abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31318314


"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_31318342
We gaan verder met fappen dus

GTR legends iemand gespeelt? Zit een BMW "Batmobile" CSL toerwagen in. Zieke shit

site van game: www.gt-legends.com



Fapperdefapfap
pi_31318744
leuk.. maar voor games is een ander forum.

hier alleen echte bmw's !
V10
pi_31318908
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:07 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]

Photoshop. Die koplampen zien er overigens wel vet uit!
There is no other!
pi_31319085
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:07 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]

Ja, ik kende hem ook al. Erg vet gesoept!!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_31319491
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
BMW is niet duurder dan een Jap, dat weet ik alvast :-)

E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...

Wat voor motor zoek je ? De kans op een goeie 316i/318i coupe is best wat groter dan een goeie 318iS/320i/325i coupe...

Je kan ook naar een 328i coupe zoeken (meestal zijn die wel in goede staat) maar ze zijn erg duur (na '95 gebouwd).
Ik heb een zeer nette e36 coupe die ik wel kwijt wil tegen een goede prijs. Foto's staan elders in het 3-serie topic. Die zilveren.

[Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 2]

arjenlw@hotmail.com
The gum you like, is coming back in style.
pi_31320258
hey mensen

Ik zoek voor mijn BMW e30 318i ( 1989 ) een Achterklepspoiler met 3e remlicht.

Liefst in de kleur diamant zwart, andere kleur is eventueel ook mogelijk.

Zie deze foto's voor voorbeelden van modellen die ik mooi vind:



Voorkeur gaat uit naar deze hoekige:



Heb je er 1 te koop, mail mij dan a.u.b. op zimmay@destroyerofsenses.com

Grtz
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_31320992
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef yup het volgende:
We gaan verder met fappen dus

GTR legends iemand gespeelt? Zit een BMW "Batmobile" CSL toerwagen in. Zieke shit

site van game: www.gt-legends.com

[afbeelding]

Fapperdefapfap
volgens mij zit je op het verkeerde sub forum
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:58:15 #10
11102 knep
Mountainfreak
pi_31321831
Bmw tvp

Flauw, I know
pi_31327674
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:58 schreef knep het volgende:
Bmw tvp

Flauw, I know
Doe dan een tvp met een mooie foto

pi_31333302


<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_31333945
ff wat 'nieuws'
quote:
De volgende generatie van de BMW 3-serie Cabriolet krijgt een stalen vouwdak. Op de coupécabriolet moeten we wachten tot eind 2006.

Op de Autosalon van Parijs, in september 2006 maakt de cabriolet-versie van de nieuwe BMW 3-serie zijn opwachting. Die zal zijn voorzien van een stalen vouwdak. Dakentoeleverancier Edscha is inmiddels begonnen met de voorbereiding van de productie van het stalen cabriodak. Edscha is ook verantwoordelijk voor de productie van de stoffen daken van de Z4, 6-serie en de huidige 3-serie.

Vorig jaar zijn 40.300 exemplaren van de 3-serie Cabrio geproduceerd. Na de introductie in september volgend jaar, staan de eerste 3-serie CC´s begin 2007 bij de dealer. Op de M3, die zal zijn voorzien van een V8, moeten we nog wachten tot 2008.
bron www.autoweek.nl

M3 Cabrio in 2008... vraag ik me af, als de Cabrio een stalen vouw dak krijgt.. komt er dan nog een Coupé?
V10
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:53:41 #14
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_31334269
verkapte tvp met mijn eigen bimmer



XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_31345693
BMW IS BACK







Bye bye 335D, Impreza, Evo en andere snelle apparaten. Paar dikke turbo's hierop en je hebt de ultime M5 killer. Voor de grappenmakers, wat met een Impreza/Evo kan, kan ook met een 3 serie twin turbo

Dit gaat gewoon echt totaal fantastisch worden, kijk ik vind het blok maar zo zo (aangezien een 3.2 al 343 pk levert) maar vooral de mogelijkheid dat er met een chip MINIMAAL 360+ pk uitgepompt kan worden + paar andere turbo's ic's etc. denk ik wel dat 400-500 pk mogelijk kan zijn...

[ Bericht 4% gewijzigd door yup op 10-10-2005 23:12:22 ]
pi_31352927
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef yup het volgende:
BMW IS BACK

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bye bye 335D, Impreza, Evo en andere snelle apparaten. Paar dikke turbo's hierop en je hebt de ultime M5 killer. Voor de grappenmakers, wat met een Impreza/Evo kan, kan ook met een 3 serie twin turbo

Dit gaat gewoon echt totaal fantastisch worden, kijk ik vind het blok maar zo zo (aangezien een 3.2 al 343 pk levert) maar vooral de mogelijkheid dat er met een chip MINIMAAL 360+ pk uitgepompt kan worden + paar andere turbo's ic's etc. denk ik wel dat 400-500 pk mogelijk kan zijn...
M5 killer beetje overdreven yup..

Impreza/Evo hebben AWD, deze niet, dat maakt het heel wat anders. Even andere turbo's erop gooien gaat ook al niet omdat dit zo'n 2-in-serie systeem is, net als bij de 535d. Chippen zal wel gaan, maar ook dat is niet zo eenvoudig als bij een Tdi'tje.

enne BMW is niet back.. ze zijn nooit weg geweest van de top.
V10
pi_31355845
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:23 schreef M5 het volgende:

[..]

M5 killer beetje overdreven yup..

Impreza/Evo hebben AWD, deze niet, dat maakt het heel wat anders. Even andere turbo's erop gooien gaat ook al niet omdat dit zo'n 2-in-serie systeem is, net als bij de 535d. Chippen zal wel gaan, maar ook dat is niet zo eenvoudig als bij een Tdi'tje.

enne BMW is niet back.. ze zijn nooit weg geweest van de top.
Andere turbo's is best mogelijk, als je geld hebt is alles mogelijk (net als bij Impreza's etc.)...

Chippen doen een paar bedrijfjes wel en nu je toch bezig bent kan je lekker ook die speed limiter eruit laten halen
pi_31362464
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:07 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]

fake & verneukt
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31362560
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef yup het volgende:
BMW IS BACK

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bye bye 335D, Impreza, Evo en andere snelle apparaten. Paar dikke turbo's hierop en je hebt de ultime M5 killer. Voor de grappenmakers, wat met een Impreza/Evo kan, kan ook met een 3 serie twin turbo

Dit gaat gewoon echt totaal fantastisch worden, kijk ik vind het blok maar zo zo (aangezien een 3.2 al 343 pk levert) maar vooral de mogelijkheid dat er met een chip MINIMAAL 360+ pk uitgepompt kan worden + paar andere turbo's ic's etc. denk ik wel dat 400-500 pk mogelijk kan zijn...
phun

maar doe me toch maar de M3 V8 dan
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31365426
Hebben jullie je BMW particulier of bij de dealer gekocht?

Mijn 316i komt bij de dealer vandaag en daar ook onderhouden, en nu ga ik misschien een M3 ook weer bij de dealer aanschaffen.
pi_31365833
Afgezien van de zwarte motorkap, vind ik dit toch wel een strakke touring



pi_31366113
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:21 schreef Virus.NL het volgende:
Afgezien van de zwarte motorkap, vind ik dit toch wel een strakke touring

[afbeelding]

[afbeelding]
achter teveel verlaagd imo.

en die motorkap natuurlijk, met de bmw logo's.
V10
pi_31367101
lijkt verdraaid veel op een alpina.. zo te zien ook echte alpina velgen er onder.. (geen ventiel zichtbaar) maar die motorkap en die vreselijke spiegels
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31367279
Volgens mij hangt er een Hartge einddemper (+ uitlaatsysteem?) onder.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31367318
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:16 schreef Youp het volgende:
lijkt verdraaid veel op een alpina.. zo te zien ook echte alpina velgen er onder.. (geen ventiel zichtbaar) maar die motorkap en die vreselijke spiegels
Dat zijn misschien wel echte Alpina's, maar ze zijn te nieuw voor een fabrieksgeleverde Alpina e36 touring.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31367456
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat zijn misschien wel echte Alpina's, maar ze zijn te nieuw voor een fabrieksgeleverde Alpina e36 touring.
klopt, t zijn de nieuwe Alpina "Classic" velgen.. ik heb hier toevallig 2 alpina boekjes liggen

-edit-

er horen Alpina "Softline" of de 2 delige "Softline 2p" velgen onder een E36 te liggen...

ik heb ook de prijslijst.. word je niet happy van.. de goedkoopste set Alpina's zijn de 18" "Classics" a 2990 euro en die zijn dan maar 8J >> 225 breed...

-edit2-

vergissing... 17" "Softlines" 8J voor de E46 zijn nog net wat goedkoper.. 2690 euro
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31367653
Replica'tjes heb je, inclusief band, al voor 900,- per 4.

Ik vermoed trouwens dat die exemplaren onder die touring, wel replica's zijn.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31367717
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Replica'tjes heb je, inclusief band, al voor 900,- per 4.

Ik vermoed trouwens dat die exemplaren onder die touring, wel replica's zijn.
kan, maar ik zie geen ventieldopjes zullen wel net niet zichtbaar zijn op de foto's ofzo...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31367884
Over velgen gesproken. Wat zou leuk zijn onder mijn e36? Ik wil een extra setje velgen in de toekomst, dan gooi ik winterbanden onder mijn originele velgen.

The gum you like, is coming back in style.
pi_31367948
waarom zou je daar geld aan uitgeven? winterbanden enzo... niet echt echt nodig....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31367983
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:51 schreef Youp het volgende:
waarom zou je daar geld aan uitgeven? winterbanden enzo... niet echt echt nodig....
Gewoon een extra setje velgen. Laten we 't daar maar op houden.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31368042
Hier alle info (op zn frans) over die Touring met Alpina-velgjes

http://www.forum-auto.com/sqlforum/section19/sujet329374.htm
pi_31368156
alpina softline? of anders die veel spaaks velgen van bmw...



Hopeloos benzine verslaafd
pi_31368277
Softlines vind ik wel mooi, die veelspaaks BMW vind ik niet mooi.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31368311
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:58 schreef Youp het volgende:
alpina softline? of anders die veel spaaks velgen van bmw...

[afbeelding]

[afbeelding]
waarom zit bij het ene model de nummerplaat in de bumper en bij de ander onder dat chrome stripje?

in de bumper is niet mooi
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_31368341
Ik vermoed de Amerikaanse vs. de Europese versie.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31368567
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vermoed de Amerikaanse vs. de Europese versie.
nope is er ook met europees nummerbord


"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_31369545
in de M bumper is niet echt plaats voor een nummerplaat...

die zwarte is een M coupe en die grijze is een Z3 Coupe 3.0
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31389099
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:53:42 #40
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_31389700
godsamme.
Ik had het net ook weer voor elkaar hoor.

Wil ik in m'n auto stappen dus ik druk op het knopje van de deurvergrendeling en het alarm... maar d'r gebeurd niets.... dus ik nog een paar keer drukken. maar niets hoor.. hij wil niet open gaan. Dus ik BMW Freriks in groenlo maar eens bellen wat het kan zijn. "kan wezen dat je bij een storingsbron staat. Open hem maar met de sleutel en als je hem start houdt het alarm wel op". Nou , niet dus. Ding joelen als de pest dus ik nog maar eens bellen. "kom dan maar deze kant op" zei de kerel. Dus ik met joelende sirene en knipperende lichten van lichtenvoorde naar groenlo gereden met veel bekijks

Bleek dus dat m'n alarm onteregeld was oid. Hele dashboardkastje d'r uit en alarm d'r uit. Na een beetje prutsen deed ie het weer. Was zo'n 30 minuten werk.
Monteur ff weg om te overleggen wat het moest kosten. Komt ie terug en zegt ie: "met 15 euro is het wel goed" Dus dat zal ook wel direct in z'n broekzak belanden
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_31389757
trouwens! vandaag nog een rariteit gezien/meegemaakt... ik moest iemand wegbrengen met zn eigen auto en vervolgens met die auto terugrijden... dit was een E36 325diesel.. een redelijk saaie bak maar hij liep wel enorm goed dat viel me op.. toen ik bezig was met een andere auto en mn collega begon aan die 325 zei ie hey, moet je die kmstand eens kijken... 671700 fokking km's en lopen als een zonnetje!! altijd netjes onderhouden, hij was er nu ook voor onderhoud, van de eerste eigenaar nogsteeds.. ook een kapot mistlampje werd vervangen enzo.. gewoon een nette auto maar die kmstand omg en dan nog zo super lopen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31389797
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
godsamme.
Ik had het net ook weer voor elkaar hoor.

Wil ik in m'n auto stappen dus ik druk op het knopje van de deurvergrendeling en het alarm... maar d'r gebeurd niets.... dus ik nog een paar keer drukken. maar niets hoor.. hij wil niet open gaan. Dus ik BMW Freriks in groenlo maar eens bellen wat het kan zijn. "kan wezen dat je bij een storingsbron staat. Open hem maar met de sleutel en als je hem start houdt het alarm wel op". Nou , niet dus. Ding joelen als de pest dus ik nog maar eens bellen. "kom dan maar deze kant op" zei de kerel. Dus ik met joelende sirene en knipperende lichten van lichtenvoorde naar groenlo gereden met veel bekijks

Bleek dus dat m'n alarm onteregeld was oid. Hele dashboardkastje d'r uit en alarm d'r uit. Na een beetje prutsen deed ie het weer. Was zo'n 30 minuten werk.
Monteur ff weg om te overleggen wat het moest kosten. Komt ie terug en zegt ie: "met 15 euro is het wel goed" Dus dat zal ook wel direct in z'n broekzak belanden
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:59:52 #43
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_31389868
jah lach maar.. heeft me 1,5u gekost
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_31390705
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
trouwens! vandaag nog een rariteit gezien/meegemaakt... ik moest iemand wegbrengen met zn eigen auto en vervolgens met die auto terugrijden... dit was een E36 325diesel.. een redelijk saaie bak maar hij liep wel enorm goed dat viel me op.. toen ik bezig was met een andere auto en mn collega begon aan die 325 zei ie hey, moet je die kmstand eens kijken... 671700 fokking km's en lopen als een zonnetje!! altijd netjes onderhouden, hij was er nu ook voor onderhoud, van de eerste eigenaar nogsteeds.. ook een kapot mistlampje werd vervangen enzo.. gewoon een nette auto maar die kmstand omg en dan nog zo super lopen
2 dingen waarom die daisels kapot gaan.

Sjonnies die nooit warmrijden.

En nooit onderhoud.

Geloof mij maar die blokken zijn super, met de juiste onderhoud is 1 miljoen km ook te halen. Alleen je moet ze dus echt goed (en rustig) warmrijden, ik weet uit ervaring dat een groot deel van de bevolking dat dus niet lukt. Dus ook flink gassen tot 3000 rpm moet je vermijden. Gewoon rustig gassen, alles rustig aan. Als het warm is knallen met die ballen...
pi_31393043
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef yup het volgende:

[..]

2 dingen waarom die daisels kapot gaan.

Sjonnies die nooit warmrijden.

En nooit onderhoud.

Geloof mij maar die blokken zijn super, met de juiste onderhoud is 1 miljoen km ook te halen. Alleen je moet ze dus echt goed (en rustig) warmrijden, ik weet uit ervaring dat een groot deel van de bevolking dat dus niet lukt. Dus ook flink gassen tot 3000 rpm moet je vermijden. Gewoon rustig gassen, alles rustig aan. Als het warm is knallen met die ballen...
ja want die kerel rijdt ook HARD en veel op de duitse autobahn
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31393237
Naja de L400 (2.5 turbodiesel bestelwagen) had ook meer dan 1000 kilometer achter elkaar VOLGAS snelweg werk overleefd hoor... DAt is dus steeds 160-170 km/u (hangt ervanaf wind mee bultaf enzo)...

Ding verbruikte geen tikkeltje olie en trok altijd als een beer. Je hoorde altijd de turbo fluiten als je wat gas gaf (tussen het lawaai van de motor door). Oh ja 260.000 km...
pi_31393824
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
jah lach maar.. heeft me 1,5u gekost
Als het een texalarm is, zit er toch een schakelaar onder de motorkap?
The gum you like, is coming back in style.
pi_31393864
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:27 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Dat is een M3, zo te zien. Maar wat voor velgen zitten eronder? Kan het niet goed zien. Mooi exemplaar trouwens, zo in het zilver.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31394662


Deze velgen zitten er onder.
pi_31394874
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef yup het volgende:
[afbeelding]

Deze velgen zitten er onder.
Styling 39 M-2 velgen. Officieel geleverd onder de M3.
Ik herkende ze zo van de zijkant niet. Hoe herken je overigens de originele exemplaren van deze velgen? Dan staat er een M-etje in de velg. Wel handig om te weten, nu er veel replica velgen in omloop zijn.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')