quote:Op vrijdag 13 februari 2004 19:39 schreef kinky_queen het volgende:
GRAVEYARD DISTURBANCE
Domme, maar o zo heerlijke horrorfilm van Lamberto Bava over een groepje jongeren dat een avondje op een kerkhof moet doorbrengen vanwege een weddenschap...
Het is werkelijk een feest der herkenning voor de horrorliefhebber, jammer genoeg is het een tv film en daardoor zeldzaam om hem te zien
De pics vond je toen iig erg vermakelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2004 13:19 schreef AntiChrist het volgende:
ziet er zeker zeer goed uit! een beetje return of the living dead
ow okayquote:Op zondag 27 november 2005 21:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[..]
De pics vond je toen iig erg vermakelijk
![]()
ps hij ligt in de 3 voor 25 bakken bij van Breukhoven
Een boekje met production notes, 8 fotos ofzo en het zit in een wat mooiere cover. Er zijn nog een aantal van dat UE's nu hier verkrijgbaar, Raging Bull en nog een of twee die ik ben vergeten. Oh, en schijnbaar beter qua gelduig en beeld.quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef California het volgende:
Wat heeft die? Twee featurettes meer?
Ik heb de normale SE al.
Ja, ik dus ook niet. Ik zag 'em daar staan bij de 3 voor 30 actie, dus ik nam 'm meteen mee. Kreeg ik nog 20 % korting en was 'ie ipv. 13 of 14 euro 10.40.quote:Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef Shogo het volgende:
Een criterion bij de FRS? Kan me niet voorstellen...
Disc 1:quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef California het volgende:
Wat heeft die? Twee featurettes meer?
Ik heb de normale SE al.
quote:Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef Dizer het volgende:
Disc 1:
- Film in DTS en 5.1 (NLO)
- Audiocommentaar van Oliver Stone en Captain Dale Dye
Disc 2:
- Dosumentaires: "One War, Many Stories", "Preperation For The Nam" en "Tour The Inferno"
- Bioscooptrailer
- 3 TV Spots: "The Director", "Action" en "Critical Acclaim"
- Fotogalarieën
- Achter de schermen
- Poster Art
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nog eens gaaf.quote:Op maandag 28 november 2005 18:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook niet. Ik zag 'em daar staan bij de 3 voor 30 actie, dus ik nam 'm meteen mee. Kreeg ik nog 20 % korting en was 'ie ipv. 13 of 14 euro 10.40.![]()
Ah, dank jequote:Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef Dizer het volgende:
Disc 1:
- Film in DTS en 5.1 (NLO)
- Audiocommentaar van Oliver Stone en Captain Dale Dye
Disc 2:
- Dosumentaires: "One War, Many Stories", "Preperation For The Nam" en "Tour The Inferno"
- Bioscooptrailer
- 3 TV Spots: "The Director", "Action" en "Critical Acclaim"
- Fotogalarieën
- Achter de schermen
- Poster Art
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Tour Of The Inferno" documentary (50:55)quote:Op maandag 28 november 2005 19:11 schreef RuneRose het volgende:
Dizer, hoelang duren die docus?
Ja zoals dead ringers. Maar voor zover ik weet heb nooit over een nederlandse 'kloon' van die beastie boys dvd gelezen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:15 schreef California het volgende:
[..]
Beastie Boys is op de site niet leverbaar. Ik heb trouwens wel meer van die Nederlandse "Criterions" zien staan.
Ach er is een criterion van de film 'Dead Ringers'. Er is hier ook een release van die film gereleased door homevision ofzo iets en die heeft ook 'Criterion Collection' op de hoes staan, maar is een nederlandse versie. Maar als je beastie boys dvd gewoon engelse tekst heeft dan heb je wel een originele.quote:Op maandag 28 november 2005 22:11 schreef RuneRose het volgende:
Wat is dat dan met een Nederlandse 'kloon' of een Engelse 'kloon'? Is het dan geen echte of? Ik weet niet zo hoe dat zit, ik heb het namelijk nog nooit eerder gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |