Schijnbaar is Kameo dus een game in dezelfde categorie? Ziet er leuk uit maar mist de diepgang om een dik cijfer te krijgen?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hehe![]()
Zag er leuk uit misschien.. maar een 9.5 zou ik het ook niet kunnen geven
Meer:quote:Op woensdag 16 november 2005 08:00 schreef kepler het volgende:
[..]
COD2:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145734
http://www.gamespot.com/xbox360/action/callofduty2/review.html
scoort best goed
Ja zoiets dan.. maar ik geloof niet in nieuwe ijkpunten omdat het een nieuwe console betreft. Je bekijkt een spel op gfx, gameplay, duurzaamheid, event. MP optie etc.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnbaar is Kameo dus een game in dezelfde categorie? Ziet er leuk uit maar mist de diepgang om een dik cijfer te krijgen?
lijkt me nietquote:Op woensdag 16 november 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat krijg je dus niet als je de 360 een maand later koopt
Ja dat is toch jammer dan, dat ze zoveel "goodies" exclusief houden voor mensen die wel meteen de 360 halen. Zal mij verder niet doen haasten om alsnog op 2 Dec. de man te zijn hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me niet
Xbox Live Arcade is iets waar ze veel van verwachten. Met exclusive bedoelen ze denken dat het bijzonder is ofzo
Ik vond de reviews ook matig. Kort en gehaast. De Kameo review ook,.....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef washandje het volgende:
Die PGR3 review van IGN vind ik nogal zwakjes eigenlijk. Die reviewer loopt de hele tijd te pimpen met zijn eigen skills
Wat ik erg tof vind, en ik nog niet wist, is dat er een soort ticker in GothamTV zit ingebouwd waarbij de mensen langskomen die jouw scores verbeteren.
In de videoreview kon je júist zien dat ook in low-res je echt wel ziet hoe mooi het allemaal isquote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond de reviews ook matig. Kort en gehaast. De Kameo review ook,.....
Voor de geinteresseerden,.... de videoreviews zijn voor iedereen te downen. Niet iedereen weet dat geloof ik.
Oh maar daar ben ik van overtuigt...... tuurlijk is het mooi op HD maar dat zegt niet dat we naar kut graphics kijken zonder HD televisie. Zal allemaal wel prachtig zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 10:54 schreef washandje het volgende:
[..]
In de videoreview kon je júist zien dat ook in low-res je echt wel ziet hoe mooi het allemaal is
Tenminste beter dan Doom 3quote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef Retuobak het volgende:
Quake 4
Ja,echt, een geweldige game!
Tis geen point en click adventure role playing game hequote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef Retuobak het volgende:
Quake 4
Ja,echt, een geweldige game!
Ik speel zeer regelmatig shooters? En onder shooters is Quake 4 een zeer matige, die maar nauwelijks het al zeer matige niveau van Doom 3 ontsijgt. Er is gewoon geen zak aan, en als je Quake 3 hebt gespeeld dan is de MP ook nog eens erg been there done thatquote:Op woensdag 16 november 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis geen point en click adventure role playing game he
En zo is het maar netquote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef peristilius het volgende:
Het wordt gewoon wachten op F.E.A.R. op de 360.
quote:If you have a good HDTV, 2K6 really looks a lot like a live basketball broadcast when viewed from a short distance away.
And that's the rub: "...if you have a good HDTV." Playing NBA 2K6 on a standard-definition television results in a game that is difficult to distinguish from the regular Xbox version. You can make out some of the cloth details as players move around, and the replays certainly look better, with player models that are obviously more detailed. But at the default camera angle, player models are noticeably fuzzier and less detailed. Even the court itself doesn't look so great, with ugly jaggies on the painted lines.
*meldt*quote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef speknek het volgende:
[..].
Wie gaat er mee de werknemers van een grote tv-maatschappij gijzelen?.
Nou dat is hartstikke mooi dan, ik vond quake 3 ontzettend cool.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik speel zeer regelmatig shooters? En onder shooters is Quake 4 een zeer matige, die maar nauwelijks het al zeer matige niveau van Doom 3 ontsijgt. Er is gewoon geen zak aan, en als je Quake 3 hebt gespeeld dan is de MP ook nog eens erg been there done that
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |