abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31714290
Met als vaste bezoeker.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31716961
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef SHE het volgende:
Ik doelde op het optische Rex...als je goed leest geef ik zelf al een paar pagina's terug aan , dat in mijn beleving de auto niet aanzienlijk sneller gemaakt kan worden


dus stop die hand maar weer in je broek
Stop die hand maar weer in je broek? Die logica mis ik eventjes, maar zal wel aan mij liggen.
quote:
En ja ik weet dat ik motorisch toch geen bizarre winst ga boeken, maar wellicht zijn er meer wegen die naar rome leiden
quote:
chippen vind ik onzin, mijn info zegt me dat het zinloos is...dus watkunnen we op vermogen verzinnen?
Het zal ook wel aan mij liggen dat ik hierin lees dat je hem toch sneller wil maken...
Dus meis, ik zal me er niet meer mee bemoeien, want blijkbaar kun je daar niet tegen en moet je dan wat flauwe opmerkingen gaan maken. Tis jouw feestje, de auto is toch al niet mijn smaak.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 08:53:39 #4
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_31717154
hip. alweer een nieuw topic.

die 316 motorisch tunen zou ik nooit doen. Bende geld d'r tegenaan en dan heb je nog een langzaam hok. Ook optisch niet. Het wordt toch niets zolang d'r geen fantsoenlijke kont aan zit
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_31730798
BMW-tvp
pi_31731705
Same here
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_31738652
een beetje het hele vorige topic zonder mij volposten he! klojo's!
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 08:53 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hip. alweer een nieuw topic.

die 316 motorisch tunen zou ik nooit doen. Bende geld d'r tegenaan en dan heb je nog een langzaam hok.
het is waar wat hij zegt... t schiet gewoon niet op, je hebt ook geen VANOS enzo, het potentieel van het blok is miniem aangezien het het meest "kale" blok van BMW is wat er te krijgen valt... geen VANOS, 8kleppen en dan toch standaard al redelijk wat vermogen voor een 1600je... daar valt niet veel meer uit te halen zonder drastische maateregelen...

gewoon lekker rondknallen in het dingetje, misschien wat wegligging verbeteren en als je dat wil wat optisch aanpassen maar motorisch alles origineel laten..

trouwens ik wil ook nog een keer naar de ring... met mn Tii'tje wanneer hij weer af is...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31738887
zoals ik al zei in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:02 schreef Repeat het volgende:
Als je toch nog meer performance wilt kan je altijd nog de Hartge 5 liter conversion doen 400hp en 500nm
pi_31738895
als je geld teveel hebt enz


tevens verkapte tvp
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:45:23 #10
11102 knep
Mountainfreak
pi_31739503


tvp
pi_31741128
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Youp het volgende:
een beetje het hele vorige topic zonder mij volposten he! klojo's!
[..]

het is waar wat hij zegt... t schiet gewoon niet op, je hebt ook geen VANOS enzo, het potentieel van het blok is miniem aangezien het het meest "kale" blok van BMW is wat er te krijgen valt... geen VANOS, 8kleppen en dan toch standaard al redelijk wat vermogen voor een 1600je... daar valt niet veel meer uit te halen zonder drastische maateregelen...

gewoon lekker rondknallen in het dingetje, misschien wat wegligging verbeteren en als je dat wil wat optisch aanpassen maar motorisch alles origineel laten..

trouwens ik wil ook nog een keer naar de ring... met mn Tii'tje wanneer hij weer af is...
Dit keer heelhouden dat ding

Wil ook naar de ring, maar heb er geen tijd voor (en geld )
pi_31741201
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef yup het volgende:

[..]

Dit keer heelhouden dat ding

Wil ook naar de ring, maar heb er geen tijd voor (en geld )
hij is nog niet af

schiet ook niet echt op momenteel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31742593
pi_31750273
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argument Hijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...

Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
pi_31750277
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Youp het volgende:
een beetje het hele vorige topic zonder mij volposten he! klojo's!
[..]

het is waar wat hij zegt... t schiet gewoon niet op, je hebt ook geen VANOS enzo, het potentieel van het blok is miniem aangezien het het meest "kale" blok van BMW is wat er te krijgen valt... geen VANOS, 8kleppen en dan toch standaard al redelijk wat vermogen voor een 1600je... daar valt niet veel meer uit te halen zonder drastische maateregelen...

gewoon lekker rondknallen in het dingetje, misschien wat wegligging verbeteren en als je dat wil wat optisch aanpassen maar motorisch alles origineel laten..

trouwens ik wil ook nog een keer naar de ring... met mn Tii'tje wanneer hij weer af is...
En dan weer in kreukels rijden .

tvp
pi_31750308
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argument Hijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...

Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
in GOEDE niet afgetrapte versjonniede staat toch wel n 2500 euro.. minstens...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31750315
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef pAin het volgende:

[..]

En dan weer in kreukels rijden .

tvp
ik heb inmiddels wel leren rijden met rwd
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31750469
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:54 schreef Youp het volgende:

[..]

in GOEDE niet afgetrapte versjonniede staat toch wel n 2500 euro.. minstens...
zoveel nog

best veel geld voor een auto van pak em beet 17 jaar oud....
pi_31750503
BMW 5-serie budget diesel
quote:
BMW brengt van de 520d een speciale Business Edition uit. De uitrusting is exact gelijk aan die van de normale 520d, maar het vermogen is teruggeschroefd.

In plaats van de 163 pk die de standaard BMW 520d levert, is de Business Edition teruggeschroefd naar 150 pk. Als maximaal koppel geeft BMW dezelfde 340 Nm op als bij de 163 pk versie. De prestaties zijn marginaal minder. De topsnelheid is 217 km/u terwijl de sterkere 520d 223 km/u kan. De acceleratie van 0 naar 100 in 8,9 seconden is 0,3 seconden trager. Het verbruik van 5,9 liter op 100 kilometer is exact gelijk.
De sedanversie van de 520d Business Edition kost 45.950 euro; de normale 520d is 48.500 euro. De Touring kost als Business Edition 49.350 euro terwijl die normaal 51.900 euro is. Leaseprijzen van de 520d Business Edition beginnen bij 899 euro.
bron: www.autoweek.nl

Wel vrijwel dezelfde prestaties.
V10
pi_31750548
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:02 schreef Repeat het volgende:

[..]

zoveel nog

best veel geld voor een auto van pak em beet 17 jaar oud....
Alle klassiekers zijn duur. En die status heeft zo'n auto voor mij in ieder geval wel.

Tip: Kijk eens naar een touring. Die vind ik persoonlijk mooier gelijnd en tijdlozer dan een sedan.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31750549
en wat is het nut van het vermogen terugschroeven

ze bouwen eerst compleet dezelfde auto, dat is dus even duur, en daarna moet er nog een handeling worden verricht om het vermogen terug te schroeven... Dan zijn de productiekosten van een teruggeschroefd model toch hoger
pi_31751010
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef Repeat het volgende:
en wat is het nut van het vermogen terugschroeven

ze bouwen eerst compleet dezelfde auto, dat is dus even duur, en daarna moet er nog een handeling worden verricht om het vermogen terug te schroeven... Dan zijn de productiekosten van een teruggeschroefd model toch hoger
Dat is niet zo'n moeite, vermogen terugschroeven. Zeker niet als er al eens 150 Pk versies van dat blok zijn geweest. Kwestie van wat settings in het motormangement omzetten. Nog geen half uur werk denk ik.

Het nut is dat je een auto goedkoper kan aanbieden zonder dat huidige eigenaren van een 520d met 163 pk beginnen te zeuren dat de auto nu opeens goedkoper aangeboden wordt.
V10
pi_31751064
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:55 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb inmiddels wel leren rijden met rwd
Das in het gewone verkeer, niet op de ring. Maar goed, jij weet zelf waar grenzen liggen hoop ik, toch blijft het zonde om met zo'n mooie klassieker op die ring te gaan rijden. Koop dan een E30 erbij ofzo, strip die tot op het bot, kooi erin, racestoelen dr in en gaan met die banaan .

* pAin haalt gekke dingen in zn hoofd en denkt er serieus over na
pi_31751115
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef Repeat het volgende:
en wat is het nut van het vermogen terugschroeven

ze bouwen eerst compleet dezelfde auto, dat is dus even duur, en daarna moet er nog een handeling worden verricht om het vermogen terug te schroeven... Dan zijn de productiekosten van een teruggeschroefd model toch hoger
Lijkt mij puur electronisch gedaan, is opzich niet zo veel moeite en kost zeker niet veel geld. Principe van andere sturingscomputer of chip (???).
pi_31751520
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm ik begin nu toch weer naar een E30 325i te neigen ipv een E36 325i
Natuurlijk een stuk goedkoper en voor een eerste auto lijkt me dan best een belangrijk argument Hijs ook weer 150kg lichter dan de E36 en dat scheelt toch weer in de wegenbelasting en verzekering ed neem ik aan
Onderdelen en onderhoud zullen ook wel goedkoper zijn dus het moet wel een E30 worden...

Maar nu vroeg ik me af wat een beetje fatsoenlijke prijs is voor een E30 325i uit 1987-1990 ofzo... want ik heb geen idee wat die dingen (in goede staat) nog waard zijn tegenwoordig? Rond de 1000-1250e oid?
Vind je niet.

Been there done that.nl

Of ze zijn compleet geragt of ze kosten de hoofdprijs.
pi_31754219
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef yup het volgende:

[..]

Vind je niet.

Been there done that.nl

Of ze zijn compleet geragt of ze kosten de hoofdprijs.
Jah vertel mij wat... daarom heb ik ook een 318i gekocht

Of probeer maar eens een e30 M3 te vinden, die staan nog geregeld voor ver boven de 10.000 euro te koop!

Maybe ooit de hoofdprijs winnen dat zou helpen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_31754907
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Jah vertel mij wat... daarom heb ik ook een 318i gekocht

Of probeer maar eens een e30 M3 te vinden, die staan nog geregeld voor ver boven de 10.000 euro te koop!

Maybe ooit de hoofdprijs winnen dat zou helpen
318i beste compromis, net als de 518i.

Koppelkromme van de 4 cylinder is veeeel beter dan de 2 liter 6 cylinder...

Voor dagelijks gebruik echt liever een 318i/518i dan een 320i/520i, de 2 liter zuipt ook als de neten...

80-120 is de 318i/518i sneller dan de 320i/520i... Tijdens de sprint loopt een 320i maar weinig uit op een 318i... Pas op zeer hoge snelheden loopt ie wat uit (de 320i)...

Voor het scheurwerk liever de x20i, want die doet gewoon met gemak 6400 rpm... Is een leuke toerenbeuker, met zeer mooi geluid...
pi_31758551
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef M5 het volgende:

[..]

Dat is niet zo'n moeite, vermogen terugschroeven. Zeker niet als er al eens 150 Pk versies van dat blok zijn geweest. Kwestie van wat settings in het motormangement omzetten. Nog geen half uur werk denk ik.

Het nut is dat je een auto goedkoper kan aanbieden zonder dat huidige eigenaren van een 520d met 163 pk beginnen te zeuren dat de auto nu opeens goedkoper aangeboden wordt.
oftewel de normale 520d is gewoon te duur en eigenlijk zou die prijs dus omlaag moeten?

Een auto wordt namelijk niet goedkoper door het vermogen te knijpen, dan naaien ze dus gewoon de consument...
pi_31758744
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:54 schreef Youp het volgende:

[..]

in GOEDE niet afgetrapte versjonniede staat toch wel n 2500 euro.. minstens...
daarbij komt dat vanaf 2500¤ ook wel E36 325i'tjes kan vinden
Als je dan een E30 of E36 voor hetzelfde geld kan krijgen is de E36 natuurlijk weer veel toffer
pi_31758811
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:26 schreef pAin het volgende:

[..]

Das in het gewone verkeer, niet op de ring. Maar goed, jij weet zelf waar grenzen liggen hoop ik, toch blijft het zonde om met zo'n mooie klassieker op die ring te gaan rijden. Koop dan een E30 erbij ofzo, strip die tot op het bot, kooi erin, racestoelen dr in en gaan met die banaan .

* pAin haalt gekke dingen in zn hoofd en denkt er serieus over na
met dat ding naar de ring een dagje kijken en heel misschien 1 rondje rijden.. en dan niet als een idioot gewoon lekker rechts cruisen met 100km/h en mn knipperlichtje constant uit naar rechts...

ik ben niet van plan te gaan racen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31758907
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:00 schreef Repeat het volgende:

[..]

daarbij komt dat vanaf 2500¤ ook wel E36 325i'tjes kan vinden
Als je dan een E30 of E36 voor hetzelfde geld kan krijgen is de E36 natuurlijk weer veel toffer
traum weiter
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31761716
Beste Fokkers,

ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen



er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_31761768
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:02 schreef Youp het volgende:

[..]

met dat ding naar de ring een dagje kijken en heel misschien 1 rondje rijden.. en dan niet als een idioot gewoon lekker rechts cruisen met 100km/h en mn knipperlichtje constant uit naar rechts...

ik ben niet van plan te gaan racen
Onbewust ga je toch anders rijden, mensen zijn kuddedieren: jij wilt echt wel achter die M3 aan, ook al is het voor die 5 seconde van fame .
pi_31761798
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,

ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen

[afbeelding]

er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
Wow .

Das pas een mooie bak .
pi_31761872
thank u verry much, ik ben er voorlopig heel zuinig op
maar dit is wel het mooiste aanzichtpunt hoor,
van de andere kant mis ik een stuk van de chrome strip
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:12:16 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31761972
ben je 1.60m? Je hoofdsteun staat anders nogal in de sjonniestand.
pi_31762042
jah ik weet het, die bestuurderstoel is nogal gaar, maar ik heb er intussen een nieuwe ingezet
de leuning was helemaal gaar en kon niet meer vooruit, en de bekleding kapot
het ziet er indd op de foto wat dommig uit
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_31763945
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Inorbit het volgende:
Beste Fokkers,

ik ben niet zo'n bekende fokker, maar ik lees dit forum al jaren, en ben jaren terug ook wel wat meer actief lid geweest.
al sinds het begin van het 3serie topic heb ik elke pagina gelezen als echte bmw fan.
nou heb ik recentelijk zelf een E30 325 aangeschaft, dus die zou ik hierbij willen showen

[afbeelding]

er zit 180000 km op de teller, 17 inch borbet velgen (niet helemaal mijn velgen, maar het kan er mee door), kleur is diamantzwart die vind ik perfect, er zit wel redelijk wat roest op maar daar was de prijs wel naar, ik heb er 1250,- voor betaald, de bmw dealer in gouda feliciteerde me met die prijs
er zat een zwart stel nieren en booskijkers op, die heb ik er per direct afgeschroefd
verder word ik er steeds erger verliefd op.
zieje dat een 325i niet zo duur is Ik wist het wel

en youp, check marktplaats maar voor de E36'jes voor rond de 2500
pi_31764528
vanavond de M5 bij topgear btw

2100 veronica.

voor de mensen die hem nog niet gezien hebben
pi_31766560
Momenteel gaan ze bij "De Grote Beurt" op Veronica een BMW verneuken.
pi_31766584
ik heb daar serieus nog nooit een auto gezien die ze mooier gemaakt hebben
pi_31766752
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef Repeat het volgende:
vanavond de M5 bij topgear btw

2100 veronica.

voor de mensen die hem nog niet gezien hebben
Ik snapte alleen dat gezeur over dat navigatiesysteem niet. Je moet 'm toch instellen zodat hij gaat praten En als je het navigatiesysteem hebt ingesteld, dan wil je toch horen waar je heen moet?
pi_31767974
ja maarja als je het dan niet meer wilt horen gaat het dus heel moeilijk weer uit
pi_31768010
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Momenteel gaan ze bij "De Grote Beurt" op Veronica een BMW verneuken.
dat ding was ook zo fucking lelijk, gewoon een E46 notabene

helemaal focking goud met glitters gespoten, ranzige stickers op de zijkant, "player" erop aan de zijkant.

En de hele tijd maar roepen hoe "bling" de auto nu wel niet was

en die kerel vond het nog mooi ook maarja das wel begrijpelijk aangezien hij giovanni heettte
pi_31768876
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:07 schreef Repeat het volgende:

[..]

dat ding was ook zo fucking lelijk, gewoon een E46 notabene

helemaal focking goud met glitters gespoten, ranzige stickers op de zijkant, "player" erop aan de zijkant.

En de hele tijd maar roepen hoe "bling" de auto nu wel niet was

en die kerel vond het nog mooi ook maarja das wel begrijpelijk aangezien hij giovanni heettte
Toen de onthulling kwam kreeg ik medelijden met die jongen. Ging ervan uit dat ie zich de pleuris zou schrikken, maar hij vond het resultaat nog te gek ook.

Verschrikkelijk dat glittergoud als kleur , goedkope chrome baggerkwaliteitvelgen en andere frutsels, stickers aan de zijkanten a la SLR Mclaren luchthappers , Lexusachterlichten plastic bumpers....

pi_31774445
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef pAin het volgende:

[..]

Onbewust ga je toch anders rijden, mensen zijn kuddedieren: jij wilt echt wel achter die M3 aan, ook al is het voor die 5 seconde van fame .
welke fame? dat houd ik toch nooit bij en dat boeit me niet... dat ding is straks om mooi te zijn en een rondje mee te cruisen met mooi weer en dat was het t leek me gewoon mooi om eens terug te gaan naar de test track van bmw waar dit model zo'n 35-40 jaar geleden getest is

als ik wil knallen pak ik de motor wel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31774447
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

zieje dat een 325i niet zo duur is Ik wist het wel

en youp, check marktplaats maar voor de E36'jes voor rond de 2500
hoeveel km wil je er mee rijden voordat alles er onderuit valt? en zijn het dan 325's?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31774452
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:06 schreef Repeat het volgende:
ja maarja als je het dan niet meer wilt horen gaat het dus heel moeilijk weer uit
puur om toch nog iets er aan af te kraken weer want daar is dus niets moeilijks aan
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31776090
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

zieje dat een 325i niet zo duur is Ik wist het wel

en youp, check marktplaats maar voor de E36'jes voor rond de 2500
ik ben bang dat ze voor deze prijs steeds zeldzamer worden.
ik heb ook het idee dat ik veel geluk heb gehad met deze, maar als iemand er 1000 of 1500 meer voor had gevraagd, had dat achteraf gewoon nog redelijk geweest, alleen had ik em dan niet gekocht of iig een paar maandjes werken later
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_31777795
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 08:57 schreef Youp het volgende:

[..]

puur om toch nog iets er aan af te kraken weer want daar is dus niets moeilijks aan
jij bent niet helemaal objectief, want je leest echt in _ieder_ autoblad dat het iDrive systeem veels te omslachtig is....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')