RAM. | |
alex4allofyou | donderdag 29 december 2005 @ 16:04 |
quote:We kunnen er lang en breed over discussieren, Splinter Cell GC was niet het spel wat het had kunnen zijn, en laten we het niet hebben over de ports van de opvolger. Dat de fog een beetje beter is ok, maar het totale product was niet te vergelijken. Mn broertje die een GC heeft, heeft m helemaal niet aangeraakt omdat hij gewend was aan de XBOXversie die er gewoon top uitzag in vergelijk. quote:Piet Pelle zei het al, ik bedoelde Soul Edge. Is praktisch hetzelfde spel en de grondlegger van wat later Soul Caliber werd. quote:En heb jij die game gespeeld toen ie net uitkwam??? Mn mond sloeg open van verbazing toen. quote:Ik zei noem er eens een paar, trouwens XBOX versie was gewoon graphisch mooier. quote:Maar k heb m wel lekker gespeeld zodat ik geen XBOX hoefde te kopen ![]() ![]() quote: ![]() quote:Dat hoor je me ook niet zeggen, alleen is een spel als ie exclusief wordt gemaakt vaak beter geprogrammeerd voor die console dan wanneer het een port is. | |
Tain | donderdag 29 december 2005 @ 16:34 |
quote:We kunnen inderdaad er lang over ouwehoeren, maar het is over het algemeen gebaseerd op persoonlijke smaak. Ik vind zelf fog effecten meer sfeer aan een game geven op de juiste plekken dan iets mooiere graphics. Beide is natuurlijk nog beter ![]() quote:Ik heb een chronische hekel aan de Metal Gear Solid serie. Kan maar niet wennen aan de besturing en aan het gebruik van de camera quote:Van POP wist ik het zeker dat de cube versie mooier is dan de Xbox versie. Kwam geloof ik door het gebruik van meer antialiasing in de cube versie. Veel verschilt het ook niet quote:Ach Halo 1 vond ik toen voor de Xbox een hele goede shooter en als ik het nu speel dan is het spel toch wel inferieur aan andere shooters. Neemt niet weg dat het voor een console shooter ontzettend lekker wegspeelt. quote:Voor het ontwikkelen van een game heb je gewoon een keyboard/muis nodig, met een controller kom je niet echt ver als je op die manier een spel moet gaan ontwikkelen quote:Dat ligt dus ook weer helemaal aan de developer en aan de hoeveelheid tijd die ze hebben of vrij maken om het spel te porten. | |
Ruzbeh | donderdag 29 december 2005 @ 18:32 |
Dat jullie zo zitten te discussiëren vind ik prima hoor, maar zodra er nieuws is moeten jullie mij beloven dat jullie dan per direct ontopic gaan. ![]() | |
Dj_Day-V | donderdag 29 december 2005 @ 18:52 |
quote: | |
Dj_Day-V | vrijdag 30 december 2005 @ 23:02 |
quote:Je wordt echt moe van die kneus ![]() | |
King_of_cubes | zaterdag 31 december 2005 @ 10:25 |
quote:Ik ben benieuwd naar die beelden ![]() | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 10:28 |
Waarom blijft ie het proberen? ![]() Er is toch niemand die hem ooit serieus heeft geloofd? ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 31 december 2005 @ 10:51 |
Are you ready to Revolt?![]() ![]() | |
Xrenity | zaterdag 31 december 2005 @ 10:57 |
quote:Alleen als je het leest ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 31 december 2005 @ 11:12 |
Echt te erg die 'seriousgamer' | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 12:26 |
Naam van Revolution bekend?quote:Hier het filmpje ![]() ![]() ![]() Duidelijk nep dus * RaymanNL wacht op Ruzbeh reactie: FAKE!!!!1111 | |
King_of_cubes | zaterdag 31 december 2005 @ 12:31 |
quote:FAKE!!!1111 ik heb het filmpje nog niet eens gezien ![]() | |
King_of_cubes | zaterdag 31 december 2005 @ 12:34 |
quote:Nu wel en hij is overduidelijk nep. ![]() | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 13:02 |
Naast dat het hardstikke nep is Vind ik Nintendo RS een veelste voorspelbare, en lelijke naam ![]() | |
King_of_cubes | zaterdag 31 december 2005 @ 13:14 |
Inderdaad GameCube en Dolphin verschilden ook nogal. | |
Ruzbeh | zaterdag 31 december 2005 @ 13:25 |
quote:Hij wist je dat ik dat ging zeggen!??! ![]() | |
mordradead | zaterdag 31 december 2005 @ 13:28 |
dat wist hij inderdaad | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 14:16 |
quote:bron Vertaald: NIntendo heeft een patent aangevraagt voor Floor Vision ![]() Als dat ';eén van de laatste geheimen van de Revolution is, dan word dat ding heilig ![]() | |
Erwtensoep | zaterdag 31 december 2005 @ 14:19 |
Aha en wat houd dat in | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 14:21 |
quote:Volgens mij dat tie de vloer kan herkennen, en daarmee bedoel ik, dat tie weet waar je voeten staan, , misschien wel iets van een projectie op de grond voor knoppen, die je dan ook echt met je voet in kunt drukken, een soort van virituele dansmat ![]() | |
Rodie83 | zaterdag 31 december 2005 @ 14:27 |
quote:Moet je dan nog meer rare bewegingen maken om die suffe loodgieter te laten bewegen of wat? ![]() | |
H.Flick | zaterdag 31 december 2005 @ 14:27 |
Geloof je het zelf ![]() ![]() | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 14:29 |
quote:Voor een normale Dansmat heb je ook niet zóveel ruimte nodig ![]() En wat ik zei, dat bestaat alwel, je kunt al toetsenborden kopen voor je mobiel, waarbij de mobiel (of eigenlijk het apparaat) een toetsenbord projecteerd, en je daarmee kunt typen ![]() ![]() | |
Steeven | zaterdag 31 december 2005 @ 14:49 |
Believe!!!111 | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 14:50 |
quote:En die dingen kosten 100+ euro. Dus verwacht jij dat dergelijke tech in een console van hooguit 200 komt? ![]() | |
Erwtensoep | zaterdag 31 december 2005 @ 14:51 |
Van mij hoeft het niet in ieder geval Ik vind de controller zelf al revolutionair genoeg | |
Rodie83 | zaterdag 31 december 2005 @ 14:52 |
quote:Rayman wel ![]() | |
Xrenity | zaterdag 31 december 2005 @ 14:56 |
quote:Doet me denken aan E3 2005's Zelda booth ![]() http://cube.ign.com/articles/621/621862p1.html | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 14:57 |
quote:Moest ik ook al aan denken idd | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 15:00 |
quote:Maar er komt blijkbaar wel zo iets, anders heette het niet Floor Vision ![]() | |
BMH | zaterdag 31 december 2005 @ 15:06 |
quote:OMG dat ding word groot! | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 15:09 |
quote:Of het word een USB extentie ![]() | |
alex4allofyou | zaterdag 31 december 2005 @ 15:51 |
Floorvision; de revolutie op de Revolution!!! Nintendo heeft samen met TomTom software ontwikkeld die het mogelijk maakt je Revolution controller overal naartoe te brengen & je omgeving om te zetten in on-the-go graphics applicaties. De ingeboude GPS ontvanger in de controller maakt het mogelijk de straten en andere vloeroppervlakten te analyseren en deze bijvoorbeeld te implementeren in een Mariouniverse!!! Woon je in Amsterdam, kijk dan niet raar op wanneer Mario128 opstart en een mission moet doen in het Vondelpark met blowende Koopa Troopas. Wil Mario shoppen dan kan hij naar de Kalverstraat lopen en daar zn nieuwe accesoires kopen, voor een verzetje kan ie altijd naar de Wallen lopen om daar princess op te pikken. In Parijs kun je weer naar de speciale groene Eiffeltoren lopen en leuke mode-items kopen voor Mario. THE POSSIBILITIES ARE LIMITLESS! Floorvision, het echte geheim van de Revolution ![]() | |
Xrenity | zaterdag 31 december 2005 @ 15:57 |
![]() ![]() | |
H.Flick | zaterdag 31 december 2005 @ 15:59 |
quote:Ik zou het kopen ![]() | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 16:00 |
quote:Dat bedoel ik ja ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 31 december 2005 @ 16:01 |
quote: ![]() | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 16:04 |
quote:Ik moest lachen ![]() Trouwens, gezien dat je 2 awards hebt gepakt bij de GAM user awards? ![]() | |
RaymanNL | zaterdag 31 december 2005 @ 16:06 |
quote:http://www.ownage.nl/news/10853/ http://www.gamercc.com/index.php?page=showarticle&id=3493 http://video.google.com/videoplay?docid=-6185946983584477029&q=nintendo+floor | |
BMH | zaterdag 31 december 2005 @ 16:10 |
quote:Gaan we dat nu ook weer overnemen van Amerikaanse fora? Ik moest lachen. Dat illustreer ik hier doormiddel van een smiley: " ![]() | |
moomoo | zaterdag 31 december 2005 @ 16:13 |
*valt flauw* | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 16:15 |
quote:Ik denk ik ben extra duidelijk voor wanneer Notorious langs komt. | |
ScienceFriction | zaterdag 31 december 2005 @ 16:30 |
quote:Wat is daar mis mee? (wist trouwens niet dat het van amerikaanse fora kwam...) | |
alex4allofyou | zaterdag 31 december 2005 @ 16:41 |
quote:Damn, wist helemaal niet dat er award waren. Mijn awards zijn wel een beetje 'dubious'. Degene die het meest lult en met het minste resultaat ![]() Jouw nominaties zijn toch wat leuker; vriendelijkste user, beste voorspeller& tech-whore. Wat dat beste voorspellen betreft; je onderbouwt alles goed, maar het feit dat je een tech-whore bent maakt dat je voorspellingen tav de 360 & Nintendo's policy nog af te wachten valt IMO en dit maakte ook soms dat ik je niet altijd het vriendelijkst vond ![]() | |
alex4allofyou | zaterdag 31 december 2005 @ 16:46 |
Ik ben trouwens nog nooit zo blij geweest bij een jaarwisseling. 2005 was klote gezien de financien & de tegenvallende games (Zelda cancelled bijvoorbeeld) in het algemeen (hoewel de DS wel een geweldig jaar had). 2006 daarentegen: -betere economie -exciting E3 -REVOLUTION -PS3 -Zelda -Plasma TV - Wereldkampioenschap Als Al Quaida geen roet in het eten gooit wordt 2006 top! | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 17:04 |
Ik heb het tegenovergestelde ![]() Ik vond 2005 een topjaar (niet zo gek ook als PC-gamer), maar veel PC games zijn in 2006 'moved to next generation PC-hardware'. Komen nog wel een paar dozijn interessante titels uit, maar het aantal AAA titels zal de 10 niet overstijgen. Zal dus het jaar van consoles worden voor mij. | |
alex4allofyou | zaterdag 31 december 2005 @ 17:17 |
quote:2006 is al leuk alleen door het feit dat de E3 eindelijk weer een echte kraker wordt en Zelda uitkomt. Ik heb deze week de documentaire 'Walking with Cavemen' gezien die de evolutie van de Homo Sapiens uitlichtte en hierbij opviel dat nieuwsgierigheid een grote rol heeft gespeeld bij het evolueren naar wat men nu de moderne mens noemt. Dat gezegd hebbende, de E3 maakt het dat we al over een leuk jaar kunnen spreken omdat we eindelijk alle antwoorden zullen krijgen waar we al maanden op zitten te wachten. t Is een raar gevoel dat wanneer de E3 er is & je de volgende dag achter je PCtje gaat zitten, met het klikken van enkele muisknoppen ineens alles zult weten... Dat had ik ook met die controller van de REV. Je zet de computer aan en daar is t ineens. Ineens zijn alle puzzelstukjes ineengeschoven. Dat is gewoon menselijke psychologie; al je verwachtingen ineens beantwoord zien worden is ![]() Waarom heb jij trouwens een aangepast icoontje terwijl ik als grote winnaar ( ![]() [ Bericht 33% gewijzigd door alex4allofyou op 31-12-2005 17:24:55 ] | |
H.Flick | zaterdag 31 december 2005 @ 17:18 |
quote:Die icoontjes staan toch gewoon in het topic. | |
Xrenity | zaterdag 31 december 2005 @ 17:19 |
quote:Veelbelovende PC titels 2006/2007 http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=24145969&page=0 | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 17:21 |
quote:Al gezien, maar heel veel titels lijken me 7.5-8.5 en niet van het niveau eeuwige klassieker, waar er genoeg van waren op de PC in 2005. | |
alex4allofyou | zaterdag 31 december 2005 @ 17:26 |
k Heb een EDIT uitgevoerd van mn vorige post. Trouwens, ik zie mijn icoontje helemaal niet verandert (k zie alleen maar John, Paul, George & Ringo). Kan dus alleen gezien worden door anderen kennelijk. | |
H.Flick | zaterdag 31 december 2005 @ 17:28 |
quote:Ik zie hem ook niet, hoor. Maar ik snap toch nooit hoe dat zit met webicons en upload icons etc. etc. | |
Ruzbeh | zaterdag 31 december 2005 @ 17:40 |
quote: ![]() | |
Retuobak | zaterdag 31 december 2005 @ 17:45 |
quote:Sla een van de icons op Ga naar usericon manager onder wijzig profiel Upload hem daar En klik op gebruik icoon Done ![]() | |
Goldboy | zondag 1 januari 2006 @ 11:32 |
Vanaf vandaag... Het jaar van de Revolutie! | |
Xrenity | zondag 1 januari 2006 @ 11:54 |
quote:idd ![]() Iwata: 2005 het jaar van de Revolution Ben benieuwd wat er voor heeft gezorgd dat het met zo'n tijd is uitgesteld. Misschien hebben ze pas later besloten het apparaat erg klein te maken... ? | |
Retuobak | zondag 1 januari 2006 @ 11:56 |
Misschien wilden ze developers gewoon tijd geven om hun games te maken? ![]() | |
Ruzbeh | zondag 1 januari 2006 @ 12:52 |
quote: ![]() | |
Erwtensoep | zondag 1 januari 2006 @ 12:55 |
Zijn die developers dan eindelijk al begonnen dan? Ik heb weinig hoop voor de eerste generatie third party spellen (maar wel voor de first party spellen) | |
moomoo | zondag 1 januari 2006 @ 13:24 |
quote:al lang toch. | |
Erwtensoep | zondag 1 januari 2006 @ 13:28 |
Sommige mischien, maar ik hoor er nog veel die zeggen dat ze goede ideeen hebben, maar niet dat ze al bezig zijn. | |
alex4allofyou | zondag 1 januari 2006 @ 16:36 |
Beste wensen hiero. He Retuobak, k heb t icoontje gedownload en erop proberen te zetten maar dan zegt ie dat het formaat niet goed is ![]() Volgens Nintendo zouden we in het nieuwe jaar al snel details te horen krijgen, nu maar hopen dat ze zich eraan houden ![]() | |
Xrenity | zondag 1 januari 2006 @ 18:26 |
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4567314.stmquote: | |
Retuobak | zondag 1 januari 2006 @ 18:41 |
quote:Ik ben benieuwd ![]() (met name hoe ze dit gaan doen met demopods) | |
sinaasappelsapje | zondag 1 januari 2006 @ 18:46 |
Weet iemand waar ik dat Nintendo ON filmpje ofzo nog kan vinden ![]() | |
Xrenity | zondag 1 januari 2006 @ 18:49 |
quote:www.nintendoon.com | |
Tomasso | zondag 1 januari 2006 @ 19:06 |
quote:Je hebt een punt. ![]() | |
Retuobak | zondag 1 januari 2006 @ 19:14 |
quote:Nog nooit gezien, maar respect voor die fake ![]() Erg netjes in elkaar gezet. | |
sinaasappelsapje | zondag 1 januari 2006 @ 19:19 |
quote:O oke, dom van mij weer ![]() | |
alex4allofyou | zondag 1 januari 2006 @ 19:39 |
quote:Ik snap nog steeds niet hoe ze dat gedaan hebben, met name het laatste stukje ziet er te goed uit voor een fake. Hebben ze de naam trouwens veranderd? Het was eerst Nintendo On en nu RevolutiON. Toch wel toevallig... | |
Steeven | zondag 1 januari 2006 @ 19:42 |
quote:En toch is het fake. Gewoon gedaan door een werkloze eikel die niks te doen had. | |
ethiraseth | zondag 1 januari 2006 @ 20:00 |
quote:iemand die zoiets in zijn eentje kan maken is niet werkloos... | |
Steeven | zondag 1 januari 2006 @ 20:07 |
quote:Oh en wat zou dan het doel moeten zijn van deze kerel met dit filmpje ![]() quote: | |
Kill_em_all | zondag 1 januari 2006 @ 20:09 |
quote:Chiiiiiiii | |
Bot13 | maandag 2 januari 2006 @ 11:09 |
quote:Ik had gelezen dat hij gewoon een fan was die dat als hobby had om te maken, niet voor publiciteit e.d ![]() | |
EricG | maandag 2 januari 2006 @ 12:19 |
quote:Ik dacht dat het juist een soort open sollicitatie was bij nintendo | |
King_of_cubes | maandag 2 januari 2006 @ 12:57 |
Meer iets voor een algemeen Nintendo topic maar toch.quote:bron Miyamoto voor Microsoft.. * koude rilling heeft | |
mordradead | maandag 2 januari 2006 @ 12:58 |
Als Miyamato voor Microsoft gaat werken dan stop ik met gamen. | |
Notorious_Roy | maandag 2 januari 2006 @ 12:59 |
quote:Weer een voorbeeld idd, mods, letten jullie op? | |
Tomasso | maandag 2 januari 2006 @ 13:03 |
quote: | |
Egamer | maandag 2 januari 2006 @ 13:13 |
Ik denk dat Miyamoto dat niet gaat doen, hij is een geboren Nintendo'er. | |
Notorious_Roy | maandag 2 januari 2006 @ 13:15 |
quote:Idem hier. Zelfde geldt voor als Nintendo stopt met consoles/handhelds maken. Dan stop ik ook en wordt ik die-hard Nintendo retro gamer. (Lukt ook makkelijk met mn backlog ![]() | |
Ruzbeh | maandag 2 januari 2006 @ 13:29 |
quote:Not for sale, Peter Moore. ![]() ![]() "BUT BUT BUT, EVERYTHING HAS A PRICE" | |
MMaRsu | maandag 2 januari 2006 @ 13:58 |
quote: | |
H.Flick | maandag 2 januari 2006 @ 13:59 |
Wat een huilies allemaal. Stoppen jullie ook met gamen als Miyamoto met pensioen gaat? | |
Notorious_Roy | maandag 2 januari 2006 @ 14:00 |
quote:Nee, maar das anders dan je ziel aan de duivel verkopen ![]() | |
chibibo | maandag 2 januari 2006 @ 14:02 |
quote:Miyamoto sterft in het harnas. ![]() | |
H.Flick | maandag 2 januari 2006 @ 14:03 |
quote:Stop je dan met gamen als hij dood is? | |
BMH | maandag 2 januari 2006 @ 14:05 |
quote:Dan gaan we door met zijn portret boven de tv. | |
ScienceFriction | maandag 2 januari 2006 @ 14:44 |
quote:Ik weet niet of Miyamoto's visie wel aansluit bij die van Microsoft. Ik zou daarom ook niet weten waarom Shigeru Miyamoto naar Microsoft zou willen. Hij denkt bijna altijd vanuit het familieconcept. Bovendien is hij volgens mij een zeer burgerlijk mannetje ![]() | |
alex4allofyou | maandag 2 januari 2006 @ 14:49 |
quote: ![]() ![]() ![]() Laten we het even op een rijtje zetten waarom ie niet gaat: -Miyamoto heeft Nintendo aandelen en is bijna 'part of the Nintendo family' -Miyamoto heeft bij Nintendo de mogelijkheid de console aan te passen aan zn ideen -Miyamoto wordt (volgens mij) goed betaald bij Nintendo & is niet echt een materialistische man gekeken naar zijn opmerkingen -Miyamoto zal zijn rechten verliezen van zn belangrijkste characters bij MS -Miyamoto werkt al bij Nintendo sinds de NES -Miyamoto is Japans en zal niet gauw naar een Amerikaans bedrijf gaan -Japanse eer speelt een belangrijke rol in Japan -Miyamoto heeft het naar zn zin bij Nintendo (kijk toch naar die vertederende foto's ![]() -Miyamoto zal dan moeten programmeren op een systeem met blingbling en geen speciale controller (die hij zelf erdoor heeft gedrukt) -XBOX brand is verliesgevend -Nintendo is winstgevend -Miyamoto zal vrijheden verliezen bij MS -Waarom een glansrijke carriere riskeren door zo'n overgang? -Bij MS zal ie een 'geval apart' zijn -Miyamoto heeft vast en zeker een contract die hij uit zal moeten staan, tenzij Nintendo anders verkiest (zeer onwaarschijnlijk) -Miyamoto zal een Jack Spijkerman figuur slaan bij zo'n overgang -Waarom naar een console gaan die niet aanslaat bij Japanners? -Kun je je een Project Gothem Racer voorstellen met Miyamoto elementen? ![]() -MS maakt games waar de blingbling belangrijker/ gelijk is aan gameplay - vul me maar aan (kan nog wel ffe doorgaan) ![]() ![]() ![]() | |
H.Flick | maandag 2 januari 2006 @ 14:54 |
Blijkbaar ziet Peter Moore ook liever "Nintendo" gameplay ipv die typische Xbox gameplay (mooie graphics, harde muziek, veel te veel explosies). Opzich een positieve ontwikkeling. Misschien komen er dan meer Kameo-achtige games op de Xbox360 ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 2 januari 2006 @ 14:58 |
quote:Precies, Moore is niet gek en weet ook wel dat de Xbox gaten in de line up vertoont. 'Nintendo-games' zouden een mooie opvulling maken. | |
alex4allofyou | maandag 2 januari 2006 @ 15:01 |
Waarom Miyamoto wel vertrekt: -$ -$ -en nog ns $ -Miyamoto is ongelukkig bij Nintendo -Nintendo wil eindelijk ns af zijn van die loodgieter -Nintendo wil overstappen naar Brain games only -Miyamoto wil 'the American way of living' weleens meemaken -Miyamoto gaat kamikaze (volgens een oud Japanse traditie) -Miyamoto wil eindelijk weleens een echt goede Halo zien -Miyamoto is geestesziek geworden -MS koopt Nintendo op en houdt Miyamoto aan zn contract -De aarde draait ineens om de maan en niet andersom | |
H.Flick | maandag 2 januari 2006 @ 15:03 |
quote:Met Rare hebben ze dat natuurlijk al eens eerder geprobeerd... maar wie had vantevoren kunnen weten dat Rare alleen nog maar baggergames maakt ![]() | |
BMH | maandag 2 januari 2006 @ 15:04 |
quote:Welke award kreeg Ruzbeh die Alex4allofyou eigenlijk zou moeten "winnen"? | |
chibibo | maandag 2 januari 2006 @ 15:46 |
quote:Waarschijnlijk zou hij bij Microsoft dezelfde mogelijkheden krijgen. Als ik dat citaat van Moore lees, heeft MS er bijna alles voor over om Miyamoto binnen te halen. quote:Als hij materialistisch was geweest, was hij al lang geleden weggegaan bij Nintendo. Volgens de verhalen heeft hij onder Hiroshi Yamauchi jaren gewerkt voor een 'modaal' salaris, zelfs nadat hij een sleutelfiguur binnen Nintendo was geworden. quote:Al veel langer, zelfs. quote:Klopt, maar gezien de ontwikkelingen van de laatste jaren, lijkt dit niet meer 'heilig' te zijn; kijk naar grote namen als Hironobu Sakaguchi die voor zichzelf zijn begonnen. Het verschil is denk ik wel dat bijv. Sakaguchi bij Square-Enix is vertrokken omdat hij daar zijn ei niet kwijt kon (als ik me niet vergis), en dat probleem heeft Miyamoto allerminst. quote:Programmeren heeft Miyamoto volgens mij nog nooit gedaan. ![]() quote:Dat is maar de vraag; zie mijn reactie op je eerste punt. quote:Dat hoeft niet noodzakelijk nadelig te zijn; een goddelijke status is ook een vorm van een 'geval apart' zijn. ![]() quote:Contracten zijn af te kopen. quote:Om er voor te zorgen dat hij wel aanslaat. ![]() | |
Ruzbeh | maandag 2 januari 2006 @ 16:10 |
quote:Jawel. Miyamoto gaat natuurlijk nooit naar Microsoft, laat staan een ander bedrijf. | |
chibibo | maandag 2 januari 2006 @ 16:51 |
quote:Oh? quote:bron | |
Retuobak | maandag 2 januari 2006 @ 17:47 |
quote: ![]() De generaliserende bullshit ook ![]() | |
alex4allofyou | maandag 2 januari 2006 @ 17:51 |
quote:Weet niet precies welke je bedoelt, maar je begrijpt toch wel dat het cynisch bedoeld was?!? | |
Ruzbeh | maandag 2 januari 2006 @ 17:55 |
TRAAG SCHIJTFORUM.quote:Oh. ![]() | |
alex4allofyou | maandag 2 januari 2006 @ 17:57 |
quote:Noem ns 1 titel van MS/ 2nd party op de XBOX die gemaakt is puur met gameplay in het achterhoofd & waarbij de overige content geen rol speelt? Lastig... Generaliserend= uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen, veralgemeniseren Welk bijzonder geval zou ik bedoelen? Volgens mij zijn het er wel meer ![]() | |
Ruzbeh | maandag 2 januari 2006 @ 17:59 |
Doe eens allemaal een voorspelling hoeveel de Revolution uiteindelijk gaat verkopen gebaseerd op wat je nu weet. ![]() | |
Retuobak | maandag 2 januari 2006 @ 18:00 |
Ik heb geen Xbox, dus hoe zou ik dat moeten beantwoorden? Op de PC kun je trouwens gameplay > graphics bij MS zeggen over bijna elke game behalve Halo en Age of Empires III. Rest is volledig ontworpen op gameplay. quote:Hoeveel heeft de Cube verkocht? | |
Steeven | maandag 2 januari 2006 @ 18:01 |
quote:5 stuks | |
Ruzbeh | maandag 2 januari 2006 @ 18:05 |
quote:Wereldwijd rond de 19 miljoen. Cube verkopen zijn de laatste tijd verbazingwekkend sterk, ik hoor op mensen van GAF zeggen dat het mogelijk zou zijn dat de Cube wereldwijd uiteindelijk de Xbox zal voorbij gaan. Ik denk van niet. | |
alex4allofyou | maandag 2 januari 2006 @ 18:05 |
quote:Ga daar maar niet vanuit, sowieso zal ie t allereerst moeten doen met de XBOX360... quote:Zoals je al zegt, een ander geval. Maar voor Miyamoto geldt dat hij zijn hele levenswerk zal moeten verlaten (Nintendo heeft de rechten van de characters) quote:Programmeren is IMO een algemeen begrip die het hele proces van games creeren omvat. quote:Met vrijheden verliezen bedoel ik dus minder vrijheid hebben dan bij Nintendo. k Denk niet dat MS zich laat dicteren door Miyamoto zoals Nintendo, alleen al vanwege het simpele feit dat de filosofie van MS al heel anders is als die van Miyamoto. quote:Het nadeel hiervan is dat je dus een team mist die je aan kan vullen. Nintendo draait zonder Miyamoto wel door door de expertise, maar andersom zal het voor Miyamoto a hell of a job worden om alles te veranderen zodat ie zich optimaal kan uitdrukken. quote:Maar niet op korte termijn, danwel wanneer Nintendo het gewoon niet wil hebben. quote:Maar waarom naar een console gaan die kilometers achterloopt in Japan (bekeken vanuit Miyamotos perspectief). Hier kun je ook het andere punt aan koppelen; risico. | |
Retuobak | maandag 2 januari 2006 @ 18:06 |
quote:Dan schat ik rond de 26-27 miljoen sales voor de Revolution ![]() Iig als Nintendo z'n huidige kwaliteit van home console titels aanhoudt en de 3rd party support niet of nauwelijks veranderd. | |
Steeven | maandag 2 januari 2006 @ 18:07 |
quote:Sterk? Waar? 200 stuks per maand meer? | |
Ruzbeh | maandag 2 januari 2006 @ 18:10 |
quote:Dat weet ik niet precies, ik volg Gamecube verkopen niet of nauwelijks. In de VS waren ze volgens mij best sterk (beter dan normaal), in Japan alleen redelijk. | |
chibibo | maandag 2 januari 2006 @ 19:23 |
quote:Wat jij hier beschrijft noem ik 'ontwikkelen', niet 'programmeren'. 'Programmeren' is voor mij het proces dat leidt tot de code waarop een spel draait, en is die hoedanigheid een onderdeel van het ontwikkelproces. quote:Ik vraag me af in hoeverre Miyamoto Nintendo dicteert. Natuurlijk heeft hij veel invloed, maar de hierarchie binnen een Japans bedrijf is erg strak. Satoru Iwata is misschien niet de dictator die Hirochi Yamauchi was, maar ik vermoed dat hij wel degelijk alle touwtjes stevig in handen heeft. quote:Als Miyamoto weg zou willen, dan kan Nintendo daar weinig aan doen. Hij kan te allen tijde het contract dat hij met hun heeft verbreken, hoewel daar waarschijnlijk wel financiele consequenties tegenover zullen staan. | |
Ruzbeh | maandag 2 januari 2006 @ 19:59 |
quote:Hiroshi Yamauchi liet Miyamoto juist allerlei beslissingen doen over hardware enzo. Yamauchi wilde dolgraag CDs gebruiken met de Nintendo 64, maar Miyamoto dacht dat het Mario 64 zou verneuken en wilde gewoon carts. | |
Erwtensoep | maandag 2 januari 2006 @ 23:32 |
quote:Eindelijk weer eens nieuws over de Revo | |
Dj_Day-V | maandag 2 januari 2006 @ 23:32 |
quote:Daarom stond er "Coming 2006" @ TGS ? ![]() | |
Erwtensoep | maandag 2 januari 2006 @ 23:33 |
Ja maar nu is het bevestigd voor Europa | |
Dj_Day-V | maandag 2 januari 2006 @ 23:35 |
![]() Anyway, ze zeiden dat ze geen games lieten zien voor 2006. Dus kom maar op ![]() | |
Koning-Afwas | dinsdag 3 januari 2006 @ 00:02 |
Ze sparen gewoon alles op voor one big blowout op de E3, dat duurt nog wel ff... | |
Cheiron | dinsdag 3 januari 2006 @ 00:21 |
Whehe, het Revolutiontopic staat precies boven het World of Warcraft topic.![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 3 januari 2006 @ 00:25 |
quote:Precies, maar verwacht nou niet teveel ![]() ![]() | |
Retuobak | dinsdag 3 januari 2006 @ 00:32 |
quote:Ik ga iig zeker naar de presentatie kijken, lijkt me lachen om jou in de zaal te zien gillen als een klein meisje bij het zien van elke kleine onthulling ![]() | |
Roi | dinsdag 3 januari 2006 @ 00:39 |
quote:En weer een weblog. | |
alex4allofyou | dinsdag 3 januari 2006 @ 00:41 |
Mijn vraag blijft op dit moment; WAT IS DAT EXTRA GEHEIM??? | |
Notorious_Roy | dinsdag 3 januari 2006 @ 00:46 |
quote:Net als Lexie en ik en de rest van GAM toen we de eerste klanken van de Zelda trailer 2 jaar terug hoorden? ![]() | |
Retuobak | dinsdag 3 januari 2006 @ 01:05 |
quote:Wow, wat vroeg die PS3 ![]() quote:Je kunt hem in de 5,25" bay van je PC stoppen. En na aansluiting wordt het een add-on voor je PC ![]() quote:He shoots, he scores | |
speknek | dinsdag 3 januari 2006 @ 02:28 |
quote:I was a lonely teenage broncin buck with a pink carnation and a pickup truck, but I knew I was out of luck the day the game world died. I started singing bye bye Miss Japanese Pie. Drove my Honda to the levy, but the levy was dry. Them good old boys were drinkin saké and rye singing, "This will be the day that I die. This will be the day that I die." (Shigeru Miyamoto >>> Buddy Holly) [ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 03-01-2006 13:00:49 ] | |
P-Style | dinsdag 3 januari 2006 @ 05:54 |
quote:"November in Europe"... Kom maar hier met die Time Splitters Award! ![]() | |
Retuobak | dinsdag 3 januari 2006 @ 08:24 |
quote: ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 3 januari 2006 @ 10:45 |
quote:Dan komt de Revo, ik zeg nog steeds dat de PS3 pas in maart 2007 hier komt ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 12:52 |
quote:Wat bedoel je daarmee? quote: ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:00 |
De rumormill van EGM:quote:Rumormill heeft wel vaker wat dingen gelijk, zoals dat Mario Kart DS online is ver voordat iedereen het meldde, Nintendo Revolution helemaal niet zo krachtig is een paar weken voordat IGN dat meldde, etc. Ik heb trouwens een nieuwe OP gemaakt. Apple style. ![]() | |
Retuobak | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:08 |
Das geen nieuws eigenlijk. Interviews met de grootste PC developers (ook die van online games) wezen dat allang uit. Trouwens, online developers gaan ook gewoon richting Xbox 360/PS3 hoor. Kijk naar Webzen met Huxley bijv. | |
King_of_cubes | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:11 |
quote:Als Webzen in de sloot springt doet de rest dat dan ook..? | |
Retuobak | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:12 |
Het was een voorbeeld. NCsoft zou ook al bezig zijn met meerdere projecten voor Xbox 360 en PS3. En dan heb je toch wel een stel van de grootste MMO-publishers ter wereld. | |
Erwtensoep | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:14 |
quote: | |
King_of_cubes | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:14 |
quote:Je weet maar nooit wat er nog aangekonigd kan worden... | |
Retuobak | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:16 |
quote: ![]() En zou sterke interesse hebben in de Revolution ![]() Maar aangezien ze daar destijds nog geen dev kit van hadden....... | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:21 |
quote:Je komt al een eind met een standaard Gamecube kit. ![]() | |
Cheiron | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:25 |
quote:World of Warcraft korten ze altijd af naar WOW.. Dus Revolution topic -> WOW topic.. Maar dat is een stap te ver voor een topic waarin de afkorting GOTS (game of the show) al niet werd begrepen... | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:27 |
quote:Oh ja. ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:55 |
9 | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:55 |
8 | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:55 |
7 | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56 |
6 | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56 |
5 | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56 |
4 | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56 |
3 | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:56 |
2 | |
Retuobak | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:57 |
Zoveel haast met een nieuw topic? | |
Ruzbeh | dinsdag 3 januari 2006 @ 13:57 |
1 0: [Nintendo Revolution 48] The real next-generation |