Ja, ik kende hem ook al. Erg vet gesoept!!quote:
Ik heb een zeer nette e36 coupe die ik wel kwijt wil tegen een goede prijs. Foto's staan elders in het 3-serie topic. Die zilveren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
BMW is niet duurder dan een Jap, dat weet ik alvast :-)
E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...
Wat voor motor zoek je ? De kans op een goeie 316i/318i coupe is best wat groter dan een goeie 318iS/320i/325i coupe...
Je kan ook naar een 328i coupe zoeken (meestal zijn die wel in goede staat) maar ze zijn erg duur (na '95 gebouwd).
volgens mij zit je op het verkeerde sub forumquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef yup het volgende:
We gaan verder met fappen dus
GTR legends iemand gespeelt? Zit een BMW "Batmobile" CSL toerwagen in. Zieke shit
site van game: www.gt-legends.com
[afbeelding]
Fapperdefapfap
bron www.autoweek.nlquote:De volgende generatie van de BMW 3-serie Cabriolet krijgt een stalen vouwdak. Op de coupécabriolet moeten we wachten tot eind 2006.
Op de Autosalon van Parijs, in september 2006 maakt de cabriolet-versie van de nieuwe BMW 3-serie zijn opwachting. Die zal zijn voorzien van een stalen vouwdak. Dakentoeleverancier Edscha is inmiddels begonnen met de voorbereiding van de productie van het stalen cabriodak. Edscha is ook verantwoordelijk voor de productie van de stoffen daken van de Z4, 6-serie en de huidige 3-serie.
Vorig jaar zijn 40.300 exemplaren van de 3-serie Cabrio geproduceerd. Na de introductie in september volgend jaar, staan de eerste 3-serie CC´s begin 2007 bij de dealer. Op de M3, die zal zijn voorzien van een V8, moeten we nog wachten tot 2008.
M5 killerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef yup het volgende:
BMW IS BACK
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bye bye 335D, Impreza, Evo en andere snelle apparaten. Paar dikke turbo's hierop en je hebt de ultime M5 killer. Voor de grappenmakers, wat met een Impreza/Evo kan, kan ook met een 3 serie twin turbo
Dit gaat gewoon echt totaal fantastisch worden, kijk ik vind het blok maar zo zo (aangezien een 3.2 al 343 pk levert) maar vooral de mogelijkheid dat er met een chip MINIMAAL 360+ pk uitgepompt kan worden + paar andere turbo's ic's etc. denk ik wel dat 400-500 pk mogelijk kan zijn...
Andere turbo's is best mogelijk, als je geld hebt is alles mogelijk (net als bij Impreza's etc.)...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:23 schreef M5 het volgende:
[..]
M5 killerbeetje overdreven yup..
Impreza/Evo hebben AWD, deze niet, dat maakt het heel wat anders. Even andere turbo's erop gooien gaat ook al niet omdat dit zo'n 2-in-serie systeem is, net als bij de 535d. Chippen zal wel gaan, maar ook dat is niet zo eenvoudig als bij een Tdi'tje.
enne BMW is niet back.. ze zijn nooit weg geweest van de top.![]()
phunquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef yup het volgende:
BMW IS BACK
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bye bye 335D, Impreza, Evo en andere snelle apparaten. Paar dikke turbo's hierop en je hebt de ultime M5 killer. Voor de grappenmakers, wat met een Impreza/Evo kan, kan ook met een 3 serie twin turbo
Dit gaat gewoon echt totaal fantastisch worden, kijk ik vind het blok maar zo zo (aangezien een 3.2 al 343 pk levert) maar vooral de mogelijkheid dat er met een chip MINIMAAL 360+ pk uitgepompt kan worden + paar andere turbo's ic's etc. denk ik wel dat 400-500 pk mogelijk kan zijn...
achter teveel verlaagd imo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:21 schreef Virus.NL het volgende:
Afgezien van de zwarte motorkap, vind ik dit toch wel een strakke touring
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn misschien wel echte Alpina's, maar ze zijn te nieuw voor een fabrieksgeleverde Alpina e36 touring.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:16 schreef Youp het volgende:
lijkt verdraaid veel op een alpina.. zo te zien ook echte alpina velgen er onder.. (geen ventiel zichtbaar) maar die motorkap en die vreselijke spiegels![]()
![]()
klopt, t zijn de nieuwe Alpina "Classic" velgen.. ik heb hier toevallig 2 alpina boekjes liggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zijn misschien wel echte Alpina's, maar ze zijn te nieuw voor een fabrieksgeleverde Alpina e36 touring.
kan, maar ik zie geen ventieldopjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Replica'tjes heb je, inclusief band, al voor 900,- per 4.
Ik vermoed trouwens dat die exemplaren onder die touring, wel replica's zijn.
Gewoon een extra setje velgen. Laten we 't daar maar op houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:51 schreef Youp het volgende:
waarom zou je daar geld aan uitgeven? winterbanden enzo... niet echt echt nodig....
waarom zit bij het ene model de nummerplaat in de bumper en bij de ander onder dat chrome stripje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:58 schreef Youp het volgende:
alpina softline?of anders die veel spaaks velgen van bmw...
[afbeelding]
[afbeelding]
nope is er ook met europees nummerbordquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vermoed de Amerikaanse vs. de Europese versie.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
godsamme.
Ik had het net ook weer voor elkaar hoor.
Wil ik in m'n auto stappen dus ik druk op het knopje van de deurvergrendeling en het alarm... maar d'r gebeurd niets.... dus ik nog een paar keer drukken. maar niets hoor.. hij wil niet open gaan. Dus ik BMW Freriks in groenlo maar eens bellen wat het kan zijn. "kan wezen dat je bij een storingsbron staat. Open hem maar met de sleutel en als je hem start houdt het alarm wel op". Nou , niet dus. Ding joelen als de pest dus ik nog maar eens bellen. "kom dan maar deze kant op" zei de kerel. Dus ik met joelende sirene en knipperende lichten van lichtenvoorde naar groenlo gereden met veel bekijks
Bleek dus dat m'n alarm onteregeld was oid. Hele dashboardkastje d'r uit en alarm d'r uit. Na een beetje prutsen deed ie het weer. Was zo'n 30 minuten werk.
Monteur ff weg om te overleggen wat het moest kosten. Komt ie terug en zegt ie: "met 15 euro is het wel goed" Dus dat zal ook wel direct in z'n broekzak belanden
2 dingen waarom die daisels kapot gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
trouwens! vandaag nog een rariteit gezien/meegemaakt... ik moest iemand wegbrengen met zn eigen auto en vervolgens met die auto terugrijden... dit was een E36 325diesel.. een redelijk saaie bak maar hij liep wel enorm goed dat viel me op.. toen ik bezig was met een andere auto en mn collega begon aan die 325 zei ie hey, moet je die kmstand eens kijken... 671700 fokking km's en lopen als een zonnetje!! altijd netjes onderhouden, hij was er nu ook voor onderhoud, van de eerste eigenaar nogsteeds.. ook een kapot mistlampje werd vervangen enzo.. gewoon een nette auto maar die kmstandomg en dan nog zo super lopen
ja want die kerel rijdt ook HARD en veel op de duitse autobahnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef yup het volgende:
[..]
2 dingen waarom die daisels kapot gaan.
Sjonnies die nooit warmrijden.
En nooit onderhoud.
Geloof mij maar die blokken zijn super, met de juiste onderhoud is 1 miljoen km ook te halen. Alleen je moet ze dus echt goed (en rustig) warmrijden, ik weet uit ervaring dat een groot deel van de bevolking dat dus niet lukt. Dus ook flink gassen tot 3000 rpm moet je vermijden. Gewoon rustig gassen, alles rustig aan. Als het warm is knallen met die ballen...
Als het een texalarm is, zit er toch een schakelaar onder de motorkap?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
jah lach maar.. heeft me 1,5u gekost
Dat is een M3, zo te zien. Maar wat voor velgen zitten eronder? Kan het niet goed zien. Mooi exemplaar trouwens, zo in het zilver.quote:
Styling 39 M-2 velgen. Officieel geleverd onder de M3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |