We moeten beter opletten :-)quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef Repeat het volgende:
in die filmpjes is die bak trouwens rood en hier op die pics blauw
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:35 schreef Youp het volgende:
[..]
nope, alleen origineel BMW te krijgen.. en dat is nogal een POKKENWERK om dat om te zetten....
je had gewoon een 6cilinder moeten kopen
Rijden de meeste rijscholen niet met diesel dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.
En nu al een nieuwe BMW? Doe je netjes dame.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:18 schreef essiedepessie het volgende:
ja, ik rij nu ook met diesel . Maar een collega van mij rijd al 25 jaar met gas, en ik heb besloten met alle naderde extra belastingen en prijsverhogingen dat ik zolang het nog kan ook daar nog van ga profiteren. Ik ben overigens 21.. en net 1 jaar voor mezelf, want ik klink zo net als een oud wijf
als je dat omhoog staande stuk er af haalt is het een prachtig ding imoquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe uitlaat?
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder
dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoeltquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen
Wat verwacht je daar voor reactie op?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder
Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef M5 het volgende:
[..]
dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoelt
als ik het goed heb kun je die aanvragen, mits je auto uit die peroide komt toen er nog blauwe platen waren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppen
NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen
dat is dus een DTM uitlaat...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder
mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.
kleiner motortje youp, dit is maar een 1802quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Youp het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?![]()
en een SMERIGEquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
kleiner motortje youp, dit is maar een 1802![]()
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijk
laat die strips gewoon achterwege
ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....
de theorie is toch voor allemaal het zelfdequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....
die moeten dan maar automaat gaan rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!![]()
Maar die stripjes achterwege laten, tja ik wil ze zo graag. Kijk nou eens naar die auto met en zonder. Het is toch veel mooier met?![]()
Moeilijk allemaal....
uitgebreide slipcursus mag er ook wel bij... en niet alleen met fwd koekblikken.. maar ook met rwd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef yup het volgende:
Ik ken genoeg mensen die niet eens fatsoenlijk de simpelste limonade wagens kunnen laten optrekken.
Smoesje: jah diesel is anders
Rijoplijdingen deugen niet in NL. Dat is het enige wat ik zeg. Ze mogen er best wat andere dingen bij doen en niet iemand laten zakken om de meest benullige dingen :/
Yep, klopt, ik heb laatst per ongeluk dat ding bijna de vangrailing in geparkeerd (echt 50 centimeter afstand)...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Youp het volgende:
[..]
uitgebreide slipcursus mag er ook wel bij... en niet alleen met fwd koekblikken.. maar ook met rwd...
zo veel mensen (zoals mijn stiefpa bijvoorbeeld..... en ik waarschijnlijk) die met hun eerste RWD wagen een ongeluk krijgen...
in jouw bmw hoef je je er eigenlijk geen zorgen om te maken... die krijg je niet meer zo rondquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef essiedepessie het volgende:
Mijn auto word zwart.. Lakzwart. Iedereen zeurt altijd over dat het zwakkere lak is, etc. Maar de bmw dealer heeft mij beloofd dat het geen verschil meer maakt. En ik vind diep zwart mooier.
Dat de rijopleidingen in Nederland niet goed zijn ben ik het niet mee eens. Mijn rijopleiding deugt wel, en natuurlijk zijn er beunhazen maar de goede moeten niet onder de slechte lijden. Dan wat het cbr, dus de examinatoren betreft.. Bij ons in hoorn ben ik erg tevreden over ze, erg netjes en eerlijk.
Wat die slipcursus betreft, dat raad ik altijd iedereen aan. En ik wil em zelf ook opnieuw gaan doen, met die bmw... Heb alleen nog maar in een opel meriva geslipt.
en dan geen garantie wanneer er iets daardoor kapot zou gaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef essiedepessie het volgende:
Ach. ik vind slippen ook gewoon echt heel leuk, die hele cursus was gewoon tof, vooral omdat als je een beetje goed kan rijden je ook meer mag. Die twee dames die met mij mee waren waren daar trouwens niet zo gelukkig mee..![]()
Ja zie je.. wel he, met die strips.. potsie.. ik raak aan het sparen. Er is wel iemand voor me aan het zoeken, maar ik ben er toch wel een beetje voorzichtig mee, niet zometeen lekkende rubbers ofzo..![]()
Nog 9 weken dan komt ie, en ik kan het echt allemaal niet meer af wachten.![]()
ik zou t echt nergens anders laten doen dan bij de dealer met originele onderdelenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:17 schreef essiedepessie het volgende:
Hij gaat t eerst doen bij de Kia sportage van zijn zus, ik zeg mooi kan je daar fijn op oefenen.
Als hij dat nou heel netjes heeft gedaan, dan kan ik altijd nog kijken of ik het doe..
Weet iemand hier mooie 16 inch velgen voor mijn toet?
Grotere dan dat kan ik niet hebben, met straatje keren je velgen stuk rijden is niet mijn grootste hobby zie je.
Wat een afschuwelijk ding, zoiets hoort onder een Opel Kadett GSI..quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Komt er morgen onder
Wie sponsort voor mijn chroom????quote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zou t echt nergens anders laten doen dan bij de dealer met originele onderdelenik voorzie problemen
ik weet niet hoe het bij die kia zit maar bij die bmw is het een precies pokkenwerkje... ik heb er 1x mee geholpen
en lekkende raamrubbers enzo zijn dan straks voor je eigen rekening... dat wordt heel wat duurder dan 1x gewoon goed die dingen laten vervangen...
en voor velgen ook gewoon naar de BMW dealer gaan... je stalen wielen met wieldoppen (ik neem aan dat je die hebt) er op inruilen, dat scheelt al aardig in de prijs... aftermarket billigtek wielen zijn ook niks, ziet meestal gewoon niet uit... en echte wielen voor onder je BMW zoals alpina's ofzo zijn niet verkrijgbaar in die kleine maatjes plus 3x zo duur als origineel bmw lichtmetaal...
OZ Superleggera niet in 16 inch te krijgen voor BMW?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Wie sponsort voor mijn chroom????![]()
En die velgen tja, ik kan die stalen niet inruilen, die gebruik ik voor mijn winterbanden.. Maar ik vind de huidige bmw velgen echt spuuglelijk.. Nou ja de 16 inch dan...
standaard BMW 16ers wil ze niet, alpina's zijn te groot en te duur.. zelfde geldt voor schnitzers maar dat zijn daarnaast ook nog eens pauper velgen... dus dan moet je maar op zoek naar andere velgen... en dit zijn nou eenmaal de enige velgen die er nog goed uit zien en degelijk zijnquote:
Die eerste zijn wel te krijgen als 16 inchers dacht ik...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef essiedepessie het volgende:
die eerste zijn wel aardig ja, kijken of ik die ergens 16 kan vinden.. Ik hoef niet perse nieuwers, ga denk ik wel op zoek naar nette tweedehandsjes..
Jammergenoeg met mijn baan gewoon heel moeilijk om ze stoeprandschadevrij (scrabblewoord) te houden. Mijn huidige zijn wel nog gaaf, maar ja die zijn ook 15 inch.
Is er niet nog iemand hier die een nieuwe drie serie heeft?
of ben ik de eerste gelukkige?
Forum heeft niemand die nieuwe dreier dacht ik...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef essiedepessie het volgende:
echt hier op t forum.. buiten zie ik em zelf ook vaak genoeg rijden..
Wat heb jij voor auto?
ik heb er wel al vies veel km's in gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef essiedepessie het volgende:
die eerste zijn wel aardig ja, kijken of ik die ergens 16 kan vinden.. Ik hoef niet perse nieuwers, ga denk ik wel op zoek naar nette tweedehandsjes..
Jammergenoeg met mijn baan gewoon heel moeilijk om ze stoeprandschadevrij (scrabblewoord) te houden. Mijn huidige zijn wel nog gaaf, maar ja die zijn ook 15 inch.
Is er niet nog iemand hier die een nieuwe drie serie heeft?
of ben ik de eerste gelukkige?
paar honderdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |