Verdomd, dat zie je ook goed.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het wel lame dat ze er energizer batterijen bijdoen, die dingen zijn zo op.
Definieer zo? 10 minuten? 1 uur? 5 uur? 10 uur?quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het wel lame dat ze er energizer batterijen bijdoen, die dingen zijn zo op.
boeie, je krijgt je ze er iig bijquote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Heb ik ook gedaan..... !! Er zitten wel standaard nu bij het pack 2 batts. komen toch?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
koop dan een play and charge kit erbij, probleem opgelost
En dat is dus echt lame.. ik wil een snoer dammit.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Tsja, koop een controller met snoer erbijquote:Op maandag 14 november 2005 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat is dus echt lame.. ik wil een snoer dammit.
Hoe duur is zoiets?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
koop dan een play and charge kit erbij, probleem opgelost
19 euroquote:Op maandag 14 november 2005 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n play n charge kit kost geloof ik rond de 30 / 40 euro?
Dat valt dan weer meequote:
Ja ik vind Wireless gamen dus fantastisch...... Ik heb er twee dus zit nooit zonder packquote:
1 lader en twee packsquote:Op maandag 14 november 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom 2? Voor die ene keer dat je vergeten bent te laden en je per se wireless wil gamen?
Ah, met pack bedoel je dus de accu zelfquote:Op maandag 14 november 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1 lader en twee packsWas in de aanbieding bij Play
quote:Op maandag 14 november 2005 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt een launchtitel voor me denk ik
Op de PUGA heb ik een deel van Kameo, dat we al in 1000000 filmpjes hebben gezien, in het echt gezien. Ik heb er geen woorden voor zoveel gebeurt er op het scherm. De sfeer is ook echt fantastischquote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Net het nieuwe Draak filmpje bekeken van Kameo... Ash !!Zo mooi
![]()
PGR3 toch?quote:Op maandag 14 november 2005 09:26 schreef Bastard het volgende:
Een of ander racespelletje waarschijnlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
accu oookquote:Op maandag 14 november 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een dikke kabels gelMn PC heeft niet eens zulke dikke kabels... Moet wel even mn tv kast anders gaan indelen. Die accu kan ik wel mooi wegmoffelen onder het kastje tegen de tijd dat ik m koop. Wanneer zou de eerste prijsdaling er zijn?
>>>>> Gameplayquote:the most mystifying is the lack of Live multiplayer -- a feature its Xbox predecessor, Amped 2, made great use of. It defies common sense how a feature so well suited to the game's day-on-the-slopes feel has actually been dropped in the move to more advanced hardware.
Thnxquote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef kepler het volgende:
review van een basketbal spel:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145672&did=1
van die spellen had ik ook niet veel verwachtquote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Retuobak het volgende:
Bij 1up lopen ze nog niet echt storm voor Xbox 360 launchtitels, dat is wel duidelijk
Ik hou dan niet van basketbal spellen, maar dit ziet er toch gaaf uit zegquote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef kepler het volgende:
review van een basketbal spel:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145672&did=1
Gijs ik ben zo benieuwd.....quote:Op maandag 14 november 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de PUGA heb ik een deel van Kameo, dat we al in 1000000 filmpjes hebben gezien, in het echt gezien. Ik heb er geen woorden voor zoveel gebeurt er op het scherm. De sfeer is ook echt fantastisch
Ik heb er nog niets over gehoord, maar dat zou me wel goed uitkomen. Kan ik mn vader sinterklaas ff porren om die te geven met pakjesavondquote:Op maandag 14 november 2005 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is al bekend of we hier in Nederland voor de release al games en onderdelen kunnen kopen?
Mits ze nog beschikbaar zijnquote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
maar pakjesavond is 5 december en de launch is 2 december. Het kan dus sowieso.
Oh,... de PUquote:Op maandag 14 november 2005 13:51 schreef H.Flick het volgende:
Power Unlimited Game Awards, volgens mij.
Kijk eens naar de foto in de OP en trek de kabel eens uit je Xbox, dan zul je zien dat dat helaas niet gaat.quote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens nog 1 vraagje: Dit kabeltje, is deze alleen voor de XBOX360 of ook gewoon voor de normale?
Volgens mij is het wel de normale aansluiting?
Klote hoor. Jammer dat dit niet voor de normale XBOX bestaatquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de foto in de OP en trek de kabel eens uit je Xbox, dan zul je zien dat dat helaas niet gaat.
Maar ja, ze moeten er tenslotte aan verdienen he...
Dat is het nadeel van de randapperatuur, daarmee betaal je de korting op de console...
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.quote:
Here's the list of launch titles in full:
* Amped 3 (2K Sports)
* Call of Duty 2 (Activision)
* Condemned: Criminal Origins (SEGA)
* FIFA 06: Road to FIFA World Cup (Electronic Arts)
* GUN (Activision)
* Kameo: Elements of Power (Microsoft Game Studios)
* Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios)
* Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie(Ubisoft)
* Madden NFL 06 (Electronic Arts)
* NBA Live 06 (Electronic Arts)
* Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
* Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios)
* Quake 4 (Activision, id software and Raven Software Corp.)
* Tiger Woods PGA TOUR 06(Electronic Arts)
* Tony Hawk’s American Wasteland (Activision)
The 13 Xbox 360 Accessories available on launch day:
* Xbox 360 Hard Drive (20 GB)
* Xbox 360 Memory Unit (64 MB)
* Xbox 360 Faceplate
* Xbox 360 Wireless Controller
* Xbox 360 Controller
* Xbox 360 Play & Charge Kit
* Xbox 360 Rechargeable Battery Pack
* Xbox 360 Wireless Networking Adapter
* Xbox 360 Headset
* Xbox 360 Universal Media Remote
* Xbox 360 Component HD AV Cable
* Xbox 360 Advanced AV Cable
* Xbox 360 VGA HD AV Cable
NBA 2K6? NHL?quote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.
Bron: Eurogamer.
Ik krijg dus de XBOX360 en NFSMW erbijquote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.
Bron: Eurogamer.
als je het niet weet zou ik even wachten op de reviews. PGR3 ben je toch dagen mee zoet waarschijnlijkquote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef linuxje het volgende:
ik zit nog sterk te twijfelen welke game ik er bij moet nemen
sowiezo neem ik * Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios) er bij, lijkt me echt strakke game verder had ik nog 3 games ingedachten waarvan ik er 1 wil halen.
help me choose plz
* Amped 3 (2K Sports)
Dagen ookquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
als je het niet weet zou ik even wachten op de reviews. PGR3 ben je toch dagen mee zoet waarschijnlijk
Als je PGR al hebt zou ik Need for Speed er niet meer bij nemen, dan heb je 2 racegames. Ik zou voor PD0 gaan, dat lijkt het minst op PGR en dan heb je dus 2 heel verschillende games.quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef linuxje het volgende:
ik zit nog sterk te twijfelen welke game ik er bij moet nemen
sowiezo neem ik * Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios) er bij, lijkt me echt strakke game verder had ik nog 3 games ingedachten waarvan ik er 1 wil halen.
help me choose plz
* Amped 3 (2K Sports)
niet danquote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dagen ook
Als ik er de helft van de tijd in steek die ik met PGR2 deed.. dan is dat nog.. ja veel
Nog altijd meer dan zat...quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef kepler het volgende:
het schijnt dat er maar 13 gig beschikbaar is voor eigen gebruik....
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=71245&page=1&pp=50
Grapjas...quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Fillipe het volgende:
Ach om nog even op de graphics terug te komen: Zolang ik op m'n good-old Sony maar geen karteltjes zie vind ik het allang prima![]()
!
Slechts.quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef kepler het volgende:
het schijnt dat er maar 13 gig beschikbaar is voor eigen gebruik....
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=71245&page=1&pp=50
Verdomme Gijs...... jij ziet al die gamesquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Call of Duty is vetMaar wel moeilijk
Ik denk dat er weinig verschil is met HDTV, er zal flink verschil zijn met de Xbox.quote:Op maandag 14 november 2005 23:37 schreef Legendkiller het volgende:
Iemand de Xbox 360 al in werking gezien op een 'normale' TV?
Allemaal leuk en aardig dat HDTV, maar ik heb lang gespaard voor m'n breedbeeld TV (80 cm) en zou me aardig genept voelen als ik daarop weinig kwaliteitsverschil zie.
ga naar de mediamarktquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme Gijs...... jij ziet al die gamesHoe zag CoD eruit?
Was een demopod bij de Makroquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor een launchtitel is dat primaquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
Kameo
1up --------- http://xbox360.1up.com/do/reviewPage?cId=3145712&did=1
Gamespot -- http://www.gamespot.com/xbox360/act...wer/review.html
IGN --------- http://xbox360.ign.com/articles/666/666667p1.html
ik heb cod 2 ook gespeeld op xb360 bij de media markt in enschedequote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Call of Duty is vetMaar wel moeilijk
Terecht, maar wie is 1upquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
PGR3
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145713&did=1Een tien
De website die hoort bij het Amerikaanse EGM, de PU in Amerika zeg maarquote:
Nauwelijks verschil met de PC versie, ik zag alleen verschil in draw distance en laadtijden met mijn PC, en ietsje meer karteltjes op de X360 (ik draai op m'n PC alles maximaal in 1280x1024 met 16x AF en 8xS FSAA)quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah de PU.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De website die hoort bij het Amerikaanse EGM, de PU in Amerika zeg maar
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nauwelijks verschil met de PC versie, ik zag alleen verschil in draw distance en laadtijden met mijn PC, en ietsje meer karteltjes op de X360 (ik draai op m'n PC alles maximaal in 1280x1024 met 16x AF en 8xS FSAA)
Altijd zo de vraag of ze bij de nieuwe launch de spellen wat lager geven om later niet in de problemen te komen, of dat ze op hetzelfde punt doorgaan.quote:
Ja zo kun je het ook zien. Ik bedoelde meer het feit dat de meeste spellen bij een launch gewoon crap zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Altijd zo de vraag of ze bij de nieuwe launch de spellen wat lager geven om later niet in de problemen te komen, of dat ze op hetzelfde punt doorgaan.
Nee! Ik meen het; mijn ergste fobie is als je karteltjes ziet bij games, verschrikkelijk! Ik zie liever wat minder effecten (oid), dan dat ik bijvoorbeeld tegen een gekartelde auto aan moet kijken.quote:
Iwata was rightquote:just watched the IGN vid reviews of both PGR 3 and Kameo and the both mention how amazing they look with an HDTV and even in the Kameo video review himself he mentions that if you play it on a normal TV, you won't be able to tell a difference between last gen and this gen. Is this true? If so I'm really upset about that, the HDTV market has yet to hit Europe with full impact and even then, I'm not exactly rich at 18 years old to buy an HDTV. I hope this isn't the case for many other next-gen games too.
Wow. Dat is heel weinig voorgekomenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
PGR3
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145713&did=1Een tien
bij de gamespot videoreview zeggen ze juist dat Kameo er zeker wel beter uitziet dan de oude generatie games alleen niet zo mooi als op een HDTV, ach jah dat word dus zelf zien voor ik het zeker weet...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Iwata was rightMaar ff serieus, het boeit me op zich niet zoveel. Ik vind het wel prima hoor
Och als ik al keek naar de animaties enzo dan zie je het verschil al duidelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Iwata was rightMaar ff serieus, het boeit me op zich niet zoveel. Ik vind het wel prima hoor
maar ze vergeten dat er bij Kameo veeeeeeeel meer tegelijk op het scherm gebeurt dan bij de huidige next-gen, waardoor de levels heel erg levendig overkomen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Ook lichteffecten en andere grafische effecten waar de Xbox niks mee kanquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
maar ze vergeten dat er bij Kameo veeeeeeeel meer tegelijk op het scherm gebeurt dan bij de huidige next-gen, waardoor de levels heel erg levendig overkomen.
lijkt me wel erg kort idd... je hebt altijd nog co-opquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef Retuobak het volgende:
Ja, daarom twijfel ik wel over Kameo, minder dan 10 uur, en dan wat? 65 euro?
Dat vind ik wel ERG duur.
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me wel erg kort idd... je hebt altijd nog co-op
en 65 euro hoeft niet, lang leve het internet
Ik schrok alquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoer
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoer
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef kepler het volgende:
Kameo: fairly short game at fewer than 10 hours in length
hmm dat zou erg jammer zijn...
Het zou zelfs al op de Cube verschijnen. Ze hebben er 4 jaar over gedaan. Maar hey, fuck it. Ik wil die game.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,
Hoeveel jaar hebben ze nou op dat spel zitten brainstormen en bouwen? Hij zou al op de xbox verschijnen, nee tuurlijk, "beter een goed spel, dus ben blij dat ze hem dan maar uitstellen en op de 360 uitbrengen" .. uhuh. Bullshit, 10 uur is een lachertje, hoe mooi dat spel ook is, ik kan 10 uur slapen!
Ik kan me windwaker nog herinneren waar de game kunstmatig gerekt werd. Dan liever een 10 uur lange leuke gamequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,
Hoeveel jaar hebben ze nou op dat spel zitten brainstormen en bouwen? Hij zou al op de xbox verschijnen, nee tuurlijk, "beter een goed spel, dus ben blij dat ze hem dan maar uitstellen en op de 360 uitbrengen" .. uhuh. Bullshit, 10 uur is een lachertje, hoe mooi dat spel ook is, ik kan 10 uur slapen!
Ja "want liever een mooi en kort spel dan een lang spel dat er niet uit ziet."quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou zelfs al op de Cube verschijnen. Ze hebben er 4 jaar over gedaan. Maar hey, fuck it. Ik wil die game.
De watquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:
SotC was ook minder dan 10 uur speeltijd en daar klaagt niemand over...
En dan is 10 uur wel erg lang trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef Heintje het volgende:
Je kan het ook op de nostalgische manier spelen natuurlijk.
Gewoon niet saven en als je af bent helemaal op nieuw beginnen.
Maar volgens mij gaat dat niet met Kameo. Als je dood gaat kom je in de zelfde ruimte weer terug en heb je onbeperkt levens.
Die heb ik vast gemist dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Shadow of the Colossus inderdaad. Het beste spel dat ooit gemaakt is!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Shadow of the Colossus inderdaad. Het beste spel dat ooit gemaakt is!
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is nog niet uit in Europa en komt alleen voor de PS2... niks voor jou
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
10 uur is natuurlijk een indicatie.... IGN of Gamespot zeggen dat wel vaker... dat zijn meer Gamedemon tijden. Ik doe het altijd rustig aan met games.... ben altijd langer bezig, lekker alles bekijken, rustig wat shit verzamelen etc. Games die op 10 uur gezet worden kosten me meestal 20![]()
Hij is al in Amerika uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..![]()
Ok, maar verder ken ik geen spellen die zo kort zijn.
BG&E was cool,... ook dik 24 uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij is al in Amerika uitEn Beyond Good & Evil was ook een kort spel(12 uur speeltijd) maar toch erg goed
IM-PORTquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..![]()
Ok, maar verder ken ik geen spellen die zo kort zijn.
quote:I just watched the IGN vid reviews of both PGR 3 and Kameo and the both mention how amazing they look with an HDTV and even in the Kameo video review himself he mentions that if you play it on a normal TV, you won't be able to tell a difference between last gen and this gen. Is this true?
Geen idee wat het antwoord is, maar die hd-tv is zo boeiend als een molshoop op een akker. Niet dus.quote:
Dit zei ik een half jaar geleden ook. Als je geen HDtv hebt dan zullen Revolution games er beter (lees: minder verlies van graphics, niet beter per se) uitzien omdat deze console standaard 480p is en niet 720p.quote:
Wat een bullshit bericht. Ten eerste is er nog helemaal geen video review van PGR 3. Daarnaast beweerd hij in de video review van Kameo dat er wel zeker een verschil te zien is met een gewone tv, alleen dat het niet verschrikkelijk groot zal zijn.quote:
Xbox 1.5, face itquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:29 schreef H.Flick het volgende:
Hij zegt dat je geen HUUUUGE difference ziet tussen huidige gen en next gen op een non-HDTV. Maar dat is iets anders dan dat je geen verschil ziet.
Dus hou nou eens op met die stemmingmakerij.
Die spatiequote:
van GAFquote:EGM REVIEW - 6.0, 7.5, 8.0 total
The Good - Nice graphics on HDTV
The Bad - wtf Rare sucks
Ik zie geen review van PGR3 op IGN,... laat staan een video reviewquote:
Dat zoeken van jou naar negatieve zaken......quote:
Ik hoop met je mee, er is een koude winter op komstquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga 2 december gewoon eerst een weekend genieten van Kameo (hopen dat het buiten slecht weer is) en dan ga ik verder met DQVIII op de PS2
zolang het op 2 december maar goed weer is, want ik moet dat ding op de fiets halenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, er is een koude winter op komst
Ik moet 2 minuten lopen, 's middags maar vrij vragen van mijn werkquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:57 schreef kepler het volgende:
[..]
zolang het op 2 december maar goed weer is, want ik moet dat ding op de fiets halen
Niet helemaal, maar weinigen hebben echter het geld om 1200 euro uit te geven aan een beetje TV...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat het antwoord is, maar die hd-tv is zo boeiend als een molshoop op een akker. Niet dus.
Wou je soms beweren dat dat niet op de vorige xbox zat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Maar goed er zit nu anti aliasing op de x360 dus ik ben gedeeltelijk gerustgeteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |