abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31754219
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef yup het volgende:

[..]

Vind je niet.

Been there done that.nl

Of ze zijn compleet geragt of ze kosten de hoofdprijs.
Jah vertel mij wat... daarom heb ik ook een 318i gekocht

Of probeer maar eens een e30 M3 te vinden, die staan nog geregeld voor ver boven de 10.000 euro te koop!

Maybe ooit de hoofdprijs winnen dat zou helpen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_31754907
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Jah vertel mij wat... daarom heb ik ook een 318i gekocht

Of probeer maar eens een e30 M3 te vinden, die staan nog geregeld voor ver boven de 10.000 euro te koop!

Maybe ooit de hoofdprijs winnen dat zou helpen
318i beste compromis, net als de 518i.

Koppelkromme van de 4 cylinder is veeeel beter dan de 2 liter 6 cylinder...

Voor dagelijks gebruik echt liever een 318i/518i dan een 320i/520i, de 2 liter zuipt ook als de neten...

80-120 is de 318i/518i sneller dan de 320i/520i... Tijdens de sprint loopt een 320i maar weinig uit op een 318i... Pas op zeer hoge snelheden loopt ie wat uit (de 320i)...

Voor het scheurwerk liever de x20i, want die doet gewoon met gemak 6400 rpm... Is een leuke toerenbeuker, met zeer mooi geluid...
pi_31758551
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef M5 het volgende:

[..]

Dat is niet zo'n moeite, vermogen terugschroeven. Zeker niet als er al eens 150 Pk versies van dat blok zijn geweest. Kwestie van wat settings in het motormangement omzetten. Nog geen half uur werk denk ik.

Het nut is dat je een auto goedkoper kan aanbieden zonder dat huidige eigenaren van een 520d met 163 pk beginnen te zeuren dat de auto nu opeens goedkoper aangeboden wordt.
oftewel de normale 520d is gewoon te duur en eigenlijk zou die prijs dus omlaag moeten?

Een auto wordt namelijk niet goedkoper door het vermogen te knijpen, dan naaien ze dus gewoon de consument...
pi_31758744
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:54 schreef Youp het volgende:

[..]

in GOEDE niet afgetrapte versjonniede staat toch wel n 2500 euro.. minstens...
daarbij komt dat vanaf 2500¤ ook wel E36 325i'tjes kan vinden
Als je dan een E30 of E36 voor hetzelfde geld kan krijgen is de E36 natuurlijk weer veel toffer
pi_31758811
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:26 schreef pAin het volgende:

[..]

Das in het gewone verkeer, niet op de ring. Maar goed, jij weet zelf waar grenzen liggen hoop ik, toch blijft het zonde om met zo'n mooie klassieker op die ring te gaan rijden. Koop dan een E30 erbij ofzo, strip die tot op het bot, kooi erin, racestoelen dr in en gaan met die banaan .

* pAin haalt gekke dingen in zn hoofd en denkt er serieus over na
met dat ding naar de ring een dagje kijken en heel misschien 1 rondje rijden.. en dan niet als een idioot gewoon lekker rechts cruisen met 100km/h en mn knipperlichtje constant uit naar rechts...

ik ben niet van plan te gaan racen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31758907
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:00 schreef Repeat het volgende:

[..]

daarbij komt dat vanaf 2500¤ ook wel E36 325i'tjes kan vinden
Als je dan een E30 of E36 voor hetzelfde geld kan krijgen is de E36 natuurlijk weer veel toffer
traum weiter
pi_31761716
Beste Fokkers,

ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen

er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_31761768
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:02 schreef Youp het volgende:

[..]

met dat ding naar de ring een dagje kijken en heel misschien 1 rondje rijden.. en dan niet als een idioot gewoon lekker rechts cruisen met 100km/h en mn knipperlichtje constant uit naar rechts...

ik ben niet van plan te gaan racen
Onbewust ga je toch anders rijden, mensen zijn kuddedieren: jij wilt echt wel achter die M3 aan, ook al is het voor die 5 seconde van fame .
pi_31761798
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,

ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen

[afbeelding]

er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
Wow .

Das pas een mooie bak .
pi_31761872
thank u verry much, ik ben er voorlopig heel zuinig op
maar dit is wel het mooiste aanzichtpunt hoor,
van de andere kant mis ik een stuk van de chrome strip
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:12:16 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31761972
ben je 1.60m? Je hoofdsteun staat anders nogal in de sjonniestand.
pi_31762042
jah ik weet het, die bestuurderstoel is nogal gaar, maar ik heb er intussen een nieuwe ingezet
de leuning was helemaal gaar en kon niet meer vooruit, en de bekleding kapot
het ziet er indd op de foto wat dommig uit
pi_31763945
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,

[afbeelding]

zieje dat een 325i niet zo duur is Ik wist het wel

en youp, check marktplaats maar voor de E36'jes voor rond de 2500
pi_31764528
vanavond de M5 bij topgear btw

2100 veronica.

voor de mensen die hem nog niet gezien hebben
pi_31766560
Momenteel gaan ze bij "De Grote Beurt" op Veronica een BMW verneuken.
pi_31766584
ik heb daar serieus nog nooit een auto gezien die ze mooier gemaakt hebben
pi_31766752
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef Repeat het volgende:
vanavond de M5 bij topgear btw

2100 veronica.

voor de mensen die hem nog niet gezien hebben
Ik snapte alleen dat gezeur over dat navigatiesysteem niet. Je moet 'm toch instellen zodat hij gaat praten En als je het navigatiesysteem hebt ingesteld, dan wil je toch horen waar je heen moet?
pi_31767974
ja maarja als je het dan niet meer wilt horen gaat het dus heel moeilijk weer uit
pi_31768010
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Momenteel gaan ze bij "De Grote Beurt" op Veronica een BMW verneuken.
dat ding was ook zo fucking lelijk, gewoon een E46 notabene

helemaal focking goud met glitters gespoten, ranzige stickers op de zijkant, "player" erop aan de zijkant.

En de hele tijd maar roepen hoe "bling" de auto nu wel niet was

en die kerel vond het nog mooi ook maarja das wel begrijpelijk aangezien hij giovanni heettte
pi_31768876
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:07 schreef Repeat het volgende:

[..]

dat ding was ook zo fucking lelijk, gewoon een E46 notabene

helemaal focking goud met glitters gespoten, ranzige stickers op de zijkant, "player" erop aan de zijkant.

En de hele tijd maar roepen hoe "bling" de auto nu wel niet was

en die kerel vond het nog mooi ook maarja das wel begrijpelijk aangezien hij giovanni heettte
Toen de onthulling kwam kreeg ik medelijden met die jongen. Ging ervan uit dat ie zich de pleuris zou schrikken, maar hij vond het resultaat nog te gek ook.

Verschrikkelijk dat glittergoud als kleur , goedkope chrome baggerkwaliteitvelgen en andere frutsels, stickers aan de zijkanten a la SLR Mclaren luchthappers , Lexusachterlichten plastic bumpers....

pi_31774445
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef pAin het volgende:

[..]

Onbewust ga je toch anders rijden, mensen zijn kuddedieren: jij wilt echt wel achter die M3 aan, ook al is het voor die 5 seconde van fame .
welke fame? dat houd ik toch nooit bij en dat boeit me niet... dat ding is straks om mooi te zijn en een rondje mee te cruisen met mooi weer en dat was het t leek me gewoon mooi om eens terug te gaan naar de test track van bmw waar dit model zo'n 35-40 jaar geleden getest is

als ik wil knallen pak ik de motor wel
pi_31774447
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

hoeveel km wil je er mee rijden voordat alles er onderuit valt? en zijn het dan 325's?
pi_31774452
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:06 schreef Repeat het volgende:
ja maarja als je het dan niet meer wilt horen gaat het dus heel moeilijk weer uit
puur om toch nog iets er aan af te kraken weer want daar is dus niets moeilijks aan
pi_31776090
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik ben bang dat ze voor deze prijs steeds zeldzamer worden.
ik heb ook het idee dat ik veel geluk heb gehad met deze, maar als iemand er 1000 of 1500 meer voor had gevraagd, had dat achteraf gewoon nog redelijk geweest, alleen had ik em dan niet gekocht of iig een paar maandjes werken later
pi_31777795
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 08:57 schreef Youp het volgende:

[..]

puur om toch nog iets er aan af te kraken weer want daar is dus niets moeilijks aan
jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')