Meteen de enige toffe ps2 gamequote:
Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef alex4allofyou het volgende:
Hebben jullie wel eens Gamez.nl gechecked?
Ik ben meteen afgehaakd nadat ik de review zag van RE4![]()
Zo'n site kan ik dan niet meer serieus nemen...
Lees de review maarquote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoezo?
90% is toch een mooie score :s
Een site met een dergelijke URL neem ik al niet serieus meerquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef alex4allofyou het volgende:
Hebben jullie wel eens Gamez.nl gechecked?
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoezo?
90% is toch een mooie score :s
Tsja, smaak he.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik had MGS3 , ik hem m 5 uurtjes gespeeld, toen ben ik ermee gekapt. Ik word gek van die verhaallijn & verder is de gameplay ook niet meer je van het.
Needles to say, ik zit helemaal niet te wachten op MGS4. Ziet er wel leuk uit hoor, maar doe mij maar Devil May Cry of RE. Konami is de laatste jaren vind ik niet goed bezig, natuurlijk hebben ze wel hun leuke spellen, maar een echte gameplay knaller/ nieuwe franchise hebben ze niet echt meer, vroeger waren ze nog gelijkwaardig aan Capcom.
Omgquote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ik een verhaal wil kijk ik wel een film
Nog nooit een spelverhaal gevolgd, ik klik altijd door als het mogelijk is.
Ik denk dat ik KotoR II nooit zo enorm veel gespeeld had als het een verhaal had op het niveau van Doom, same goes for Arcanum.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ik een verhaal wil kijk ik wel een film
Nog nooit een spelverhaal gevolgd, ik klik altijd door als het mogelijk is.
quote:Japan's Biggest Developers Comment on 2006
December 28, 2005 - Just in time for the end of 2005 and the start of 2006, the biggest players in the Japanese game market have shared with Japanese publication Dorimaga their thoughts on the year that was and the years that are to come. Included are some revealing bits about future projects, choices for the best of 2005 and even a self evaluation score! Let's take a look.
Foei!quote:Hideo Kojima -- Konami, Metal Gear Solid Producer
Kojima gives himself a low 35 out of 100 for the year
quote:because he didn't release anything new. He wanted to leave Metal Gear Solid 4 to his staff so that he could start up a new game, but was unable to do this. Regarding next generation development -- specifically Metal Gear Solid 4 -- he jokes that Konami had already started work on Xbox 360 games back when Metal Gear Solid 3 finished completion, and it's somewhat annoying to have to play catch up. He doesn't seem too keen on the idea of multiplatform development, stating that he believes it important for game designers to concentrate exclusively on a single platform so that they can bring out the platform's special features and better target its audience. He does admit to wanting to make games for all three next generation platforms, though, giving the nod in particular to Revolution as a platform that, as a designer, it would be "foolish" for him to pass up on. With Revolution, he adds, he'd like to make strives in areas other than graphics and sound, a change for him, as he believes he's known as someone who pursues realistic visuals owing to his love of movies. Revolution isn't the platform he most wants to support, though. That honor goes to the PC, although he admits that his staff doesn't take so kindly to this position. The games that left the greatest impression with Kojima were Shadow of the Colossus and God of War, both of which he praises for having well defined themes, game settings and world views. The event or happening that left the greatest impression with him was the reorganization of Konami which left Kojima Productions a subsidiary.
Het zal wel om een MMO Gaanquote:Revolution isn't the platform he most wants to support, though. That honor goes to the PC, although he admits that his staff doesn't take so kindly to this position.
Ligt net aan de game, bij Mario bijvoorbeeld heb ik liever niet zo'n uitgebreid verhaal (damn you Sunshine),.Ik vind verhaal erg belangrijk bij andere spellen, zo staat FF3/7, Zelda (relatief weinig verhaal maar wel zeer pakkend), Eternal Darkness, Half-life1 etc hoog in mijn lijstje juist doordat het verhaal zo perfect geintegreerd werd met de game.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tsja, smaak he.
Voor mij is een verhaal vertellen in een game gewoon erg belangrijk, vaak wil ik daarvoor iets mindere gameplay wel door de vingers zien. Al vind ik eigenlijk dat er niets mis is met de gameplay van MGS3.
Dat is juist een van de leuke dingen van MGS 3, je kunt ontzettend veel info krijgen als je het wilt, maar het hoeft niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Heb je MGS3 gespeeld dan weet je dat die game enorm veel (oninteressante) bij-informatie geeft waar je eigenlijk niets aan hebt. Het ergste daarbij is dat ik bij alle games alle informatie wel wil zien & dit bij MGS3 ondoenelijk is, het gaat maar door en door totdat je half-ingezakt voor je scherm zit (kan wel 15min < duren). Vaak zorgt die info er ook voor dat je elke keer uit de game wordt getrokken (waar het uiteindelijk om draait). MGS1 had een prima verhaallijn, deel 2 was al langdradig met een zeer vaag einde & deel 3 is een encyclopedie aan informatie over de characters die er totaal niet toe doen.
Dat sowieso.quote:2006 wordt een mooi jaar![]()
Bijna mee eens. Het moet komen uit een gezonde combinátie van die factoren, waarbij ze allemáál heel goed uitgewerkt moeten zijn!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga 100% voor de beleving, of dat nou komt uit gameplay, verhaallijn, graphics, muziek (geluid), etc.
Helemaal mee eens!quote:He doesn't seem too keen on the idea of multiplatform development, stating that he believes it important for game designers to concentrate exclusively on a single platform so that they can bring out the platform's special features and better target its audience.
Jij koopt dus geen titels als MGS, PES, Splinter Cell, Soul Calibur, etc?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:43 schreef P-Style het volgende:
Helemaal mee eens!Platvorm exclusieve spellen zijn altijd zóveel beter uitgewerkt. Je merkt gewoon dat er veel aandacht aan is besteed, ze zien er zoorgaans èrg goed uit en alles is veel beter gebalanceerd. Daarom koop ik ook nooit multiplatvorm spellen.
Welkom in het Revolution topic.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, pagina 2 alweer en nog niets gepost wat echt de moeite is
PES en Splinter Cell niet nee en MGS en Soul Calibur zijn in eerste instantie geschreven en geoptimaliseerd voor de PS2 (waarbij de laatste delen van beide series weer exclusives zijn).quote:Op donderdag 29 december 2005 09:10 schreef Tain het volgende:
Jij koopt dus geen titels als MGS, PES, Splinter Cell, Soul Calibur, etc?
Beetje domme vergelijking, die games waren OOK exclusives. MGS, PES (weet niet zeker), Soul Caliber waren PS exclusives & Splinter Cell een XBOX exclusive.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij koopt dus geen titels als MGS, PES, Splinter Cell, Soul Calibur, etc?
Dàt hoop ik maar voor de Revolution.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef alex4allofyou het volgende:
...& REV will have a bucketload of them![]()
Hoezo een domme vergelijking? Splinter Cell was vanaf het begin af aan aangekondigd voor alle platformen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Beetje domme vergelijking, die games waren OOK exclusives. MGS, PES (weet niet zeker), Soul Caliber waren PS exclusives & Splinter Cell een XBOX exclusive.
Ja, ze waren LATER op meerdere platformen. Maar neemt niet weg dat ze on the go gemaakt werden voor die eerste console en daarna 'overgezet' werden vanaf de eerste console structuur.
Vind je RE4 & Halo ook niet vallen binnen het kopje exclusives?
1 ding is zeker, Nintendo games zijn altijd totale exclusives & REV will have a bucketload of them![]()
P-Style komt met de opmerking dat multiplatformspellen niet de kwaliteit hebben die exclusive games wel hebben omdat er zoveel aandacht is besteed aan die desbetreffende consoles. Hierin geef ik m globaal genomen gelijk; de developers kijken dan namelijk naar de console-specificaties en bouwen de game op met die statistics in mind.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo een domme vergelijking? Splinter Cell was vanaf het begin af aan aangekondigd voor alle platformen.
PES eerst PS exclusive, nieuwste delen tegelijkertijd op Xbox en PS2
Soul Calibur, ook weer eerst PS exclusive en het laatste deel gewoon voor alle platformen tegelijkertijd
Snake heeft al meer platformen gezien dan Mario
RE4 is geen echte exclusive en Halo ook niet of je moet opeens PC als platform helemaal niet meer gaan meetellen
Een game als GTA is eigenlijk gewoon beter op de Xbox, terwijl hij oorspronkelijk voor de PS2 ontwikkeld is.quote:
Splinter Cell was al voor alle consoles aangekondigd en het spel is gewoon voor alles behalve de Xbox uitgesteld, omdat MS een zak met geld over had. Overigens heeft de cube versie op sommige punten mooiere graphics en mist het alleen de online mogelijkhedenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]Splinter Cell was eerst een XBOX exclusive, kijkend naar de conversions op de andere consoles kun je dit goed zien.
De dreamcast versie dan neem ik aan?quote:Soul Caliber 1 heb ik t over.
Ik heb het over de allereerste versie Metal Gearquote:MGS1 heb ik t over; in dat spel zijn alle mechanics 'uitgevonden' en geimplementeerd (op PS)
Ah vandaar dat de GC af en toe de mooiste multiplatform games heeftquote:Het gegeven dat RE4 ineens aantoonde dat GC helemaal niet onderdeed, sterker nog, nieuwe benchmarks bracht op graphisch vlak is OMDAT ie voor dit systeem from scratch is gemaakt. Tijdens de ontwikkeling was ie gewoon exclusive met de daaropvolgende kwaliteit als gevolg.
Halo zou eerst een strategy game worden op de Mac en is toen daarvoor gecancelled en door Microsoft binnen gehaald als console seller voor de Xbox. Gearbox is daarna bezig geweest om het spel te porten naar de PCquote:Halo was eerst een PCspel, maar uiteindelijk gemaakt voor XBOX als exclusive. De engine van Halo op de PC was extreem unbalanced waardoor het spel niet goed liep op PC gekeken naar de specificaties. Halo kwam sowieso een jaar later.
quote:Nintendo is slim door de REV zo te maken dat developers gestimuleerd worden om exclusive titels te maken (gezien kosten/controller). De slechte conversions bij de GC heeft bij de mainstream massa het imago gecreerd dat de GC inferieur was kwa graphics, RE4 was het bewijs dat het helemaal niet zo was.
MGS1 kwam uit voor de PS, de delen daarvoor heetten gewoon MG.quote:
Verbeterdquote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
MGS1 kwam uit voor de PS, de delen daarvoor heetten gewoon MG.
Microsoft kwam al heel snel met geld aanzetten, en SC is voor een groot deel dan ook wél exclusief gemaakt voor de Xbox. Later kwam de PC versie en pas nóg weer een tijd later kwam hij naar de PS2/NGC, iirc.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:47 schreef Tain het volgende:
Splinter Cell was al voor alle consoles aangekondigd en het spel is gewoon voor alles behalve de Xbox uitgesteld, omdat MS een zak met geld over had. Overigens heeft de cube versie op sommige punten mooiere graphics en mist het alleen de online mogelijkheden
En het was de MSX2, niét de C64. Waarbij de MSX2 versie dus ook beter was dan de NES versie. NES-versie was de port.quote:
Helemaal oneens.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een game als GTA is eigenlijk gewoon beter op de Xbox, terwijl hij oorspronkelijk voor de PS2 ontwikkeld is.
Only Sith deal in absolutesquote:Op donderdag 29 december 2005 14:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
Helemaal oneens.Ga snel je mond spoelen.
Platform games en 3rd action games horen thuis op de PS2 en de GameCube. Xbox is voor race en FPS spellen.
Het belangrijkste van GTA is voor mij toch echt het racen hoor, het schieten zuigt sowieso, maakt niet uit op welke console je het speelt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
Helemaal oneens.Ga snel je mond spoelen.
Platform games en 3rd action games horen thuis op de PS2 en de GameCube. Xbox is voor race en FPS spellen.
Da's maar goed ook!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:36 schreef peristilius het volgende:
Maar ik denk sowieso dat de Revolution amper te maken krijgt met ports, omdat de hardware zo anders is.
Ik heb hem op de C64 gespeeldquote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
En het was de MSX2, niét de C64. Waarbij de MSX2 versie dus ook beter was dan de NES versie. NES-versie was de port.
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Splinter Cell was al voor alle consoles aangekondigd en het spel is gewoon voor alles behalve de Xbox uitgesteld, omdat MS een zak met geld over had. Overigens heeft de cube versie op sommige punten mooiere graphics en mist het alleen de online mogelijkheden
[..]
De dreamcast versie dan neem ik aan?
[..]
Ik heb het over de allereerste versie Metal Gear
[..]
Ah vandaar dat de GC af en toe de mooiste multiplatform games heeft
[..]
Halo zou eerst een strategy game worden op de Mac en is toen daarvoor gecancelled en door Microsoft binnen gehaald als console seller voor de Xbox. Gearbox is daarna bezig geweest om het spel te porten naar de PC
[..]
Maar wat zegt het feit dat die versies weinig verbeterpunten hebben tov de PS2? XBOX versie heeft betere framerate en textures, maar het spel kwam VEEL later & maakt duidelijk dat het gewoon een direct conversion van de PS2 versie was. Zou GTA eerst voor de XBOX gemaakt worden dan was ie waarschijnlijk veel beter.quote:Een game als GTA is eigenlijk gewoon beter op de Xbox, terwijl hij oorspronkelijk voor de PS2 ontwikkeld is.
Kijkend naar de DS weet ik het nog niet zo...quote:Maar ik denk sowieso dat de Revolution amper te maken krijgt met ports, omdat de hardware zo anders is.
Heb jij wel eens geprobeerd om zonder je vingers in de knoop te leggen een drive-by te doen met GTA:SA op de Xbox?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
De controls van GTA zijn nou niet zo bijzonder dat je er een bepaalde controller voor nodig hebt, de voordelen van de Xbox zijn dan ook graphics en custom soundtracks.
Ze hebben in de cube versie meer aandacht gegeven aan bijv stoom en op onderstaand plaatje vind ik de cube versie sowieso het mooistquote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]Splinter Cell op XBOX is superieur aan de andere console-edities. Hoe verklaar jij dat een game die een jaar ouder is, er nog steeds beter uitziet dan op de andere consoles? De lightning was een specialiteit van de XBOX, en raad eens wat het mooiste aan het spel was grafisch? Kennelijk heb je een heel andere Splinter Cell GC gespeeld dan ik, alleen de laadtijd was beter.
De kast was gebaseerd op de playstation en later naar de Dreamcast geport en toen weer geoptimalizeerd.quote:Soul Caliber was er ook al op de PS1> de arcadeversie die eerst gemaakt werd was gewoon een Playstation kast (lijkt me toch duidelijk dan).
Hebben het over een ander spelquote:Ik had het over MGS. Die had alles wat Sony kon wensen van een exclusive titel; controle gebasseerd op de PScontroller, totale benutting graphics PS & exclusiviteit van jaren.
Prince of Persia: Sands of Timequote:GC de mooiste multiplatform versies? Noem dr eens een paar?
Zeg maar gerust dat Gearbox de port gewoon verkloot heeft van Halo voor de PCquote:Halo is een iets ander verhaal, de XBOX was op dat moment beter dan de PChardware capabilities, dus de game was gewoon beter op de XBOX op moment van eerst uitkomen. Daarbij was de PCversie vele maanden later. Zoals ik eerder uitlegde is exclusiviteit vaak het maken van een game die optimaal gebruik maakt van de desbetreffende console, wat exclusive titels vaak bijzonderer maakt. Zoals gezegd was de PCversie niet echt je van het (kwa potentie).
Ook best lastig om een game te ontwikkelen met een controllerquote:In principe worden alle spellen op een PC gemaakt![]()
Soul Calibur 2quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef alex4allofyou het volgende:GC de mooiste multiplatform versies? Noem dr eens een paar?
Ja, ik dus!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Tain het volgende:
Maar het ging er overigens om dat mensen geen multiplatform titels kopen, terwijl er toch goede tot zeer goede titels tussen kunnen zitten
Meestal wel!quote:...en of ze dan eerst exclusief zijn voor een console, maakt de port niet bij voorbaat al slechter dan het origineel
Drive-by deed ik sowieso haast nooit en vind ik sowieso zuigen, met kutte controls moet dit wel een ramp zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geprobeerd om zonder je vingers in de knoop te leggen een drive-by te doen met GTA:SA op de Xbox?Qua controls is de PS2 versie beter, maar de custom soundtracks en de verbeterde graphics hebben er wel voor gezorgd dat ik mijn PS2-versie ingeruild heb voor de Xbox-versie.
Dat het later is maakt mij niet veel uit, ik zeg alleen dat een port niet altijd slechter is dan het origineel.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar wat zegt het feit dat die versies weinig verbeterpunten hebben tov de PS2? XBOX versie heeft betere framerate en textures, maar het spel kwam VEEL later & maakt duidelijk dat het gewoon een direct conversion van de PS2 versie was. Zou GTA eerst voor de XBOX gemaakt worden dan was ie waarschijnlijk veel beter.
Bij de DS kan ik het moeilijk ports noemen, het zijn wel spellen met dezelfde titel, maar het zijn toch hele andere spellen.quote:[..]
Kijkend naar de DS weet ik het nog niet zo...
No way, de playstation versie heette Soul Edge en was een arcade port en het eerste deel in de serie.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
De kast was gebaseerd op de playstation en later naar de Dreamcast geport en toen weer geoptimalizeerd.
[..]
Maar de arcade-versie van Soul Calibur, inderdaad de opvolger van Soul Edge, draaide op Playstation hardware.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:48 schreef piet_pelle het volgende:
No way, de playstation versie heette Soul Edge en was een arcade port en het eerste deel in de serie.
De Dreamcast kreeg als enige console de arcade conversie van de opvolger, Soul Calibur.
Dat klopt wel wat was het, system 11? Toch een opgevoerde versie van playstation hardware zoals arcade boards wel vaker zijn met extra RAM.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar de arcade-versie van Soul Calibur, inderdaad de opvolger van Soul Edge, draaide op Playstation hardware.
Wat dat betreft is Soul Calibur op de Dreamcast een voorbeeld van een héle goeie port!(Voor zover je het een port kan noemen, want hij's natuurlijk helemaal opnieuw geprogrammeerd voor de DC)
We kunnen er lang en breed over discussieren, Splinter Cell GC was niet het spel wat het had kunnen zijn, en laten we het niet hebben over de ports van de opvolger. Dat de fog een beetje beter is ok, maar het totale product was niet te vergelijken. Mn broertje die een GC heeft, heeft m helemaal niet aangeraakt omdat hij gewend was aan de XBOXversie die er gewoon top uitzag in vergelijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben in de cube versie meer aandacht gegeven aan bijv stoom en op onderstaand plaatje vind ik de cube versie sowieso het mooist
[afbeelding]
[..]
Piet Pelle zei het al, ik bedoelde Soul Edge. Is praktisch hetzelfde spel en de grondlegger van wat later Soul Caliber werd.quote:De kast was gebaseerd op de playstation en later naar de Dreamcast geport en toen weer geoptimalizeerd.
[..]
En heb jij die game gespeeld toen ie net uitkwam??? Mn mond sloeg open van verbazing toen.quote:Hebben het over een ander spel
[..]
Ik zei noem er eens een paar, trouwens XBOX versie was gewoon graphisch mooier.quote:Prince of Persia: Sands of Time
[..]
Maar k heb m wel lekker gespeeld zodat ik geen XBOX hoefde te kopenquote:Zeg maar gerust dat Gearbox de port gewoon verkloot heeft van Halo voor de PC
[..]
quote:Ook best lastig om een game te ontwikkelen met een controller
Dat hoor je me ook niet zeggen, alleen is een spel als ie exclusief wordt gemaakt vaak beter geprogrammeerd voor die console dan wanneer het een port is.quote:Maar het ging er overigens om dat mensen geen multiplatform titels kopen, terwijl er toch goede tot zeer goede titels tussen kunnen zitten en of ze dan eerst exclusief zijn voor een console, maakt de port niet bij voorbaat al slechter dan het origineel
We kunnen inderdaad er lang over ouwehoeren, maar het is over het algemeen gebaseerd op persoonlijke smaak. Ik vind zelf fog effecten meer sfeer aan een game geven op de juiste plekken dan iets mooiere graphics. Beide is natuurlijk nog beterquote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
We kunnen er lang en breed over discussieren, Splinter Cell GC was niet het spel wat het had kunnen zijn, en laten we het niet hebben over de ports van de opvolger. Dat de fog een beetje beter is ok, maar het totale product was niet te vergelijken. Mn broertje die een GC heeft, heeft m helemaal niet aangeraakt omdat hij gewend was aan de XBOXversie die er gewoon top uitzag in vergelijk.
Ik heb een chronische hekel aan de Metal Gear Solid serie. Kan maar niet wennen aan de besturing en aan het gebruik van de cameraquote:Piet Pelle zei het al, ik bedoelde Soul Edge. Is praktisch hetzelfde spel en de grondlegger van wat later Soul Caliber werd.
[..]
En heb jij die game gespeeld toen ie net uitkwam??? Mn mond sloeg open van verbazing toen.
Van POP wist ik het zeker dat de cube versie mooier is dan de Xbox versie. Kwam geloof ik door het gebruik van meer antialiasing in de cube versie. Veel verschilt het ook nietquote:Ik zei noem er eens een paar, trouwens XBOX versie was gewoon graphisch mooier.
Ach Halo 1 vond ik toen voor de Xbox een hele goede shooter en als ik het nu speel dan is het spel toch wel inferieur aan andere shooters. Neemt niet weg dat het voor een console shooter ontzettend lekker wegspeelt.quote:Maar k heb m wel lekker gespeeld zodat ik geen XBOX hoefde te kopen(helaas deed ik dat wel met Halo 2
)
Voor het ontwikkelen van een game heb je gewoon een keyboard/muis nodig, met een controller kom je niet echt ver als je op die manier een spel moet gaan ontwikkelenquote:![]()
Dat ligt dus ook weer helemaal aan de developer en aan de hoeveelheid tijd die ze hebben of vrij maken om het spel te porten.quote:Dat hoor je me ook niet zeggen, alleen is een spel als ie exclusief wordt gemaakt vaak beter geprogrammeerd voor die console dan wanneer het een port is.
quote:Wie sinds de uitgave van Animal Crossing voor de Nintendo GameCube dagenlang achter zijn console heeft doorgebracht, zal dit wellicht in 2006/2007 ook voor de Nintendo Revolution moeten doen. Ontwikkelaar van Animal Crossing: Wild World voor de Dual Screen, Katsuya Eguchi, heeft namelijk aangegeven een aantal ideeën te hebben voor een nieuwe titel op de betreffende console van volgend jaar. Eguchi is vooral geïnteresseerd in de Wi-Fi mogelijkheden van het exemplaar, wat dus zou betekenen dat de game nu echt gebouwd wordt op de interne online mogelijkheden. Aldus een enthousiaste Katsuya Enguchi.
Je wordt echt moe van die kneusquote:Revolution specs will be released soon and believe me they do matter.
Believe
A Revolution is Coming!
SG007
Ik ben benieuwd naar die beeldenquote:Hi Kevin,
First of all thank you for following the blog. I am an insider. Other than that I will not say anything. I will not say if I do or do not work for Nintendo.
I will not say if I am working for a marketing company for them.
I will also not say if I have friends that are on the inside.
All I will say is that I am on the inside and that is the reason why this blog has been around so long. Soon I will begin to show videos and pictures of the Revolution in action.
Very Soon.
A Revolution is coming!
Are you ready to Revolt?
SG007
Hier het filmpjequote:Vrijdag 30 december 2005 | Volgens een zojuist online gezet filmpje is de uiteindelijke naam van Nintendo's volgende generatie spelcomputer 'Nintendo RS'. Nintendo had al aangegeven dat 'Revolution' slechts een werknaam voor haar next-gen console was, dus geheel onmogelijk is het niet. Echter is het filmpje niet van Nintendo zelf, dus de kans is groot dat het slechts werk van een creatieveling is.
En aangezien het filmpje, dat het opstartmenu van de Nintendo Revolution zou moeten voorstellen, er niet erg professioneel uit ziet, zou je vermoeden dat het om een zogenaamde 'hoax' - een nep filmpje - gaat. Overigens wordt her en der gespeculeerd dat RS staat voor "Revolution System", maar dat terzijde, want het filmpje is hoogstwaarschijnlijk nep. - Willem Bonnes
FAKE!!!1111quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Naam van Revolution bekend?
[..]
Hier het filmpje![]()
![]()
Duidelijk nep dus
* RaymanNL wacht op Ruzbeh reactie: FAKE!!!!1111
Nu wel en hij is overduidelijk nep.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
FAKE!!!1111
ik heb het filmpje nog niet eens gezien
bronquote:Nintendo schützt 'Nintendo Floor Vision'
31.12.05 - Nintendo hat die Bezeichnung 'Nintendo Floor Vision' letzten Monat beim japanischen Patentamt schützen lassen. Um was es sich handelt, ist unklar.
Volgens mij dat tie de vloer kan herkennen, en daarmee bedoel ik, dat tie weet waar je voeten staan, , misschien wel iets van een projectie op de grond voor knoppen, die je dan ook echt met je voet in kunt drukken, een soort van virituele dansmatquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Aha en wat houd dat in
Moet je dan nog meer rare bewegingen maken om die suffe loodgieter te laten bewegen of wat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
bron
Vertaald: NIntendo heeft een patent aangevraagt voor Floor Vision
Als dat ';eén van de laatste geheimen van de Revolution is, dan word dat ding heilig
Voor een normale Dansmat heb je ook niet zóveel ruimte nodigquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef H.Flick het volgende:
Geloof je het zelf![]()
. Virtuele dansmatten, vloeren herkennen... je hebt nog een hele kamer nodig alleen voor je revolution als dat allemaal waar is.
En die dingen kosten 100+ euro. Dus verwacht jij dat dergelijke tech in een console van hooguit 200 komt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor een normale Dansmat heb je ook niet zóveel ruimte nodig
En wat ik zei, dat bestaat alwel, je kunt al toetsenborden kopen voor je mobiel, waarbij de mobiel (of eigenlijk het apparaat) een toetsenbord projecteerd, en je daarmee kunt typen![]()
![]()
Rayman welquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En die dingen kosten 100+ euro. Dus verwacht jij dat dergelijke tech in een console van hooguit 200 komt?
Doet me denken aan E3 2005's Zelda boothquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
bron
Vertaald: NIntendo heeft een patent aangevraagt voor Floor Vision
Als dat ';eén van de laatste geheimen van de Revolution is, dan word dat ding heilig
Moest ik ook al aan denken iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Doet me denken aan E3 2005's Zelda booth
http://cube.ign.com/articles/621/621862p1.html
Maar er komt blijkbaar wel zo iets, anders heette het niet Floor Visionquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En die dingen kosten 100+ euro. Dus verwacht jij dat dergelijke tech in een console van hooguit 200 komt?
OMG dat ding word groot!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef H.Flick het volgende:
Geloof je het zelf![]()
. Virtuele dansmatten, vloeren herkennen... je hebt nog een hele kamer nodig alleen voor je revolution als dat allemaal waar is.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Floorvision; de revolutie op de Revolution!!!
Nintendo heeft samen met TomTom software ontwikkeld die het mogelijk maakt je Revolution controller overal naartoe te brengen & je omgeving om te zetten in on-the-go graphics applicaties.
De ingeboude GPS ontvanger in de controller maakt het mogelijk de straten en andere vloeroppervlakten te analyseren en deze bijvoorbeeld te implementeren in een Mariouniverse!!!
Woon je in Amsterdam, kijk dan niet raar op wanneer Mario128 opstart en een mission moet doen in het Vondelpark met blowende Koopa Troopas. Wil Mario shoppen dan kan hij naar de Kalverstraat lopen en daar zn nieuwe accesoires kopen, voor een verzetje kan ie altijd naar de Wallen lopen om daar princess op te pikken.
In Parijs kun je weer naar de speciale groene Eiffeltoren lopen en leuke mode-items kopen voor Mario. THE POSSIBILITIES ARE LIMITLESS!
Floorvision, het echte geheim van de Revolution![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Floorvision; de revolutie op de Revolution!!!
Nintendo heeft samen met TomTom software ontwikkeld die het mogelijk maakt je Revolution controller overal naartoe te brengen & je omgeving om te zetten in on-the-go graphics applicaties.
De ingeboude GPS ontvanger in de controller maakt het mogelijk de straten en andere vloeroppervlakten te analyseren en deze bijvoorbeeld te implementeren in een Mariouniverse!!!
Woon je in Amsterdam, kijk dan niet raar op wanneer Mario128 opstart en een mission moet doen in het Vondelpark met blowende Koopa Troopas. Wil Mario shoppen dan kan hij naar de Kalverstraat lopen en daar zn nieuwe accesoires kopen, voor een verzetje kan ie altijd naar de Wallen lopen om daar princess op te pikken.
In Parijs kun je weer naar de speciale groene Eiffeltoren lopen en leuke mode-items kopen voor Mario. THE POSSIBILITIES ARE LIMITLESS!
Floorvision, het echte geheim van de Revolution![]()
Gaan we dat nu ook weer overnemen van Amerikaanse fora?quote:
Ik denk ik ben extra duidelijk voor wanneer Notorious langs komt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Gaan we dat nu ook weer overnemen van Amerikaanse fora?
Ik moest lachen. Dat illustreer ik hier doormiddel van een smiley: "". Ik meld dit voor de mensen die niet door hebben dat deze smiley mij lachend voor moet stellen.
Wat is daar mis mee? (wist trouwens niet dat het van amerikaanse fora kwam...)quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Gaan we dat nu ook weer overnemen van Amerikaanse fora?
Damn, wist helemaal niet dat er award waren. Mijn awards zijn wel een beetje 'dubious'. Degene die het meest lult en met het minste resultaatquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Trouwens, gezien dat je 2 awards hebt gepakt bij de GAM user awards?
2006 is al leuk alleen door het feit dat de E3 eindelijk weer een echte kraker wordt en Zelda uitkomt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde
Ik vond 2005 een topjaar (niet zo gek ook als PC-gamer), maar veel PC games zijn in 2006 'moved to next generation PC-hardware'. Komen nog wel een paar dozijn interessante titels uit, maar het aantal AAA titels zal de 10 niet overstijgen. Zal dus het jaar van consoles worden voor mij.
Die icoontjes staan toch gewoon in het topic.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
2006 is al leuk alleen door het feit dat de E3 eindelijk weer een echte kraker wordt en Zelda uitkomt.
Waarom heb jij trouwens een aangepast icoontje terwijl ik als grote winnaar () dr geen heb?
Veelbelovende PC titels 2006/2007quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde
Ik vond 2005 een topjaar (niet zo gek ook als PC-gamer), maar veel PC games zijn in 2006 'moved to next generation PC-hardware'. Komen nog wel een paar dozijn interessante titels uit, maar het aantal AAA titels zal de 10 niet overstijgen. Zal dus het jaar van consoles worden voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |