De matige helaas. Gelukkig ben ik geen oppervlakkig persoon en zijn dat soort uiterlijkheden voor mij irrelevant.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef California het volgende:
Heeft die Easy Riders, Raging Bulls van laatst de originele cover, SoK? Of die matige van A-Film?
Ik denk nog steeds dat het een kut-verpakking is, en ga hem dus ook niet kopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Eerste instantie dacht ik.. Bleegh.. wat een kut verpakking, maar staat eigenlijk best leuk in mijn kast
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een kut-verpakking is, en ga hem dus ook niet kopen.![]()
of de UK digipack versie kopen bij playquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?
Ik zat te twijfelen totdat ik dat "ding" in mijn handen had gehad. Serieus wat is die lelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?
Maar ik bedoel: Coole OPquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
Kut.. ben ik net een uur bezig met een OP
nicequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef Cheiron het volgende:
Ook weer eens posten. Eindelijk de Seinfelds samen
[afbeelding]
De eerste giftset had ik al, de tweede staat er nu naast
nou zeg, hou je de films nog wel uit elkaar?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat staan die Quality Films toch mooi naast elkaar![]()
.
quote:Op vrijdag 13 februari 2004 19:39 schreef kinky_queen het volgende:
GRAVEYARD DISTURBANCE
Domme, maar o zo heerlijke horrorfilm van Lamberto Bava over een groepje jongeren dat een avondje op een kerkhof moet doorbrengen vanwege een weddenschap...
Het is werkelijk een feest der herkenning voor de horrorliefhebber, jammer genoeg is het een tv film en daardoor zeldzaam om hem te zien
De pics vond je toen iig erg vermakelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2004 13:19 schreef AntiChrist het volgende:
ziet er zeker zeer goed uit! een beetje return of the living dead
ow okayquote:Op zondag 27 november 2005 21:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[..]
De pics vond je toen iig erg vermakelijk
![]()
ps hij ligt in de 3 voor 25 bakken bij van Breukhoven
Een boekje met production notes, 8 fotos ofzo en het zit in een wat mooiere cover. Er zijn nog een aantal van dat UE's nu hier verkrijgbaar, Raging Bull en nog een of twee die ik ben vergeten. Oh, en schijnbaar beter qua gelduig en beeld.quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef California het volgende:
Wat heeft die? Twee featurettes meer?
Ik heb de normale SE al.
Ja, ik dus ook niet. Ik zag 'em daar staan bij de 3 voor 30 actie, dus ik nam 'm meteen mee. Kreeg ik nog 20 % korting en was 'ie ipv. 13 of 14 euro 10.40.quote:Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef Shogo het volgende:
Een criterion bij de FRS? Kan me niet voorstellen...
Disc 1:quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef California het volgende:
Wat heeft die? Twee featurettes meer?
Ik heb de normale SE al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |