 
		 
			 
			
			
			oh wat een enorme geile bakquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:06 schreef PNG het volgende:
323 Pk/351 Nm M3tje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zat nog meer in, maar wielspin op de bank, en bij hard aansnoeren vastlopen in achterkasten.
Zowat KAARSRECHTE vermogens en koppelkromme zoiets. Zit hem het knappe in van zoiets.
 
			 
			
			
			wel 2 geile klassiekers erinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef M5 het volgende:
[..]
weken terug al.
vereedelde reclame folder vond ik![]()
allemaal korte verhaaltjes over wat bmw modellen en erg oppervlakkig.
 
			 
			
			
			Ondanks het erg ziek is, moet ik even vermelden dat doodsverwensingen nog steeds banwaardig zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Moet je dit eens lezen. Behoorlijk schokkend.
http://www.marktplaats.nl(...)5VNMcw%253D%26df%3D1
 
			 
			
			
			Welke doodsverwensingen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ondanks het erg ziek is, moet ik even vermelden dat doodsverwensingen nog steeds banwaardig zijn.
 
			 
			
			
			Dat doe ik toch ook niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Wat ie bedoelt is dat u niet dood mag verwensen ook al is er een BMW gecarjacked
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Wat mij betreft mogen dat soort gasten wel iets strenger gestraft worden dan tegenwoordig.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik geef maar alvast een preventieve waarschuwing, ik verwacht namelijk een hele sloot doodsverwensingen
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik wil niet vervelend zijn, maar doodsverwensingen naar niet-users zijn toch niet strafbaar hier?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik geef maar alvast een preventieve waarschuwing, ik verwacht namelijk een hele sloot doodsverwensingen
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:De BMW 2002 heeft beter zicht dan moderne auto's
Dit constateert de ADAC, de Duitse zusterorganisatie van de ANWB, na het meten
van het zicht bij negentig moderne auto's. Bijna alle geteste auto's scoorden
slechter dan een BMW 2002 uit 1973.
Het paradoxale is dat autofabrikanten het zicht rondom vaak opofferen voor
andere veiligheidsvoorzieningen, zoals forse hoofdsteunen en extra brede raam-
en portierstijlen die de klap van een aanrijding moeten opvangen. Ook het
design en de aėrodynamica beperken het blikveld vanuit moderne auto's steeds
verder in. De plat liggende voorruit die voor minder luchtweerstand zorgt,
vraagt om zwaardere steunbalken. Deze beperken vooral het zicht schuin naar
voren. En de oplopende achterzijdes van auto's zitten bij het afslaan vaak in
de weg.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dat mag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Virus.NL het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik vind die velgen dus niet mooi.
 
			 
			
			
			yes, daar zat ik op te wachtenquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:41 schreef M5 het volgende:
Alpina heeft weer een nieuw model erbij:
De B6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfde motor als de B5 en de B7, een 4.4l V8 met supercharger en 800 Pk / 700 Nm
ook als cabrio:
[afbeelding]
[afbeelding]
Coupé doet 0-100 in 4.6 en top is 315 km/h
Cabrio doet 0-100 in 4.9 en top is 310 km/h
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			yep, heb 'm kant en klaar overgekocht van Breeman te Rotjeknor. Maar wil nog wel wat mods doorvoeren, sowieso gaat de wisser achter eraf, dat gaat nergens over. Andere side skirts, nieuwe uitlaat, wil ik iets aan vermogen winnen ( maar hoe? ) en gaat het interieur eraan ( heb wel full option , maar wil naar cognac leer en wellicht andere stoelen )quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mooi exemplaar trouwens. Ik zou er qua optische tuning niets meer aan veranderen. Wordt gauw overdone. Zo te zien is het fabrieksspul wat erop zit, qua styling, weet je hier iets van?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat vermogenswinst betreft moet je maximaal denken aan 10% van het huidige vermogen, tenzij je er duizenden euro's voor over hebt. Ik zou het overigens nooit doen, want volgens mij beperk je de levensduur van de motor met zaken als chiptuning.
 
			 
			
			
			vooralsnog is alles wat eraan / opzit BMW origineel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zal je alvast 1 tip geven, en die ga je wel inzien naarmate je er meer verstand van krijgt;
Gebruik alleen BMW-fabrieksspul of onderdelen van huis-tuners als Alpina, Hartge of AC Schnitzer.
De rest is rotzooi. Je vernielt niet alleen je auto, maar hij zal ook snel z'n waarde verliezen + aanzien bij de "liefhebbers".
 
			 
			
			
			Het klopt. Jouw auto aanzienlijk meer vermogen geven wordt nogal een dure ingreep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaal
Kosten vallen wel mee...chippen is allang niet meer de kostbaarheid die het was, maar het moet wel zin hebben ...en voilgens mijn info heeft dat bij mijn schatje zo goed als geen zin
( correct me if I'm wrong )
 
			 
			
			
			Dat maakt het een zeer interessant exemplaar. Ik vind 'm zo erg geslaagd in ieder geval. De velgen zelfs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
[..]
vooralsnog is alles wat eraan / opzit BMW origineel...
 
			 
			
			
			Enige wat overblijft is een turbo/supercharger. En dat word dus duizenden euro's. ECHT tunen, dus waarbij je iets merkt, is moeilijk met een atmo motor, of je moet heel diep in je buidel tasten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaal
Kosten vallen wel mee...chippen is allang niet meer de kostbaarheid die het was, maar het moet wel zin hebben ...en voilgens mijn info heeft dat bij mijn schatje zo goed als geen zin
( correct me if I'm wrong )
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:13 schreef SHE het volgende:En ik vond de velgen juist veel te tam en zou eerlijk gezegd deze er graag onder hebben gehad
[afbeelding]
Ordi huh?
 
			 
			
			
			ok...lachgas?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef yup het volgende:
[..]
Enige wat overblijft is een turbo/supercharger. En dat word dus duizenden euro's. ECHT tunen, dus waarbij je iets merkt, is moeilijk met een atmo motor, of je moet heel diep in je buidel tasten...
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nou...ik heb de heren van WCC on the spot...dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook gelijk Jorinde Moll bellen. Die heeft vast ook wel een goed ideetje.
 
			 
			
			
			Als ik een passie had gehad voor Volvo had ik dat wellicht gedaan..ware het niet, dat ik iets met het 3-tje heb..hoe corny dat ook moge zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:20 schreef Steijn het volgende:
Waarom koop je niet een Volvo 850 T5R? Optisch tunen is voor als je geld teveel hebt, het belangrijkste is motorvermogen en wegligging.
 
			 
			
			
			Gelijk heb je, hij ziet er lekker agressief uit van voren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef SHE het volgende:
Als ik een passie had gehad voor Volvo had ik dat wellicht gedaan..ware het niet, dat ik iets met het 3-tje heb..hoe corny dat ook moge zijn.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			euh. das een typ foutjequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef Youp het volgende:
[..]
yes, daar zat ik op te wachten
idd de alpina classic velgen er onder ipv de dynamic velgen en gaaaaan met die banaaaan
en 800pk en 700nm?
 
			 
			
			
			mwah zo'n volvo is leuk voor op de snelweg, maar om een beetje mee te gooien en smijten is het niet echt geschikt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gelijk heb je, hij ziet er lekker agressief uit van voren.Toch had ik persoonlijk de Volvo gekozen, het is enigszins een doos op wielen, maar die 250 pk's trekken toch wel.
![]()
 
			 
			
			
			als het materiaal dat je kopen gaat allemaal origineel van bmw is (en dat is wel aan te raden ivm garanties, waardevastheid van de auto enzo) gaat het je BAKKEN vol met geld kosten..... een origineel sport interieurtje zal wellicht een kleine 4000-5000 euro kosten compleet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef SHE het volgende:
[..]
yep, heb 'm kant en klaar overgekocht van Breeman te Rotjeknor. Maar wil nog wel wat mods doorvoeren, sowieso gaat de wisser achter eraf, dat gaat nergens over. Andere side skirts, nieuwe uitlaat, wil ik iets aan vermogen winnen ( maar hoe? ) en gaat het interieur eraan ( heb wel full option , maar wil naar cognac leer en wellicht andere stoelen )
genoeg aan te doen...ware het niet dat ik me afvraag of de 3 dat wel waard is
( ondanks het feit dat ie voor een vrouwtje rijd als een zonnetje ...maar zuipt als een kerel)
 
			 
			
			
			Ik weet ook niet of ik de Alpina Dynamic velgen mooi moet vinden (heb ze nog niet in werkelijkheid gezien). Onder m'n 330i heb ik 19" Alpina Classics besteld. Aanvankelijk was ik van plan om de 18" 162's te nemen maar die 19" Alpina Classics zagen er wel erg vet uit in de showroom van Ekris. Ook vond ik de optische grootte van de 18" velgen wat tegenvallen. De E60 en E90 hebben echt grote velgen nodig om ze er lekker uit te laten zien. 17" is te weinig, 18" is beter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:41 schreef M5 het volgende:
Alpina heeft weer een nieuw model erbij:
 
			 
			
			
			E46 of E90 btw?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:00 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik de Alpina Dynamic velgen mooi moet vinden (heb ze nog niet in werkelijkheid gezien). Onder m'n 330i heb ik 19" Alpina Classics besteld. Aanvankelijk was ik van plan om de 18" 162's te nemen maar die 19" Alpina Classics zagen er wel erg vet uit in de showroom van Ekris. Ook vond ik de optische grootte van de 18" velgen wat tegenvallen. De E60 en E90 hebben echt grote velgen nodig om ze er lekker uit te laten zien. 17" is te weinig, 18" is beter.
Helaas duurt het nog ruim twee maanden voordat m'n auto afgeleverd wordt(en ik zit al een eeuwigheid te wachten en heb in juni voor het laatst in een 3-serie proefgereden).
Ik (Femme) post hier overigens onder het account van mijn vriendin omdat ik om een of andere reden niet meer kan posten.
 
			 
			
			
			Je achterruitenwisser zou ik er op laten zitten, bij hatchbacks zoals deze heb je die wel nodig soms. Maar je kan ook alleen op je spiegels proberen te rijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef SHE het volgende:
[..]
yep, heb 'm kant en klaar overgekocht van Breeman te Rotjeknor. Maar wil nog wel wat mods doorvoeren, sowieso gaat de wisser achter eraf, dat gaat nergens over. Andere side skirts, nieuwe uitlaat, wil ik iets aan vermogen winnen ( maar hoe? ) en gaat het interieur eraan ( heb wel full option , maar wil naar cognac leer en wellicht andere stoelen )
genoeg aan te doen...ware het niet dat ik me afvraag of de 3 dat wel waard is
( ondanks het feit dat ie voor een vrouwtje rijd als een zonnetje ...maar zuipt als een kerel)
 
			 
			
			
			Ik vind de Alpina Dynamic's ook niet mooi. Maar er zijn geen foto's van de Alpina B6 met Alpina Classic velgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:00 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik de Alpina Dynamic velgen mooi moet vinden (heb ze nog niet in werkelijkheid gezien).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |