abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31845132
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef Repeat het volgende:
in die filmpjes is die bak trouwens rood en hier op die pics blauw
We moeten beter opletten :-)

Die rode is een Turkse 1100 pk M3... Tevens is die rooie ook nog eens een coupe, en geen 4 deurs. Je ziet de rode (middelste filmpje van site) vanuit een E46 M3...

De zwarte is een 1000 pk M3 met Frans kenteken... En het is een 4 deurs M3.
pi_31848770
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:35 schreef Youp het volgende:

[..]

nope, alleen origineel BMW te krijgen.. en dat is nogal een POKKENWERK om dat om te zetten....

je had gewoon een 6cilinder moeten kopen
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.
Never trust a squirrel, it's just a rat in cuter outfit.
pi_31848844
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:

[..]

Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.
Rijden de meeste rijscholen niet met diesel dan?
pi_31849538
ja, ik rij nu ook met diesel . Maar een collega van mij rijd al 25 jaar met gas, en ik heb besloten met alle naderde extra belastingen en prijsverhogingen dat ik zolang het nog kan ook daar nog van ga profiteren. Ik ben overigens 21.. en net 1 jaar voor mezelf, want ik klink zo net als een oud wijf
pi_31849702
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:18 schreef essiedepessie het volgende:
ja, ik rij nu ook met diesel . Maar een collega van mij rijd al 25 jaar met gas, en ik heb besloten met alle naderde extra belastingen en prijsverhogingen dat ik zolang het nog kan ook daar nog van ga profiteren. Ik ben overigens 21.. en net 1 jaar voor mezelf, want ik klink zo net als een oud wijf
En nu al een nieuwe BMW? Doe je netjes dame.
There is no other!
pi_31849894
Ja het gaat ook erg goed, maar de laatste tijd zijn er hier in de buurt een aantal nieuwe rijscholen gestart die allemaal met een mooie nieuwe middenklasse auto rijden. Ik heb nu een toyota corolla van nog geen jaar oud, die bovendien te koop is voor een mooie prijs. (roep ik hier in een drie serie fantopic maargoed). Ik heb toen dus besloten om mijzelf te profileren met een iets opvallendere auto, dus dit jaar maar even geen wintersport.
pi_31870856
Wat vinden jullie van mn nieuwe uitlaat?

Komt er morgen onder
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_31870903
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Komt er morgen onder
als je dat omhoog staande stuk er af haalt is het een prachtig ding imo
V10
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:08:55 #109
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_31870955
lelijk, die dingen horen stukje dunner en opzij gebogen te zijn.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:10:06 #110
132767 lipje
pi_31870987

Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_31871022
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]

dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoelt
V10
pi_31871122
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Komt er morgen onder
Wat verwacht je daar voor reactie op?
Ik ben ook niet de lulligste, zo in de doos ziet ie er wel leuk uit.
There is no other!
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:23:56 #113
132767 lipje
pi_31871332
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef M5 het volgende:

[..]

dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoelt
Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_31871759
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef lipje het volgende:

[..]

Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppen
als ik het goed heb kun je die aanvragen, mits je auto uit die peroide komt toen er nog blauwe platen waren.
V10
pi_31872120
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]

NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31872150
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Komt er morgen onder
dat is dus een DTM uitlaat...

valt onder de noemer SJONNIE
pi_31872191
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:

[..]

mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijk

laat die strips gewoon achterwege
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:24:07 #118
132767 lipje
pi_31872888
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Youp het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?
kleiner motortje youp, dit is maar een 1802
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_31872938
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef lipje het volgende:

[..]

kleiner motortje youp, dit is maar een 1802
en een SMERIGE vieze verneukte vettige kutketel die ze meteen in brand moeten steken heiligschennis
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:34:06 #120
132767 lipje
pi_31873146
hij stond zo te koop bij de hoster van dat plaatje
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_31874909
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef Youp het volgende:

[..]

mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijk

laat die strips gewoon achterwege
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....
pi_31875332
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....
ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!

Maar die stripjes achterwege laten, tja ik wil ze zo graag. Kijk nou eens naar die auto met en zonder. Het is toch veel mooier met?

Moeilijk allemaal....
pi_31876827
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

de theorie is toch voor allemaal het zelfde en jij... jij kan toch ook wel optrekken of niet? durf te wedden dat je je rijbewijs niet in een 6cilinder gehaald hebt...
pi_31876859
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef essiedepessie het volgende:

[..]

ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!

Maar die stripjes achterwege laten, tja ik wil ze zo graag. Kijk nou eens naar die auto met en zonder. Het is toch veel mooier met?

Moeilijk allemaal....
die moeten dan maar automaat gaan rijden

en welke kleur is auto btw?
pi_31877196
Ik ken genoeg mensen die niet eens fatsoenlijk de simpelste limonade wagens kunnen laten optrekken.

Smoesje: jah diesel is anders

Rijoplijdingen deugen niet in NL. Dat is het enige wat ik zeg. Ze mogen er best wat andere dingen bij doen en niet iemand laten zakken om de meest benullige dingen :/
pi_31877306
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef yup het volgende:
Ik ken genoeg mensen die niet eens fatsoenlijk de simpelste limonade wagens kunnen laten optrekken.

Smoesje: jah diesel is anders

Rijoplijdingen deugen niet in NL. Dat is het enige wat ik zeg. Ze mogen er best wat andere dingen bij doen en niet iemand laten zakken om de meest benullige dingen :/
uitgebreide slipcursus mag er ook wel bij... en niet alleen met fwd koekblikken.. maar ook met rwd...

zo veel mensen (zoals mijn stiefpa bijvoorbeeld..... en ik waarschijnlijk ) die met hun eerste RWD wagen een ongeluk krijgen...
pi_31877486
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Youp het volgende:

[..]

uitgebreide slipcursus mag er ook wel bij... en niet alleen met fwd koekblikken.. maar ook met rwd...

zo veel mensen (zoals mijn stiefpa bijvoorbeeld..... en ik waarschijnlijk ) die met hun eerste RWD wagen een ongeluk krijgen...
Yep, klopt, ik heb laatst per ongeluk dat ding bijna de vangrailing in geparkeerd (echt 50 centimeter afstand)...

Was zo een stoplicht naar links je moet eerst weg oversteken, ik geef echt een dot gas en ik sta 180 graden achterstevoren...

Die mensen dachten allemaal zeker
pi_31878518
Mijn auto word zwart.. Lakzwart. Iedereen zeurt altijd over dat het zwakkere lak is, etc. Maar de bmw dealer heeft mij beloofd dat het geen verschil meer maakt. En ik vind diep zwart mooier.

Dat de rijopleidingen in Nederland niet goed zijn ben ik het niet mee eens. Mijn rijopleiding deugt wel, en natuurlijk zijn er beunhazen maar de goede moeten niet onder de slechte lijden. Dan wat het cbr, dus de examinatoren betreft.. Bij ons in hoorn ben ik erg tevreden over ze, erg netjes en eerlijk.

Wat die slipcursus betreft, dat raad ik altijd iedereen aan. En ik wil em zelf ook opnieuw gaan doen, met die bmw... Heb alleen nog maar in een opel meriva geslipt.
pi_31878716
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef essiedepessie het volgende:
Mijn auto word zwart.. Lakzwart. Iedereen zeurt altijd over dat het zwakkere lak is, etc. Maar de bmw dealer heeft mij beloofd dat het geen verschil meer maakt. En ik vind diep zwart mooier.

Dat de rijopleidingen in Nederland niet goed zijn ben ik het niet mee eens. Mijn rijopleiding deugt wel, en natuurlijk zijn er beunhazen maar de goede moeten niet onder de slechte lijden. Dan wat het cbr, dus de examinatoren betreft.. Bij ons in hoorn ben ik erg tevreden over ze, erg netjes en eerlijk.

Wat die slipcursus betreft, dat raad ik altijd iedereen aan. En ik wil em zelf ook opnieuw gaan doen, met die bmw... Heb alleen nog maar in een opel meriva geslipt.
in jouw bmw hoef je je er eigenlijk geen zorgen om te maken... die krijg je niet meer zo rond alleen de extreme modellen trap je nog door DSC en dergelijken heen wanneer je dat werkelijk wil... of je moet natuurlijk de DSC op gelimiteerde slip hebben staan... of uit natuurlijk

in een rwd auto is het vooral gewoon leuk om een slipcursus te volgen

-edit-

op zwart waren rvs/chromen strips wel errgggg mooi geweest ja
pi_31878876
Ach. ik vind slippen ook gewoon echt heel leuk, die hele cursus was gewoon tof, vooral omdat als je een beetje goed kan rijden je ook meer mag. Die twee dames die met mij mee waren waren daar trouwens niet zo gelukkig mee..

Ja zie je.. wel he, met die strips.. potsie.. ik raak aan het sparen. Er is wel iemand voor me aan het zoeken, maar ik ben er toch wel een beetje voorzichtig mee, niet zometeen lekkende rubbers ofzo..

Nog 9 weken dan komt ie, en ik kan het echt allemaal niet meer af wachten.
pi_31881722
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef essiedepessie het volgende:
Ach. ik vind slippen ook gewoon echt heel leuk, die hele cursus was gewoon tof, vooral omdat als je een beetje goed kan rijden je ook meer mag. Die twee dames die met mij mee waren waren daar trouwens niet zo gelukkig mee..

Ja zie je.. wel he, met die strips.. potsie.. ik raak aan het sparen. Er is wel iemand voor me aan het zoeken, maar ik ben er toch wel een beetje voorzichtig mee, niet zometeen lekkende rubbers ofzo..

Nog 9 weken dan komt ie, en ik kan het echt allemaal niet meer af wachten.
en dan geen garantie wanneer er iets daardoor kapot zou gaan
pi_31907443
Hij gaat t eerst doen bij de Kia sportage van zijn zus, ik zeg mooi kan je daar fijn op oefenen.
Als hij dat nou heel netjes heeft gedaan, dan kan ik altijd nog kijken of ik het doe..

Weet iemand hier mooie 16 inch velgen voor mijn toet?
Grotere dan dat kan ik niet hebben, met straatje keren je velgen stuk rijden is niet mijn grootste hobby zie je.
pi_31908612
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:17 schreef essiedepessie het volgende:
Hij gaat t eerst doen bij de Kia sportage van zijn zus, ik zeg mooi kan je daar fijn op oefenen.
Als hij dat nou heel netjes heeft gedaan, dan kan ik altijd nog kijken of ik het doe..

Weet iemand hier mooie 16 inch velgen voor mijn toet?
Grotere dan dat kan ik niet hebben, met straatje keren je velgen stuk rijden is niet mijn grootste hobby zie je.
ik zou t echt nergens anders laten doen dan bij de dealer met originele onderdelen ik voorzie problemen ik weet niet hoe het bij die kia zit maar bij die bmw is het een precies pokkenwerkje... ik heb er 1x mee geholpen

en lekkende raamrubbers enzo zijn dan straks voor je eigen rekening... dat wordt heel wat duurder dan 1x gewoon goed die dingen laten vervangen...

en voor velgen ook gewoon naar de BMW dealer gaan... je stalen wielen met wieldoppen (ik neem aan dat je die hebt) er op inruilen, dat scheelt al aardig in de prijs... aftermarket billigtek wielen zijn ook niks, ziet meestal gewoon niet uit... en echte wielen voor onder je BMW zoals alpina's ofzo zijn niet verkrijgbaar in die kleine maatjes plus 3x zo duur als origineel bmw lichtmetaal...
  woensdag 2 november 2005 @ 21:03:15 #134
14827 Kogando
Modelprutser
pi_31909214
quote:

Komt er morgen onder
Wat een afschuwelijk ding, zoiets hoort onder een Opel Kadett GSI..

Onder een BMW horen gewoon strakke dunwandige pijpen.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_31909506
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef Youp het volgende:

[..]

ik zou t echt nergens anders laten doen dan bij de dealer met originele onderdelen ik voorzie problemen ik weet niet hoe het bij die kia zit maar bij die bmw is het een precies pokkenwerkje... ik heb er 1x mee geholpen

en lekkende raamrubbers enzo zijn dan straks voor je eigen rekening... dat wordt heel wat duurder dan 1x gewoon goed die dingen laten vervangen...

en voor velgen ook gewoon naar de BMW dealer gaan... je stalen wielen met wieldoppen (ik neem aan dat je die hebt) er op inruilen, dat scheelt al aardig in de prijs... aftermarket billigtek wielen zijn ook niks, ziet meestal gewoon niet uit... en echte wielen voor onder je BMW zoals alpina's ofzo zijn niet verkrijgbaar in die kleine maatjes plus 3x zo duur als origineel bmw lichtmetaal...
Wie sponsort voor mijn chroom????

En die velgen tja, ik kan die stalen niet inruilen, die gebruik ik voor mijn winterbanden.. Maar ik vind de huidige bmw velgen echt spuuglelijk.. Nou ja de 16 inch dan...
pi_31909811
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef essiedepessie het volgende:

[..]

Wie sponsort voor mijn chroom????

En die velgen tja, ik kan die stalen niet inruilen, die gebruik ik voor mijn winterbanden.. Maar ik vind de huidige bmw velgen echt spuuglelijk.. Nou ja de 16 inch dan...
OZ Superleggera niet in 16 inch te krijgen voor BMW?

-edit-

of Superturismo's

pi_31910058
die superturismo's zijn overigens zelfs in 14inch verkrijgbaar... en de superleggera's vanaf 15"
pi_31910776
OZ's onder een BMW
pi_31910867
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef Repeat het volgende:
OZ's onder een BMW
standaard BMW 16ers wil ze niet, alpina's zijn te groot en te duur.. zelfde geldt voor schnitzers maar dat zijn daarnaast ook nog eens pauper velgen... dus dan moet je maar op zoek naar andere velgen... en dit zijn nou eenmaal de enige velgen die er nog goed uit zien en degelijk zijn

-edit-

BMW heeft overigens ook een Superturismo kopie....

pi_31914663
Ja dit is niet echt mijn type velg, ik hou van wat vollere velgen met een beetje meer body... voorbeeld voorbeeld, dat nieuwe type audi velg.. die vind ik bijvoorbeeld erg mooi. niet onder mijn auto maar wel bij die audi.
pi_31915028

Zulke velgen dan? Dit zijn best redelijke velgen vind ik en net als je zegt met een beetje meer body...
pi_31915188
die eerste zijn wel aardig ja, kijken of ik die ergens 16 kan vinden.. Ik hoef niet perse nieuwers, ga denk ik wel op zoek naar nette tweedehandsjes..

Jammergenoeg met mijn baan gewoon heel moeilijk om ze stoeprandschadevrij (scrabblewoord) te houden. Mijn huidige zijn wel nog gaaf, maar ja die zijn ook 15 inch.

Is er niet nog iemand hier die een nieuwe drie serie heeft?
of ben ik de eerste gelukkige?
pi_31915286
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef essiedepessie het volgende:
die eerste zijn wel aardig ja, kijken of ik die ergens 16 kan vinden.. Ik hoef niet perse nieuwers, ga denk ik wel op zoek naar nette tweedehandsjes..

Jammergenoeg met mijn baan gewoon heel moeilijk om ze stoeprandschadevrij (scrabblewoord) te houden. Mijn huidige zijn wel nog gaaf, maar ja die zijn ook 15 inch.

Die eerste zijn wel te krijgen als 16 inchers dacht ik...

Hoe bedoel je? Denk niet dat je hier iemand ermee ziet, maar heb hem zelf vaak gezien buiten...
pi_31924354
echt hier op t forum.. buiten zie ik em zelf ook vaak genoeg rijden..

Wat heb jij voor auto?
pi_31925750
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef essiedepessie het volgende:
echt hier op t forum.. buiten zie ik em zelf ook vaak genoeg rijden..

Wat heb jij voor auto?
Forum heeft niemand die nieuwe dreier dacht ik...

Ik heb een BMW E30 318i (113 pk) van 1991. Het is het oude model.

Jaja gare wielen ik weet, maar ik heb hier originele multispaak's velgen van een E30. Alleen de banden nu nog
pi_31934086
ZIet er nog netjes uit op de foto, ach zo rustig aan komt alles wat je wilt vanzelf. Ik heb alleen geen geduld
pi_31934302
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef essiedepessie het volgende:

ik heb er wel al vies veel km's in gemaakt
pi_31934877
hoeveel is vies veel km's??
pi_31935389
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:36 schreef essiedepessie het volgende:
hoeveel is vies veel km's??
paar honderd

en in alle mogelijk modellen/uitvoeringen zo'n beetje
pi_31935618
Lekker hoor... nie eerlijk.. Wanneer mag ik? haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')