NBA 2K6? NHL?quote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.
Bron: Eurogamer.
Ik krijg dus de XBOX360 en NFSMW erbijquote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijst met alle launchgames en launch hardware voor Europa.
Bron: Eurogamer.
als je het niet weet zou ik even wachten op de reviews. PGR3 ben je toch dagen mee zoet waarschijnlijkquote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef linuxje het volgende:
ik zit nog sterk te twijfelen welke game ik er bij moet nemen
sowiezo neem ik * Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios) er bij, lijkt me echt strakke game verder had ik nog 3 games ingedachten waarvan ik er 1 wil halen.
help me choose plz
* Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
* Amped 3 (2K Sports)
* Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios)
Dagen ookquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
als je het niet weet zou ik even wachten op de reviews. PGR3 ben je toch dagen mee zoet waarschijnlijk
Als je PGR al hebt zou ik Need for Speed er niet meer bij nemen, dan heb je 2 racegames. Ik zou voor PD0 gaan, dat lijkt het minst op PGR en dan heb je dus 2 heel verschillende games.quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef linuxje het volgende:
ik zit nog sterk te twijfelen welke game ik er bij moet nemen
sowiezo neem ik * Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios) er bij, lijkt me echt strakke game verder had ik nog 3 games ingedachten waarvan ik er 1 wil halen.
help me choose plz
* Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
* Amped 3 (2K Sports)
* Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios)
niet danquote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dagen ook
Als ik er de helft van de tijd in steek die ik met PGR2 deed.. dan is dat nog.. ja veel
Nog altijd meer dan zat...quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef kepler het volgende:
het schijnt dat er maar 13 gig beschikbaar is voor eigen gebruik....
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=71245&page=1&pp=50
Grapjas...quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Fillipe het volgende:
Ach om nog even op de graphics terug te komen: Zolang ik op m'n good-old Sony maar geen karteltjes zie vind ik het allang prima![]()
!
Slechts.quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef kepler het volgende:
het schijnt dat er maar 13 gig beschikbaar is voor eigen gebruik....
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=71245&page=1&pp=50
Verdomme Gijs...... jij ziet al die gamesquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Call of Duty is vetMaar wel moeilijk
Ik denk dat er weinig verschil is met HDTV, er zal flink verschil zijn met de Xbox.quote:Op maandag 14 november 2005 23:37 schreef Legendkiller het volgende:
Iemand de Xbox 360 al in werking gezien op een 'normale' TV?
Allemaal leuk en aardig dat HDTV, maar ik heb lang gespaard voor m'n breedbeeld TV (80 cm) en zou me aardig genept voelen als ik daarop weinig kwaliteitsverschil zie.
ga naar de mediamarktquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme Gijs...... jij ziet al die gamesHoe zag CoD eruit?
Was een demopod bij de Makroquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor een launchtitel is dat primaquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
Kameo
1up --------- http://xbox360.1up.com/do/reviewPage?cId=3145712&did=1
Gamespot -- http://www.gamespot.com/xbox360/act...wer/review.html
IGN --------- http://xbox360.ign.com/articles/666/666667p1.html
ik heb cod 2 ook gespeeld op xb360 bij de media markt in enschedequote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Call of Duty is vetMaar wel moeilijk
Terecht, maar wie is 1upquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
PGR3
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145713&did=1Een tien
De website die hoort bij het Amerikaanse EGM, de PU in Amerika zeg maarquote:
Nauwelijks verschil met de PC versie, ik zag alleen verschil in draw distance en laadtijden met mijn PC, en ietsje meer karteltjes op de X360 (ik draai op m'n PC alles maximaal in 1280x1024 met 16x AF en 8xS FSAA)quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah de PU.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De website die hoort bij het Amerikaanse EGM, de PU in Amerika zeg maar
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nauwelijks verschil met de PC versie, ik zag alleen verschil in draw distance en laadtijden met mijn PC, en ietsje meer karteltjes op de X360 (ik draai op m'n PC alles maximaal in 1280x1024 met 16x AF en 8xS FSAA)
Altijd zo de vraag of ze bij de nieuwe launch de spellen wat lager geven om later niet in de problemen te komen, of dat ze op hetzelfde punt doorgaan.quote:
Ja zo kun je het ook zien. Ik bedoelde meer het feit dat de meeste spellen bij een launch gewoon crap zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Altijd zo de vraag of ze bij de nieuwe launch de spellen wat lager geven om later niet in de problemen te komen, of dat ze op hetzelfde punt doorgaan.
Nee! Ik meen het; mijn ergste fobie is als je karteltjes ziet bij games, verschrikkelijk! Ik zie liever wat minder effecten (oid), dan dat ik bijvoorbeeld tegen een gekartelde auto aan moet kijken.quote:
Iwata was rightquote:just watched the IGN vid reviews of both PGR 3 and Kameo and the both mention how amazing they look with an HDTV and even in the Kameo video review himself he mentions that if you play it on a normal TV, you won't be able to tell a difference between last gen and this gen. Is this true? If so I'm really upset about that, the HDTV market has yet to hit Europe with full impact and even then, I'm not exactly rich at 18 years old to buy an HDTV. I hope this isn't the case for many other next-gen games too.
Wow. Dat is heel weinig voorgekomenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef kepler het volgende:
PGR3
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145713&did=1Een tien
bij de gamespot videoreview zeggen ze juist dat Kameo er zeker wel beter uitziet dan de oude generatie games alleen niet zo mooi als op een HDTV, ach jah dat word dus zelf zien voor ik het zeker weet...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Iwata was rightMaar ff serieus, het boeit me op zich niet zoveel. Ik vind het wel prima hoor
Och als ik al keek naar de animaties enzo dan zie je het verschil al duidelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Iwata was rightMaar ff serieus, het boeit me op zich niet zoveel. Ik vind het wel prima hoor
maar ze vergeten dat er bij Kameo veeeeeeeel meer tegelijk op het scherm gebeurt dan bij de huidige next-gen, waardoor de levels heel erg levendig overkomen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum quote:
[..]
Ook lichteffecten en andere grafische effecten waar de Xbox niks mee kanquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
maar ze vergeten dat er bij Kameo veeeeeeeel meer tegelijk op het scherm gebeurt dan bij de huidige next-gen, waardoor de levels heel erg levendig overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |