Verdomd, dat zie je ook goed.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het wel lame dat ze er energizer batterijen bijdoen, die dingen zijn zo op.
Definieer zo? 10 minuten? 1 uur? 5 uur? 10 uur?quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het wel lame dat ze er energizer batterijen bijdoen, die dingen zijn zo op.
boeie, je krijgt je ze er iig bijquote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Heb ik ook gedaan..... !! Er zitten wel standaard nu bij het pack 2 batts. komen toch?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
koop dan een play and charge kit erbij, probleem opgelost
En dat is dus echt lame.. ik wil een snoer dammit.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Tsja, koop een controller met snoer erbijquote:Op maandag 14 november 2005 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat is dus echt lame.. ik wil een snoer dammit.
Hoe duur is zoiets?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
koop dan een play and charge kit erbij, probleem opgelost
19 euroquote:Op maandag 14 november 2005 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n play n charge kit kost geloof ik rond de 30 / 40 euro?
Dat valt dan weer meequote:
Ja ik vind Wireless gamen dus fantastisch...... Ik heb er twee dus zit nooit zonder packquote:
1 lader en twee packsquote:Op maandag 14 november 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom 2? Voor die ene keer dat je vergeten bent te laden en je per se wireless wil gamen?
Ah, met pack bedoel je dus de accu zelfquote:Op maandag 14 november 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1 lader en twee packsWas in de aanbieding bij Play
quote:Op maandag 14 november 2005 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt een launchtitel voor me denk ik
Op de PUGA heb ik een deel van Kameo, dat we al in 1000000 filmpjes hebben gezien, in het echt gezien. Ik heb er geen woorden voor zoveel gebeurt er op het scherm. De sfeer is ook echt fantastischquote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Net het nieuwe Draak filmpje bekeken van Kameo... Ash !!Zo mooi
![]()
PGR3 toch?quote:Op maandag 14 november 2005 09:26 schreef Bastard het volgende:
Een of ander racespelletje waarschijnlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
accu oookquote:Op maandag 14 november 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een dikke kabels gelMn PC heeft niet eens zulke dikke kabels... Moet wel even mn tv kast anders gaan indelen. Die accu kan ik wel mooi wegmoffelen onder het kastje tegen de tijd dat ik m koop. Wanneer zou de eerste prijsdaling er zijn?
>>>>> Gameplayquote:the most mystifying is the lack of Live multiplayer -- a feature its Xbox predecessor, Amped 2, made great use of. It defies common sense how a feature so well suited to the game's day-on-the-slopes feel has actually been dropped in the move to more advanced hardware.
Thnxquote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef kepler het volgende:
review van een basketbal spel:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145672&did=1
van die spellen had ik ook niet veel verwachtquote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Retuobak het volgende:
Bij 1up lopen ze nog niet echt storm voor Xbox 360 launchtitels, dat is wel duidelijk
Ik hou dan niet van basketbal spellen, maar dit ziet er toch gaaf uit zegquote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef kepler het volgende:
review van een basketbal spel:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145672&did=1
Gijs ik ben zo benieuwd.....quote:Op maandag 14 november 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de PUGA heb ik een deel van Kameo, dat we al in 1000000 filmpjes hebben gezien, in het echt gezien. Ik heb er geen woorden voor zoveel gebeurt er op het scherm. De sfeer is ook echt fantastisch
Ik heb er nog niets over gehoord, maar dat zou me wel goed uitkomen. Kan ik mn vader sinterklaas ff porren om die te geven met pakjesavondquote:Op maandag 14 november 2005 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is al bekend of we hier in Nederland voor de release al games en onderdelen kunnen kopen?
Mits ze nog beschikbaar zijnquote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
maar pakjesavond is 5 december en de launch is 2 december. Het kan dus sowieso.
Oh,... de PUquote:Op maandag 14 november 2005 13:51 schreef H.Flick het volgende:
Power Unlimited Game Awards, volgens mij.
Kijk eens naar de foto in de OP en trek de kabel eens uit je Xbox, dan zul je zien dat dat helaas niet gaat.quote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens nog 1 vraagje: Dit kabeltje, is deze alleen voor de XBOX360 of ook gewoon voor de normale?
Volgens mij is het wel de normale aansluiting?
Klote hoor. Jammer dat dit niet voor de normale XBOX bestaatquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de foto in de OP en trek de kabel eens uit je Xbox, dan zul je zien dat dat helaas niet gaat.
Maar ja, ze moeten er tenslotte aan verdienen he...
Dat is het nadeel van de randapperatuur, daarmee betaal je de korting op de console...
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.quote:
Here's the list of launch titles in full:
* Amped 3 (2K Sports)
* Call of Duty 2 (Activision)
* Condemned: Criminal Origins (SEGA)
* FIFA 06: Road to FIFA World Cup (Electronic Arts)
* GUN (Activision)
* Kameo: Elements of Power (Microsoft Game Studios)
* Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios)
* Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie(Ubisoft)
* Madden NFL 06 (Electronic Arts)
* NBA Live 06 (Electronic Arts)
* Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
* Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios)
* Quake 4 (Activision, id software and Raven Software Corp.)
* Tiger Woods PGA TOUR 06(Electronic Arts)
* Tony Hawk’s American Wasteland (Activision)
The 13 Xbox 360 Accessories available on launch day:
* Xbox 360 Hard Drive (20 GB)
* Xbox 360 Memory Unit (64 MB)
* Xbox 360 Faceplate
* Xbox 360 Wireless Controller
* Xbox 360 Controller
* Xbox 360 Play & Charge Kit
* Xbox 360 Rechargeable Battery Pack
* Xbox 360 Wireless Networking Adapter
* Xbox 360 Headset
* Xbox 360 Universal Media Remote
* Xbox 360 Component HD AV Cable
* Xbox 360 Advanced AV Cable
* Xbox 360 VGA HD AV Cable
NBA 2K6? NHL?quote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.
Bron: Eurogamer.
Ik krijg dus de XBOX360 en NFSMW erbijquote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.
Bron: Eurogamer.
als je het niet weet zou ik even wachten op de reviews. PGR3 ben je toch dagen mee zoet waarschijnlijkquote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef linuxje het volgende:
ik zit nog sterk te twijfelen welke game ik er bij moet nemen
sowiezo neem ik * Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios) er bij, lijkt me echt strakke game verder had ik nog 3 games ingedachten waarvan ik er 1 wil halen.
help me choose plz
* Amped 3 (2K Sports)
Dagen ookquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
als je het niet weet zou ik even wachten op de reviews. PGR3 ben je toch dagen mee zoet waarschijnlijk
Als je PGR al hebt zou ik Need for Speed er niet meer bij nemen, dan heb je 2 racegames. Ik zou voor PD0 gaan, dat lijkt het minst op PGR en dan heb je dus 2 heel verschillende games.quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef linuxje het volgende:
ik zit nog sterk te twijfelen welke game ik er bij moet nemen
sowiezo neem ik * Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios) er bij, lijkt me echt strakke game verder had ik nog 3 games ingedachten waarvan ik er 1 wil halen.
help me choose plz
* Amped 3 (2K Sports)
niet danquote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dagen ook
Als ik er de helft van de tijd in steek die ik met PGR2 deed.. dan is dat nog.. ja veel
Nog altijd meer dan zat...quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef kepler het volgende:
het schijnt dat er maar 13 gig beschikbaar is voor eigen gebruik....
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=71245&page=1&pp=50
Grapjas...quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Fillipe het volgende:
Ach om nog even op de graphics terug te komen: Zolang ik op m'n good-old Sony maar geen karteltjes zie vind ik het allang prima![]()
!
Slechts.quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef kepler het volgende:
het schijnt dat er maar 13 gig beschikbaar is voor eigen gebruik....
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=71245&page=1&pp=50
Verdomme Gijs...... jij ziet al die gamesquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Call of Duty is vetMaar wel moeilijk
Ik denk dat er weinig verschil is met HDTV, er zal flink verschil zijn met de Xbox.quote:Op maandag 14 november 2005 23:37 schreef Legendkiller het volgende:
Iemand de Xbox 360 al in werking gezien op een 'normale' TV?
Allemaal leuk en aardig dat HDTV, maar ik heb lang gespaard voor m'n breedbeeld TV (80 cm) en zou me aardig genept voelen als ik daarop weinig kwaliteitsverschil zie.
ga naar de mediamarktquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme Gijs...... jij ziet al die gamesHoe zag CoD eruit?
Was een demopod bij de Makroquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor een launchtitel is dat primaquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
Kameo
1up --------- http://xbox360.1up.com/do/reviewPage?cId=3145712&did=1
Gamespot -- http://www.gamespot.com/xbox360/act...wer/review.html
IGN --------- http://xbox360.ign.com/articles/666/666667p1.html
ik heb cod 2 ook gespeeld op xb360 bij de media markt in enschedequote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Call of Duty is vetMaar wel moeilijk
Terecht, maar wie is 1upquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
PGR3
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145713&did=1Een tien
De website die hoort bij het Amerikaanse EGM, de PU in Amerika zeg maarquote:
Nauwelijks verschil met de PC versie, ik zag alleen verschil in draw distance en laadtijden met mijn PC, en ietsje meer karteltjes op de X360 (ik draai op m'n PC alles maximaal in 1280x1024 met 16x AF en 8xS FSAA)quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah de PU.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De website die hoort bij het Amerikaanse EGM, de PU in Amerika zeg maar
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nauwelijks verschil met de PC versie, ik zag alleen verschil in draw distance en laadtijden met mijn PC, en ietsje meer karteltjes op de X360 (ik draai op m'n PC alles maximaal in 1280x1024 met 16x AF en 8xS FSAA)
Altijd zo de vraag of ze bij de nieuwe launch de spellen wat lager geven om later niet in de problemen te komen, of dat ze op hetzelfde punt doorgaan.quote:
Ja zo kun je het ook zien. Ik bedoelde meer het feit dat de meeste spellen bij een launch gewoon crap zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Altijd zo de vraag of ze bij de nieuwe launch de spellen wat lager geven om later niet in de problemen te komen, of dat ze op hetzelfde punt doorgaan.
Nee! Ik meen het; mijn ergste fobie is als je karteltjes ziet bij games, verschrikkelijk! Ik zie liever wat minder effecten (oid), dan dat ik bijvoorbeeld tegen een gekartelde auto aan moet kijken.quote:
Iwata was rightquote:just watched the IGN vid reviews of both PGR 3 and Kameo and the both mention how amazing they look with an HDTV and even in the Kameo video review himself he mentions that if you play it on a normal TV, you won't be able to tell a difference between last gen and this gen. Is this true? If so I'm really upset about that, the HDTV market has yet to hit Europe with full impact and even then, I'm not exactly rich at 18 years old to buy an HDTV. I hope this isn't the case for many other next-gen games too.
Wow. Dat is heel weinig voorgekomenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
PGR3
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145713&did=1Een tien
bij de gamespot videoreview zeggen ze juist dat Kameo er zeker wel beter uitziet dan de oude generatie games alleen niet zo mooi als op een HDTV, ach jah dat word dus zelf zien voor ik het zeker weet...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Iwata was rightMaar ff serieus, het boeit me op zich niet zoveel. Ik vind het wel prima hoor
Och als ik al keek naar de animaties enzo dan zie je het verschil al duidelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Iwata was rightMaar ff serieus, het boeit me op zich niet zoveel. Ik vind het wel prima hoor
maar ze vergeten dat er bij Kameo veeeeeeeel meer tegelijk op het scherm gebeurt dan bij de huidige next-gen, waardoor de levels heel erg levendig overkomen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Ook lichteffecten en andere grafische effecten waar de Xbox niks mee kanquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
maar ze vergeten dat er bij Kameo veeeeeeeel meer tegelijk op het scherm gebeurt dan bij de huidige next-gen, waardoor de levels heel erg levendig overkomen.
lijkt me wel erg kort idd... je hebt altijd nog co-opquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef Retuobak het volgende:
Ja, daarom twijfel ik wel over Kameo, minder dan 10 uur, en dan wat? 65 euro?
Dat vind ik wel ERG duur.
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me wel erg kort idd... je hebt altijd nog co-op
en 65 euro hoeft niet, lang leve het internet
Ik schrok alquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoer
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoer
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef kepler het volgende:
Kameo: fairly short game at fewer than 10 hours in length
hmm dat zou erg jammer zijn...
Het zou zelfs al op de Cube verschijnen. Ze hebben er 4 jaar over gedaan. Maar hey, fuck it. Ik wil die game.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,
Hoeveel jaar hebben ze nou op dat spel zitten brainstormen en bouwen? Hij zou al op de xbox verschijnen, nee tuurlijk, "beter een goed spel, dus ben blij dat ze hem dan maar uitstellen en op de 360 uitbrengen" .. uhuh. Bullshit, 10 uur is een lachertje, hoe mooi dat spel ook is, ik kan 10 uur slapen!
Ik kan me windwaker nog herinneren waar de game kunstmatig gerekt werd. Dan liever een 10 uur lange leuke gamequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,
Hoeveel jaar hebben ze nou op dat spel zitten brainstormen en bouwen? Hij zou al op de xbox verschijnen, nee tuurlijk, "beter een goed spel, dus ben blij dat ze hem dan maar uitstellen en op de 360 uitbrengen" .. uhuh. Bullshit, 10 uur is een lachertje, hoe mooi dat spel ook is, ik kan 10 uur slapen!
Ja "want liever een mooi en kort spel dan een lang spel dat er niet uit ziet."quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou zelfs al op de Cube verschijnen. Ze hebben er 4 jaar over gedaan. Maar hey, fuck it. Ik wil die game.
De watquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:
SotC was ook minder dan 10 uur speeltijd en daar klaagt niemand over...
En dan is 10 uur wel erg lang trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef Heintje het volgende:
Je kan het ook op de nostalgische manier spelen natuurlijk.
Gewoon niet saven en als je af bent helemaal op nieuw beginnen.
Maar volgens mij gaat dat niet met Kameo. Als je dood gaat kom je in de zelfde ruimte weer terug en heb je onbeperkt levens.
Die heb ik vast gemist dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Shadow of the Colossus inderdaad. Het beste spel dat ooit gemaakt is!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Shadow of the Colossus inderdaad. Het beste spel dat ooit gemaakt is!
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is nog niet uit in Europa en komt alleen voor de PS2... niks voor jou
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
10 uur is natuurlijk een indicatie.... IGN of Gamespot zeggen dat wel vaker... dat zijn meer Gamedemon tijden. Ik doe het altijd rustig aan met games.... ben altijd langer bezig, lekker alles bekijken, rustig wat shit verzamelen etc. Games die op 10 uur gezet worden kosten me meestal 20![]()
Hij is al in Amerika uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..![]()
Ok, maar verder ken ik geen spellen die zo kort zijn.
BG&E was cool,... ook dik 24 uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij is al in Amerika uitEn Beyond Good & Evil was ook een kort spel(12 uur speeltijd) maar toch erg goed
IM-PORTquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..![]()
Ok, maar verder ken ik geen spellen die zo kort zijn.
quote:I just watched the IGN vid reviews of both PGR 3 and Kameo and the both mention how amazing they look with an HDTV and even in the Kameo video review himself he mentions that if you play it on a normal TV, you won't be able to tell a difference between last gen and this gen. Is this true?
Geen idee wat het antwoord is, maar die hd-tv is zo boeiend als een molshoop op een akker. Niet dus.quote:
Dit zei ik een half jaar geleden ook. Als je geen HDtv hebt dan zullen Revolution games er beter (lees: minder verlies van graphics, niet beter per se) uitzien omdat deze console standaard 480p is en niet 720p.quote:
Wat een bullshit bericht. Ten eerste is er nog helemaal geen video review van PGR 3. Daarnaast beweerd hij in de video review van Kameo dat er wel zeker een verschil te zien is met een gewone tv, alleen dat het niet verschrikkelijk groot zal zijn.quote:
Xbox 1.5, face itquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:29 schreef H.Flick het volgende:
Hij zegt dat je geen HUUUUGE difference ziet tussen huidige gen en next gen op een non-HDTV. Maar dat is iets anders dan dat je geen verschil ziet.
Dus hou nou eens op met die stemmingmakerij.
Die spatiequote:
van GAFquote:EGM REVIEW - 6.0, 7.5, 8.0 total
The Good - Nice graphics on HDTV
The Bad - wtf Rare sucks
Ik zie geen review van PGR3 op IGN,... laat staan een video reviewquote:
Dat zoeken van jou naar negatieve zaken......quote:
Ik hoop met je mee, er is een koude winter op komstquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga 2 december gewoon eerst een weekend genieten van Kameo (hopen dat het buiten slecht weer is) en dan ga ik verder met DQVIII op de PS2
zolang het op 2 december maar goed weer is, want ik moet dat ding op de fiets halenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, er is een koude winter op komst
Ik moet 2 minuten lopen, 's middags maar vrij vragen van mijn werkquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:57 schreef kepler het volgende:
[..]
zolang het op 2 december maar goed weer is, want ik moet dat ding op de fiets halen
Niet helemaal, maar weinigen hebben echter het geld om 1200 euro uit te geven aan een beetje TV...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat het antwoord is, maar die hd-tv is zo boeiend als een molshoop op een akker. Niet dus.
Wou je soms beweren dat dat niet op de vorige xbox zat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Maar goed er zit nu anti aliasing op de x360 dus ik ben gedeeltelijk gerustgeteld
Waar kun je die downen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef Retuobak het volgende:
Zo, net de E3 2005 HD trailer gekeken op m'n 70cm breedbeeld TV (non-HD dus), maar als dat er current-gen uitziet dan is de Xbox wel ERG krachtig. Ook de MGS4 trailer bekeken, ziet er ook werkelijk beeldschoon uit.
Die van Kameo op gametrailers.comquote:
niet standaard volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wou je soms beweren dat dat niet op de vorige xbox zat?
Lange games schrikken mij sowieso niet af, kortere games heb ik vaak ook geen problemen mee, maar 10 uur vind ik toch wel heel kort. Het spel moet wel heel goed zijn wil ik een game dan nog kopen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef twi het volgende:
Al dat gelul over RPG's die meer dan 10 uur lang moeten zijn (main quest). Leuk en aardig, maar na al dat gezever op Fable ben ik 'm eigenlijk pas twee weken geleden gaan doen. The Lost Chapters er dan bij, dus dat maakt 'm wel iets langer. De originele had ik na een uur of twaalf klaar, maar nu na meer dan achttien uur heb ik de extra chapters eindelijk uit. Meer dan genoeg tijd om lekker van de game te genieten zonder dat 'ie gaat vervelen.
Games die meer dan 25 uur duren om compleet uit te spelen schrikken mij sowieso af om mee te beginnen, om die reden heb ik ook Morrowind en KotOR2 nog niet gedaan. Dus laat Kameo maar lekker 10 uur zijn, ik weet me er dan met alle sidequests en verzameldingetjes wel 20 uur mee te vermaken. Prima tijdsduur voor 60-70 euro.
Maar hoe weet jij dan onder welke omstandigheden de game een uur of 10 duurt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Nu wordt er ergens "10 uur" geroepen en is het huis alweer te klein voor de speedrunners in dit topic. De oplossing is dan vrij simpel: gewoon zoveel mogelijk doen in de game en niet als een dolle door de levels heenrennen.
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Het gaat mij er niet om een game zo snel mogelijk uit te spelen. Ik heb hier veel mensen vaak zien roepen dat Fable ze een uur of 7 a 8 heeft gekost. Idem dito voor Beyond Good & Evil en nog wat andere games. Het spijt me zeer, maar dan zit er toch iets verkeerd met hun game-stijl. Zo weet ik zeker dat wanneer je Kameo in een normaal tempo speelt en gewoon alles wat je kunt meepikken ook echt meepikt, je er echt wel 20 uur zoet mee kunt zijn. Net als met Fable, net als met zoveel games waar reviewteams zo snel mogelijk verslag over uit moeten brengen en dus in reusachtig tempo uit moeten spelen. Net zoals iedereen die in Splinter Cell de levels doorrent en iedereen vermoordt die 'ie tegen komt.
Nu wordt er ergens "10 uur" geroepen en is het huis alweer te klein voor de speedrunners in dit topic. De oplossing is dan vrij simpel: gewoon zoveel mogelijk doen in de game en niet als een dolle door de levels heenrennen.
Uit alle ervaringen die ik met dit soort doemdenkers de afgelopen jaren qua games heb opgedaan. Zodra al die tijdsduren naar buiten komen seipelen en iedereen in paniek raakt denk ik ook even, "oh, fuck", maar ga ik daadwerkelijk spelen op de manier hoe ik 't speel kan ik er regelmatig meer dan twee keer zoveel tijd in stoppen. Ik laat me door dit soort opmerkingen in elk geval niet meer leiden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan onder welke omstandigheden de game een uur of 10 duurt?
Hoe bedoel je niet standaard? Alle consoles sinds de 32 bit generatie met 3D kaarten hebben AA.quote:
De tijden die aangegeven worden in reviews komen meestal wel aardig overeen met de tijd die ik in een game stop. En ik ren echt niet als een achterlijke door een game heen zonder zoveel mogelijk te doen. Misschien sla ik een aantal dingen over, ik verzamel meestal niet alle voorwerpen die je kunt verzamelen en zulk soort dingen, maar de meeste sidequests probeer ik toch wel te doen. Uit simpelweg dingen verzamelen kan ik gewoon geen plezier halen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Het gaat mij er niet om een game zo snel mogelijk uit te spelen. Ik heb hier veel mensen vaak zien roepen dat Fable ze een uur of 7 a 8 heeft gekost. Idem dito voor Beyond Good & Evil en nog wat andere games. Het spijt me zeer, maar dan zit er toch iets verkeerd met hun game-stijl. Zo weet ik zeker dat wanneer je Kameo in een normaal tempo speelt en gewoon alles wat je kunt meepikken ook echt meepikt, je er echt wel 20 uur zoet mee kunt zijn. Net als met Fable, net als met zoveel games waar reviewteams zo snel mogelijk verslag over uit moeten brengen en dus in reusachtig tempo uit moeten spelen. Net zoals iedereen die in Splinter Cell de levels doorrent en iedereen vermoordt die 'ie tegen komt.
misschien dat het nu standaard gebruikt wordt? Dat de keuze er altijd al was, maar dat je consessies moest doen ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet standaard? Alle consoles sinds de 32 bit generatie met 3D kaarten hebben AA.
Alleen de ps2 niet dus.
Volgens mij had zelfs de N-64 nog AA.
co-op via Livequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
De tijden die aangegeven worden in reviews komen meestal wel aardig overeen met de tijd die ik in een game stop. En ik ren echt niet als een achterlijke door een game heen zonder zoveel mogelijk te doen. Misschien sla ik een aantal dingen over, ik verzamel meestal niet alle voorwerpen die je kunt verzamelen en zulk soort dingen, maar de meeste sidequests probeer ik toch wel te doen. Uit simpelweg dingen verzamelen kan ik gewoon geen plezier halen.
Als ik dan na 10 uur klaar ben met een game baal ik daar flink van, bij fable baalde ik hier ook aardig van, maar dat viel nog mee, omdat het gewoon een erg leuk spel was. Het is dus afwachten of er genoeg te doen valt in het spel om de levensduur voldoende te verlengen, maar als je het spel na 10 uur bijna helemaal gezien hebt hoeft het van mij echt niet voor 60 euro.
Oh ja, dat maakt het dan misschien wel voor een deel goed.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe bedoel je niet standaard? Alle consoles sinds de 32 bit generatie met 3D kaarten hebben AA.
Alleen de ps2 niet dus.
Volgens mij had zelfs de N-64 nog AA.
Chronicles of riddick, 6uur 30quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja "want liever een mooi en kort spel dan een lang spel dat er niet uit ziet."
10 uur.. ik ken geen spellen die korter zijn!
Tsja je hebt van de mensen die staan bij iedere bloempje te kijken hoe mooi het bloempje is, ik sta soms ook wel stil te kijken hoe mooi iets is maar dan loop ik snel weer doorquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
10 uur is natuurlijk een indicatie.... IGN of Gamespot zeggen dat wel vaker... dat zijn meer Gamedemon tijden. Ik doe het altijd rustig aan met games.... ben altijd langer bezig, lekker alles bekijken, rustig wat shit verzamelen etc. Games die op 10 uur gezet worden kosten me meestal 20![]()
He bij splintercell zijn het terroristen! die zijn geboren om te sterfen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Net zoals iedereen die in Splinter Cell de levels doorrent en iedereen vermoordt die 'ie tegen komt.
Co-op van kameo is niet zo beister goed begreep ik uit de video review van gamespot , de co op is net zo makkelijk als de single player alleen dan speel je met 2 man, oftewel erg erg simpel danquote:
Ik kijk bloempjes iddquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja je hebt van de mensen die staan bij iedere bloempje te kijken hoe mooi het bloempje is, ik sta soms ook wel stil te kijken hoe mooi iets is maar dan loop ik snel weer door
Het is goed. Maar van een project waar meer dan 4 jaar tijd ingestoken is, verwacht je meer. Zeker als achteraf blijkt dat de game binnen 10 uur uitgespeeld kan worden...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef H.Flick het volgende:
maar een 8 is toch gewoon goed?
Denk dat er ook heel veel schrap werk in dat project verdwenen is. Er zitten ook ideeen van het ooit gecancelde spel Dinosaur in. Maar je hebt gelijk.... Rare is nu eenmaal traag. 2 releases op Xbox gehad en die waren niet denderend. Op N64 waren ze echt Goden.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Het is goed. Maar van een project waar meer dan 4 jaar tijd ingestoken is, verwacht je meer. Zeker als achteraf blijkt dat de game binnen 10 uur uitgespeeld kan worden...
Banjo-Kazooie -9.6quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef H.Flick het volgende:
maar een 8 is toch gewoon goed?
Paar jaar? Jij hebt veel vertrouwen in de next gen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef Gamedemon het volgende:
koop nou geen 360 man...dan moeten we weer paar jaar je gejank aanhoren
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef H.Flick het volgende:
Je hebt ook nog een soort middenweg. Dat je wel alle cutscenes kijkt, alle teksten leest en alles probeert te ontdekken maar dat je niet vol ontzag naar iedere texture staart.
Zo speel ik meestal games.
SO3quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Het enige wat ik niet trek zijn kaartvul games... ik MOET dan dat stukje vullen, ook al moet ik daar flink voor omlopen. Voel ik me lekker
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef H.Flick het volgende:
Je hebt ook nog een soort middenweg. Dat je wel alle cutscenes kijkt, alle teksten leest en alles probeert te ontdekken maar dat je niet vol ontzag naar iedere texture staart.
Zo speel ik meestal games.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Het enige wat ik niet trek zijn kaartvul games... ik MOET dan dat stukje vullen, ook al moet ik daar flink voor omlopen. Voel ik me lekker
Daar dacht ik ook meteen aan!quote:
Star Ocean 3,... RPGquote:
Volgens mij is dat aluminium ofzo,....quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind ze allemaal afgrijselijk. Behalve die eerste, maar dat is ook de standaard faceplate, toch?
Ik dacht dat de graphics wel wat hoger zouden scoren. Maar het is wel een nette score.quote:8.5 Presentation
A fine polish over this entire game gives it a clean, sleek presentation. Load times aren't very short, though, and there are lots of them.
9.0 Graphics
These are just gorgeous-looking cars. There are more lively courses, and the framerate is always over 30.
9.0 Sound
A broad spectrum of music from techno (mostly techno) to Brahms and Verdi. Love that classical touch. Impressive engine and incidental sounds.
8.5 Gameplay
It's the same game as before, only with better accessibility and structure, and a handful of excellent modes for off- and online play.
9.0 Lasting Appeal
The single-player mode is solid and long lasting, especially with five difficulty levels. The online mode is going to rock the Casbah a long, long time.
8.8
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Heb ik nog steeds met PGR2quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
Meeste tijd van een spel ben ik toch meer bezig met "hoe kan ik nog sneller. Die bocht kan strakker"
Nette score idd,.... maar ik denk niet dat ik dit spel ga halen. IGN noemde het niet een grote stap voorwaarts, maar eerder een PGR 2.5 Fans zullen het prachtig vinden maar ik denk dat ik dat niet vind.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
Project Gotham Racing 3
IGN 8.8
[..]
Ik dacht dat de graphics wel wat hoger zouden scoren. Maar het is wel een nette score.
Ja ik ken het jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds met PGR2
PGR3 gaat mijn social life wegslurpen, ik klaag Bizarre dan ook alvast aan. Wat is een schappelijk bedrag voor mijn nog te lijden schade?
hoezo gratis? een speelbare demo versie van het spel gratis? of bedoel je de trailer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef Chocobo het volgende:
Premium Xbox Live Marketplace content. Hoop demo's zijn gratis te downen.... goed nieuws![]()
Amped 3 (2K Sports)
Game Trailer (free)
10 Gamer Pictures (20 points each)
1 Theme (150 points)
Zou er ook nog eens bij moeten komen, betalen om demo's te downloadenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef Chocobo het volgende:
Premium Xbox Live Marketplace content. Hoop demo's zijn gratis te downen.... goed nieuws![]()
4 delen iddquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Verdeeld over 4 verschillende delen zeker. Dan denk ik dat Bastard over 10 jaar met de PGR serie wel op het dubbele zitEn ik zo ongeveer op hetzelfde uit kom
Deel 2: uur of 200quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Verdeeld over 4 verschillende delen zeker. Dan denk ik dat Bastard over 10 jaar met de PGR serie wel op het dubbele zitEn ik zo ongeveer op hetzelfde uit kom
er kon ook geen stap voorwaarts gemaakt wordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nette score idd,.... maar ik denk niet dat ik dit spel ga halen. IGN noemde het niet een grote stap voorwaarts, maar eerder een PGR 2.5 Fans zullen het prachtig vinden maar ik denk dat ik dat niet vind.
van wat ik heb begrepen op dit moment nog niet, maar drivers zullen er vast wel aankomen is de verwachting...quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef P-Style het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over PGR3's compatibiliteit met race stuurtjes? Aangezien de xbox 360 gewone USB-poorten heeft, zou je er gewoon een Logitech (of ander merk natuurlijk) USB stuur in kunnen prikken (of GT4's DFP!). Maar de game moet dan wel de drivers hebben.
Ik heb er alleen nog niks over gelezen, maar het zou wel mooi zijn voor toekomstige PGR3 bezitters.
Tja, kan niet anders zeggen dan dat Sid Meier een geweldige developer isquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Deel 2: uur of 200
Deel 3 (+ exp): uur of 400
Deel 4 heb ik niet en deel 1 nooit gespeeld. Das 600 uur over 2 delen verpreid.
5000 uur, das gewoon ziek. Ik bedoel, PGR heb ik veel gespeeld, maar uhm, zeker niet meer dan 100-150 uur denk ik zo.
Ja gratis is lekker maar sowieso demo's downen zonder Xbox magazine te kopen ofzo is al erg relaxtquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou er ook nog eens bij moeten komen, betalen om demo's te downloaden
COD2:quote:Op woensdag 16 november 2005 01:07 schreef Chocobo het volgende:
Morgen hopelijk de CoD2 review en de PD0 review
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat krijg je dus niet als je de 360 een maand later kooptquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef Chocobo het volgende:
Amped 3 (2K Sports)
Game Trailer (free)
1 Theme (150 points)
Call of Duty 2 (Activision Inc.)
Game Trailer (free)
7 Gamer Pictures (20 points each)
2 Gamer Picture Bundles (40 – 80 points each)
1 Theme (150 points)
Condemned: Criminal Origins (SEGA Corp)
Game Trailer (free)
1 Theme (150 points)
FIFA Soccer 06 Road to 2006 FIFA World Cup (Electronic Arts Inc.)
Game Trailer (free)
EA Sports Trailer (free)
Game Demo (free)
FIFA Team Logo Gamer Pictures (60 points each)
FIFA Team Logo Themes (150 points each)
GUN (Activision)
Game Trailer (free)
5 Gamer Pictures (20 points each)
1 Gamer Picture Bundle (80 points)
1 Theme (150 points)
Kameo: Elements of Power (Microsoft Game Studios and Rare Ltd.)
Winter Warrior Pack (200 points)
Game Trailer (free)
Game Demo (free)
4 Gamer Pictures (20 points each)
2 Gamer Picture 5-pack Bundles (80 points each)
7 Themes (150 points each)
Madden NFL 06 (Electronic Arts)
Game Trailer (free)
EA Sports Trailer (free)
NFL Logo Gamer Pictures (60 points each)
Collection of All NFL Logo Gamer Pictures (500 points)
NFL Logo Themes (150 points each)
NBA 2K6 (2K Sports)
Game Trailer (free)
NBA LIVE 06 (Electronic Arts)
EA Sports Trailer (free)
Game Demo (free)
Need for Speed Most Wanted (Electronic Arts)
Game Trailer (free)
Game Demo (free)
NHL 2K6 (2K Sports)
Game Trailer (free)
Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios and Rare Ltd)
Game Trailer (free)
Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie (Ubisoft)
Game Demo (free)
Game Trailer (free)
Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios and Bizarre Creations Ltd.)
Game Trailer (free)
Quake 4 (Activision, id Software Inc. and Raven Software Corp.)
Game Trailer (free)
7 Gamer Pictures (20 points each)
1 Theme (150 points)
Tiger Woods PGA TOUR 06 (Electronic Arts)
EA Sports Trailer (free)
Tony Hawk’s American Wasteland (Activision)
Game Trailer (free)
10 Gamer Pictures (20 points)
1 Gamer Picture Bundle (80 points)
1 Theme (150 points)
Plus:
High Definition Music Video "Show Me How to Live" from Audioslave's Live in Cuba DVD
Music Video "Do You Want To" from Franz Ferdinand's new album, You Could Have It So Much Better
“Aeon Flux” HD movie trailer from Paramount
“Pulse” HD movie trailer from Magnolia Pictures
Penny Arcade Gamer Pictures and Themes
Red vs. Blue Videos
High Definition Movie Trailers and Music Videos
Game Trailers for upcoming games
…and much more!
The exclusive launch content also includes the next-generation Xbox Live Arcade online service, which is fully integrated into the Xbox 360 Dashboard providing a central destination for Xbox 360 gamers to download new games, access their game collections, check out new releases and experience around-the-game features. Xbox Live Arcade games will be available for 400, 800 or 1200 Points, with a majority of titles priced at 800 points or less.
Ik ben geen Nintendo Fanboyquote:Op woensdag 16 november 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Alsof ik zit te wachten op die suffe arcade-spelletjes. Spellen van 10-20 jaar oud, daar maak je alleen Nintendo-fanboyos mee blij![]()
Terug naar je roots Twi.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Alsof ik zit te wachten op die suffe arcade-spelletjes. Spellen van 10-20 jaar oud, daar maak je alleen Nintendo-fanboyos mee blij![]()
Vergeet niet dat het een nieuwe console is en ze opnieuw moeten ijken. Als ze een 9.5 geven en er komt een Kameo 2 die beter is moet die hoger dan een 9.5 krijgen. Ik vind het wel slim van IGNquote:Op woensdag 16 november 2005 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Na al die hype en al die jaren werk vallen de cijfers voor Kameo me toch wel erg tegen. Ik bedoel, een 8 van IGN is voor hun doen toch wel het onderste van de schaal.![]()
Mooie cijfersquote:Op woensdag 16 november 2005 08:00 schreef kepler het volgende:
[..]
COD2:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145734
http://www.gamespot.com/xbox360/action/callofduty2/review.html
scoort best goed
Nee hehequote:Op woensdag 16 november 2005 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luigi's Mansion kreeg ook geen 9.5 terwijl dat best een leuke game was, zeker als launchtitel
Schijnbaar is Kameo dus een game in dezelfde categorie? Ziet er leuk uit maar mist de diepgang om een dik cijfer te krijgen?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hehe![]()
Zag er leuk uit misschien.. maar een 9.5 zou ik het ook niet kunnen geven
Meer:quote:Op woensdag 16 november 2005 08:00 schreef kepler het volgende:
[..]
COD2:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145734
http://www.gamespot.com/xbox360/action/callofduty2/review.html
scoort best goed
Ja zoiets dan.. maar ik geloof niet in nieuwe ijkpunten omdat het een nieuwe console betreft. Je bekijkt een spel op gfx, gameplay, duurzaamheid, event. MP optie etc.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnbaar is Kameo dus een game in dezelfde categorie? Ziet er leuk uit maar mist de diepgang om een dik cijfer te krijgen?
lijkt me nietquote:Op woensdag 16 november 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat krijg je dus niet als je de 360 een maand later koopt
Ja dat is toch jammer dan, dat ze zoveel "goodies" exclusief houden voor mensen die wel meteen de 360 halen. Zal mij verder niet doen haasten om alsnog op 2 Dec. de man te zijn hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me niet
Xbox Live Arcade is iets waar ze veel van verwachten. Met exclusive bedoelen ze denken dat het bijzonder is ofzo
Ik vond de reviews ook matig. Kort en gehaast. De Kameo review ook,.....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef washandje het volgende:
Die PGR3 review van IGN vind ik nogal zwakjes eigenlijk. Die reviewer loopt de hele tijd te pimpen met zijn eigen skills
Wat ik erg tof vind, en ik nog niet wist, is dat er een soort ticker in GothamTV zit ingebouwd waarbij de mensen langskomen die jouw scores verbeteren.
In de videoreview kon je júist zien dat ook in low-res je echt wel ziet hoe mooi het allemaal isquote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond de reviews ook matig. Kort en gehaast. De Kameo review ook,.....
Voor de geinteresseerden,.... de videoreviews zijn voor iedereen te downen. Niet iedereen weet dat geloof ik.
Oh maar daar ben ik van overtuigt...... tuurlijk is het mooi op HD maar dat zegt niet dat we naar kut graphics kijken zonder HD televisie. Zal allemaal wel prachtig zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 10:54 schreef washandje het volgende:
[..]
In de videoreview kon je júist zien dat ook in low-res je echt wel ziet hoe mooi het allemaal is
Tenminste beter dan Doom 3quote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef Retuobak het volgende:
Quake 4
Ja,echt, een geweldige game!
Tis geen point en click adventure role playing game hequote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef Retuobak het volgende:
Quake 4
Ja,echt, een geweldige game!
Ik speel zeer regelmatig shooters? En onder shooters is Quake 4 een zeer matige, die maar nauwelijks het al zeer matige niveau van Doom 3 ontsijgt. Er is gewoon geen zak aan, en als je Quake 3 hebt gespeeld dan is de MP ook nog eens erg been there done thatquote:Op woensdag 16 november 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis geen point en click adventure role playing game he
En zo is het maar netquote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef peristilius het volgende:
Het wordt gewoon wachten op F.E.A.R. op de 360.
quote:If you have a good HDTV, 2K6 really looks a lot like a live basketball broadcast when viewed from a short distance away.
And that's the rub: "...if you have a good HDTV." Playing NBA 2K6 on a standard-definition television results in a game that is difficult to distinguish from the regular Xbox version. You can make out some of the cloth details as players move around, and the replays certainly look better, with player models that are obviously more detailed. But at the default camera angle, player models are noticeably fuzzier and less detailed. Even the court itself doesn't look so great, with ugly jaggies on the painted lines.
*meldt*quote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef speknek het volgende:
[..].
Wie gaat er mee de werknemers van een grote tv-maatschappij gijzelen?.
Nou dat is hartstikke mooi dan, ik vond quake 3 ontzettend cool.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik speel zeer regelmatig shooters? En onder shooters is Quake 4 een zeer matige, die maar nauwelijks het al zeer matige niveau van Doom 3 ontsijgt. Er is gewoon geen zak aan, en als je Quake 3 hebt gespeeld dan is de MP ook nog eens erg been there done that
Als dat allemaal echt zo is weet ik zeker dat ik over een paar maanden een HDTV koopquote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef speknek het volgende:
[..].
Wie gaat er mee de werknemers van een grote tv-maatschappij gijzelen?.
En zo hoort het!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is hartstikke mooi dan, ik vond quake 3 ontzettend cool.
De leukste shooters zijn voor mij met een stel debielen in een arena op elkaar schieten en de meeste kills halen.
Niks sluipen sneaky achter een gebouw met een sniper rifle, maar springen schieten en knallen
Amenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is hartstikke mooi dan, ik vond quake 3 ontzettend cool.
De leukste shooters zijn voor mij met een stel debielen in een arena op elkaar schieten en de meeste kills halen.
Niks sluipen sneaky achter een gebouw met een sniper rifle, maar springen schieten en knallen
Ik koop pas een hdtv als ze net zo duur zijn als de prijs van een goedkope breedbeeld van nu. En als m'n tv toe is aan vervanging. Zelfde gold indertijd voor de breedbeeld, zelfde geldt nu voor de LCD tv. Mijn verwachting, gaat ik deze generatie nog wel uitzitten met een normale tv.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef H.Flick het volgende:
Als dat allemaal echt zo is weet ik zeker dat ik over een paar maanden een HDTV koop![]()
En eigenlijk wil ik dat helemaal niet.
Ik ga dus echt geen HDTV kopen, vooral niet nu met die absurde prijzen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik koop pas een hdtv als ze net zo duur zijn als de prijs van een goedkope breedbeeld van nu. En als m'n tv toe is aan vervanging. Zelfde gold indertijd voor de breedbeeld, zelfde geldt nu voor de LCD tv. Mijn verwachting, gaat ik deze generatie nog wel uitzitten met een normale tv.
Nouja, dat valt wel mee. Het is in de regel wel de makkelijkste manier. Maar die glossy lightmaps die je tegenwoordig veel ziet is ook een mogelijkheid. Alleen niet zo bij indoor games.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het wel stom dat ze bij de graphics alleen op textures en resolutie letten, alsof dat het enige is wat een game mooier maakt.
Een HDTV heeft een hogere resolutie, waar de Xbox 360 gebruik van maakt. Standaard gebruikt de Xbox 360 720 beeldlijnen, terwijl een PAL tv er maar 576 heeft. Ook ondersteunt een HDTV progressive scan, ik weet niet meer precies wat dit inhoudt, maar het heeft iets te maken met de opbouw van de beeldlijnen, waardoor het beeld ook beter wordt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar wat kan je met een HDTV? Ook de resolutie aanpassen?
Ah okéquote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een HDTV heeft een hogere resolutie, waar de Xbox 360 gebruik van maakt. Standaard gebruikt de Xbox 360 720 beeldlijnen, terwijl een PAL tv er maar 576 heeft. Ook ondersteunt een HDTV progressive scan, ik weet niet meer precies wat dit inhoudt, maar het heeft iets te maken met de opbouw van de beeldlijnen, waardoor het beeld ook beter wordt.
volgens mij is de enige bonus die je krijgt al een van de eersten een ABquote:Op woensdag 16 november 2005 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is toch jammer dan, dat ze zoveel "goodies" exclusief houden voor mensen die wel meteen de 360 halen. Zal mij verder niet doen haasten om alsnog op 2 Dec. de man te zijn hoor.
Ook mijn Medion 18,1" TFT?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:42 schreef Fliepke het volgende:
nou je pc scherm kan wel hdtv resoluties aan als het moet
Nou ja, veel schermen
1280X1024 is pas HD als ie 50+ frames per seconde gaat @ 1280 x 720 (xbox 360 resolutie).quote:Op woensdag 16 november 2005 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook mijn Medion 18,1" TFT?
Volgens mij wel. Hij kan max 1280*1024 aan
Oke, die van mij is dus 75 hertz. Dus geen problemen lijkt mij dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:01 schreef BMH het volgende:
[..]
1280X1024 is pas HD als ie 50+ frames per seconde gaat @ 1280 x 720 (xbox 360 resolutie).
Wordt tijd voor een apart HDTV topic zo langzamerhandquote:Op woensdag 16 november 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
He lekker, ik dacht al.. hebben we het al over HDtv gehad?
HD zijn gewoon de woorden die de Xbox 360 maakt. Ik word er ook moe van, maar waar kunnen we anders over praten?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
He lekker, ik dacht al.. hebben we het al over HDtv gehad?
Nee, waar kan jij anders over pratenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
HD zijn gewoon de woorden die de Xbox 360 maakt. Ik word er ook moe van, maar waar kunnen we anders over praten?![]()
Ik zou zeggen, open er 1quote:Op woensdag 16 november 2005 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een apart HDTV topic zo langzamerhand
http://xbox360.ign.com/articles/667/667179p1.htmlquote:8.0 Presentation
Standard Tony Hawk-like menus, one helluva story, and some wonky interfaces here and there.
6.5 Graphics
Good wardrobes and leathery faces, but awkward animations and motion capture. A few pretty sections of landscape dull ones.
8.0 Sound
Excellent voice acting and a perfect soundtrack. But… do these Apaches sound realistic or like total caricatures?
7.5 Gameplay
Loose controls and a giant bounding box are mostly fixed with QuickDraw and a flick-style targeting control. Lots of meaningless side missions and a few really good story-based ones.
7.5 Lasting Appeal
The game itself is about 10 hours. It's not long, but for an action game that's about par for the course. Thus, lots of side missions are left, but once the story is done, are the worth doing?
7.9
Good OVERALL
(out of 10 / not an average)
Mja, maar niet in GAM.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een apart HDTV topic zo langzamerhand
Ik denk dat ik al een boner krijg als ik de 360 uitpak.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is de enige bonus die je krijgt al een van de eersten een AB
Verkeerde forum?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:57 schreef kepler het volgende:
en nu ben ik er klaar mee:
voor alle HDTV problemen: HDTV in combinatie met consoles
Mijn dankquote:Op woensdag 16 november 2005 13:57 schreef kepler het volgende:
en nu ben ik er klaar mee:
voor alle HDTV problemen: HDTV in combinatie met consoles
nee, zie het laatste woordje van de titelquote:
Tis kut voor je dat je dat aangemaakte topic niet uit je AT kan halen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, zie het laatste woordje van de titel
en aangezien HDTV een grote troef is van de PS3 en Xbox 360 is het zeker op zijn plaats. Zo dit waren mij laatste woorden over HDTV in dit topic
Ok. Mijn excusesquote:Op woensdag 16 november 2005 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, zie het laatste woordje van de titel
en aangezien HDTV een grote troef is van de PS3 en Xbox 360 is het zeker op zijn plaats. Zo dit waren mij laatste woorden over HDTV in dit topic
shitquote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis kut voor je dat je dat aangemaakte topic niet uit je AT kan halen.
quote:The first thing I noticed about the game is that it is just stunningly beautiful. Microsoft is obviously using this game to show off the muscle-power of their 360. The game uses a sort of detailed animation that ends up almost looking like you’re controlling very detailed action figures.
Instead of just relying on awesome graphics and the morphing gimmick to churn out another action adventure game, Rare has managed to create a game that blends the best elements of action, adventure, puzzler and even platformer into one great experience.
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef H.Flick het volgende:
Kunnen we het nu weer over het geniale koffertje gaan hebben?
[afbeelding]
Ik zou er bijna zelf een koffertje door kopen en precies die vormpjes eruit snijden. Maar ik ben dan ook een sucker voor koffertjes waar dingen precies in passen.
komt bij een review-Xbox 360quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat is dat, waar koop je dat? Ik heb iets dergelijks voor mn Virtual Boy en dat is geniaal
*fap fap fap*quote:
Je weet toch...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef peristilius het volgende:
Zeuren over HD.. maar wel geilen op koffertjes.
Apart volk.
Ja, het is wel een mooi koffertje, maar het is de bedoeling dat je die accessoires gebruikt om te gamen, niet dat je ze in een koffertje stopt!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef H.Flick het volgende:
Kom op! Die koffertjes zijn toch geniaal! Ik heb heel veel van dat soort koffertjes.
Mja als je zoals Roy bent en je eigenlijk weinig interesse hebt in lekker gamen en meer in alles er omheen dan is het best begrijpelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het is wel een mooi koffertje, maar het is de bedoeling dat je die accessoires gebruikt om te gamen, niet dat je ze in een koffertje stopt!
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het is wel een mooi koffertje, maar het is de bedoeling dat je die accessoires gebruikt om te gamen, niet dat je ze in een koffertje stopt!
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat is dat, waar koop je dat? Ik heb iets dergelijks voor mn Virtual Boy en dat is geniaal
Ja? En dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.
En dan heel veel succes dat alles goed gaat passenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |