We moeten beter opletten :-)quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef Repeat het volgende:
in die filmpjes is die bak trouwens rood en hier op die pics blauw

Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:35 schreef Youp het volgende:
[..]
nope, alleen origineel BMW te krijgen.. en dat is nogal een POKKENWERK om dat om te zetten....
je had gewoon een 6cilinder moeten kopen

Rijden de meeste rijscholen niet met diesel dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.

En nu al een nieuwe BMW? Doe je netjes dame.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:18 schreef essiedepessie het volgende:
ja, ik rij nu ook met diesel . Maar een collega van mij rijd al 25 jaar met gas, en ik heb besloten met alle naderde extra belastingen en prijsverhogingen dat ik zolang het nog kan ook daar nog van ga profiteren. Ik ben overigens 21.. en net 1 jaar voor mezelf, want ik klink zo net als een oud wijf

als je dat omhoog staande stuk er af haalt is het een prachtig ding imoquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe uitlaat?
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder

dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoeltquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen

Wat verwacht je daar voor reactie op?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder

Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef M5 het volgende:
[..]
dat kan, old timer kenteken.. mits je geen taxi platen bedoelt

als ik het goed heb kun je die aanvragen, mits je auto uit die peroide komt toen er nog blauwe platen waren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Mag je die dan zomaar omwisselen? De auto komt uit 1974, dus origineel zou dat kunnen kloppen

NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen

dat is dus een DTM uitlaat...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er morgen onder

mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Dat is dan zegmaar best wel een beetje kut.. Ja maar een zes kan niet op gas.. dus daar had ik niet aan. ik heb een rijschool.. vandaaros.. maar ik wil wel een kinky rijschool dus ik moet die strips gewoon hebben.

kleiner motortje youp, dit is maar een 1802quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Youp het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE, MIJN TOURING!! WAT DOE JE?![]()

en een SMERIGEquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
kleiner motortje youp, dit is maar een 1802![]()

das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah dan is zo'n 6cilinder ook niks... ten eerste is de langzaamste 6cilinder de 325 die met 7,2 sec ofzo op de 100 zit... dat is al niks om iemand die nog moet leren rijden in te laten stappen... daarbij heeft zo'n 6cilinder onderin minder koppel... wat dus vaker afslaan betekend... en het verbruik is natuurlijk ook niet misselijk
laat die strips gewoon achterwege

ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....

de theorie is toch voor allemaal het zelfdequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
das toch juist beter dan, want anders heb je straks je rijbewijs en dan kan je nog niet fatsoenlijk optrekken....

die moeten dan maar automaat gaan rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
ach dat optrekken dat heb ik zelf ook geleerd naderhand... en als mensen dat naderhand niet zelf leren dan moesten ze het ook maar niet leren, krijg je brokkenmakers van!![]()
Maar die stripjes achterwege laten, tja ik wil ze zo graag. Kijk nou eens naar die auto met en zonder. Het is toch veel mooier met?![]()
Moeilijk allemaal....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |