goede tvpquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:13 schreef Tomasso het volgende:
Ow, Ruzbeh heeft weer eens een gerucht op het altijd onbetrouwbare GAF gelezen en brengt het gelijk weer al feit
Onbetrouwbare GAF != NGC Magazinequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:13 schreef Tomasso het volgende:
Ow, Ruzbeh heeft weer eens een gerucht op het altijd onbetrouwbare GAF gelezen en brengt het gelijk weer al feit
dit is zeker geen terugvindpost periquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef peristilius het volgende:
Een tvp moet kunnen, maar 10 op een rij is toch iets te veel van het goede.
Ik doe niet aan myAT, kom toch niet buiten GAM.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
dit is zeker geen terugvindpost peri
[afbeelding]
Niet zeikenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ziet u mij een topic volspammen, oh hersenloze met uw waardevolle bijdragen in deze reeks?
Lol, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef moomoo het volgende:
is het ontopic genoeg om te zeggen dat dat plaatje van link met die revo controller(zie ruzbehs NGC link) een heel slecht stukje photoshop-werk is?
myATquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik doe niet aan myAT, kom toch niet buiten GAM.
quote:One of Aonuma's biggest passions is cooking. "To tell the truth, I’ve been thinking a long time about how I could work cooking into a game somehow."
bronquote:Nintendo heeft de revolution af!
Zaterdag 24 december 2005 | Naar geruchten zou Nintendo de Nintendo Revolution af hebben. Zo schrijft een vooraanstaand Japans magazine (Dengeki). Officieel heeft Nintendo dit echter nog niet bevestigd.
De Revolution zou grotendeels klaar zijn, er zouden nog enkele kleine zaken moeten worden aangepast. De spelcomputer moet in de tweede helft van 2006 wereldwijd lanceren. - Lauran Beers
Ja? Tofquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:24 schreef mordradead het volgende:
dat stukje had ik ook kunnen schrijven
Er zijn al games in ontwikkeling. Wel met alpha kits.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Is ie nu pas af? Dus er is nog niets geproduceerd kennelijk.
Dat is niet hoopgevend voor de launch.
Een post van jou die minder dan 25 zinnen bevatquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Is ie nu pas af? Dus er is nog niets geproduceerd kennelijk.
Dat is niet hoopgevend voor de launch.
quote:Since the Revolution was shown off this past May, there's been a lot of chatter about it's release. When? How much? Nintendo has given us very little to base our predictions off of.
Today, though, I came upon some exciting information. My mom runs the Customer Service department at the local Target. She know the local Nintendo representative (brings in new demos, sets up Nintendo products...an actual NOA employee) pretty well. Today, the rep came into the store, doing some last minute Christmas shopping. According to the rep, the Revolution will be released in May next year. She was described as saying this in a "real quiet" voice.
Now, I'm certainly not claiming this to be 100% true. The source is reliable, being an NOA employee, and has given some accurate tidbits of info in the past. However, I think it's worth considering. If Nintendo were to show off some of the Revolution features in early May, then follow up quickly with a release, while it was still being hyped, it could set up for a great launch.
Would May be a good move for Nintendo? Could we possibly see this?
Ik kan me niet voorstellen dat er wat software klaar is tegen die tijd, behalve misschien Wario Ware en dergelijke mini-game titels.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef Xrenity het volgende:
http://www.infendo.com/2005/12/revolution-in-may.html
[..]
Die is er al vrij langquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef Roi het volgende:
Omfg er is een Rev sectie op IGN dat betekend dat het de officiele naam wordt !!11!!!q!1!111~!1121!!!11
En Zelda, Mario en een paar EA games.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er wat software klaar is tegen die tijd, behalve misschien Wario Ware en dergelijke mini-game titels.
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
En Zelda, Mario en een paar EA games.
Waarom kan jij je dat niet voorstellen? Dev's hebben al een hele lange tijd dev-kits...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er wat software klaar is tegen die tijd, behalve misschien Wario Ware en dergelijke mini-game titels.
Gewoon op E3 zeggen dat ie binnen een week verkrijgbaar isquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als het waar is zou ik rond januari zeggen dat hij eind mei launcht, om op de E3 nog even wat dingen te hypenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gewoon op E3 zeggen dat ie binnen een week verkrijgbaar is
Ja, maar om een beetje redelijke game te bouwen heb je denk ik minimaal 18 maanden nodig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom kan jij je dat niet voorstellen? Dev's hebben al een hele lange tijd dev-kits...
Je spreekt jezelf tegen, maar iig, vertel, hoe weet je dat SSB R pas recent is begonnenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar om een beetje redelijke game te bouwen heb je denk ik minimaal 18 maanden nodig.
Iwata heeft gezegd dat Smash Brothers Revolution een launch titel zou zijn, en aangezien ze pas heel recent zijn begonnen met het echte ontwikkeling, lijkt me Mei veels te vroeg, en November juist heel redelijk aangezien ze ongeveer 12 maanden genoeg is voor een game als Smash Brothers.
OOK OP GAMESPOT!!q!!!!@31211 OMFG I DIE SO AHRD !!!111 GHOSTBUMPS !!!123 :d:d!??!@!!1111quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef Roi het volgende:
Omfg er is een Rev sectie op IGN dat betekend dat het de officiele naam wordt !!11!!!q!1!111~!1121!!!11
Is bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:20 schreef Tomasso het volgende:
Je spreekt jezelf tegen, maar iig, vertel, hoe weet je dat SSB R pas recent is begonnenHoe kom je bij die 18 maanden? Waarom geloof je altijd je eigen geruchten wel en doe je ze voor als feiten, en andermans geruchten stamp je altijd gelijk de grond in bij wijze van spreke.
Dat heb ik op IGN gelezen. Waarom denk jij nou altijd dat ik alles wat ik zeg is gebaseerd op fucking geruchten of iets dat ik *kuch* op GAF heb gelezen? Andersmans geruchten stamp ik gelijk de grond in omdat het vaak onzin geruchten zijn, bijv. die 'mogelijke' advertenties voor de Revolution een tijd geleden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, maar iig, vertel, hoe weet je dat SSB R pas recent is begonnen
Ok, als je het op IGN hebt gelezen klinkt het al een stuk betouwbaarder. Met welke Nintendo insider heb je contacten dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat heb ik op IGN gelezen. Waarom denk jij nou altijd dat ik alles wat ik zeg is gebaseerd op fucking geruchten of iets dat ik *kuch* op GAF heb gelezen? Andersmans geruchten stamp ik gelijk de grond in omdat het vaak onzin geruchten zijn, bijv. die 'mogelijke' advertenties voor de Revolution een tijd geleden.
Mario 128 is bijvoorbeeld al zo'n 25 jaar in ontwikkeling geloof ikquote:Dat 18 maanden is gewoon hoeveel je nodig hebt om een beetje goede game te maken. Er zijn namelijk heel erg weinig games, zo ver ik weet, die binnen 18 maanden gemaakt worden. De meeste doen er gewoon 2 jaar over of meer, zoals Zelda of Mario, etc.
quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Xrenity het volgende:
Wat de neuk.
In het kader van wel leuk om te lezen
Je kan ook gewoon even de filmpje van E3 2005 zelf kijken en dan zie je dat hij de Revolution gewoon achter z'n rug hield.quote:Iwata pulled this unit (Immersive Game System Communication Unit) of the Revolution out of his jacket at E3 2005.
1-0 for the home team!!quote:Yoshiki Sugiyama (KOEI)
We would like to develop for the Revolution.
Was toch al weken bekend dat van koei ?quote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.the-magicbox.com/forums/showthread.php?t=15677
[..]
1-0 for the home team!!
Dat wel ja, maar dat was dus de reactie van Koei op het jaar 2006. In plaats van "zomg Playstation 3" of erger nog "Xbox 360 for the win" , zeggen ze "wow!".quote:Op zondag 25 december 2005 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7781
Dit dus
Romance of the 3 kingdoms is 1 van de meest verslavende games die ik gespeeld heb. Ga t eerst ns serieus spelen voordat je met die opmerking komt.quote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef Enchanter het volgende:
Ja KOEI , krijgen we weer Romance of the 3 kingdoms deel 4898257![]()
Ik hoop van wel, dan kunnen mensen die smoesjes over nostalgie niet meer gebruiken.quote:Op maandag 26 december 2005 03:00 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat die nieuwe Zelda echt zoveel beter zal worden...
IMO is nostalgie van toepassing voor games als Pacman. Zo'n Pacman arcade kast bijvoorbeeld is cool om in huis te hebben, gewoon als statement en nostalgisch gevoel.quote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, dan kunnen mensen die smoesjes over nostalgie niet meer gebruiken.
Zeker een goede eindejaarsroundup, alleen was ik het logischerwijs niet eens met de #1, wat de #1 betreft kon ik me toch net iets beter vinden in de mening van Gamespyquote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef alex4allofyou het volgende:
He mensen, hebben jullie die Gamespot 'Best of 2005' gezien?Echt een aanrader, met filmpjes bij elke categorie. Beste game van 2005 is trouwens de game die ikzelf ook zag als de beste.
http://www.gamespot.com/pages/features/bestof2005/index.php?day=1
In Japan was het een erg goed jaar voor de PS2, in Europa wordt komend jaar erg goed.quote:Op maandag 26 december 2005 16:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker een goede eindejaarsroundup, alleen was ik het logischerwijs niet eens met de #1, wat de #1 betreft kon ik me toch net iets beter vinden in de mening van Gamespy. Verder kon ik me in bijna alle andere awards wel vinden. Je ziet trouwens wel goed hoe erg de PS2/Cube/Xbox hebben geleden onder het feit dat next-gen voor de deur stond/staat, bijna geen goede games, RE4, God of War en Shadow of the Colossus zijn echt uitzonderingen. Rest van de platforms hadden een prima jaar (en in het geval van de PC imho een ongekend topjaar met tientallen geweldige titels, maar dat terzijde
)
Mwoah ach, ik vind het nog wel meevallen. De eerste helft van het jaar was best okee (voor de Xbox en PS2 in ieder geval), maar na de zomer is er gewoon niets meer gebeurd.quote:Op maandag 26 december 2005 16:48 schreef Retuobak het volgende:
Desondanks was het dit jaar werkelijk dramatisch voor current-gen met een paar uitzonderingen die weer extreem goed waren.
Mwoah, vind ik ook wel meevallen, maar het was geen super jaar nee.quote:Op maandag 26 december 2005 16:53 schreef Retuobak het volgende:
Zelfs het eerste half jaar viel nog erg tegen, zeker in vergelijking met 2004.
Nintendo DS deed het verbazingwekkend goed btw.quote:Op maandag 26 december 2005 16:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker een goede eindejaarsroundup, alleen was ik het logischerwijs niet eens met de #1, wat de #1 betreft kon ik me toch net iets beter vinden in de mening van Gamespy. Verder kon ik me in bijna alle andere awards wel vinden. Je ziet trouwens wel goed hoe erg de PS2/Cube/Xbox hebben geleden onder het feit dat next-gen voor de deur stond/staat, bijna geen goede games, RE4, God of War en Shadow of the Colossus zijn echt uitzonderingen. Rest van de platforms hadden een prima jaar (en in het geval van de PC imho een ongekend topjaar met tientallen geweldige titels, maar dat terzijde
)
Mening != feitquote:maar de excitement die je krijgt van het spelen van RE4 is per minuut gezien hoger (totdat je m uitspeelt)
leuk spel , maar na 3-4 delen ofzo had/heb ik het wel gezien , misschien geef ik het nog wel eens de kans op de revoquote:Op maandag 26 december 2005 03:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Romance of the 3 kingdoms is 1 van de meest verslavende games die ik gespeeld heb. Ga t eerst ns serieus spelen voordat je met die opmerking komt.
Komt nog eens bij dat het in Japan de meest populaire strategy game is (of was).
...
Het was ook een mening, wordt erg vervelend als ik overal IMO bij moet zettenquote:
Dat betwijfel ik ook niet, maar ik denk dat het dynamische verrassende gevoel wat je hebt als je RE4 voor het eerst speelt in het begin toch verslavender is, op de lange duur 'wint' CIV4 natuurlijk het van RE4.quote:Ik kan behoorlijk opgaan in een online game Civ IV hoor, en ik vermaak me dan werkelijk geweldig (terecht winnaar best online game op IGN eigenlijk).
Waarom haal je de graphics er weer meteen bijquote:En ach, Civ IV mag dan niet het gevoel hebben dat het jaren uit de toekomst is zoals RE4, eerder het omgekeerde dankzij de beeldschone () graphics.
Zou zo kunnen, maar vergeet niet dat de fundering kwa gameplay al gelegd was met de vorige delen (wel veel vernieuwingen). RE4 is eigenlijk een game an sich met het RE-logo eraan geplakt. Dit maakt het toch net wat bijzonderer.quote:Desondanks is de gameplay de beste ooit in een game imho, onbeperkt houdbaar, verslavend, perfect gebalanceerd en zo simpel of diepgaand als je het wil. Sid Meier en Soren Johnson hebben imho een van de beste games, zo niet de beste game, van het afgelopen decennium afgeleverd.
Nintendo games zijn altijd nog 5-10e goedkoper dan de rest, dit verschil zal wellicht nog wel groter worden. Van mij hoeven er niet veel games te komen a la de PS of XBOX, als ze maar van goede kwaliteit zijn. De 20-80 regel gaat ook op met consoles; 20% van de games creeren 80% van de omzet. In andere woorden, het zijn de toptitels die de REV maken of kraken.quote:Ik ben trouwens benieuwd hoeveel titels de Revolution wel niet moet gaan krijgen in het eerste jaar met de ongekende droogte aan Cube titels de laatste tijd moeten er toch een hoop developers al geruime tijd bezig zijn aan Revo titels. En dankzij de mindere grafische capaciteiten zullen de games ook goedkoper en sneller zijn om te maken, ergo, al snel veel titels (alleen niet tegen een lage prijs in Europa, Nintendo kennende).
Die Jappen zijn bijna zo verslavend aan die game als FF.quote:Op maandag 26 december 2005 17:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
leuk spel , maar na 3-4 delen ofzo had/heb ik het wel gezien , misschien geef ik het nog wel eens de kans op de revo![]()
Een nieuwe Zelda bij de launch zou naast haast onmogelijk ook nog eens enorm dom zijnquote:Op maandag 26 december 2005 18:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Zelda @ launch is vrijwel onmogelijk. Metroid Prime 3 en Mario 128 @ launch met nog een paar titels is heel goed mogelijk, ik vraag me af wat Miyamoto nou aan het doen is enzo. Hij zei volgens mij nog vrij recent dat hij bezig was met Twilight Princess.
Is dat filmpje van de 1UP show? Ze zeiden daar alleen dat Kojima helemaal gek was op de Revolution maar niks over een online MGS.quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef King_of_cubes het volgende:
1UP had laatst een MGS week en daarin zat ook een interview met kojima. Ze stelden in dit filmpje de vraag of online metal gear solid niet beter op een ander platform kan dan op de ps2. Kojima had het toen over de PC en de Xbox maar ik dacht dat ik ook het woordje revolution hoorde vallen. Hoor ik nou wat ik hoop te horen?
Jawel, dat MGS online op Live! wel tof zou zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Is dat filmpje van de 1UP show? Ze zeiden daar alleen dat Kojima helemaal gek was op de Revolution maar niks over een online MGS.
Ja, maar daarna dacht ik het woordje revolution te horen vallen toen hij het over andere platformen had.quote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jawel, dat MGS online op Live! wel tof zou zijn.
Meer niet
Daar heb je wel een decoder nodig (wat het kastje is). Sommige plasmas hebben deze onboard, alleen zijn er verschillende standaarden & dien je vaak een kaart erin te stoppen ter registratie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:37 schreef Koning-Afwas het volgende:
Aan zo'n digitale kast zoals bijvoorbeeld van Caiway heb je helemaal niks meer als je in het bezit van een HD-TV bent en alle programma's ook in die vorm worden uitgezonden. Ze worden namelijk al haarscherp naar je tv gegooid dus waarom iedereen nu verzot is op digitale televisie snap ik niet helemaal.
bronquote:De laatste tijd gingen er al veel geruchten over de prijs van de Nintendo Revolution rond. Toch bleef dit slechts bij geruchten. Nu heeft Nintendo-directeur Satoru Iwata tegenover Yahoo zich over de prijs van de Revolution uit gelaten.
Een directe prijs wil de Nintendo topman nog niet noemen. Wel liet hij weten dat de Nintendo Revolution zich inderdaad in een andere prijsklasse dan de Xbox 360 en Playstation 3 zal bevinden. Zo zal de prijs van Revolution zich inderdaad onder die van de Xbox 360 bevinden, aldus Iwata.
Ja dat is alles. Eigenlijk bevestigde dit alleen maar ieders vermoedens. Voor details over de daadwerkelijke prijs zullen we waarschijnlijk nog even geduld moeten hebben...
Lijkt wel een eierwekker of een tamagochi...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef MonTana_123 het volgende:
Naast de gewone controller/afstandbediening is er ook een mini controllertje voor de "Nintendo Revolution" verschenen.
Of ze deze ook daadwerkelijk gaan verkopen is nog onduidelijk.
[afbeelding]
bron: gamingpower.nl
Schattig dingetje niet
Lijkt me een zeer schappelijk prijsje dacht ik zo... Zeker voor een next-gen console.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet hoger dan 150 dollar (euro) dus.
Kojima had het erover dat een stand-alone online MGS best op meerdere platvormen mogelijk zijn, behalve de Revolution!quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef King_of_cubes het volgende:
1UP had laatst een MGS week en daarin zat ook een interview met kojima. Ze stelden in dit filmpje de vraag of online metal gear solid niet beter op een ander platform kan dan op de ps2. Kojima had het toen over de PC en de Xbox maar ik dacht dat ik ook het woordje revolution hoorde vallen. Hoor ik nou wat ik hoop te horen?
Kut je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kojima had het erover dat een stand-alone online MGS best op meerdere platvormen mogelijk zijn, behalve de Revolution!
Klopt!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:49 schreef King_of_cubes het volgende:
Alle MGS is geweldig, maar zelden op een Nintendo platform
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |