abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31778472
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Repeat het volgende:

[..]

jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
omslachtig. ja voor mensen die niet veel gevoel voor computers hebben. valt wel mee, je moet gewoon wat oefenen. maar 't zal wel eenvoudiger kunnen ja.
V10
pi_31779627
tuurlijk, kijk maar naar Audi enz
pi_31782801
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Repeat het volgende:

[..]

jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
heb jij al eens met iDrive gewerkt? ik iedere dag.... ik vind het doodsimpel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31782849
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:53 schreef Inorbit het volgende:

[..]

ik ben bang dat ze voor deze prijs steeds zeldzamer worden.
ik heb ook het idee dat ik veel geluk heb gehad met deze, maar als iemand er 1000 of 1500 meer voor had gevraagd, had dat achteraf gewoon nog redelijk geweest, alleen had ik em dan niet gekocht of iig een paar maandjes werken later
pi_31783173
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:21 schreef Youp het volgende:

[..]

heb jij al eens met iDrive gewerkt? ik iedere dag.... ik vind het doodsimpel
nee ik niet nee

Maarja er zijn zoveel mensen die het kut vinden. Kennis van me pa heeft ook een A6 gekocht na zn 530d omdat hij in de nieuwe 5 dat iDrive gewoon kut vond....
En je leest het ook zo vaak.... Ik kom er vast ook wel uit, heb nooit zon moeite met dat soort spul, maar de wat oudere klanten vinden het gewoon te lastig denk ik.
pi_31783202
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Repeat het volgende:

[..]

nee ik niet nee

Maarja er zijn zoveel mensen die het kut vinden. Kennis van me pa heeft ook een A6 gekocht na zn 530d omdat hij in de nieuwe 5 dat iDrive gewoon kut vond....
En je leest het ook zo vaak.... Ik kom er vast ook wel uit, heb nooit zon moeite met dat soort spul, maar de wat oudere klanten vinden het gewoon te lastig denk ik.
dat kan wel ja.. ik heb er iig geen moeite mee
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:45:16 #57
14827 Kogando
Modelprutser
pi_31783434
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,

ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen

[afbeelding]

er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
Volgende week ga ik hem in real life aanschouwen en meemaken, ben erg benieuwd!

Het was inderdaad een goeie koop, maar tegen de 250 euro die ik voor deze 325i betaald heb kan je niet op..

Maargoed, uiteraard ben ik erg jaloers gezien ik genoodzaakt ben mezelf voort te bewegen in een slappe 205. Vroeg of laat rij ik weer E30.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_31784233
Hoezo rij je nu een 205 dan? E30 in de park gereden?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_31784246
Lelijk die chromeline, vooral om de wielkasten. Verder vind ik de BBS honingraatjes verreweg het mooist onder een e30.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31784679
Wie van de BMW-rijders heeft trouwens nog meer last van structureel (te) hard rijden? Ik heb pas een boete van 300,- betaald en bedacht me laatst, dat ik er eigenlijk niks van geleerd heb.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31785361
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie van de BMW-rijders heeft trouwens nog meer last van structureel (te) hard rijden? Ik heb pas een boete van 300,- betaald en bedacht me laatst, dat ik er eigenlijk niks van geleerd heb.
Ik rij al 2 en een half jaar 'iets' boven de max. snelheid, maar tot op heden nog geen bekeuring gehad (even afkloppen)

Met mijn vaders diesel wel een keer op 153 geklokt na correctie.
pi_31785630
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Ik rij al 2 en een half jaar 'iets' boven de max. snelheid, maar tot op heden nog geen bekeuring gehad (even afkloppen)

Met mijn vaders diesel wel een keer op 153 geklokt na correctie.
ik rij zo al een jaar en alleen op plaatsen waar niet gecontroleerd word knal ik flink door... maar dan ook echt flink op van die binnenwegen enzo hier waar je 80 mag...

oh en tsjah.. met de motor.. dat moet ik echt afkloppen...
pi_31785699
Ook leuk om na het wassen even je auto 'droog te rijden' op Vmax (niet dat dat zo hoog is met een 316i )
pi_31787482

normaal hou ik niet echt van aftermarket lampen op een E36 maar deze is toch wel koning
pi_31787521
doe mij het origineel maar. dit vind ik eigenlijk alleen leuk op een 5-serie/7-serie. of een E46.
V10
pi_31787559
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

normaal hou ik niet echt van aftermarket lampen op een E36 maar deze is toch wel koning
zijn originele bmw lampen... maarja toch vind ik t niks... zeker die knipperlichten niet
pi_31787576
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef M5 het volgende:
doe mij het origineel maar. dit vind ik eigenlijk alleen leuk op een 5-serie/7-serie. of een E46.
1serie en 6serie E46 heeft het origineel niet....
pi_31789213
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

dit staat idd zeker niet slecht

ik vind het meestal ook godsgruwelijk lelijk, omdat het niet mooi erbij past, maar dit kan prima
pi_31797652
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:59 schreef Repeat het volgende:

[..]

dit staat idd zeker niet slecht

ik vind het meestal ook godsgruwelijk lelijk, omdat het niet mooi erbij past, maar dit kan prima
mwah die angels eyes gaan misschien nog... maar die knipperlichten echt niet en die m technik lip onder de bumper hoort ook mooi zwart te zijn...
pi_31798102
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argument Hijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...

Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooi

Dan een toffe Suzuki GSX R aanschaffen, heb je ook geweldig veel plezier van lijkt me, veel goedkoper en geen files Alleen dat kutweer in nederland he, winter enz
pi_31798211
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef Repeat het volgende:

[..]

je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooi

Dan een toffe Suzuki GSX R aanschaffen, heb je ook geweldig veel plezier van lijkt me, veel goedkoper en geen files Alleen dat kutweer in nederland he, winter enz
ik betaal <60 euri per jaar wegenbelasting en 400 euri verzekering en dat daalt volgend jaar al tot 350 euro ofzo... WA+ ook nog dus ook tegen diefstal en de hele reut
pi_31799283
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef Repeat het volgende:

[..]

Veel minder belasting.

Veel minder verzekering.

Veel lager verbruik.

Gaat veel en VEEL harder dan de meeste snelle otoo's.

Een 600cc (meestal 100-120 pk's) sport brommer rijd dus echt vrijwel alles op de weg eruit, om zoeits zoek te rijden moet je echt met M5 achtige apparaten komen...

Maarja uiteraard winter enzo he :/ En het fantastische ( ) weer in NL :/
pi_31804204
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

jeuhhh.. wat heb je voor 300,- moeten doen?

het hoogste wat ik heb kunnen scoren tot nu toe was 320,- ongeveer voor het rechts inhalen van een agent en vervolgens 160 rijden waar je 120 mocht geloof ik, maar die agent was zo vriendelijk mij alleen een waarschuwing te geven toen ik bij het uitstappen gelijk mijn excuus aanbood
de politie is je vriend zeg ik altijd maar.

met mijn 325 heb ik juist dat ik wel weet datie veel harder kan, maar dat ik liever de aangeven snelheid rij in ze'n 5 om het verbuik te beperken
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_31804341
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:57 schreef yup het volgende:

[..]

Veel minder belasting.

Veel minder verzekering.

Veel lager verbruik.

Gaat veel en VEEL harder dan de meeste snelle otoo's.

Een 600cc (meestal 100-120 pk's) sport brommer rijd dus echt vrijwel alles op de weg eruit, om zoeits zoek te rijden moet je echt met M5 achtige apparaten komen...

Maarja uiteraard winter enzo he :/ En het fantastische ( ) weer in NL :/
nou dat veel lagere verbruik moet je met een korrel zout nemen

mijn KTM verbruikt nu nadat hij degelijk is afgesteld ineens 1:15,5 ipv 1:18... oke dat is dan nog redelijk zuinig daarvoor is het een 620cc 1cilinder die geen toeren draait.... denk maar niet dat je dat met een 600cc sportbrommer ook haalt
pi_31804809
Alleen 25kW is zo pauper als je je papiertje binnenhebt.... Maar als je gewoon een motor koopt met 128pk tweedehands, dan is er toch niemand die er naar omkijkt dat je met 93kW rijdt?
Want als je ook echt op zo'n grasmaaier met 25kW moet gaan rijden is er geen lol aan te beleven....
pi_31804873
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef Repeat het volgende:
Alleen 25kW is zo pauper als je je papiertje binnenhebt.... Maar als je gewoon een motor koopt met 128pk tweedehands, dan is er toch niemand die er naar omkijkt dat je met 93kW rijdt?
Want als je ook echt op zo'n grasmaaier met 25kW moet gaan rijden is er geen lol aan te beleven....
Zo een grasmaaier is snel genoeg hoor, iig gaat het veel harder dan me E30 qua acceleratie. Denk 0-100 in 5 seconden ofzo...

Heb jij je A rijbewijs wel? Want 128 pk is echt veel voor een motor... Dan raak je dus echt 99% van de auto's kwijt hoor...

25 kw is leuk genoeg, uiteraard wil ik wel meer vermogen maarja dat word dus maar 2 jaar wachten als ik me rijbewijs heb dan
pi_31806621
zit te twijfelen of ik zal gaan lessen voor de motor Maar ik vind 25kW niet tof Zo'n ding loopt dan 170km max ofzo
Dan komt oma je nog voorbij in dr Swift 1.0
pi_31806739
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef Repeat het volgende:
zit te twijfelen of ik zal gaan lessen voor de motor Maar ik vind 25kW niet tof Zo'n ding loopt dan 170km max ofzo

Stap op de motor en ga maar eens 100 rijden. Het lijkt net of je 200 km/u rijd... Dat went wel.

Acceleratie is gewoon BRUUT.

Je gaat op de motor echt niet altijd 160+ rijden. De pakkans is gewoon te groot geworden in NL...

Ga eerst lessen (paar keer niet 1 keertje) totdat je gewoon zelfstandig kan rijden, bepaal dan of je het leuk vind of niet.

In het begin vond ik het echt bagger (serieus) maar later toen ik meer zelf kon rijden vond ik het steeds leuker... Ik zou nu niets anders willen dan motorrijden...
pi_31806773
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef Repeat het volgende:
En je dan als beginnen al om een boom vouwen omdat je niet weet wat een 25kw+ motor allemaal kan en je nog niet eens weet wat je zelf kan .

170 lijkt al erg hard in de open lucht hoor . Daarbij; als je echt zonodig wilt na je 21ste je rijbewijs halen, dan mag je alles rijden wat je wilt.
pi_31807498
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef yup het volgende:

[..]

Stap op de motor en ga maar eens 100 rijden. Het lijkt net of je 200 km/u rijd... Dat went wel.

Acceleratie is gewoon BRUUT.

Je gaat op de motor echt niet altijd 160+ rijden. De pakkans is gewoon te groot geworden in NL...

Ga eerst lessen (paar keer niet 1 keertje) totdat je gewoon zelfstandig kan rijden, bepaal dan of je het leuk vind of niet.

In het begin vond ik het echt bagger (serieus) maar later toen ik meer zelf kon rijden vond ik het steeds leuker... Ik zou nu niets anders willen dan motorrijden...
dat valt ook wel mee hoor. dat reed ik op mn afgeneukte puch al

maar dat was opzich nog best eng, ook door de gedachte dat dat ding geen remmen had en elk moment uit elkaar kon vallen
pi_31809627
ik rij ook meer dan 25kw... alleen denkt de RDW dat ik 20kw heb want daar heeft KTM destijds een typegoedkeur voor gekregen en voor alle volgende modellen '97 620 LC4 ook.. en nou wil het dus zo zijn dat mijn moto een van die volgende 620's is... vol vermogen dus...

nou is dat volle vermogen niet zo gek veel... 50pk aan het achterwiel en 55nm koppel aan het achterwiel (en dat laatste is wel veel) maar ik heb wel een extreem kort gegearde 5bak.. hij loopt op verantwoordde top zo'n 140 en als je m echt afzeikt haalt hij de 165 net... maar boven de 130 begin je toch te zwabberen als een idioot omdat het ding maar 140kg weegt, hoog op zn poten staat, geen stuurdemper heeft en je vol in de wind zit

maar iig dat is genoeg om het SSers de eerste 200 meter optrekken goed moeilijk te maken... daarnaast rij je ze in de bochten ook nog eens het snot voor de ogen
pi_31809717
trouwens hard rechtdoor op de motor is geen klote aan... beetje snelweg rijden is het saaiste dat er is... wat ben je dan met je 250-300 rijdende SS?
pi_31809769
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef Youp het volgende:
trouwens hard rechtdoor op de motor is geen klote aan... beetje snelweg rijden is het saaiste dat er is... wat ben je dan met je 250-300 rijdende SS?
snel op je bestemming?
pi_31810213
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:00 schreef Repeat het volgende:

[..]

snel op je bestemming?
nee want je kan die snelheid niet aanhouden in de bochten
pi_31810425
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Youp het volgende:

[..]

nee want je kan die snelheid niet aanhouden in de bochten
op de snelweg?
pi_31810873
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:09 schreef Youp het volgende:

[..]

1serie en 6serie E46 heeft het origineel niet....
E46 heeft het origineel niet, maar ik denk dat het wel leuker staat dan op een E36.
V10
pi_31812636
rechtdoor op de motor is saai

en angels eyes op een E46 zijn ook niet echt mooi...
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:54:14 #88
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_31818363
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
quote:
M3 with four doors and 1.000, one thousand, horsepower. Underestimated beauty, a sleeper...
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
quote:
- A better 0 to 100 km/h acceleration time than Ferrari F430: 0 to 100 km/h 3.2 seconds

- A better 0 to 200 km/h acceleration time than a Ford GT: 0 to 200 km/h in 8.8 seconds

- A better 0 to 240 km/h acceleration time than a Lamborghini Murcielago in 11.9 seconds

- A higher top speed than that of a Porsche Turbo and Ferrari F430, 340 km/h (gear limited). With a longer final drive ratio top speeds of 380 km/h are attained. However we have limited the top speed at 340 km/h to make sure that our customers don't drive every day at 380 km/h. Just a precaution

- With a passenger capacity of five people, not only two people

- The cargo capacity is more than any exotic sports car, put two jumbo size lugages into the trunk

- No weight reduction, a "full weight" M3 Sedan 1.000 horsepower with the air condiotener and spare wheel in place: 1.500 kilograms (3.300 lbs)

- A better fuel economy than any other exotic sports car: 3.200 cc engine displacement combined with the turbocharger's efficiency. End result is more kilometers per liter, more mileage per gallon

-Smooth power delivery from 3000 rpm up to 8300 rpm

kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:49:24 #89
11102 knep
Mountainfreak
pi_31820185
pi_31820248
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]

[..]

[afbeelding] [afbeelding]

kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
En dan 318 tds achterop plakken
pi_31821187
quote:
[..]

[..]

muaaaahahahahaha zo vet
pi_31821315
quote:
[..]

[..]

Ow dit ding, is van die gekke Turken in Istanbul ofzo, ik dacht dat er ook filmpjes waren...

Edit: gevonden:
http://www.da-motorsport.com/

Rechts zijn de filmpjes.

[ Bericht 8% gewijzigd door yup op 30-10-2005 21:25:29 ]
pi_31829556
is dat die wat ze gaan "testen" op de openbare snelweg??

Hijs ongetwijfeld snel natuurlijk
&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
pi_31830086
Ik heb een nieuwe drie serie gekocht, die de eerste week van januari komt. Ik vroeg me af of iemand misschien weet of ik ook nog ergens anders de chromen omlijstingen voor de deuren en ramen kan krijgen??
Ik vind 1500 bij de bmw dealer nogal overdreven namelijk.
Never trust a squirrel, it's just a rat in cuter outfit.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:04:47 #95
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_31832679
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef yup het volgende:

[..]

Ow dit ding, is van die gekke Turken in Istanbul ofzo, ik dacht dat er ook filmpjes waren...

Edit: gevonden:
http://www.da-motorsport.com/

Rechts zijn de filmpjes.
Vandaar dat er ook een 'F' op het kenteken staat
Signature.
pi_31834629
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Vandaar dat er ook een 'F' op het kenteken staat
Waarom ze een Franse kenteken hebben zou ik echt niet weten...

Maar:

Check eens voor de grap de middelste filmpje rechts (E46 M3 tegen 1100 HP M3 turbo) als je de homepage opent)

En ook de onderste filmpje, 1100 HP M3 turbo vs Ferrari Modena...

Er staat duidelijk in het begin van de film "The test was made on the Turkish highway"

Check ook de auto helemaal beneden links, de Z4 3.0i turbo, TR kenteken, of de X5, ook TR kenteken. Je hebt wel een paar auto's met buitenlandse kenteken maar waarom begrijp ik ook niet. Misschien zijn het wel wagens van klanten ofzo uit het buitenland...?
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:02:39 #97
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_31835379
Het adres van DA-motorsports

e-mail:
info@da-motorsport.com

Mesut Cemil sok. No:2 Mecidiyeköy
Istanbul / Türkiye
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_31840588
quote:
[..]

[..]

A better 0 to 100 km/h acceleration time than Ferrari F430: 0 to 100 km/h 3.2 seconds

- A better 0 to 200 km/h acceleration time than a Ford GT: 0 to 200 km/h in 8.8 seconds

- A better 0 to 240 km/h acceleration time than a Lamborghini Murcielago in 11.9 seconds

waarom vind ik dat niet bijzonder? Owja, omdat hij ongeveer 2 keer zoveel vermogen heeft

Wel een retevette bak natuurlijk
pi_31841867
in die filmpjes is die bak trouwens rood en hier op die pics blauw
pi_31842612
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:33 schreef essiedepessie het volgende:
Ik heb een nieuwe drie serie gekocht, die de eerste week van januari komt. Ik vroeg me af of iemand misschien weet of ik ook nog ergens anders de chromen omlijstingen voor de deuren en ramen kan krijgen??
Ik vind 1500 bij de bmw dealer nogal overdreven namelijk.
nope, alleen origineel BMW te krijgen.. en dat is nogal een POKKENWERK om dat om te zetten....

je had gewoon een 6cilinder moeten kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')