omslachtig. ja voor mensen die niet veel gevoel voor computers hebben. valt wel mee, je moet gewoon wat oefenen. maar 't zal wel eenvoudiger kunnen ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
heb jij al eens met iDrive gewerkt? ik iedere dag.... ik vind het doodsimpelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:53 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze voor deze prijs steeds zeldzamer worden.
ik heb ook het idee dat ik veel geluk heb gehad met deze, maar als iemand er 1000 of 1500 meer voor had gevraagd, had dat achteraf gewoon nog redelijk geweest, alleen had ik em dan niet gekocht of iig een paar maandjes werken later
nee ik niet neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:21 schreef Youp het volgende:
[..]
heb jij al eens met iDrive gewerkt? ik iedere dag.... ik vind het doodsimpel![]()
dat kan wel ja.. ik heb er iig geen moeite meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee ik niet nee
Maarja er zijn zoveel mensen die het kut vinden. Kennis van me pa heeft ook een A6 gekocht na zn 530d omdat hij in de nieuwe 5 dat iDrive gewoon kut vond....
En je leest het ook zo vaak.... Ik kom er vast ook wel uit, heb nooit zon moeite met dat soort spul, maar de wat oudere klanten vinden het gewoon te lastig denk ik.
Volgende week ga ik hem in real life aanschouwen en meemaken, ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,
ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen
[afbeelding]
er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
Ik rij al 2 en een half jaar 'iets' boven de max. snelheid, maar tot op heden nog geen bekeuring gehad (even afkloppen)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie van de BMW-rijders heeft trouwens nog meer last van structureel (te) hard rijden? Ik heb pas een boete van 300,- betaald en bedacht me laatst, dat ik er eigenlijk niks van geleerd heb.
ik rij zo al een jaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik rij al 2 en een half jaar 'iets' boven de max. snelheid, maar tot op heden nog geen bekeuring gehad (even afkloppen)
Met mijn vaders diesel wel een keer op 153 geklokt na correctie.
zijn originele bmw lampen... maarja toch vind ik t niks... zeker die knipperlichten nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
normaal hou ik niet echt van aftermarket lampen op een E36 maar deze is toch wel koning
1serie en 6seriequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef M5 het volgende:
doe mij het origineel maar. dit vind ik eigenlijk alleen leuk op een 5-serie/7-serie. of een E46.
dit staat idd zeker niet slechtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
normaal hou ik niet echt van aftermarket lampen op een E36 maar deze is toch wel koning
mwah die angels eyes gaan misschien nog... maar die knipperlichten echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
dit staat idd zeker niet slecht![]()
ik vind het meestal ook godsgruwelijk lelijk, omdat het niet mooi erbij past, maar dit kan prima
je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argumentHijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
![]()
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...
Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
ik betaal <60 euri per jaar wegenbelasting en 400 euri verzekering en dat daalt volgend jaar al tot 350 euro ofzo... WA+ ook nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooi
Dan een toffe Suzuki GSX R aanschaffen, heb je ook geweldig veel plezier van lijkt me, veel goedkoper en geen filesAlleen dat kutweer in nederland he, winter enz
![]()
Veel minder belasting.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
je betaalt je trouwens ook nog blauw aan verzekering met zon ding (als je hem al verzekerd krijgt...) en wegenbelasting. Misschien toch interessant om voor het motorrijbewijs te gaan, want de wegenbelasting en verzekering van zo'n ding zijn echt supermooi
Dan een toffe Suzuki GSX R aanschaffen, heb je ook geweldig veel plezier van lijkt me, veel goedkoper en geen filesAlleen dat kutweer in nederland he, winter enz
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie van de BMW-rijders heeft trouwens nog meer last van structureel (te) hard rijden? Ik heb pas een boete van 300,- betaald en bedacht me laatst, dat ik er eigenlijk niks van geleerd heb.
nou dat veel lagere verbruik moet je met een korrel zout nemenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:57 schreef yup het volgende:
[..]
Veel minder belasting.
Veel minder verzekering.
Veel lager verbruik.
Gaat veel en VEEL harder dan de meeste snelle otoo's.
Een 600cc (meestal 100-120 pk's) sport brommer rijd dus echt vrijwel alles op de weg eruit, om zoeits zoek te rijden moet je echt met M5 achtige apparaten komen...
Maarja uiteraard winter enzo he :/ En het fantastische () weer in NL :/
Zo een grasmaaier is snel genoeg hoor, iig gaat het veel harder dan me E30 qua acceleratie. Denk 0-100 in 5 seconden ofzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef Repeat het volgende:
Alleen 25kW is zo pauper als je je papiertje binnenhebt.... Maar als je gewoon een motor koopt met 128pk tweedehands, dan is er toch niemand die er naar omkijkt dat je met 93kW rijdt?
Want als je ook echt op zo'n grasmaaier met 25kW moet gaan rijden is er geen lol aan te beleven....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef Repeat het volgende:
zit te twijfelen of ik zal gaan lessen voor de motorMaar ik vind 25kW niet tof
Zo'n ding loopt dan 170km max ofzo
Dan komt oma je nog voorbij in dr Swift 1.0
En je dan als beginnen al om een boom vouwen omdat je niet weet wat een 25kw+ motor allemaal kan en je nog niet eens weet wat je zelf kanquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef Repeat het volgende:
zit te twijfelen of ik zal gaan lessen voor de motorMaar ik vind 25kW niet tof
Zo'n ding loopt dan 170km max ofzo
Dan komt oma je nog voorbij in dr Swift 1.0
dat valt ook wel mee hoor. dat reed ik op mn afgeneukte puch alquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef yup het volgende:
[..]
Stap op de motor en ga maar eens 100 rijden. Het lijkt net of je 200 km/u rijd... Dat went wel.
Acceleratie is gewoon BRUUT.
Je gaat op de motor echt niet altijd 160+ rijden. De pakkans is gewoon te groot geworden in NL...
Ga eerst lessen (paar keer niet 1 keertje) totdat je gewoon zelfstandig kan rijden, bepaal dan of je het leuk vind of niet.
In het begin vond ik het echt bagger (serieus) maar later toen ik meer zelf kon rijden vond ik het steeds leuker... Ik zou nu niets anders willen dan motorrijden...
snel op je bestemming?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef Youp het volgende:
trouwens hard rechtdoor op de motor is geen klote aan... beetje snelweg rijden is het saaiste dat er is... wat ben je dan met je 250-300 rijdende SS?
op de snelweg?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Youp het volgende:
[..]
nee want je kan die snelheid niet aanhouden in de bochten
E46 heeft het origineel niet, maar ik denk dat het wel leuker staat dan op een E36.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:09 schreef Youp het volgende:
[..]
1serie en 6serieE46 heeft het origineel niet....
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.quote:M3 with four doors and 1.000, one thousand, horsepower. Underestimated beauty, a sleeper...
quote:- A better 0 to 100 km/h acceleration time than Ferrari F430: 0 to 100 km/h 3.2 seconds
- A better 0 to 200 km/h acceleration time than a Ford GT: 0 to 200 km/h in 8.8 seconds
- A better 0 to 240 km/h acceleration time than a Lamborghini Murcielago in 11.9 seconds
- A higher top speed than that of a Porsche Turbo and Ferrari F430, 340 km/h (gear limited). With a longer final drive ratio top speeds of 380 km/h are attained. However we have limited the top speed at 340 km/h to make sure that our customers don't drive every day at 380 km/h. Just a precaution
- With a passenger capacity of five people, not only two people
- The cargo capacity is more than any exotic sports car, put two jumbo size lugages into the trunk
- No weight reduction, a "full weight" M3 Sedan 1.000 horsepower with the air condiotener and spare wheel in place: 1.500 kilograms (3.300 lbs)
- A better fuel economy than any other exotic sports car: 3.200 cc engine displacement combined with the turbocharger's efficiency. End result is more kilometers per liter, more mileage per gallon
-Smooth power delivery from 3000 rpm up to 8300 rpm
En dan 318 tds achterop plakkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
muaaaahahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
Ow dit ding, is van die gekke Turken in Istanbul ofzo, ik dacht dat er ook filmpjes waren...quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
Vandaar dat er ook een 'F' op het kenteken staatquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef yup het volgende:
[..]
Ow dit ding, is van die gekke Turken in Istanbul ofzo, ik dacht dat er ook filmpjes waren...
Edit: gevonden:
http://www.da-motorsport.com/
Rechts zijn de filmpjes.
Waarom ze een Franse kenteken hebben zou ik echt niet weten...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook een 'F' op het kenteken staat
A better 0 to 100 km/h acceleration time than Ferrari F430: 0 to 100 km/h 3.2 secondsquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef jacco het volgende:
Ik heb helemaal niks met de 3 serie, maar ik moest deze auto hier laten zien. Want dit moet toch wel de ultieme sleeper zijn.
[..]
Deze auto slaat echt helemaal nergens meer op.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
kijk hier maar eens: http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
nope, alleen origineel BMW te krijgen.. en dat is nogal een POKKENWERK om dat om te zetten....quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:33 schreef essiedepessie het volgende:
Ik heb een nieuwe drie serie gekocht, die de eerste week van januari komt. Ik vroeg me af of iemand misschien weet of ik ook nog ergens anders de chromen omlijstingen voor de deuren en ramen kan krijgen??
Ik vind 1500 bij de bmw dealer nogal overdreven namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |