abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33508144
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Maar de arcade-versie van Soul Calibur, inderdaad de opvolger van Soul Edge, draaide op Playstation hardware.

Wat dat betreft is Soul Calibur op de Dreamcast een voorbeeld van een héle goeie port! (Voor zover je het een port kan noemen, want hij's natuurlijk helemaal opnieuw geprogrammeerd voor de DC)
Dat klopt wel wat was het, system 11? Toch een opgevoerde versie van playstation hardware zoals arcade boards wel vaker zijn met extra RAM.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_33508266
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Tain het volgende:

[..]

Ze hebben in de cube versie meer aandacht gegeven aan bijv stoom en op onderstaand plaatje vind ik de cube versie sowieso het mooist
[afbeelding]
[..]
We kunnen er lang en breed over discussieren, Splinter Cell GC was niet het spel wat het had kunnen zijn, en laten we het niet hebben over de ports van de opvolger. Dat de fog een beetje beter is ok, maar het totale product was niet te vergelijken. Mn broertje die een GC heeft, heeft m helemaal niet aangeraakt omdat hij gewend was aan de XBOXversie die er gewoon top uitzag in vergelijk.
quote:
De kast was gebaseerd op de playstation en later naar de Dreamcast geport en toen weer geoptimalizeerd.
[..]
Piet Pelle zei het al, ik bedoelde Soul Edge. Is praktisch hetzelfde spel en de grondlegger van wat later Soul Caliber werd.
quote:
Hebben het over een ander spel
[..]
En heb jij die game gespeeld toen ie net uitkwam??? Mn mond sloeg open van verbazing toen.
quote:
Prince of Persia: Sands of Time
[..]
Ik zei noem er eens een paar, trouwens XBOX versie was gewoon graphisch mooier.
quote:
Zeg maar gerust dat Gearbox de port gewoon verkloot heeft van Halo voor de PC
[..]
Maar k heb m wel lekker gespeeld zodat ik geen XBOX hoefde te kopen (helaas deed ik dat wel met Halo 2 )
quote:
Ook best lastig om een game te ontwikkelen met een controller
quote:
Maar het ging er overigens om dat mensen geen multiplatform titels kopen, terwijl er toch goede tot zeer goede titels tussen kunnen zitten en of ze dan eerst exclusief zijn voor een console, maakt de port niet bij voorbaat al slechter dan het origineel
Dat hoor je me ook niet zeggen, alleen is een spel als ie exclusief wordt gemaakt vaak beter geprogrammeerd voor die console dan wanneer het een port is.
pi_33509259
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

We kunnen er lang en breed over discussieren, Splinter Cell GC was niet het spel wat het had kunnen zijn, en laten we het niet hebben over de ports van de opvolger. Dat de fog een beetje beter is ok, maar het totale product was niet te vergelijken. Mn broertje die een GC heeft, heeft m helemaal niet aangeraakt omdat hij gewend was aan de XBOXversie die er gewoon top uitzag in vergelijk.
We kunnen inderdaad er lang over ouwehoeren, maar het is over het algemeen gebaseerd op persoonlijke smaak. Ik vind zelf fog effecten meer sfeer aan een game geven op de juiste plekken dan iets mooiere graphics. Beide is natuurlijk nog beter
quote:
Piet Pelle zei het al, ik bedoelde Soul Edge. Is praktisch hetzelfde spel en de grondlegger van wat later Soul Caliber werd.
[..]

En heb jij die game gespeeld toen ie net uitkwam??? Mn mond sloeg open van verbazing toen.
Ik heb een chronische hekel aan de Metal Gear Solid serie. Kan maar niet wennen aan de besturing en aan het gebruik van de camera
quote:
Ik zei noem er eens een paar, trouwens XBOX versie was gewoon graphisch mooier.
Van POP wist ik het zeker dat de cube versie mooier is dan de Xbox versie. Kwam geloof ik door het gebruik van meer antialiasing in de cube versie. Veel verschilt het ook niet
quote:
Maar k heb m wel lekker gespeeld zodat ik geen XBOX hoefde te kopen (helaas deed ik dat wel met Halo 2 )
Ach Halo 1 vond ik toen voor de Xbox een hele goede shooter en als ik het nu speel dan is het spel toch wel inferieur aan andere shooters. Neemt niet weg dat het voor een console shooter ontzettend lekker wegspeelt.
quote:
Voor het ontwikkelen van een game heb je gewoon een keyboard/muis nodig, met een controller kom je niet echt ver als je op die manier een spel moet gaan ontwikkelen
quote:
Dat hoor je me ook niet zeggen, alleen is een spel als ie exclusief wordt gemaakt vaak beter geprogrammeerd voor die console dan wanneer het een port is.
Dat ligt dus ook weer helemaal aan de developer en aan de hoeveelheid tijd die ze hebben of vrij maken om het spel te porten.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 29 december 2005 @ 18:32:11 #154
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_33512858
Dat jullie zo zitten te discussiëren vind ik prima hoor, maar zodra er nieuws is moeten jullie mij beloven dat jullie dan per direct ontopic gaan.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_33513478
quote:
Wie sinds de uitgave van Animal Crossing voor de Nintendo GameCube dagenlang achter zijn console heeft doorgebracht, zal dit wellicht in 2006/2007 ook voor de Nintendo Revolution moeten doen. Ontwikkelaar van Animal Crossing: Wild World voor de Dual Screen, Katsuya Eguchi, heeft namelijk aangegeven een aantal ideeën te hebben voor een nieuwe titel op de betreffende console van volgend jaar. Eguchi is vooral geïnteresseerd in de Wi-Fi mogelijkheden van het exemplaar, wat dus zou betekenen dat de game nu echt gebouwd wordt op de interne online mogelijkheden. Aldus een enthousiaste Katsuya Enguchi.
pi_33561471
quote:
Revolution specs will be released soon and believe me they do matter.

Believe

A Revolution is Coming!

SG007
Je wordt echt moe van die kneus
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:25:25 #157
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33572119
quote:
Hi Kevin,

First of all thank you for following the blog. I am an insider. Other than that I will not say anything. I will not say if I do or do not work for Nintendo.

I will not say if I am working for a marketing company for them.

I will also not say if I have friends that are on the inside.

All I will say is that I am on the inside and that is the reason why this blog has been around so long. Soon I will begin to show videos and pictures of the Revolution in action.

Very Soon.

A Revolution is coming!

Are you ready to Revolt?

SG007
Ik ben benieuwd naar die beelden
pi_33572167
Waarom blijft ie het proberen?
Er is toch niemand die hem ooit serieus heeft geloofd?
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:51:37 #159
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33572532
Are you ready to Revolt?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33572651
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je wordt echt moe van die kneus
Alleen als je het leest
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:12:31 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33572956
Echt te erg die 'seriousgamer'
pi_33575122
Naam van Revolution bekend?
quote:
Vrijdag 30 december 2005 | Volgens een zojuist online gezet filmpje is de uiteindelijke naam van Nintendo's volgende generatie spelcomputer 'Nintendo RS'. Nintendo had al aangegeven dat 'Revolution' slechts een werknaam voor haar next-gen console was, dus geheel onmogelijk is het niet. Echter is het filmpje niet van Nintendo zelf, dus de kans is groot dat het slechts werk van een creatieveling is.

En aangezien het filmpje, dat het opstartmenu van de Nintendo Revolution zou moeten voorstellen, er niet erg professioneel uit ziet, zou je vermoeden dat het om een zogenaamde 'hoax' - een nep filmpje - gaat. Overigens wordt her en der gespeculeerd dat RS staat voor "Revolution System", maar dat terzijde, want het filmpje is hoogstwaarschijnlijk nep. - Willem Bonnes
Hier het filmpje

Duidelijk nep dus

* RaymanNL wacht op Ruzbeh reactie: FAKE!!!!1111
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:31:13 #163
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33575252
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Naam van Revolution bekend?
[..]

Hier het filmpje

Duidelijk nep dus

* RaymanNL wacht op Ruzbeh reactie: FAKE!!!!1111
FAKE!!!1111
ik heb het filmpje nog niet eens gezien
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:34:21 #164
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33575344
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:31 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

FAKE!!!1111
ik heb het filmpje nog niet eens gezien
Nu wel en hij is overduidelijk nep.
pi_33576398
Naast dat het hardstikke nep is
Vind ik Nintendo RS een veelste voorspelbare, en lelijke naam
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:14:00 #166
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33576839
Inderdaad GameCube en Dolphin verschilden ook nogal.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:25:52 #167
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_33577244
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:31 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

FAKE!!!1111
Hij wist je dat ik dat ging zeggen!??!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:28:20 #168
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33577326
dat wist hij inderdaad
Bernie en ik zijn tof.
pi_33579321
quote:
Nintendo schützt 'Nintendo Floor Vision'

31.12.05 - Nintendo hat die Bezeichnung 'Nintendo Floor Vision' letzten Monat beim japanischen Patentamt schützen lassen. Um was es sich handelt, ist unklar.
bron

Vertaald: NIntendo heeft een patent aangevraagt voor Floor Vision
Als dat ';eén van de laatste geheimen van de Revolution is, dan word dat ding heilig
pi_33579433
Aha en wat houd dat in
Houd van een lijntje.
pi_33579498
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Aha en wat houd dat in
Volgens mij dat tie de vloer kan herkennen, en daarmee bedoel ik, dat tie weet waar je voeten staan, , misschien wel iets van een projectie op de grond voor knoppen, die je dan ook echt met je voet in kunt drukken, een soort van virituele dansmat
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:27:21 #172
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33579699
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

bron

Als dat ';eén van de laatste geheimen van de Revolution is, dan word dat ding heilig
Moet je dan nog meer rare bewegingen maken om die suffe loodgieter te laten bewegen of wat?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_33579713
Geloof je het zelf . Virtuele dansmatten, vloeren herkennen... je hebt nog een hele kamer nodig alleen voor je revolution als dat allemaal waar is.
pi_33579762
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef H.Flick het volgende:
Geloof je het zelf . Virtuele dansmatten, vloeren herkennen... je hebt nog een hele kamer nodig alleen voor je revolution als dat allemaal waar is.
Voor een normale Dansmat heb je ook niet zóveel ruimte nodig
En wat ik zei, dat bestaat alwel, je kunt al toetsenborden kopen voor je mobiel, waarbij de mobiel (of eigenlijk het apparaat) een toetsenbord projecteerd, en je daarmee kunt typen
pi_33580387
Believe!!!111
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_33580426
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:29 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Voor een normale Dansmat heb je ook niet zóveel ruimte nodig
En wat ik zei, dat bestaat alwel, je kunt al toetsenborden kopen voor je mobiel, waarbij de mobiel (of eigenlijk het apparaat) een toetsenbord projecteerd, en je daarmee kunt typen
En die dingen kosten 100+ euro. Dus verwacht jij dat dergelijke tech in een console van hooguit 200 komt?
pi_33580445
Van mij hoeft het niet in ieder geval

Ik vind de controller zelf al revolutionair genoeg
Houd van een lijntje.
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:52:46 #178
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33580505
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En die dingen kosten 100+ euro. Dus verwacht jij dat dergelijke tech in een console van hooguit 200 komt?
Rayman wel
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_33580637
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

bron

Doet me denken aan E3 2005's Zelda booth
http://cube.ign.com/articles/621/621862p1.html
pi_33580691
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Doet me denken aan E3 2005's Zelda booth
http://cube.ign.com/articles/621/621862p1.html
Moest ik ook al aan denken idd
pi_33580787
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Maar er komt blijkbaar wel zo iets, anders heette het niet Floor Vision
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:06:53 #182
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33580984
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef H.Flick het volgende:
OMG dat ding word groot!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33581081
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef BMH het volgende:

[..]

OMG dat ding word groot!
Of het word een USB extentie
pi_33582702
Floorvision; de revolutie op de Revolution!!!

Nintendo heeft samen met TomTom software ontwikkeld die het mogelijk maakt je Revolution controller overal naartoe te brengen & je omgeving om te zetten in on-the-go graphics applicaties.
De ingeboude GPS ontvanger in de controller maakt het mogelijk de straten en andere vloeroppervlakten te analyseren en deze bijvoorbeeld te implementeren in een Mariouniverse!!!

Woon je in Amsterdam, kijk dan niet raar op wanneer Mario128 opstart en een mission moet doen in het Vondelpark met blowende Koopa Troopas. Wil Mario shoppen dan kan hij naar de Kalverstraat lopen en daar zn nieuwe accesoires kopen, voor een verzetje kan ie altijd naar de Wallen lopen om daar princess op te pikken.

In Parijs kun je weer naar de speciale groene Eiffeltoren lopen en leuke mode-items kopen voor Mario. THE POSSIBILITIES ARE LIMITLESS!

Floorvision, het echte geheim van de Revolution
pi_33582878

pi_33582964
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Ik zou het kopen
pi_33582995
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik ja
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:01:22 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33583018
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:

Nintendo heeft samen met TomTom software ontwikkeld die het mogelijk maakt je Revolution controller overal naartoe te brengen & je omgeving om te zetten in on-the-go graphics applicaties.
De ingeboude GPS ontvanger in de controller maakt het mogelijk de straten en andere vloeroppervlakten te analyseren en deze bijvoorbeeld te implementeren in een Mariouniverse!!!

Woon je in Amsterdam, kijk dan niet raar op wanneer Mario128 opstart en een mission moet doen in het Vondelpark met blowende Koopa Troopas. Wil Mario shoppen dan kan hij naar de Kalverstraat lopen en daar zn nieuwe accesoires kopen, voor een verzetje kan ie altijd naar de Wallen lopen om daar princess op te pikken.

In Parijs kun je weer naar de speciale groene Eiffeltoren lopen en leuke mode-items kopen voor Mario. THE POSSIBILITIES ARE LIMITLESS!

pi_33583135
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:

Ik moest lachen
Trouwens, gezien dat je 2 awards hebt gepakt bij de GAM user awards?
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:10:31 #191
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33583325
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Gaan we dat nu ook weer overnemen van Amerikaanse fora?

Ik moest lachen. Dat illustreer ik hier doormiddel van een smiley: " ". Ik meld dit voor de mensen die niet door hebben dat deze smiley mij lachend voor moet stellen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:13:19 #192
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_33583435
*valt flauw*
pi_33583504
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Dat illustreer ik hier doormiddel van een smiley: " ". Ik meld dit voor de mensen die niet door hebben dat deze smiley mij lachend voor moet stellen.
Ik denk ik ben extra duidelijk voor wanneer Notorious langs komt.
pi_33584003
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? (wist trouwens niet dat het van amerikaanse fora kwam...)
pi_33584421
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Trouwens, gezien dat je 2 awards hebt gepakt bij de GAM user awards?
Damn, wist helemaal niet dat er award waren. Mijn awards zijn wel een beetje 'dubious'. Degene die het meest lult en met het minste resultaat

Jouw nominaties zijn toch wat leuker; vriendelijkste user, beste voorspeller& tech-whore.

Wat dat beste voorspellen betreft; je onderbouwt alles goed, maar het feit dat je een tech-whore bent maakt dat je voorspellingen tav de 360 & Nintendo's policy nog af te wachten valt IMO en dit maakte ook soms dat ik je niet altijd het vriendelijkst vond
pi_33584576
Ik ben trouwens nog nooit zo blij geweest bij een jaarwisseling.
2005 was klote gezien de financien & de tegenvallende games (Zelda cancelled bijvoorbeeld) in het algemeen (hoewel de DS wel een geweldig jaar had).

2006 daarentegen:
-betere economie
-exciting E3
-REVOLUTION
-PS3
-Zelda
-Plasma TV
- Wereldkampioenschap

Als Al Quaida geen roet in het eten gooit wordt 2006 top!
pi_33585102
Ik heb het tegenovergestelde
Ik vond 2005 een topjaar (niet zo gek ook als PC-gamer), maar veel PC games zijn in 2006 'moved to next generation PC-hardware'. Komen nog wel een paar dozijn interessante titels uit, maar het aantal AAA titels zal de 10 niet overstijgen. Zal dus het jaar van consoles worden voor mij.
pi_33585515
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond 2005 een topjaar (niet zo gek ook als PC-gamer), maar veel PC games zijn in 2006 'moved to next generation PC-hardware'. Komen nog wel een paar dozijn interessante titels uit, maar het aantal AAA titels zal de 10 niet overstijgen. Zal dus het jaar van consoles worden voor mij.
2006 is al leuk alleen door het feit dat de E3 eindelijk weer een echte kraker wordt en Zelda uitkomt.

Ik heb deze week de documentaire 'Walking with Cavemen' gezien die de evolutie van de Homo Sapiens uitlichtte en hierbij opviel dat nieuwsgierigheid een grote rol heeft gespeeld bij het evolueren naar wat men nu de moderne mens noemt. Dat gezegd hebbende, de E3 maakt het dat we al over een leuk jaar kunnen spreken omdat we eindelijk alle antwoorden zullen krijgen waar we al maanden op zitten te wachten. t Is een raar gevoel dat wanneer de E3 er is & je de volgende dag achter je PCtje gaat zitten, met het klikken van enkele muisknoppen ineens alles zult weten...

Dat had ik ook met die controller van de REV. Je zet de computer aan en daar is t ineens. Ineens zijn alle puzzelstukjes ineengeschoven. Dat is gewoon menselijke psychologie; al je verwachtingen ineens beantwoord zien worden is

Waarom heb jij trouwens een aangepast icoontje terwijl ik als grote winnaar ( ) dr geen heb?

[ Bericht 33% gewijzigd door alex4allofyou op 31-12-2005 17:24:55 ]
pi_33585565
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:17 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

2006 is al leuk alleen door het feit dat de E3 eindelijk weer een echte kraker wordt en Zelda uitkomt.

Waarom heb jij trouwens een aangepast icoontje terwijl ik als grote winnaar ( ) dr geen heb?
Die icoontjes staan toch gewoon in het topic.
pi_33585582
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
Veelbelovende PC titels 2006/2007
http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=24145969&page=0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')