Stop die hand maar weer in je broek? Die logica mis ik eventjes, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef SHE het volgende:
Ik doelde op het optische Rex...als je goed leest geef ik zelf al een paar pagina's terug aan , dat in mijn beleving de auto niet aanzienlijk sneller gemaakt kan worden
dus stop die hand maar weer in je broek
quote:En ja ik weet dat ik motorisch toch geen bizarre winst ga boeken, maar wellicht zijn er meer wegen die naar rome leiden
Het zal ook wel aan mij liggen dat ik hierin lees dat je hem toch sneller wil maken...quote:chippen vind ik onzin, mijn info zegt me dat het zinloos is...dus watkunnen we op vermogen verzinnen?
het is waar wat hij zegt... t schiet gewoon niet op, je hebt ook geen VANOS enzo, het potentieel van het blok is miniem aangezien het het meest "kale" blok van BMW is wat er te krijgen valt... geen VANOS, 8kleppen en dan toch standaard al redelijk wat vermogen voor een 1600je... daar valt niet veel meer uit te halen zonder drastische maateregelen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:53 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hip. alweer een nieuw topic.
die 316 motorisch tunen zou ik nooit doen. Bende geld d'r tegenaan en dan heb je nog een langzaam hok.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:02 schreef Repeat het volgende:
Als je toch nog meer performance wilt kan je altijd nog de Hartge 5 liter conversion doen400hp en 500nm
![]()
Dit keer heelhouden dat dingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Youp het volgende:
een beetje het hele vorige topic zonder mij volposten he! klojo's!
[..]
het is waar wat hij zegt... t schiet gewoon niet op, je hebt ook geen VANOS enzo, het potentieel van het blok is miniem aangezien het het meest "kale" blok van BMW is wat er te krijgen valt... geen VANOS, 8kleppen en dan toch standaard al redelijk wat vermogen voor een 1600je... daar valt niet veel meer uit te halen zonder drastische maateregelen...
gewoon lekker rondknallen in het dingetje, misschien wat wegligging verbeteren en als je dat wil wat optisch aanpassen maar motorisch alles origineel laten..
trouwens ik wil ook nog een keer naar de ring... met mn Tii'tjewanneer hij weer af is...
hij is nog niet afquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef yup het volgende:
[..]
Dit keer heelhouden dat ding
Wil ook naar de ring, maar heb er geen tijd voor(en geld
)
En dan weer in kreukels rijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Youp het volgende:
een beetje het hele vorige topic zonder mij volposten he! klojo's!
[..]
het is waar wat hij zegt... t schiet gewoon niet op, je hebt ook geen VANOS enzo, het potentieel van het blok is miniem aangezien het het meest "kale" blok van BMW is wat er te krijgen valt... geen VANOS, 8kleppen en dan toch standaard al redelijk wat vermogen voor een 1600je... daar valt niet veel meer uit te halen zonder drastische maateregelen...
gewoon lekker rondknallen in het dingetje, misschien wat wegligging verbeteren en als je dat wil wat optisch aanpassen maar motorisch alles origineel laten..
trouwens ik wil ook nog een keer naar de ring... met mn Tii'tjewanneer hij weer af is...
in GOEDE niet afgetrapte versjonniede staat toch wel n 2500 euro..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argumentHijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
![]()
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...
Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
zoveel nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:54 schreef Youp het volgende:
[..]
in GOEDE niet afgetrapte versjonniede staat toch wel n 2500 euro..minstens...
bron: www.autoweek.nlquote:BMW brengt van de 520d een speciale Business Edition uit. De uitrusting is exact gelijk aan die van de normale 520d, maar het vermogen is teruggeschroefd.
In plaats van de 163 pk die de standaard BMW 520d levert, is de Business Edition teruggeschroefd naar 150 pk. Als maximaal koppel geeft BMW dezelfde 340 Nm op als bij de 163 pk versie. De prestaties zijn marginaal minder. De topsnelheid is 217 km/u terwijl de sterkere 520d 223 km/u kan. De acceleratie van 0 naar 100 in 8,9 seconden is 0,3 seconden trager. Het verbruik van 5,9 liter op 100 kilometer is exact gelijk.
De sedanversie van de 520d Business Edition kost 45.950 euro; de normale 520d is 48.500 euro. De Touring kost als Business Edition 49.350 euro terwijl die normaal 51.900 euro is. Leaseprijzen van de 520d Business Edition beginnen bij 899 euro.
Alle klassiekers zijn duur. En die status heeft zo'n auto voor mij in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
zoveel nog![]()
![]()
best veel geld voor een auto van pak em beet 17 jaar oud....
Dat is niet zo'n moeite, vermogen terugschroeven. Zeker niet als er al eens 150 Pk versies van dat blok zijn geweest. Kwestie van wat settings in het motormangement omzetten. Nog geen half uur werk denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef Repeat het volgende:
en wat is het nut van het vermogen terugschroeven
ze bouwen eerst compleet dezelfde auto, dat is dus even duur, en daarna moet er nog een handeling worden verricht om het vermogen terug te schroeven... Dan zijn de productiekosten van een teruggeschroefd model toch hoger
Das in het gewone verkeer, niet op de ring. Maar goed, jij weet zelf waar grenzen liggen hoop ik, toch blijft het zonde om met zo'n mooie klassieker op die ring te gaan rijden. Koop dan een E30 erbij ofzo, strip die tot op het bot, kooi erin, racestoelen dr in en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb inmiddels wel leren rijden met rwd
Lijkt mij puur electronisch gedaan, is opzich niet zo veel moeite en kost zeker niet veel geld. Principe van andere sturingscomputer of chip (???).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef Repeat het volgende:
en wat is het nut van het vermogen terugschroeven
ze bouwen eerst compleet dezelfde auto, dat is dus even duur, en daarna moet er nog een handeling worden verricht om het vermogen terug te schroeven... Dan zijn de productiekosten van een teruggeschroefd model toch hoger
Vind je niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argumentHijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
![]()
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...
Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
Jah vertel mij wat... daarom heb ik ook een 318i gekochtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef yup het volgende:
[..]
Vind je niet.
Been there done that.nl
Of ze zijn compleet geragt of ze kosten de hoofdprijs.
318i beste compromis, net als de 518i.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jah vertel mij wat... daarom heb ik ook een 318i gekocht
Of probeer maar eens een e30 M3 te vinden, die staan nog geregeld voor ver boven de 10.000 euro te koop!
Maybe ooit de hoofdprijs winnen dat zou helpen
oftewel de normale 520d is gewoon te duur en eigenlijk zou die prijs dus omlaag moeten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n moeite, vermogen terugschroeven. Zeker niet als er al eens 150 Pk versies van dat blok zijn geweest. Kwestie van wat settings in het motormangement omzetten. Nog geen half uur werk denk ik.
Het nut is dat je een auto goedkoper kan aanbieden zonder dat huidige eigenaren van een 520d met 163 pk beginnen te zeuren dat de auto nu opeens goedkoper aangeboden wordt.
daarbij komt dat vanaf 2500¤ ook wel E36 325i'tjes kan vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:54 schreef Youp het volgende:
[..]
in GOEDE niet afgetrapte versjonniede staat toch wel n 2500 euro..minstens...
met dat ding naar de ring een dagje kijken en heel misschien 1 rondje rijden.. en dan niet als een idioot gewoon lekker rechts cruisen met 100km/hquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:26 schreef pAin het volgende:
[..]
Das in het gewone verkeer, niet op de ring. Maar goed, jij weet zelf waar grenzen liggen hoop ik, toch blijft het zonde om met zo'n mooie klassieker op die ring te gaan rijden. Koop dan een E30 erbij ofzo, strip die tot op het bot, kooi erin, racestoelen dr in en gaan met die banaan.
* pAin haalt gekke dingen in zn hoofd en denkt er serieus over na![]()
traum weiterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
daarbij komt dat vanaf 2500¤ ook wel E36 325i'tjes kan vinden
Als je dan een E30 of E36 voor hetzelfde geld kan krijgen is de E36 natuurlijk weer veel toffer
Onbewust ga je toch anders rijden, mensen zijn kuddedieren: jij wilt echt wel achter die M3 aan, ook al is het voor die 5 seconde van famequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:02 schreef Youp het volgende:
[..]
met dat ding naar de ring een dagje kijken en heel misschien 1 rondje rijden.. en dan niet als een idioot gewoon lekker rechts cruisen met 100km/hen mn knipperlichtje constant uit naar rechts...
ik ben niet van plan te gaan racen
Wowquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,
ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen
[afbeelding]
er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
zieje dat een 325i niet zo duur isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,
ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen
[afbeelding]
er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
Ik snapte alleen dat gezeur over dat navigatiesysteem niet. Je moet 'm toch instellen zodat hij gaat pratenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef Repeat het volgende:
vanavond de M5 bij topgear btw![]()
2100 veronica.
voor de mensen die hem nog niet gezien hebben
dat ding was ook zo fucking lelijk, gewoon een E46 notabenequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Momenteel gaan ze bij "De Grote Beurt" op Veronica een BMW verneuken.
Toen de onthulling kwam kreeg ik medelijden met die jongen. Ging ervan uit dat ie zich de pleuris zou schrikken, maar hij vond het resultaat nog te gek ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat ding was ook zo fucking lelijk, gewoon een E46 notabene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal focking goud met glitters gespoten, ranzige stickers op de zijkant, "player" erop aan de zijkant.
En de hele tijd maar roepen hoe "bling" de auto nu wel niet was![]()
![]()
![]()
![]()
en die kerel vond het nog mooi ookmaarja das wel begrijpelijk aangezien hij giovanni heettte
![]()
welke fame? dat houd ik toch nooit bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef pAin het volgende:
[..]
Onbewust ga je toch anders rijden, mensen zijn kuddedieren: jij wilt echt wel achter die M3 aan, ook al is het voor die 5 seconde van fame.
hoeveel km wil je er mee rijden voordat alles er onderuit valt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
zieje dat een 325i niet zo duur isIk wist het wel
en youp, check marktplaats maar voor de E36'jes voor rond de 2500
puur om toch nog iets er aan af te kraken weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:06 schreef Repeat het volgende:
ja maarja als je het dan niet meer wilt horen gaat het dus heel moeilijk weer uit
ik ben bang dat ze voor deze prijs steeds zeldzamer worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
zieje dat een 325i niet zo duur isIk wist het wel
en youp, check marktplaats maar voor de E36'jes voor rond de 2500
jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:57 schreef Youp het volgende:
[..]
puur om toch nog iets er aan af te kraken weerwant daar is dus niets moeilijks aan
omslachtig. ja voor mensen die niet veel gevoel voor computers hebben. valt wel mee, je moet gewoon wat oefenen. maar 't zal wel eenvoudiger kunnen ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
heb jij al eens met iDrive gewerkt? ik iedere dag.... ik vind het doodsimpelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:53 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze voor deze prijs steeds zeldzamer worden.
ik heb ook het idee dat ik veel geluk heb gehad met deze, maar als iemand er 1000 of 1500 meer voor had gevraagd, had dat achteraf gewoon nog redelijk geweest, alleen had ik em dan niet gekocht of iig een paar maandjes werken later
nee ik niet neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:21 schreef Youp het volgende:
[..]
heb jij al eens met iDrive gewerkt? ik iedere dag.... ik vind het doodsimpel![]()
dat kan wel ja.. ik heb er iig geen moeite meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee ik niet nee
Maarja er zijn zoveel mensen die het kut vinden. Kennis van me pa heeft ook een A6 gekocht na zn 530d omdat hij in de nieuwe 5 dat iDrive gewoon kut vond....
En je leest het ook zo vaak.... Ik kom er vast ook wel uit, heb nooit zon moeite met dat soort spul, maar de wat oudere klanten vinden het gewoon te lastig denk ik.
Volgende week ga ik hem in real life aanschouwen en meemaken, ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,
ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen
[afbeelding]
er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
Ik rij al 2 en een half jaar 'iets' boven de max. snelheid, maar tot op heden nog geen bekeuring gehad (even afkloppen)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie van de BMW-rijders heeft trouwens nog meer last van structureel (te) hard rijden? Ik heb pas een boete van 300,- betaald en bedacht me laatst, dat ik er eigenlijk niks van geleerd heb.
ik rij zo al een jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik rij al 2 en een half jaar 'iets' boven de max. snelheid, maar tot op heden nog geen bekeuring gehad (even afkloppen)
Met mijn vaders diesel wel een keer op 153 geklokt na correctie.
zijn originele bmw lampen... maarja toch vind ik t niks... zeker die knipperlichten nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
normaal hou ik niet echt van aftermarket lampen op een E36 maar deze is toch wel koning
1serie en 6seriequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef M5 het volgende:
doe mij het origineel maar. dit vind ik eigenlijk alleen leuk op een 5-serie/7-serie. of een E46.
dit staat idd zeker niet slechtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
normaal hou ik niet echt van aftermarket lampen op een E36 maar deze is toch wel koning
mwah die angels eyes gaan misschien nog... maar die knipperlichten echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
dit staat idd zeker niet slecht![]()
ik vind het meestal ook godsgruwelijk lelijk, omdat het niet mooi erbij past, maar dit kan prima
je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argumentHijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
![]()
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...
Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
ik betaal <60 euri per jaar wegenbelasting en 400 euri verzekering en dat daalt volgend jaar al tot 350 euro ofzo... WA+ ook nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooi
Dan een toffe Suzuki GSX R aanschaffen, heb je ook geweldig veel plezier van lijkt me, veel goedkoper en geen filesAlleen dat kutweer in nederland he, winter enz
![]()
Veel minder belasting.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooi
Dan een toffe Suzuki GSX R aanschaffen, heb je ook geweldig veel plezier van lijkt me, veel goedkoper en geen filesAlleen dat kutweer in nederland he, winter enz
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie van de BMW-rijders heeft trouwens nog meer last van structureel (te) hard rijden? Ik heb pas een boete van 300,- betaald en bedacht me laatst, dat ik er eigenlijk niks van geleerd heb.
nou dat veel lagere verbruik moet je met een korrel zout nemenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:57 schreef yup het volgende:
[..]
Veel minder belasting.
Veel minder verzekering.
Veel lager verbruik.
Gaat veel en VEEL harder dan de meeste snelle otoo's.
Een 600cc (meestal 100-120 pk's) sport brommer rijd dus echt vrijwel alles op de weg eruit, om zoeits zoek te rijden moet je echt met M5 achtige apparaten komen...
Maarja uiteraard winter enzo he :/ En het fantastische () weer in NL :/
Zo een grasmaaier is snel genoeg hoor, iig gaat het veel harder dan me E30 qua acceleratie. Denk 0-100 in 5 seconden ofzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef Repeat het volgende:
Alleen 25kW is zo pauper als je je papiertje binnenhebt.... Maar als je gewoon een motor koopt met 128pk tweedehands, dan is er toch niemand die er naar omkijkt dat je met 93kW rijdt?
Want als je ook echt op zo'n grasmaaier met 25kW moet gaan rijden is er geen lol aan te beleven....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef Repeat het volgende:
zit te twijfelen of ik zal gaan lessen voor de motorMaar ik vind 25kW niet tof
Zo'n ding loopt dan 170km max ofzo
Dan komt oma je nog voorbij in dr Swift 1.0
En je dan als beginnen al om een boom vouwen omdat je niet weet wat een 25kw+ motor allemaal kan en je nog niet eens weet wat je zelf kanquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef Repeat het volgende:
zit te twijfelen of ik zal gaan lessen voor de motorMaar ik vind 25kW niet tof
Zo'n ding loopt dan 170km max ofzo
Dan komt oma je nog voorbij in dr Swift 1.0
dat valt ook wel mee hoor. dat reed ik op mn afgeneukte puch alquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef yup het volgende:
[..]
Stap op de motor en ga maar eens 100 rijden. Het lijkt net of je 200 km/u rijd... Dat went wel.
Acceleratie is gewoon BRUUT.
Je gaat op de motor echt niet altijd 160+ rijden. De pakkans is gewoon te groot geworden in NL...
Ga eerst lessen (paar keer niet 1 keertje) totdat je gewoon zelfstandig kan rijden, bepaal dan of je het leuk vind of niet.
In het begin vond ik het echt bagger (serieus) maar later toen ik meer zelf kon rijden vond ik het steeds leuker... Ik zou nu niets anders willen dan motorrijden...
snel op je bestemming?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef Youp het volgende:
trouwens hard rechtdoor op de motor is geen klote aan... beetje snelweg rijden is het saaiste dat er is... wat ben je dan met je 250-300 rijdende SS?
op de snelweg?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Youp het volgende:
[..]
nee want je kan die snelheid niet aanhouden in de bochten
E46 heeft het origineel niet, maar ik denk dat het wel leuker staat dan op een E36.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:09 schreef Youp het volgende:
[..]
1serie en 6serieE46 heeft het origineel niet....
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.quote:M3 with four doors and 1.000, one thousand, horsepower. Underestimated beauty, a sleeper...
quote:- A better 0 to 100 km/h acceleration time than Ferrari F430: 0 to 100 km/h 3.2 seconds
- A better 0 to 200 km/h acceleration time than a Ford GT: 0 to 200 km/h in 8.8 seconds
- A better 0 to 240 km/h acceleration time than a Lamborghini Murcielago in 11.9 seconds
- A higher top speed than that of a Porsche Turbo and Ferrari F430, 340 km/h (gear limited). With a longer final drive ratio top speeds of 380 km/h are attained. However we have limited the top speed at 340 km/h to make sure that our customers don't drive every day at 380 km/h. Just a precaution
- With a passenger capacity of five people, not only two people
- The cargo capacity is more than any exotic sports car, put two jumbo size lugages into the trunk
- No weight reduction, a "full weight" M3 Sedan 1.000 horsepower with the air condiotener and spare wheel in place: 1.500 kilograms (3.300 lbs)
- A better fuel economy than any other exotic sports car: 3.200 cc engine displacement combined with the turbocharger's efficiency. End result is more kilometers per liter, more mileage per gallon
-Smooth power delivery from 3000 rpm up to 8300 rpm
En dan 318 tds achterop plakkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
muaaaahahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
Ow dit ding, is van die gekke Turken in Istanbul ofzo, ik dacht dat er ook filmpjes waren...quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
Vandaar dat er ook een 'F' op het kenteken staatquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef yup het volgende:
[..]
Ow dit ding, is van die gekke Turken in Istanbul ofzo, ik dacht dat er ook filmpjes waren...
Edit: gevonden:
http://www.da-motorsport.com/
Rechts zijn de filmpjes.
Waarom ze een Franse kenteken hebben zou ik echt niet weten...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook een 'F' op het kenteken staat
A better 0 to 100 km/h acceleration time than Ferrari F430: 0 to 100 km/h 3.2 secondsquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
nope, alleen origineel BMW te krijgen.. en dat is nogal een POKKENWERK om dat om te zetten....quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:33 schreef essiedepessie het volgende:
Ik heb een nieuwe drie serie gekocht, die de eerste week van januari komt. Ik vroeg me af of iemand misschien weet of ik ook nog ergens anders de chromen omlijstingen voor de deuren en ramen kan krijgen??
Ik vind 1500 bij de bmw dealer nogal overdreven namelijk.
We moeten beter opletten :-)quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef Repeat het volgende:
in die filmpjes is die bak trouwens rood en hier op die pics blauw
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:35 schreef Youp het volgende:
[..]
nope, alleen origineel BMW te krijgen.. en dat is nogal een POKKENWERK om dat om te zetten....
je had gewoon een 6cilinder moeten kopen
Rijden de meeste rijscholen niet met diesel dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.
En nu al een nieuwe BMW? Doe je netjes dame.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:18 schreef essiedepessie het volgende:
ja, ik rij nu ook met diesel . Maar een collega van mij rijd al 25 jaar met gas, en ik heb besloten met alle naderde extra belastingen en prijsverhogingen dat ik zolang het nog kan ook daar nog van ga profiteren. Ik ben overigens 21.. en net 1 jaar voor mezelf, want ik klink zo net als een oud wijf
als je dat omhoog staande stuk er af haalt is het een prachtig ding imoquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe uitlaat?
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder
dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoeltquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen
Wat verwacht je daar voor reactie op?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe uitlaat?
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder
Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef M5 het volgende:
[..]
dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoelt
als ik het goed heb kun je die aanvragen, mits je auto uit die peroide komt toen er nog blauwe platen waren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppen
NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen
dat is dus een DTM uitlaat...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe uitlaat?
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder
mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.
kleiner motortje youp, dit is maar een 1802quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Youp het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?![]()
en een SMERIGEquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
kleiner motortje youp, dit is maar een 1802![]()
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijk
laat die strips gewoon achterwege
ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....
de theorie is toch voor allemaal het zelfdequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....
die moeten dan maar automaat gaan rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!![]()
Maar die stripjes achterwege laten, tja ik wil ze zo graag. Kijk nou eens naar die auto met en zonder. Het is toch veel mooier met?![]()
Moeilijk allemaal....
uitgebreide slipcursus mag er ook wel bij... en niet alleen met fwd koekblikken.. maar ook met rwd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef yup het volgende:
Ik ken genoeg mensen die niet eens fatsoenlijk de simpelste limonade wagens kunnen laten optrekken.
Smoesje: jah diesel is anders
Rijoplijdingen deugen niet in NL. Dat is het enige wat ik zeg. Ze mogen er best wat andere dingen bij doen en niet iemand laten zakken om de meest benullige dingen :/
Yep, klopt, ik heb laatst per ongeluk dat ding bijna de vangrailing in geparkeerd (echt 50 centimeter afstand)...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Youp het volgende:
[..]
uitgebreide slipcursus mag er ook wel bij... en niet alleen met fwd koekblikken.. maar ook met rwd...
zo veel mensen (zoals mijn stiefpa bijvoorbeeld..... en ik waarschijnlijk) die met hun eerste RWD wagen een ongeluk krijgen...
in jouw bmw hoef je je er eigenlijk geen zorgen om te maken... die krijg je niet meer zo rondquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef essiedepessie het volgende:
Mijn auto word zwart.. Lakzwart. Iedereen zeurt altijd over dat het zwakkere lak is, etc. Maar de bmw dealer heeft mij beloofd dat het geen verschil meer maakt. En ik vind diep zwart mooier.
Dat de rijopleidingen in Nederland niet goed zijn ben ik het niet mee eens. Mijn rijopleiding deugt wel, en natuurlijk zijn er beunhazen maar de goede moeten niet onder de slechte lijden. Dan wat het cbr, dus de examinatoren betreft.. Bij ons in hoorn ben ik erg tevreden over ze, erg netjes en eerlijk.
Wat die slipcursus betreft, dat raad ik altijd iedereen aan. En ik wil em zelf ook opnieuw gaan doen, met die bmw... Heb alleen nog maar in een opel meriva geslipt.
en dan geen garantie wanneer er iets daardoor kapot zou gaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef essiedepessie het volgende:
Ach. ik vind slippen ook gewoon echt heel leuk, die hele cursus was gewoon tof, vooral omdat als je een beetje goed kan rijden je ook meer mag. Die twee dames die met mij mee waren waren daar trouwens niet zo gelukkig mee..![]()
Ja zie je.. wel he, met die strips.. potsie.. ik raak aan het sparen. Er is wel iemand voor me aan het zoeken, maar ik ben er toch wel een beetje voorzichtig mee, niet zometeen lekkende rubbers ofzo..![]()
Nog 9 weken dan komt ie, en ik kan het echt allemaal niet meer af wachten.![]()
ik zou t echt nergens anders laten doen dan bij de dealer met originele onderdelenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:17 schreef essiedepessie het volgende:
Hij gaat t eerst doen bij de Kia sportage van zijn zus, ik zeg mooi kan je daar fijn op oefenen.
Als hij dat nou heel netjes heeft gedaan, dan kan ik altijd nog kijken of ik het doe..
Weet iemand hier mooie 16 inch velgen voor mijn toet?
Grotere dan dat kan ik niet hebben, met straatje keren je velgen stuk rijden is niet mijn grootste hobby zie je.
Wat een afschuwelijk ding, zoiets hoort onder een Opel Kadett GSI..quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe uitlaat?
Komt er morgen onder
Wie sponsort voor mijn chroom????quote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zou t echt nergens anders laten doen dan bij de dealer met originele onderdelenik voorzie problemen
ik weet niet hoe het bij die kia zit maar bij die bmw is het een precies pokkenwerkje... ik heb er 1x mee geholpen
en lekkende raamrubbers enzo zijn dan straks voor je eigen rekening... dat wordt heel wat duurder dan 1x gewoon goed die dingen laten vervangen...
en voor velgen ook gewoon naar de BMW dealer gaan... je stalen wielen met wieldoppen (ik neem aan dat je die hebt) er op inruilen, dat scheelt al aardig in de prijs... aftermarket billigtek wielen zijn ook niks, ziet meestal gewoon niet uit... en echte wielen voor onder je BMW zoals alpina's ofzo zijn niet verkrijgbaar in die kleine maatjes plus 3x zo duur als origineel bmw lichtmetaal...
OZ Superleggera niet in 16 inch te krijgen voor BMW?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Wie sponsort voor mijn chroom????![]()
En die velgen tja, ik kan die stalen niet inruilen, die gebruik ik voor mijn winterbanden.. Maar ik vind de huidige bmw velgen echt spuuglelijk.. Nou ja de 16 inch dan...
standaard BMW 16ers wil ze niet, alpina's zijn te groot en te duur.. zelfde geldt voor schnitzers maar dat zijn daarnaast ook nog eens pauper velgen... dus dan moet je maar op zoek naar andere velgen... en dit zijn nou eenmaal de enige velgen die er nog goed uit zien en degelijk zijnquote:
Die eerste zijn wel te krijgen als 16 inchers dacht ik...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef essiedepessie het volgende:
die eerste zijn wel aardig ja, kijken of ik die ergens 16 kan vinden.. Ik hoef niet perse nieuwers, ga denk ik wel op zoek naar nette tweedehandsjes..
Jammergenoeg met mijn baan gewoon heel moeilijk om ze stoeprandschadevrij (scrabblewoord) te houden. Mijn huidige zijn wel nog gaaf, maar ja die zijn ook 15 inch.
Is er niet nog iemand hier die een nieuwe drie serie heeft?
of ben ik de eerste gelukkige?
Forum heeft niemand die nieuwe dreier dacht ik...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef essiedepessie het volgende:
echt hier op t forum.. buiten zie ik em zelf ook vaak genoeg rijden..
Wat heb jij voor auto?
ik heb er wel al vies veel km's in gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef essiedepessie het volgende:
die eerste zijn wel aardig ja, kijken of ik die ergens 16 kan vinden.. Ik hoef niet perse nieuwers, ga denk ik wel op zoek naar nette tweedehandsjes..
Jammergenoeg met mijn baan gewoon heel moeilijk om ze stoeprandschadevrij (scrabblewoord) te houden. Mijn huidige zijn wel nog gaaf, maar ja die zijn ook 15 inch.
Is er niet nog iemand hier die een nieuwe drie serie heeft?
of ben ik de eerste gelukkige?
paar honderdquote:
Ze zijn best impopulair als dagelijkse auto's.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:01 schreef essiedepessie het volgende:
ZIet er nog netjes uit op de foto, ach zo rustig aan komt alles wat je wilt vanzelf. Ik heb alleen geen geduld![]()
te koop of???quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen
nee, helaas staat ie niet meer te koop. Er reed een of andere blonde studentikoze krullenkop in, die kan je uiteraard wel uitkopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Pharell het volgende:
[..]
te koop of???
ik ben eens een keer serieus gaan kijken naar die bak..
er was een kamper die em verkocht en toen ik em zag... ik schrok me rot.. overal deuken en krassen... slecht interieur en bovendien was hij er nog mee aan t sleutelen... want de motor liep niet
t was bij colorfix (zo heet dat bedrijf)
jammer dat ie zo slecht was want ik vind em er echt bruut uitzien!
HUHquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef Inorbit het volgende:
Klopt het dat alleen 4cilinders van de E30 in het zilver grijs zijn uitgevoerd?
ik dacht eerst zelfs alleen 316's maar aangezien yup een 318 heeft zal ik dit maar opschorten
als je dat mooi vindt zouden ze je moeten afslachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Pharell het volgende:
[..]
te koop of???
ik ben eens een keer serieus gaan kijken naar die bak..
er was een kamper die em verkocht en toen ik em zag... ik schrok me rot.. overal deuken en krassen... slecht interieur en bovendien was hij er nog mee aan t sleutelen... want de motor liep niet
t was bij colorfix (zo heet dat bedrijf)
jammer dat ie zo slecht was want ik vind em er echt bruut uitzien!
ik ben het anders nog nooit tegengekomen, ik zou niet weten waarom, misschien staat het niet bij die chrome stripsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef yup het volgende:
[..]
HUH
Hoe bedoel je, dat er geen 6 cyl's zijn in zilvergrijs
Denk het eerlijk gezegd niet
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:31 schreef M5 het volgende:
Er zijn wel E30's met 6-cylinder en grijze lak. Dat je een auto niet gezien hebt zegt niet dat ze niet bestaan he
E30 325iX in het zilvergrijsquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik ben het anders nog nooit tegengekomen, ik zou niet weten waarom, misschien staat het niet bij die chrome strips
Die komt niet . Alleen een Coupé-Cabriolet voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef 2609 het volgende:
Nu wil ik fotos zien van de nieuwe 3 serie coupe hoor
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Die komt niet . Alleen een Coupé-Cabriolet voor zover ik weet.
volgensmij komt er wel een coupe vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Die komt niet . Alleen een Coupé-Cabriolet voor zover ik weet.
dat is een nieuwe M3quote:Op zondag 6 november 2005 18:57 schreef 2609 het volgende:
Wat is dat nou weer voor een rare auto kijk die velgen
Die wil ik wel hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 09:25 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb mijn 325 coupé ingeruild.![]()
Na 220000 km maar weer eens wat nieuws.![]()
Nu heb ik over:
1 boek "Jetzt helfe Ich mir selbst" van Dieter Korp (DUITS)
Band 152. E36 320 en 325 vanaf jan. 1991.
[[url=http://x11.putfile.com/11/30902230760.jpg]afbeelding][/url]
Als je een 6 cylinder E36 hebt even melden; kan je het krijgen tegen portokosten.
Kan zelf alleen Johhny_Footballhero (roemruchte starter van deze fantastische BMW topic reeks![]()
) bedenken en die wil zijn 320 geloof ik ook al tijden verkopen
![]()
wij hebben oa een 1serie thuis.. maar ik vind de neus enorm geslaagdquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef essiedepessie het volgende:
ja nou ja, het was toch ook de goedkoopste?
Ik vond de laatste de koplampen niet zo mooi nee, snapte het nut niet dat het van die kleine rondjes waren. Toch vond ik t een mooie auto.. maar ik ben ook absoluut geen fan van de nieuwe 1 serie.
ben ik het niet mee eens, ik vind de achterkant juist wel mooiquote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef Repeat het volgende:
Die achterkant is gewoon niet mooi. Het design is daarin niet mooi doorgevoerd, zoals ze wel bij bv de 5-serie gedaan hebben.
Echt een soort achterkant voor een japanner uit 1996 dit
Nu nog steeds niet; wat een prutsers!quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef 2609 het volgende:
gvd de bmw site doet het niet
http://www.bmw.nl/nl/nl/index_narrowband.html?content=http://www.bmw.nl/nl/nl/newvehicles/3series/overview.htmlquote:Op woensdag 9 november 2005 21:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet; wat een prutsers!![]()
heerlijk geil jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef Inorbit het volgende:
voor een beetje visuele toevoeging aan mijn favorite deel van dit forum
hier mijn overall favoriete droombak (samen met de m3 csl eigenlijk)
[afbeelding]
de bmw M3 E30 EVO
[afbeelding]
die velgen zijn zo geil jahquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef Inorbit het volgende:
voor een beetje visuele toevoeging aan mijn favorite deel van dit forum
hier mijn overall favoriete droombak (samen met de m3 csl eigenlijk)
[afbeelding]
de bmw M3 E30 EVO
[afbeelding]
velg klopt idd niet helemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:54 schreef Youp het volgende:
[..]
maar die horen dr eigenlijk niet onder (toch? )
Daarom is een M3 ook een stukkie duurderquote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef Inorbit het volgende:
ik vind het wel appart dat de E30 M3 5 schroefgaten heeft voor de velgen, gewone E30jes er 4 hebben
Het ging er niet over of die velgen op die rode standaard waren, maar of de velgen op die rode officieel BMW velgen waren.quote:Op zondag 13 november 2005 14:20 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
deze velgen denk ik. die van die rode zijn niet standaard, daar zijn ze zoiezo te groot voor
Om 'm naar huis te duwen?quote:
de E46 sedan/touring facelift vind ik ook niet uitzienquote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef Hyperdude het volgende:
pré-facelift.
Niet alle facelifts zijn een succes wat mij betreft.
[[url=http://x2.putfile.com/11/32013472032-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Maar deze was me ook al duur genoeg![]()
laat die winterbanden toch achterwegen manquote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
idd ook nog sportstoelen/leer
Ding is behoorlijk loaded, ook nog BMW navi en HK speakers enzo.
Ben nu nog op zoek naar een beetje geschikte velgen (min 17 Inch nodig) met winterbanden.
Dat wordt ebay.de dit weekend vrees ik.![]()
jaja.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:01 schreef Youp het volgende:
[..]
laat die winterbanden toch achterwegen man
Die ouwe telefoons werken alleen op 900 MHz netwerk, dus alleen KPN of Vodaphone.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:08 schreef Repeat het volgende:
Je kan ook gewoon een 2e sim aanvragen. Dan hou je tenminste hetzelfde nummer, wel zo handig.
valt reuze mee hoor zonder winterbandenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
jaja.
En dan bij de eerste minirotonde achterstevoren..
Weet je trouwens ook wat over de telefoons die erin zitten?
Er zit trouwens ook zo'n draadloze BMW-Siemens telefoon in met stuur bediening, maar die is nog single-band ofzo, en er moet zó'n grote credt/simcard in. Werkt geloof ik alleen op KPN/Vodaphone, heb maar ff een vodaphone sim prepay besteld (EUR 9,95)
Als dat een beetje goed werkt is dat mooi meegenomen toch?
Edit: wel sportstuur met knoppen, maar geen electrische stoeln.
Hoe gaat het trouwens met je stage?
Nog steeds bij de stealert?
Dat weet ik, maar bij Vodaphone kost de 2e kaart nada, dus dat werkt prima en scheelt gepruts.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:17 schreef Youp het volgende:
die simkaart is trouwens een gewone simkaart die nog niet uit het creditcard formaat dingetje gebroken ismet een plakbandje ofzo plak je je simkaart er gewoon terug in en dat werkt perfect als het moet...
Weet je dat zeker, ik heb wel gelezen dat je Bluetoothkits hebt, maar die werken pas bij de E46 vanaf model 2002 (of face lift), die van mij is van 06-2001quote:maar wat nog veel mooier is: voor die telefoon kan je voor n eurotje of 90 een adapter kopen zodat je je mobiel daar in kan rossen... carkit duslekker handig, opnemen op het stuur en dat ding leest ook je telefoon zodat je in je navi schermpje ziet wie je belt en je kan daar ook kiezen of je iemand gaat bellen etc..
Dan weet je weer waar BMW/MB en Audi hun geld mee verdienen!quote:mn stiefpa overweegt dat nu nog in zn 6 te laten bouwen, hij heeft geen telefoonvoorbereiding besteld destijds... kost zo even 2200 euro
Mooi zo, kick ass daaroo!quote:en ik loop nog steeds stage bij de stealert jaen daar gaat het nog allemaal goed
ja en dan krijg je zo'n trieste drukknop ergens in je 645quote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Repeat het volgende:
dan zou ik voor een bluetooth kit gaan, als het toch achteraf moet... Neem aan dat je dat bij bmw wel kan krijgen
ik heb er toevallig gister nog mee gespeeld in een X5 uit 2001 (of was hij nou uit 2002?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
Weet je dat zeker, ik heb wel gelezen dat je Bluetoothkits hebt, maar die werken pas bij de E46 vanaf model 2002 (of face lift), die van mij is van 06-2001. Maar de functies die jij noemt heeft mijn oude foon ook al
![]()
ik heb de inbouwhandleiding hier liggen.... dat zijn een stuk of 25 A-4tjes.. er gaan 10 uren in zitten om het in te bouwenquote:Dan weet je weer waar BMW/MB en Audi hun geld mee verdienen!![]()
[..]
quote:Mooi zo, kick ass daaroo!
Dat kan wel, alleen vanaf het model vanaf 3 maanden NA die ik hebquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Repeat het volgende:
dan zou ik voor een bluetooth kit gaan, als het toch achteraf moet... Neem aan dat je dat bij bmw wel kan krijgen
ja dat is mooi, mooi, mooi manquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen vanaf het model vanaf 3 maanden NA die ik heb
Met een gewone "niet-BMW" Blauwetand krijg ik de telefoonnummers/namen niet op het scherm (Zoals Youp beschrijft) en werken de stuurknoppen ook niet. Daarom wil ik die ouwe telefoon gebruiken.
Heb die telefoon ook niet echt nodig; maar als ik het een beetje simpel aan de praat krijg heeft 4 jaar geleden iemand niet voor niks 1200 EUR 2500 Guldentjes voor die BMWfoon betaald
fotootje dashboard:
[[url=http://x2.putfile.com/11/32014344521.jpg]afbeelding][/url]
Zou zelf gaan voor een goeie E36 328quote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dat is mooi, mooi, mooi man
t word eens tijd dat ik klaar ben met school en geld ga verdienen om een mooie auto te kopen
op mijn realistische verlanglijstje staan:
E46 Coupe met een 6cilinder
Mini Cooper S Works (met nog enkele youpstyle modificaties)
als ik toch geld heb ga ik voor een E46 of een worksquote:Op donderdag 17 november 2005 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zou zelf gaan voor een goeie E36 328
Veel otoo voor niet al teveel geld.
Met een beetje prutsen (m50 inlaat erop) heb je al 205 PK oid te pakken.![]()
NB staat voor niet belangrijk toch?quote:NB.
Ben al een paar jaar van school; stiekem is het toch best veel geld allemaal; en je moet ook nog een beetje eten/wonen/vrouwtje enzo
Dat zou best kunnen; zoals ik al opmerkte zijn de schoolbanken alweer een paar jaren verleden tijd.quote:
Dat mag je wel vragen, maar je krijgt geen antwoord van me.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Inorbit het volgende:
Verry nice hyperdude,
je hebt de goeie kleur, velgen en motorkeuze
dat zal vast verukkelijk rijden.
Mag ik vragen hoeveel er voor gevraagd werd?
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienenquote:Op zondag 20 november 2005 08:19 schreef StefanP het volgende:
E36 met 2JZGTE ombouwtopique
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=305051
zoiets..quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef yup het volgende:
[..]
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienen
Lepel er dan een M5 V10 blok ofzo in, ipv zo een vieze Jappen blokje(laten we hopen dat Tommy Kuklunski dit niet leest
)
Had hem al gezien maar oh boy this is tha shit nigga. Alleen zo een ding vind ik cooler dan een E30 M3quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets..
botsing tussen 850 en E30
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bmw-power.de/F(...)_foto_uebersicht.htm
of zowat....
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f01459/f01459.htm
die 350i heb ik ook, alleen dan nog zonder de 5 liter V12quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets..
botsing tussen 850 en E30
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bmw-power.de/F(...)_foto_uebersicht.htm
of zowat....
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f01459/f01459.htm
5,6 of 5,8 liter ofzo is datquote:Op maandag 21 november 2005 18:56 schreef Inorbit het volgende:
[..]
die 350i heb ik ook, alleen dan nog zonder de 5 liter V12
echt megabruut, maar misschien is het in het kader van zo veel mogelijk power beter om er een alpina geblazen v8 of een m5 motor er in te knutselen
oudquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:42 schreef dlmc het volgende:
Jongens moeten jullie is op deze website kijken een BMW m3 e36 met 1100 PK en check de filmpjes hij dolt de BMW M5 met V10 motor vierkant.
www.da-motorsport.com
En relatief goedkoop, aangezien men ze aan de straatstenen niet kwijt kanquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:20 schreef Youp het volgende:
[..]
5,6 of 5,8 liter ofzo is datis een CSi blok als ik me niet vergis... momenteel staat er btw een 850CSi op t werk met mooie grote rode porsche remklauwen voor enzo... ik vind het toch wel wat hebben.... zo'n maffiabak
overigens staat op de site van de V8 ombouw dat de V8 moeilijker pas te krijgen is dan de V12
en dat komt vanwegen de enorm hoge vaste lasten zoals verbruik, onderhoud, verzekering en ook wegenbelasting (weegt 1800kg zo'n dingquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef pAin het volgende:
[..]
En relatief goedkoop, aangezien men ze aan de straatstenen niet kwijt kan.
Dat ook en daarbij komt nog dat ontzettend veel mensen hem echt lelijk vinden (ik dus niet, ik vind hem erg mooiquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef Youp het volgende:
[..]
en dat komt vanwegen de enorm hoge vaste lasten zoals verbruik, onderhoud, verzekering en ook wegenbelasting (weegt 1800kg zo'n ding)
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSiquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef pAin het volgende:
[..]
Dat ook en daarbij komt nog dat ontzettend veel mensen hem echt lelijk vinden (ik dus niet, ik vind hem erg mooi).
Er reed er hier een rooie rond. Dat geluidquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSi
Daar hebben meerder BMW-modellen last vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef pAin het volgende:
Maar ja, op 1 of andere manier zitten er altijd ietwat foute types in, net als de oudere 7 series.
maar ik ben toch in stad?quote:
Dan nog, moet je licht-ietsje-groter-dan-je-stadslicht nog altijd aan, dat is mij altijd zo aangeleerd, ik weet alleen niet wat de officiele regels zijnquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef yup het volgende:
[..]
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienen
Lepel er dan een M5 V10 blok ofzo in, ipv zo een vieze Jappen blokje(laten we hopen dat Tommy Kuklunski dit niet leest
)
850 CSi is gewoon de allerbruutste BMW die ooit uit de fabriek is gekomen... Niets overtreft dat ding. Geen 7-serie met super dik blok, geen X5 le mans V12, gewoon niets overtreft dat ding qua bruutheid. OOK de nieuwe M5 V10 niet. Dat ding is zo fucking breed, bang word je ervanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSi
Wat voor velgen heb jij? Borbet C 16 inch ofzo? Passen mooi bij je wagen iig :-)quote:Op woensdag 23 november 2005 13:09 schreef Inorbit het volgende:
Toevallig stond vanmorgen de BMW E30 325i touring van een dorpsgenoot bij mij om de hoek geparkeerd toen ik aan kwam rijden, en de AC Schnitzer velgen die hij heeft vind ik echt![]()
dus heb ik mijn 325 er even naast gezet en heb ik even deze beroerde foto's geproduceerd met mijn motorola razr
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb wel meer foto's gemaakt, maar die zijn nog belabberder. (Jah! dat kan)
quote:
De 850 CSI word overtroffen hoor. Er is een Alpina van, een half jaar geleden heb ik er in ieder geval een gele van te koop zien staan op mobile.de. Maar die komt niet echt rechtstreeks compleet uit de bmw fabriek.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef yup het volgende:
[..]
850 CSi is gewoon de allerbruutste BMW die ooit uit de fabriek is gekomen... Niets overtreft dat ding. Geen 7-serie met super dik blok, geen X5 le mans V12, gewoon niets overtreft dat ding qua bruutheid. OOK de nieuwe M5 V10 niet. Dat ding is zo fucking breed, bang word je ervan
[..]
Wat voor velgen heb jij? Borbet C 16 inch ofzo? Passen mooi bij je wagen iig :-)
[..]![]()
whoaa, de zeldzame M3 E30 sedan die alleen in Italië is verkocht, ik vind hem niet zo duurquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
Kwestie van smaak denk ik: maar ik vind de Borbet's dus wat leuker onder je E30 staan :-)
BMW 320iS op marktplaats
Dit is dus bruutste niet M E30 3-serie. De 320iS, 192 pk @ 6900 rpm... 2 liter DOHC 16v 4 cylinder
Oh ja, ik had van dit apparaat een test gelezen van Auto Motor und Sport, en dat ding is me toch verdomd snel. Een M3 rijd het ding gewoon niet los, pas boven de 200 km/u kan een M3 weglopen.
Wel beetje prijzig, maar goed, houd het uit de handen van sjonny's...
Wist geeneens dat er zo een model bestond, maar dit is ook best leukquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
BMW 320iS op marktplaats
Dit is dus bruutste niet M E30 3-serie. De 320iS, 192 pk @ 6900 rpm... 2 liter DOHC 16v 4 cylinder
daar krijg je nou eenmaal een boete voor omdat het niet mag... stadslicht mag alleen gevoerd worden wanneer je je auto geparkeerd hebt...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:07 schreef eer-ik het volgende:
Sorry voor de offtopic hoor, maar wat is er mis met licht aan overdag? Al dan niet stadslicht? Ik heb ook altijd men stadlicht aanstaan overdag, en nee, niet omdat het stoer is, want ik rij in de auto van men moeder, en dat is een picasso, dus sowieso al geen stoere auto, maar gewoon omdat het veiliger schijnt te zijn. Dan wil ik best de moeite nemen om die ene knop effe om te draaien voordat ik ga rijdenOhja, gewoon licht vind ik nogal eens teveel overdag..., daarom vaak stadslicht
he... dat is wat voor mij!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
Kwestie van smaak denk ik: maar ik vind de Borbet's dus wat leuker onder je E30 staan :-)
BMW 320iS op marktplaats
Dit is dus bruutste niet M E30 3-serie. De 320iS, 192 pk @ 6900 rpm... 2 liter DOHC 16v 4 cylinder
Oh ja, ik had van dit apparaat een test gelezen van Auto Motor und Sport, en dat ding is me toch verdomd snel. Een M3 rijd het ding gewoon niet los, pas boven de 200 km/u kan een M3 weglopen.
Wel beetje prijzig, maar goed, houd het uit de handen van sjonny's...
wel leuk... maar je kan je gewone CSi ook opknutselen... een ietwat aangepaste versie van dit blok (de 5,7) ligt in de McLaren F1 en dan met een dikke 600pkquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Inorbit het volgende:
[..]
De 850 CSI word overtroffen hoor. Er is een Alpina van, een half jaar geleden heb ik er in ieder geval een gele van te koop zien staan op mobile.de. Maar die komt niet echt rechtstreeks compleet uit de bmw fabriek.
http://www.mobile.de/SIDDDtERmRoOPdVCntDrdlzKA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1132758348A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B38%81F-t-vCaMkRDSeVb_X_Y_x_ypo~BSRA6D1100D1100D1996CPKWHinPublicA2A0A0A0C184/cgi-bin/da.pl?top=36&bereich=pkw&id=11111111184329214&
jah, het kleurtje is niet helemaal wat ik zou uitkiezen, maar de wagen is een beest 6liter v12 met 430 pk
http://www.mobile.de/SIDDDtERmRoOPdVCntDrdlzKA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1132758348A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B38%81F-t-vCaMkRDSeVb_X_Y_x_ypo~BSRA6D1100D1100D1996CPKWHinPublicA2A0A0A0C184/cgi-bin/da.pl?top=37&bereich=pkw&id=11111111182100254&
deze zou mijn voorkeur genieten ondanks dat het maar een 5.7 is![]()
het zijn 17" borbet velgen, maar ik vind zelf die 16" AC's van de touring net iets bruter.
En nu wil ik weleens een linkje zien waar dat staat.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:10 schreef Youp het volgende:
[..]
daar krijg je nou eenmaal een boete voor omdat het niet mag... stadslicht mag alleen gevoerd worden wanneer je je auto geparkeerd hebt...
jah, ik weet het, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet, de alpina heeft ook een schitterend interieur, nog net wat mooier, een extra lip op de voorspoiler en van die ventilatiegaten in de motorkap net achter de koplampen, die trouwens heel stoer maar een klein stukje openklappenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Youp het volgende:
[..]
wel leuk... maar je kan je gewone CSi ook opknutselen... een ietwat aangepaste versie van dit blok (de 5,7) ligt in de McLaren F1 en dan met een dikke 600pk
Jah je zou hem bijna willen de 4deurs met die ///M achtige voorbumper en die 172 pk uit een 2literquote:
modern theorieboekquote:Op woensdag 23 november 2005 18:10 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
En nu wil ik weleens een linkje zien waar dat staat.
Ik heb het iig nooit gehoord van een agent, zal het eens vragen (niet dat agenten alles weten).
leuk ding...quote:
kunnen ze ook vast wel, maar of dat de duurzaamheid ten goede komtquote:Op woensdag 23 november 2005 18:45 schreef yup het volgende:
Vind ik een knap waardeloze opvolger dan
Anno 2005 dacht ik dat BMW toch echt wel meer pk's uit een 2 liter kon pompen. Denk dat het ding dan in de vaarwater van de 325i ofzo komt
Bijvoorbeeld: Toyota. 192 pk uit een 1.8... Dat soort waarden willen we zien, 172 pk uit een 2 liter is middelmatig sorry, de nieuwe Alfa 2.0i 16v heeft al 165 pk man :/
ik ben benieuwder naar de M3quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef Inorbit het volgende:
een echte coupé dus![]()
![]()
ik ben zeer benieuwd, ook naar wat voor een gruwelijke performance die 335 gaat geven
het is ook geen M motor yupquote:Op woensdag 23 november 2005 18:45 schreef yup het volgende:
Vind ik een knap waardeloze opvolger dan
Anno 2005 dacht ik dat BMW toch echt wel meer pk's uit een 2 liter kon pompen. Denk dat het ding dan in de vaarwater van de 325i ofzo komt
Bijvoorbeeld: Toyota. 192 pk uit een 1.8... Dat soort waarden willen we zien, 172 pk uit een 2 liter is middelmatig sorry, de nieuwe Alfa 2.0i 16v heeft al 165 pk man :/
In 1988 ofzo had Opel al een GSi 2.0i 16v DOHC met 150 pk en 196 nm heurquote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Youp het volgende:
[..]
het is ook geen M motor yup![]()
die toyota motor is wel het maximale wat toyota in huis heeft... en 165pk voor een 2.0 16v is vrij normaal tegenwoordig.. de gewone 120i en 320i hebben 150pk en 200nm en ik denk dat dat daar precies op afgeregeld is vanwege wat economische overwegingenen die 172pk zal wel de normale waarde zijn van dat blok
Tuurlijk zegt een getal niks, maar vergeet niet dat de gewicht van de auto's enorm zijn toegenomen de laatste jaren. Dan kan je met recht zeggen meer pk's = beter...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Vanos is al zoiets als VTEC toch?
En je geeft als voorbeeld dat Alfa een 2ltr heeft met 165pk, dan doet bmw het met 172 toch niet gek? Een getal zegt ook niet alles natuurlijk
Ik vond dit op de site van Blik op de Weg:quote:Op woensdag 23 november 2005 18:50 schreef Youp het volgende:
[..]
modern theorieboekiig toen ik n dik jaar geleden mn rijbewijs heb gehaald had ik de discussie nog met mn instructeur... en die vond het ook maar onzin, maar het mag niet
Ziet zozeer dus dat je helemaal geen stadslicht mag voeren. Ik rij er ook altijd mee, maar heb er nog nooit een boete voor gehad. En dat terwijl ik toch wel geregeld op de weg zit, en notabene vrijwel naast een druk politiebureau woon...quote:art. 5.2.65 Voertuigreglement zegt dat voorzien zijn van meer lichten en/of retroflecterende voorzieningen dan is toegestaan, niet mag. (boete EUR 57,- pers. auto of EUR 23,- brom/snorfiets). Alleen al het aanwezig en aangesloten hebben van deze verlichting is niet toegestaan. (de verlichting hoeft niet te branden)
Gekleurde regulaire verlichting is ook niet toegestaan. De wet verbiedt dat de verlichting / retroreflecterende voorzieningen niet de vereiste kleur hebben. (art. 5.2.59 Voertuigreglement) Hierbij kan worden gedacht aan de gekeurde "condoompjes" die over het stadslicht worden geschoven waardoor deze een kleur (passend bij de kleur van de auto) krijgen. Ook richtingaanwijzers met fantasiekleuren vallen hieronder. Dit kost EUR 86,- voor pers.auto en EUR 34,- brom/snorfietsen.
Verder mag een voertuig niet voorzien zijn van verblindende / knipperende verlichting. (art. 5.2.64 Voertuigreglement) Vooral bromfietsen zijn nogal eens voorzien van een achterlicht met knipperende led-lampjes. Boete EUR 57,- pers. auto of EUR 23,- brom/snorfiets) Ook hier geldt: Alleen al het aanwezig en aangesloten hebben van deze verlichting is niet toegestaan. (de verlichting hoeft niet te branden).
Tot slot blijven er automobilisten rondrijden die de mistlampen voeren bij helder weer. Vooral in het donker wordt dit veelal als hinderlijk ervaren. Het is verboden mistlampen te voeren op grond van 34 van het RVV. Zie hiervoor ons artikel mistlampen voeren.
bullshit!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Youp het volgende:
[..]
het is ook geen M motor yup![]()
die toyota motor is wel het maximale wat toyota in huis heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |