abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:22:50 #251
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_31683679
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:00 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik de Alpina Dynamic velgen mooi moet vinden (heb ze nog niet in werkelijkheid gezien). Onder m'n 330i heb ik 19" Alpina Classics besteld.
Heb je bij die 19" ook nog een sportonderstel besteld?
Dan wordt het zo langzamerhand toch redelijk straf.

Ben zelf een beetje bezig met de aanschaf van een E46 330i; vorige week gereden in een touring met M-onderstel en 18" Alpina ; leek mij voldoende "sportief"
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_31683690
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:02 schreef Youp het volgende:

[..]

E46 of E90 btw?

en zit daar zo'n lange wachttijd op?
Nee, het probleem is dat het leasecontract van mijn huidige auto (een Peugeot 307 2.0 16V) pas in januari 2006 afloopt. Met een veel betere auto in het vooruitzicht begin ik wel erg ongeduldig te worden .

De auto is een E90 330i Dynamic Executive met 19" Alpina's, alu interieurlijsten, Terra leder (achteraf inbouw) en Logic 7 audio. Ik heb alleen nog in een 320d en een 325i (helaas met automaat) gereden dus de 330i wordt nog een verrassing qua prestaties en geluid.

Comfort (als in een soft onderstel dat alle oneffenheden wegstrijkt) kan me niet zoveel boeien. Het sportonderstel op 17" wielen vond ik erg comfortabel in vergelijking met mijn verlaagde 307 XSI, die nogal onbehouwen gedempt is. Vergeleken met de harde 18" runflats (die ik anders zou hebben genomen) zullen normale 19" banden niet veel oncomfortabeler zijn, gok ik zo. De 19" Alpina Classics waren te mooi om te laten staan en als je ze buiten de bijtelling kunt houden en korting krijgt vanwege de standaard 17" velgen in het Dynamic Executive pakket (die de dealer terugneemt), dan vallen de extra kosten ten opzichte van 18" af-fabriek wel mee.

Ik denk er optisch niet zo heel veel verschil is tussen 19" op een E90 en 18" op een E46.

[ Bericht 11% gewijzigd door M.a.r.i.e.k.j.e op 25-10-2005 18:33:03 ]
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_31683982
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef M5 het volgende:

[..]

Ik vind de Alpina Dynamic's ook niet mooi. Maar er zijn geen foto's van de Alpina B6 met Alpina Classic velgen.
ik heb wel foto's van een 6 met alpina classics in het alpina boekje... is gaaf hoor

wel maximaal 19" voor de 6 serie... voor de 7er is dat 21"......
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31684074
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:23 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:

[..]

Nee, het probleem is dat het leasecontract van mijn huidige auto (een Peugeot 307 2.0 16V) pas in januari 2006 afloopt. Met een veel betere auto in het vooruitzicht begin ik wel erg ongeduldig te worden .

De auto is een E90 330i Dynamic Executive met 19" Alpina's, alu interieurlijsten, Terra leder (achteraf inbouw) en Logic 7 audio. Ik heb alleen nog in een 320d en een 325i (helaas met automaat) gereden dus de 330i wordt nog een verrassing qua prestaties en geluid.

Comfort (als in een soft onderstel dat alle oneffenheden wegstrijkt) kan me niet zoveel boeien. Het sportonderstel op 17" wielen vond ik erg comfortabel in vergelijking met mijn verlaagde 307 XSI, die nogal onbehouwen gedempt is. Vergeleken met de harde 18" runflats (die ik anders zou hebben genomen) zullen normale 19" banden niet veel oncomfortabeler zijn, gok ik zo. De 19" Alpina Classics waren te mooi om te laten staan en als je ze buiten de bijtelling kunt houden en korting krijgt vanwege de standaard 17" velgen in het Dynamic Executive pakket (die de dealer terugneemt), dan vallen de extra kosten ten opzichte van 18" af-fabriek wel mee.

Ik denk er optisch niet zo heel veel verschil is tussen 19" op een E90 en 18" op een E46.
dat rijdt als een bom, geloof me maar je neemt nu gewone banden ipv runflats, is daar rekening mee gehouden bij de bestelling van de auto? het onderstel is normaal namenlijk ingesteld op runflats of gewone banden... ivm compound en stugheid...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31684226
De Alpina-velgen zijn alleen geschikt voor normale banden. Het voordeel hiervan is trouwens dat de banden niet duurder zijn dan 18" runflats. Dat het onderstel is afgesteld op stugge runflat banden is misschien ook wel gunstig voor het confort (vergeleken met een onderstel dat voor normale banden is ontwikkeld) als er 19" non-runflats worden gemonteerd, die ook erg stug zullen zijn. Ik heb niet gereden met die 19" velgen, maar zoals gezegd ben ik geen aansteller dus ik verwacht niet dat ik teleurgesteld zal zijn. Ik vind het wel prettig als er wat informatie wordt doorgespeeld over het kwaliteit van het wegdek. Zolang het maar niet tot gevolg heeft dat je uit zes richtingen rammels hoort in het interieur, zoals bij mijn 307.

Het is trouwens al een geweldige ervaring om van een 307 in een 3-serie te stappen en het gevoel te krijgen dat een interieur daadwerkelijk degelijk is geconstrueerd, in plaats van dat het op goed geluk door een stel Fransozen in elkaar is geklikt.
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_31684295
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:07 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
De Alpina-velgen zijn alleen geschikt voor normale banden. Het voordeel hiervan is trouwens dat de banden niet duurder zijn dan 18" runflats. Dat het onderstel is afgesteld op stugge runflat banden is misschien ook wel gunstig voor het confort (vergeleken met een onderstel dat voor normale banden is ontwikkeld) als er 19" non-runflats worden gemonteerd, die ook erg stug zullen zijn. Ik heb niet gereden met die 19" velgen, maar zoals gezegd ben ik geen aansteller dus ik verwacht niet dat ik teleurgesteld zal zijn. Ik vind het wel prettig als er wat informatie wordt doorgespeeld over het kwaliteit van het wegdek. Zolang het maar niet tot gevolg heeft dat je uit zes richtingen rammels hoort in het interieur, zoals bij mijn 307.

Het is trouwens al een geweldige ervaring om van een 307 in een 3-serie te stappen en het gevoel te krijgen dat een interieur daadwerkelijk degelijk is geconstrueerd, in plaats van dat het op goed geluk door een stel Fransozen in elkaar is geklikt.
ja eigenlijk is gewone banden monteren onder een run flat onderstel alleen maar beter voor je wegligging... runflats onder een gewoon onderstel is gevaarlijk

en een bmw is qua afwerking (en niet alleen dat) idd andere koek dan een peug... of je moet een E36 compact hebben
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31684381
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:41 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb wel foto's van een 6 met alpina classics in het alpina boekje... is gaaf hoor

wel maximaal 19" voor de 6 serie... voor de 7er is dat 21"......
ja kan wel dat er foto's zijn, maar niet van een Alpina B6. dat bedoelde ik daar ligt 20" onder btw.
V10
pi_31684440
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:22 schreef M5 het volgende:

[..]

ja kan wel dat er foto's zijn, maar niet van een Alpina B6. dat bedoelde ik daar ligt 20" onder btw.
dat zijn ook dynamics dynamics voor de 6 zijn 20" classics voor de 6 zijn 19" geldt ook voor de 5 btw...

voor de Z4 zijn de classics ook 18" en de dynamics 19"
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:23:44 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31685563
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:51 schreef Youp het volgende:

[..]

als het materiaal dat je kopen gaat allemaal origineel van bmw is (en dat is wel aan te raden ivm garanties, waardevastheid van de auto enzo) gaat het je BAKKEN vol met geld kosten..... een origineel sport interieurtje zal wellicht een kleine 4000-5000 euro kosten compleet...

vermogen winnen kan je het beste uit je hoofd zetten dat is tegenwoordig toch niet echt meer mogelijk zonder grote investeringen en verlies van garantie op je motor... chippen zou eventueel kunnen maar dat is dan ook het enige.. een uitlaat heeft geen zin tenzij je een paar duizend euro wilt neertellen voor een of ander high performance systeem met uitlaatspruitstuk, katalysatoren en de hele mikmak... want je kat er weer even onder schroeven voor de apk is bij zo'n ding niet te doen en daarnaast krijg je problemen met het motormanagement...

ik adviseer je om als je geld teveel hebt alleen een origineel bmw sportinterieur er in te stoppen en andere (liefst originele bmw of alpina) velgen er onder te zetten...

ik werk momenteel bij bmw

optische tuning zou ik gewoon laten bij het originele bmw sport spul dat er al op zit... maarja smaken verschillen natuurlijk...
Ok, alle mods zijn nu al origineel BMW...dat heb ik bewust gedaan..inzake garantie

Maar ik wil verder,....jij zegt NO GO?


uitlaatje mag toch wel?


Tenminste dat...skirts lijkt me ook geen prob toch? En ja ik weet dat ik motorisch toch geen bizarre winst ga boeken, maar wellicht zijn er meer wegen die naar rome leiden


Enlighten me !


Ondanks dat voor veel BMW-ers de compact geen echte BMW is, ben ik verliefd op mijn topaasje....en ik wil 'm graag NOG mooier maken dan ie al is
pi_31685905
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Ok, alle mods zijn nu al origineel BMW...dat heb ik bewust gedaan..inzake garantie

Maar ik wil verder,....jij zegt NO GO?


uitlaatje mag toch wel?


Tenminste dat...skirts lijkt me ook geen prob toch? En ja ik weet dat ik motorisch toch geen bizarre winst ga boeken, maar wellicht zijn er meer wegen die naar rome leiden


Enlighten me !


Ondanks dat voor veel BMW-ers de compact geen echte BMW is, ben ik verliefd op mijn topaasje....en ik wil 'm graag NOG mooier maken dan ie al is
motorische upgrades zijn sowieso no go... alleen een chipje is wel leuk en aardig maar wederom geen garantie meer dan... en om nou te zeggen dat je harder gaat... je zal maximaal misschien 0,1 seconde winst boeken op 0-100 denk ik...

uitlaat mag natuurlijk wel, maar hint, ga daarvoor echt niet in je bumper zagen en zorg dat je er een hebt met een echte goede degelijke pasvorm (dus niet het eerste beste goedkope remus achtige prul wat je tegenkomt)...

en tsjah skirts mogen ook wel.. maar hou het subtiel aub, 99,99% van alle bodymods van "sjonnie-auto's" verneuken de lijn van een auto gewoon totaal en dat ziet niet uit.. net zoals een imitatie E46 M3 bumper op een E36 3-serie sjonniemobiel hangen.. ronde vormen op een auto met scherpe hoeken... no go

-edit-

voorbeeldje van fout...

overigens is een E46 Compact wel een hoop meer BMW dan zn voorganger de E36... de E46 heeft nl. het interieur en alle techniek van een gewone E46... bij de E36 was alles in een budget uitvoering... zat een opel astra like dash in en alle componenten waren low budget.. alles rammelde ook enzo, dat was echt een triest excuus voor een BMW

[ Bericht 3% gewijzigd door Youp op 25-10-2005 20:47:31 ]
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:01:58 #261
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_31686321
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:40 schreef Youp het volgende:
bij de E36 was alles in een budget uitvoering... zat een opel astra like dash in en alle componenten waren low budget.. alles rammelde ook enzo, dat was echt een triest excuus voor een BMW
Je bedoelt een E30 dash ipv een een Astra dash!?

De E30 is dus echt wel een betere stuurdersotoo dan de E36.
Enig nadeel is dat je een beetje moet kunnen sturen om dat te begrijpen.

Met zoveel E30 onderdelen kan de E36 compact toch niet zo slecht zijn?
( Ik ken de compact zelf niet overigens)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:10:35 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31686480
hoho..ik wil geen sjonnie mods...en de skirts zijn mijns inziens juist heel netjes

geen tierlantijntjes, wel alles netjes afgewerkt..so help me out here
pi_31686878
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:10 schreef SHE het volgende:
hoho..ik wil geen sjonnie mods...en de skirts zijn mijns inziens juist heel netjes

geen tierlantijntjes, wel alles netjes afgewerkt..so help me out here
mooi, doen dan en houd ons op de hoogte


het is niet heel verkeerd dat hier af en toe eens een vrouw post
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31688965
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:23 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:

[..]

Nee, het probleem is dat het leasecontract van mijn huidige auto (een Peugeot 307 2.0 16V) pas in januari 2006 afloopt. Met een veel betere auto in het vooruitzicht begin ik wel erg ongeduldig te worden .

De auto is een E90 330i Dynamic Executive met 19" Alpina's, alu interieurlijsten, Terra leder (achteraf inbouw) en Logic 7 audio. Ik heb alleen nog in een 320d en een 325i (helaas met automaat) gereden dus de 330i wordt nog een verrassing qua prestaties en geluid.

Comfort (als in een soft onderstel dat alle oneffenheden wegstrijkt) kan me niet zoveel boeien. Het sportonderstel op 17" wielen vond ik erg comfortabel in vergelijking met mijn verlaagde 307 XSI, die nogal onbehouwen gedempt is. Vergeleken met de harde 18" runflats (die ik anders zou hebben genomen) zullen normale 19" banden niet veel oncomfortabeler zijn, gok ik zo. De 19" Alpina Classics waren te mooi om te laten staan en als je ze buiten de bijtelling kunt houden en korting krijgt vanwege de standaard 17" velgen in het Dynamic Executive pakket (die de dealer terugneemt), dan vallen de extra kosten ten opzichte van 18" af-fabriek wel mee.

Ik denk er optisch niet zo heel veel verschil is tussen 19" op een E90 en 18" op een E46.
tof! En verdien je dat met t.net alleen als ik vragen mag?
pi_31689325
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:40 schreef Youp het volgende:

[..]

motorische upgrades zijn sowieso no go... alleen een chipje is wel leuk en aardig maar wederom geen garantie meer dan... en om nou te zeggen dat je harder gaat... je zal maximaal misschien 0,1 seconde winst boeken op 0-100 denk ik...

uitlaat mag natuurlijk wel, maar hint, ga daarvoor echt niet in je bumper zagen en zorg dat je er een hebt met een echte goede degelijke pasvorm (dus niet het eerste beste goedkope remus achtige prul wat je tegenkomt)...

en tsjah skirts mogen ook wel.. maar hou het subtiel aub, 99,99% van alle bodymods van "sjonnie-auto's" verneuken de lijn van een auto gewoon totaal en dat ziet niet uit.. net zoals een imitatie E46 M3 bumper op een E36 3-serie sjonniemobiel hangen.. ronde vormen op een auto met scherpe hoeken... no go

-edit-

voorbeeldje van fout... [afbeelding]

overigens is een E46 Compact wel een hoop meer BMW dan zn voorganger de E36... de E46 heeft nl. het interieur en alle techniek van een gewone E46... bij de E36 was alles in een budget uitvoering... zat een opel astra like dash in en alle componenten waren low budget.. alles rammelde ook enzo, dat was echt een triest excuus voor een BMW
lol noem jij dat fout

Dat komt niet eens in de buurt van dit soort wagens:

WAARSCHUWING, NIET GESCHIKT VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE HART





Ik vind het niet echt zozeer lelijk, maar de hele lijnenspel van de wagen word gewoon DIK verpest door dit soort rotzooi erop... Zelfs een spoiler (what's in a name ) vind ik niet kunnen... Ook niet op een M3, of het moet zo een zeer bescheiden dingetje van 2 cm ofzo zijn...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:22:56 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31689369
bmw= boeren mest wagen. overigens is het zwak hart, maar dat terzijde.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31690690
ik vind het ook prachtig om te zien dat die 3 series die zo jhonnie zijn uitgebouwd, geen knaak meer waard zijn

dat hele jhonnie tuning gebeuren is een beetje over z'n hoogtepunt.
pi_31690867
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:40 schreef Youp het volgende:

-edit-

voorbeeldje van fout... [afbeelding]
Als we de booskijkers en voorbumper vervangen door het origineel, hebben we hier te maken met een mooi en ogenschijnlijk gaaf exemplaar van een e36 coupe. Zeer slecht gekozen voorbeeld dus.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31691402
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Als we de booskijkers en voorbumper vervangen door het origineel, hebben we hier te maken met een mooi en ogenschijnlijk gaaf exemplaar van een e36 coupe. Zeer slecht gekozen voorbeeld dus.
Idd alleen voorkant is verneukt, de rest is nog goed
pi_31691421



pi_31691543
Het eerste wat in me opkomt als ik deze foto's zie is, dat ik me afvraag wat voor fabrieks-kleur deze e36 is.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:58:56 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31691635
doe mij maar gewoon een oude bmw, zeg maar van 20 jaar geleden. die oude 635csi bijvoorbeeld, jummie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:59:21 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31691642
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef jp84 het volgende:
ik vind het ook prachtig om te zien dat die 3 series die zo jhonnie zijn uitgebouwd, geen knaak meer waard zijn

dat hele jhonnie tuning gebeuren is een beetje over z'n hoogtepunt.
optisch tunen is zeker niet overrated...wat ik bv bij 100% tuning heb gezien ik Ahoy, waren toch rpima ideetjes..

alhoewel er nog steeds imbecielen zijn die hun 3 serie volplakken met tribals en allerhande versiering die geenszins waarde toevoegt.

Ik hou zelf van modden, maar wel alles origineel...uit liefde en waarde


Ik kan van mijn auto prima een hoerenbak maken, maar dat bevestigd slechts stigma's en maakt mij al helemaal niet blij


De keuze is reuze...en dat onderscheid nu juist de liefhebbers van de testosteronnetjes
pi_31691725
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
doe mij maar gewoon een oude bmw, zeg maar van 20 jaar geleden. die oude 635csi bijvoorbeeld, jummie.
Absoluut. Maar zie er maar eens aan te komen, betaalbaar welteverstaan.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:04:29 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31691764
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Absoluut. Maar zie er maar eens aan te komen, betaalbaar welteverstaan.
zo onbetaalbaar zijn ze niet. en vaak vallen de kilometers die ermee gereden zijn ook mee. wel flink in de buidel tasten kwa benzine gebruik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31691815
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo onbetaalbaar zijn ze niet. en vaak vallen de kilometers die ermee gereden zijn ook mee.
Of ze onbetaalbaar zijn, hangt van je portemonnee af. Voor mij in ieder geval wel, als student/starter.
Wat me trouwens opvalt aan de huidige oer-6-series, is dat bijna geen enkel exemplaar nog de originele wielen heeft.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31691841
Onbetaalbaar zijn ze wel, niet qua aanschaf, maar qua onderhoud...

Die krengen zijn heel duur om rijdend te houden...

De reden waarom ze toch nog geld opleveren is omdat ze gewild zijn (duh ) en vooral omdat er toch behoorlijk weinig mee gereden word (zijn toch liefhebbers auto's)...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:08:31 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31691851
oh..en guys, tips zijn welkom


ben bezig eea uit te tekenen, maar gezien mijn gebrek aan mannelijke chromosoompjes , kan ik alle hulp gebruiken

chippen vind ik onzin, mijn info zegt me dat het zinloos is...dus watkunnen we op vermogen verzinnen?

skirts...de huidige zijn niet vervelend...prima zo...strakker?

uitlaatkje: idd geen remus wanna be shizzle...geef me een sjieke pijp?


interieur: is all full option...maar ik mis iets...wat?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:09:19 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31691867
ADD: wat ik trouwens super irritant vind is die knopjes parade op mijn stuur


what to do?
pi_31691885
Oke, ik ga even wat voorbeelden van fabrieks-tuners opzoeken voor evt. inspiratie. Ik ga hier uit van de ideeen van Hartge, AC Schnitzer en Alpina.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31691900
Chippen is onzin met atmo motor, echt vermogen eruit halen kost geld, en niet een beetje ook. Dus dat vind ik niet echt een aandrader.

Knopjes parade op stuur > haal stuur zonder knopjes. Volgens mij kan het er zo op als de airbag stekker erop kan (dus denk wel dat een E46 stuur eropkan?)...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:15:16 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31691999
Eigenlijk wil ik mijn cruise control naast mijn raam knop en wil ik geluid en handsfree in dak

kom er niet uit...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:17:04 #283
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31692036
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:10 schreef yup het volgende:
Chippen is onzin met atmo motor, echt vermogen eruit halen kost geld, en niet een beetje ook. Dus dat vind ik niet echt een aandrader.

Knopjes parade op stuur > haal stuur zonder knopjes. Volgens mij kan het er zo op als de airbag stekker erop kan (dus denk wel dat een E46 stuur eropkan?)...
zeker weten? of in theorie ?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:17:40 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31692054
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Of ze onbetaalbaar zijn, hangt van je portemonnee af. Voor mij in ieder geval wel, als student/starter.
Wat me trouwens opvalt aan de huidige oer-6-series, is dat bijna geen enkel exemplaar nog de originele wielen heeft.
welke zijn dat ook alweer. ik kan me van die dikke grote ronde wielen herinneren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31692087
Hartge:





Close up van de mooie Hartge einddemper (uitlaat).

AC Schnitzer:








Alpina heeft geen Compact geleverd zie ik, daarom maar een foto van een Compact met Alpina velgen:

The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:22:11 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31692138
oeh..uitlaatje is helemaal ok

past perfect bij mijn kontje !
pi_31692169
Vriend van mij heeft er ook zo'n Hartge pijp onder. Bruut geluid komt daar vanaf, al heeft hij wel een zes-cilinder.
Weet je trouwens wat een stoere kar is? De 323ti compact. Collectors item zo'n beetje, gezien de tweedehands-prijzen.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:25:12 #288
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31692188
overigens is dit mijn kont...op de dempertjes na


pi_31692198
Of in de e46-versie een 325i compact.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31692216
325ti E46 compact, ze noemen dat ding ook de mini M3
pi_31692224
Maar Hartge pijp eronder, zou je de rest ook Hartge uit moeten voeren. Die voorbumper vind ik trouwens ook erg mooi, van Hartge. Te zien dus op die zilveren.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:28:46 #292
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31692236
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vriend van mij heeft er ook zo'n Hartge pijp onder. Bruut geluid komt daar vanaf, al heeft hij wel een zes-cilinder.
Weet je trouwens wat een stoere kar is? De 323ti compact. Collectors item zo'n beetje, gezien de tweedehands-prijzen.
nogal voor de hand liggend...323..DUH


ik vind het juist leuk om van de underdog iets leuks te maken...en geloof me, mijn meisje laat me nooit in de steek hoor
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:29:10 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31692240
ik zat net ff op marktplaats en er zijn al mooie te krijgen voor 6-7 duizend euro! 635 bedoel ik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31692285
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:28 schreef SHE het volgende:

[..]

nogal voor de hand liggend...323..DUH
Nou een zwaardere motor is niet per definitie een betere auto hoor. De 323 heeft naast de fenomenale prestaties, ook een fantastische bak, onderstel, wegligging en het is een waardige investering voor een tweedehands gezien de occasionprijzen.
quote:
ik vind het juist leuk om van de underdog iets leuks te maken...en geloof me, mijn meisje laat me nooit in de steek hoor
Een zwaardere motor is alleen interessant als je een hard/doorrijder bent.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:34:59 #295
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31692316
plaatjes zij optisch...je hebt geen id hoe de auto's er otorisch en qua carrosserie aan toe zijn
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:40:04 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31692372
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nou een zwaardere motor is niet per definitie een betere auto hoor. De 323 heeft naast de fenomenale prestaties, ook een fantastische bak, onderstel, wegligging en het is een waardige investering voor een tweedehands gezien de occasionprijzen.
[..]

Een zwaardere motor is alleen interessant als je een hard/doorrijder bent.
pop, ik ben dan wel een vrouwtje, maar ik heb mijn race licentie...ik ken de nuernburg ring op mijn broekzak en weet best hoe ik een auto op zijn staart trap


ik ontbreek alleen alle technische knowhow om van mijn dame een sletje te maken. En ik persoonlijk, geloof dat je zelfs van een 316 een vixen kan maken....sky's the limit toch?
pi_31692411
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef SHE het volgende:

[..]

pop, ik ben dan wel een vrouwtje, maar ik heb mijn race licentie...ik ken de nuernburg ring op mijn broekzak en weet best hoe ik een auto op zijn staart trap
Pittig wijffie.
quote:
ik ontbreek alleen alle technische knowhow om van mijn dame een sletje te maken. En ik persoonlijk, geloof dat je zelfs van een 316 een vixen kan maken....sky's the limit toch?
Moet lukken. Als je alles maar goed overlegd hier.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31692506
Ik vind het zonde het optische tunen Hij krijgt een beetje een sjonnie imago zo.
pi_31695304
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef SHE het volgende:

[..]

pop, ik ben dan wel een vrouwtje, maar ik heb mijn race licentie...ik ken de nuernburg ring op mijn broekzak en weet best hoe ik een auto op zijn staart trap
De ring als je broekzak kennen? Dat lijkt me niet. Sabine, die kent hem pas als haar broekzak
Wel mooi natuurlijk, een vrouw die van auto's houdt
quote:
ik ontbreek alleen alle technische knowhow om van mijn dame een sletje te maken. En ik persoonlijk, geloof dat je zelfs van een 316 een vixen kan maken....sky's the limit toch?
Als je sneller wil moet je een andere kopen, een 316 is niet snel te maken. Dat zegt iedereen je, maar je blijft je vraag steeds herhalen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:33:45 #300
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31699285
Ik doelde op het optische Rex...als je goed leest geef ik zelf al een paar pagina's terug aan , dat in mijn beleving de auto niet aanzienlijk sneller gemaakt kan worden


dus stop die hand maar weer in je broek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')