hij is van begin jaren 50 dacht ik
quote:Die komt uit '53 ja...
Op woensdag 11 februari 2004 06:34 schreef Tinus1983 het volgende:
deze heb ik hier in 8mm liggen, zonder geluid en hij duurt ongeveer 10 minutenhij is van begin jaren 50 dacht ik
geinig dingetje trouwens!
Domme, maar o zo heerlijke horrorfilm van Lamberto Bava over een groepje jongeren dat een avondje op een kerkhof moet doorbrengen vanwege een weddenschap...
Het is werkelijk een feest der herkenning voor de horrorliefhebber, jammer genoeg is het een tv film en daardoor zeldzaam om hem te zien

quote:ziet er zeker zeer goed uit! een beetje return of the living dead
Op vrijdag 13 februari 2004 19:39 schreef kinky_queen het volgende:
GRAVEYARD DISTURBANCEDomme, maar o zo heerlijke horrorfilm van Lamberto Bava over een groepje jongeren dat een avondje op een kerkhof moet doorbrengen vanwege een weddenschap...
Het is werkelijk een feest der herkenning voor de horrorliefhebber, jammer genoeg is het een tv film en daardoor zeldzaam om hem te zien
quote:klopt ja, ga eens op zoek naar deze film of kom eens bij me langs...
Op zaterdag 14 februari 2004 13:19 schreef AntiChrist het volgende:[..]
ziet er zeker zeer goed uit! een beetje return of the living dead
je komt maar een X hoor...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
*kick!
hoe is het hier met het avondje?
Okidoki, ik nu niet ICQ kan, ik werk doen enzo (nou beetje dan)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je komt maar een X hoor...
ff ICQ
vond hem wel tof, het is ook meer een politiethriller dan een echte horror of monsterfilm, herkende je John Goodman?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 07:55 schreef MikeyMo het volgende:
C.H.U.D. gezien
beetje saai, de monsters maken eigenlijk maar weinig deel uit van de film in zijn totaal, het einde is teleurstellend...
Yup directquote:Op zaterdag 28 februari 2004 08:01 schreef kinky_queen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 07:55 schreef MikeyMo het volgende:
C.H.U.D. gezien
[afbeelding]
beetje saai, de monsters maken eigenlijk maar weinig deel uit van de film in zijn totaal, het einde is teleurstellend...</div></blockquote>vond hem wel tof, het is ook meer een politiethriller dan een echte horror of monsterfilm, herkende je John Goodman?
is die ook ergens te verkrijgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 08:26 schreef kinky_queen het volgende:
JACK FROST
Een typische kinky queen movie mag ik wel zeggen!
Een bloeddorstige sneeuwmanKom op zeg! Dat moet toch een geweldige film zijn? En dat wast ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier te koop en hij kost werkelijk geen ene drol en play.com heeft een klote versie die 4:3 is en dat is deze niet en ik ga hem eerdaags bestellenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is die ook ergens te verkrijgen?
gewoon bij de FRS? Zeker in de budgetbakken?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 08:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
hier te koop en hij kost werkelijk geen ene drol en play.com heeft een klote versie die 4:3 is en dat is deze niet en ik ga hem eerdaags bestellen
eeeuuuhhhh, nee, de linkquote:Op zaterdag 28 februari 2004 08:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gewoon bij de FRS? Zeker in de budgetbakken?
vond je die goor??? Vond ik wel meevallenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:33 schreef kinky_queen het volgende:
REDNECK ZOMBIES
Had em al eens gezien maar was vergeten hoe goor dit ding eigenlijk is!
Truly a gorehounds wet dream!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar niet echt zo slecht dat het leuk word? Dat zijn wmb de mooiste filmsquote:Op zondag 29 februari 2004 17:10 schreef StefanP het volgende:
Gisteravond op Yorin "fear runs silent".... gemiddelde vote op imdb.com 2,3.
Wat een baggerfilm! Op 1 minuut met strippen na, om te huilen zo slecht.
Het was idd net Steven Seagal.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:53 schreef MikeyMo het volgende:
Net Karate Kid 3 gezien, maar die's niet zo bagger als ze zeggen op imdb, al is die paardenstaartknakker erg overdreven
alleen was dit een overacterende steven seagal, een vreemd contrast daar Seagal altijd extreem onderacteertquote:Op zondag 29 februari 2004 22:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het was idd net Steven Seagal.
nee hoor dat is absoluut niet irritant, ik heb alle afleveringen hier op een dvd tje staan en het maakt sommige films als bv KITTEN WITH A WHIP en MANOS;THE HANDS OF FATE juist bekijkbaarquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb net een kort filmpje van mst3k gedownload, zitten die 3 gasten bij alle films er de hele tijd doorheen te praten? voor dit filmpje was dat niet zo erg omdat het nergens over ging maar bij andere films lijkt het me toch wel irritant.
YEP!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
ok bedankt.
Iemand hier toevallig Killer Klowns from outer space gezien?
Yup,die is geweldig!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
ok bedankt.
Iemand hier toevallig Killer Klowns from outer space gezien?
Nou nou, nou moet je niet gaan overdrijvenquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Yup,die is geweldig!
heb je hem gezien?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
die slogan ook: In space no one can eat ice cream...![]()
Het is jammer dat de search er nog niet is want ik heb al eens een topic geopend over KILLER KLOWNS FROM OUTER SPACE 2quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
dit kwam ik trouwens tegen:
we are talking at this moment about the sequel.
Whether it will be tv or theatrical release is
the question.
Killer Klowns 2
Killer klowns 1? ja die heb ik gezien. kwam op mgm. daar komen trouwens nog wel eens meer baggerfilmsquote:
ik zou zeggen, lees allebei de baggerfilm topiques eens door en mischien kom je nog wel meer tips tegen, MikeyMo, Antichrist en ikzelf hebben wel wat fillumpies gepost zo ondertussenquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Killer klowns 1? ja die heb ik gezien. kwam op mgm. daar komen trouwens nog wel eens meer baggerfilms
die andere topics heb ik al doorgelezen en een aantal films geprobeerd te downloaden maar de meeste zijn niet te vinden. ik ga binnenkort denk ik lid worden van de cultvideotheek in amsterdam, daar zijn toch wel van dit soort films te vinden?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik zou zeggen, lees allebei de baggerfilm topiques eens door en mischien kom je nog wel meer tips tegen, MikeyMo, Antichrist en ikzelf hebben wel wat fillumpies gepost zo ondertussen
[afbeelding]
jazeker, maar ik ben er al jaren niet geweest dus ik weet niet of ze up to date zijnquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort denk ik lid worden van de cultvideotheek in amsterdam, daar zijn toch wel van dit soort films te vinden?
Je bent niet de eerste die dat vraagtquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
kinky queen, waar haal jij die films vandaan?
ooow dat wil ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat vraagt
95 % download ik.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ooow dat wil ik ookkan je mij misschien mailen waar? mijn email adres is jimjim1983@hotmail.com
you've got malequote:Op zondag 7 maart 2004 10:40 schreef mamamiep het volgende:
kinky_queen, kan je die ook naar mij sturen, want ik moet zeggen dat ik wel heeeeel erg benieuwd ben naar 964 pinnochio.
Maar goed, andere films die hier staan lijken me ook wel grappig. Email is mamamiep@hotmail.com
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |