lijkt me wel erg kort idd... je hebt altijd nog co-opquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef Retuobak het volgende:
Ja, daarom twijfel ik wel over Kameo, minder dan 10 uur, en dan wat? 65 euro?
Dat vind ik wel ERG duur.
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me wel erg kort idd... je hebt altijd nog co-op
en 65 euro hoeft niet, lang leve het internet
Ik schrok alquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoer
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maak daar 'online shops' van. Zo kom je over als een warez hoer
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef kepler het volgende:
Kameo: fairly short game at fewer than 10 hours in length
hmm dat zou erg jammer zijn...
Het zou zelfs al op de Cube verschijnen. Ze hebben er 4 jaar over gedaan. Maar hey, fuck it. Ik wil die game.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,
Hoeveel jaar hebben ze nou op dat spel zitten brainstormen en bouwen? Hij zou al op de xbox verschijnen, nee tuurlijk, "beter een goed spel, dus ben blij dat ze hem dan maar uitstellen en op de 360 uitbrengen" .. uhuh. Bullshit, 10 uur is een lachertje, hoe mooi dat spel ook is, ik kan 10 uur slapen!
Ik kan me windwaker nog herinneren waar de game kunstmatig gerekt werd. Dan liever een 10 uur lange leuke gamequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het woordje "aanfluiting" kan je hier wel gebruiken,
Hoeveel jaar hebben ze nou op dat spel zitten brainstormen en bouwen? Hij zou al op de xbox verschijnen, nee tuurlijk, "beter een goed spel, dus ben blij dat ze hem dan maar uitstellen en op de 360 uitbrengen" .. uhuh. Bullshit, 10 uur is een lachertje, hoe mooi dat spel ook is, ik kan 10 uur slapen!
Ja "want liever een mooi en kort spel dan een lang spel dat er niet uit ziet."quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou zelfs al op de Cube verschijnen. Ze hebben er 4 jaar over gedaan. Maar hey, fuck it. Ik wil die game.
De watquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:
SotC was ook minder dan 10 uur speeltijd en daar klaagt niemand over...
En dan is 10 uur wel erg lang trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef Heintje het volgende:
Je kan het ook op de nostalgische manier spelen natuurlijk.
Gewoon niet saven en als je af bent helemaal op nieuw beginnen.
Maar volgens mij gaat dat niet met Kameo. Als je dood gaat kom je in de zelfde ruimte weer terug en heb je onbeperkt levens.
Die heb ik vast gemist dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Shadow of the Colossus inderdaad. Het beste spel dat ooit gemaakt is!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Shadow of the Colossus inderdaad. Het beste spel dat ooit gemaakt is!
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is nog niet uit in Europa en komt alleen voor de PS2... niks voor jou
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
10 uur is natuurlijk een indicatie.... IGN of Gamespot zeggen dat wel vaker... dat zijn meer Gamedemon tijden. Ik doe het altijd rustig aan met games.... ben altijd langer bezig, lekker alles bekijken, rustig wat shit verzamelen etc. Games die op 10 uur gezet worden kosten me meestal 20![]()
Hij is al in Amerika uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..![]()
Ok, maar verder ken ik geen spellen die zo kort zijn.
BG&E was cool,... ook dik 24 uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij is al in Amerika uitEn Beyond Good & Evil was ook een kort spel(12 uur speeltijd) maar toch erg goed
IM-PORTquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen, maar is nu al het beste spel ooit..![]()
Ok, maar verder ken ik geen spellen die zo kort zijn.
quote:I just watched the IGN vid reviews of both PGR 3 and Kameo and the both mention how amazing they look with an HDTV and even in the Kameo video review himself he mentions that if you play it on a normal TV, you won't be able to tell a difference between last gen and this gen. Is this true?
Geen idee wat het antwoord is, maar die hd-tv is zo boeiend als een molshoop op een akker. Niet dus.quote:
Dit zei ik een half jaar geleden ook. Als je geen HDtv hebt dan zullen Revolution games er beter (lees: minder verlies van graphics, niet beter per se) uitzien omdat deze console standaard 480p is en niet 720p.quote:
Wat een bullshit bericht. Ten eerste is er nog helemaal geen video review van PGR 3. Daarnaast beweerd hij in de video review van Kameo dat er wel zeker een verschil te zien is met een gewone tv, alleen dat het niet verschrikkelijk groot zal zijn.quote:
Xbox 1.5, face itquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:29 schreef H.Flick het volgende:
Hij zegt dat je geen HUUUUGE difference ziet tussen huidige gen en next gen op een non-HDTV. Maar dat is iets anders dan dat je geen verschil ziet.
Dus hou nou eens op met die stemmingmakerij.
Die spatiequote:
van GAFquote:EGM REVIEW - 6.0, 7.5, 8.0 total
The Good - Nice graphics on HDTV
The Bad - wtf Rare sucks
Ik zie geen review van PGR3 op IGN,... laat staan een video reviewquote:
Dat zoeken van jou naar negatieve zaken......quote:
Ik hoop met je mee, er is een koude winter op komstquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga 2 december gewoon eerst een weekend genieten van Kameo (hopen dat het buiten slecht weer is) en dan ga ik verder met DQVIII op de PS2
zolang het op 2 december maar goed weer is, want ik moet dat ding op de fiets halenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, er is een koude winter op komst
Ik moet 2 minuten lopen, 's middags maar vrij vragen van mijn werkquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:57 schreef kepler het volgende:
[..]
zolang het op 2 december maar goed weer is, want ik moet dat ding op de fiets halen
Niet helemaal, maar weinigen hebben echter het geld om 1200 euro uit te geven aan een beetje TV...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat het antwoord is, maar die hd-tv is zo boeiend als een molshoop op een akker. Niet dus.
Wou je soms beweren dat dat niet op de vorige xbox zat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Maar goed er zit nu anti aliasing op de x360 dus ik ben gedeeltelijk gerustgeteld
Waar kun je die downen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef Retuobak het volgende:
Zo, net de E3 2005 HD trailer gekeken op m'n 70cm breedbeeld TV (non-HD dus), maar als dat er current-gen uitziet dan is de Xbox wel ERG krachtig. Ook de MGS4 trailer bekeken, ziet er ook werkelijk beeldschoon uit.
Die van Kameo op gametrailers.comquote:
niet standaard volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wou je soms beweren dat dat niet op de vorige xbox zat?
Lange games schrikken mij sowieso niet af, kortere games heb ik vaak ook geen problemen mee, maar 10 uur vind ik toch wel heel kort. Het spel moet wel heel goed zijn wil ik een game dan nog kopen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef twi het volgende:
Al dat gelul over RPG's die meer dan 10 uur lang moeten zijn (main quest). Leuk en aardig, maar na al dat gezever op Fable ben ik 'm eigenlijk pas twee weken geleden gaan doen. The Lost Chapters er dan bij, dus dat maakt 'm wel iets langer. De originele had ik na een uur of twaalf klaar, maar nu na meer dan achttien uur heb ik de extra chapters eindelijk uit. Meer dan genoeg tijd om lekker van de game te genieten zonder dat 'ie gaat vervelen.
Games die meer dan 25 uur duren om compleet uit te spelen schrikken mij sowieso af om mee te beginnen, om die reden heb ik ook Morrowind en KotOR2 nog niet gedaan. Dus laat Kameo maar lekker 10 uur zijn, ik weet me er dan met alle sidequests en verzameldingetjes wel 20 uur mee te vermaken. Prima tijdsduur voor 60-70 euro.
Maar hoe weet jij dan onder welke omstandigheden de game een uur of 10 duurt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Nu wordt er ergens "10 uur" geroepen en is het huis alweer te klein voor de speedrunners in dit topic. De oplossing is dan vrij simpel: gewoon zoveel mogelijk doen in de game en niet als een dolle door de levels heenrennen.
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Het gaat mij er niet om een game zo snel mogelijk uit te spelen. Ik heb hier veel mensen vaak zien roepen dat Fable ze een uur of 7 a 8 heeft gekost. Idem dito voor Beyond Good & Evil en nog wat andere games. Het spijt me zeer, maar dan zit er toch iets verkeerd met hun game-stijl. Zo weet ik zeker dat wanneer je Kameo in een normaal tempo speelt en gewoon alles wat je kunt meepikken ook echt meepikt, je er echt wel 20 uur zoet mee kunt zijn. Net als met Fable, net als met zoveel games waar reviewteams zo snel mogelijk verslag over uit moeten brengen en dus in reusachtig tempo uit moeten spelen. Net zoals iedereen die in Splinter Cell de levels doorrent en iedereen vermoordt die 'ie tegen komt.
Nu wordt er ergens "10 uur" geroepen en is het huis alweer te klein voor de speedrunners in dit topic. De oplossing is dan vrij simpel: gewoon zoveel mogelijk doen in de game en niet als een dolle door de levels heenrennen.
Uit alle ervaringen die ik met dit soort doemdenkers de afgelopen jaren qua games heb opgedaan. Zodra al die tijdsduren naar buiten komen seipelen en iedereen in paniek raakt denk ik ook even, "oh, fuck", maar ga ik daadwerkelijk spelen op de manier hoe ik 't speel kan ik er regelmatig meer dan twee keer zoveel tijd in stoppen. Ik laat me door dit soort opmerkingen in elk geval niet meer leiden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan onder welke omstandigheden de game een uur of 10 duurt?
Hoe bedoel je niet standaard? Alle consoles sinds de 32 bit generatie met 3D kaarten hebben AA.quote:
De tijden die aangegeven worden in reviews komen meestal wel aardig overeen met de tijd die ik in een game stop. En ik ren echt niet als een achterlijke door een game heen zonder zoveel mogelijk te doen. Misschien sla ik een aantal dingen over, ik verzamel meestal niet alle voorwerpen die je kunt verzamelen en zulk soort dingen, maar de meeste sidequests probeer ik toch wel te doen. Uit simpelweg dingen verzamelen kan ik gewoon geen plezier halen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Het gaat mij er niet om een game zo snel mogelijk uit te spelen. Ik heb hier veel mensen vaak zien roepen dat Fable ze een uur of 7 a 8 heeft gekost. Idem dito voor Beyond Good & Evil en nog wat andere games. Het spijt me zeer, maar dan zit er toch iets verkeerd met hun game-stijl. Zo weet ik zeker dat wanneer je Kameo in een normaal tempo speelt en gewoon alles wat je kunt meepikken ook echt meepikt, je er echt wel 20 uur zoet mee kunt zijn. Net als met Fable, net als met zoveel games waar reviewteams zo snel mogelijk verslag over uit moeten brengen en dus in reusachtig tempo uit moeten spelen. Net zoals iedereen die in Splinter Cell de levels doorrent en iedereen vermoordt die 'ie tegen komt.
misschien dat het nu standaard gebruikt wordt? Dat de keuze er altijd al was, maar dat je consessies moest doen ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet standaard? Alle consoles sinds de 32 bit generatie met 3D kaarten hebben AA.
Alleen de ps2 niet dus.
Volgens mij had zelfs de N-64 nog AA.
co-op via Livequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
De tijden die aangegeven worden in reviews komen meestal wel aardig overeen met de tijd die ik in een game stop. En ik ren echt niet als een achterlijke door een game heen zonder zoveel mogelijk te doen. Misschien sla ik een aantal dingen over, ik verzamel meestal niet alle voorwerpen die je kunt verzamelen en zulk soort dingen, maar de meeste sidequests probeer ik toch wel te doen. Uit simpelweg dingen verzamelen kan ik gewoon geen plezier halen.
Als ik dan na 10 uur klaar ben met een game baal ik daar flink van, bij fable baalde ik hier ook aardig van, maar dat viel nog mee, omdat het gewoon een erg leuk spel was. Het is dus afwachten of er genoeg te doen valt in het spel om de levensduur voldoende te verlengen, maar als je het spel na 10 uur bijna helemaal gezien hebt hoeft het van mij echt niet voor 60 euro.
Oh ja, dat maakt het dan misschien wel voor een deel goed.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe bedoel je niet standaard? Alle consoles sinds de 32 bit generatie met 3D kaarten hebben AA.
Alleen de ps2 niet dus.
Volgens mij had zelfs de N-64 nog AA.
Chronicles of riddick, 6uur 30quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja "want liever een mooi en kort spel dan een lang spel dat er niet uit ziet."
10 uur.. ik ken geen spellen die korter zijn!
Tsja je hebt van de mensen die staan bij iedere bloempje te kijken hoe mooi het bloempje is, ik sta soms ook wel stil te kijken hoe mooi iets is maar dan loop ik snel weer doorquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
10 uur is natuurlijk een indicatie.... IGN of Gamespot zeggen dat wel vaker... dat zijn meer Gamedemon tijden. Ik doe het altijd rustig aan met games.... ben altijd langer bezig, lekker alles bekijken, rustig wat shit verzamelen etc. Games die op 10 uur gezet worden kosten me meestal 20![]()
He bij splintercell zijn het terroristen! die zijn geboren om te sterfen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Net zoals iedereen die in Splinter Cell de levels doorrent en iedereen vermoordt die 'ie tegen komt.
Co-op van kameo is niet zo beister goed begreep ik uit de video review van gamespot , de co op is net zo makkelijk als de single player alleen dan speel je met 2 man, oftewel erg erg simpel danquote:
Ik kijk bloempjes iddquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja je hebt van de mensen die staan bij iedere bloempje te kijken hoe mooi het bloempje is, ik sta soms ook wel stil te kijken hoe mooi iets is maar dan loop ik snel weer door
Het is goed. Maar van een project waar meer dan 4 jaar tijd ingestoken is, verwacht je meer. Zeker als achteraf blijkt dat de game binnen 10 uur uitgespeeld kan worden...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef H.Flick het volgende:
maar een 8 is toch gewoon goed?
Denk dat er ook heel veel schrap werk in dat project verdwenen is. Er zitten ook ideeen van het ooit gecancelde spel Dinosaur in. Maar je hebt gelijk.... Rare is nu eenmaal traag. 2 releases op Xbox gehad en die waren niet denderend. Op N64 waren ze echt Goden.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Het is goed. Maar van een project waar meer dan 4 jaar tijd ingestoken is, verwacht je meer. Zeker als achteraf blijkt dat de game binnen 10 uur uitgespeeld kan worden...
Banjo-Kazooie -9.6quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef H.Flick het volgende:
maar een 8 is toch gewoon goed?
Paar jaar? Jij hebt veel vertrouwen in de next gen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef Gamedemon het volgende:
koop nou geen 360 man...dan moeten we weer paar jaar je gejank aanhoren
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef H.Flick het volgende:
Je hebt ook nog een soort middenweg. Dat je wel alle cutscenes kijkt, alle teksten leest en alles probeert te ontdekken maar dat je niet vol ontzag naar iedere texture staart.
Zo speel ik meestal games.
SO3quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Het enige wat ik niet trek zijn kaartvul games... ik MOET dan dat stukje vullen, ook al moet ik daar flink voor omlopen. Voel ik me lekker
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef H.Flick het volgende:
Je hebt ook nog een soort middenweg. Dat je wel alle cutscenes kijkt, alle teksten leest en alles probeert te ontdekken maar dat je niet vol ontzag naar iedere texture staart.
Zo speel ik meestal games.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Het enige wat ik niet trek zijn kaartvul games... ik MOET dan dat stukje vullen, ook al moet ik daar flink voor omlopen. Voel ik me lekker
Daar dacht ik ook meteen aan!quote:
Star Ocean 3,... RPGquote:
Volgens mij is dat aluminium ofzo,....quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind ze allemaal afgrijselijk. Behalve die eerste, maar dat is ook de standaard faceplate, toch?
Ik dacht dat de graphics wel wat hoger zouden scoren. Maar het is wel een nette score.quote:8.5 Presentation
A fine polish over this entire game gives it a clean, sleek presentation. Load times aren't very short, though, and there are lots of them.
9.0 Graphics
These are just gorgeous-looking cars. There are more lively courses, and the framerate is always over 30.
9.0 Sound
A broad spectrum of music from techno (mostly techno) to Brahms and Verdi. Love that classical touch. Impressive engine and incidental sounds.
8.5 Gameplay
It's the same game as before, only with better accessibility and structure, and a handful of excellent modes for off- and online play.
9.0 Lasting Appeal
The single-player mode is solid and long lasting, especially with five difficulty levels. The online mode is going to rock the Casbah a long, long time.
8.8
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Heb ik nog steeds met PGR2quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
Meeste tijd van een spel ben ik toch meer bezig met "hoe kan ik nog sneller. Die bocht kan strakker"
Nette score idd,.... maar ik denk niet dat ik dit spel ga halen. IGN noemde het niet een grote stap voorwaarts, maar eerder een PGR 2.5 Fans zullen het prachtig vinden maar ik denk dat ik dat niet vind.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
Project Gotham Racing 3
IGN 8.8
[..]
Ik dacht dat de graphics wel wat hoger zouden scoren. Maar het is wel een nette score.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |