ik zoek een totaal onbekende en geflopte film genaamd Mystery Science Theater 3000: The movie. Het gaat over 2 aliens die samen met een acteur een hele oude amerikaanse film totaal gaan lopen afkraken en bekritiseren. Ik heb een hele goede herinnering aan deze film en daarom zoek ik hem ook. Voor een de hoes, zie hieronder:
Het gaat om een film die niet meer gedrukt word en daarom kan ik hem ook niet meer vinden op sites of in winkels. Je kunt me bereiken op RJ@fok.nl
Voor meer info klik hier. Als iemand deze film heeft of iemand kent die hem heeft, zou je mij willen mailen aub?
Bij voorbaat dank
Ik heb de film hier ook, en een stuk of honderd afleveringen uit hun serie, maar die zijn niet bepaald 'legaal'.
Kan je dus niet helpen, sorry!
quote:nee dat kan niet, hij is namelijk out-of-print. Hij is alleen nog maar bij Amazon Duitsland te bestellen en dat is de nagesynchroniseerde duitse versie. De rest van de internet-aanbieder die hem nog in hun lijst hebben staan en waar ik hem bestelde mailde me vriendelijk dat ie out-of-stock is en ook niet meer binnenkomt. Jammer maar helaas voor meneer RJ.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:50 schreef BobRooney het volgende:
je kan hem gewoon op internet bestellen....
quote:Vriend!! hoe kan ik je bereiken? je hebt geen e-mailadres in je profiel staan.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:45 schreef _BR_ het volgende:
Ik heb de film hier ook, en een stuk of honderd afleveringen uit hun serie, maar die zijn niet bepaald 'legaal'.
Kan je dus niet helpen, sorry!
quote:Juist... daar heb ik ook geen zin in. Dus daarom maar hier vragen
Op woensdag 21 mei 2003 10:26 schreef BobRooney het volgende:
Maar verder: Duits nagesynchroniseerd, dat is toch niet zo slecht? De film kan er alleen maar beter van worden...
Alecks
quote:Gebeld en he-laas. Kan ik niet krijgen.
Op woensdag 21 mei 2003 11:05 schreef Alecks het volgende:
De Vidioot in Rotterdam heeft (of had) hem in de verhuur staan, misschien dat je iets met hen af kan spreken. Of mail scifi channel, eis een dvd release. Van de hele serie, trouwens.
Iemand anders wat toevallig
quote:hij heeft een eigen domein, met whois op kan je zijn telefoonnummer wel vinden (of van zijn bedrijf).
Op woensdag 21 mei 2003 10:17 schreef RJ het volgende:[..]
Vriend!! hoe kan ik je bereiken? je hebt geen e-mailadres in je profiel staan.
quote:maakt niet uit... ik WIL hem!!! dus ja ik heb interesse
Op vrijdag 23 mei 2003 11:38 schreef DuncanV6 het volgende:
Ik heb hem ook.. Waarschijnlijk regio 1.. Interesse?
Zeg het maar... waar woon je? wat wil je ervoor?
Ik zie dat je van motorrijden houd... niet zin een om keer naar Tilburg te komen?
Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik ervoor wil hebben. Ik hoef er ook niet zo nodig vanaf (heb hem nog niet gekeken. :-) ). Doe eens een voorstel.
quote:He jammer dat je niet naar Tilburg komt
Op vrijdag 23 mei 2003 15:53 schreef DuncanV6 het volgende:
Euh.. Nee!! Ik ga niet voor je naar Tilburg rijden.Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik ervoor wil hebben. Ik hoef er ook niet zo nodig vanaf (heb hem nog niet gekeken. :-) ). Doe eens een voorstel.
Het gaat mij ook niet perse om de film zelf (want die is kwalitatief waardeloos blijkbaar) maar de herinnering eraan. Ik vind de normale DVD-prijs eigenlijk wel ok klinken, dus een euro of 20-25.
Wat zeg je ervan? je zou me er een mega-groot plezier mee doen
Mail me maar op duncanvr6 op hotmeel. Met je idee-en over opsturen en betalen.
Ik heb het doosje er even bijgepakt, gegevens:
Mystery science theater 3000: The movie.
Regio 1 / NTSC.
Color/74 mins/uncompressed pcm soundtrack for optimum stereo fidelity/widescreen edition.
De dvd zelf is in absolute nieuwstaat, zelfs zonder vingers. Het doosje zelf, ook zo goed als nieuw. Zou zo uit de winkel kunnen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |