abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31651663
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik geef maar alvast een preventieve waarschuwing, ik verwacht namelijk een hele sloot doodsverwensingen
Ik wil niet vervelend zijn, maar doodsverwensingen naar niet-users zijn toch niet strafbaar hier?
U mag mij verwijzen naar het punt in de policy dat dit tegenspreekt.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31653090
bah bah bah wat een wandaad dat volk moesten ze...

overigens zijn de booskijkers wel fout...
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:37:36 #213
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_31662724
Hee Youp; dit al gelezen?

http://www.ad.nl/binnenland/article43542.ece

quote:
De BMW 2002 heeft beter zicht dan moderne auto's

Dit constateert de ADAC, de Duitse zusterorganisatie van de ANWB, na het meten
van het zicht bij negentig moderne auto's. Bijna alle geteste auto's scoorden
slechter dan een BMW 2002 uit 1973.


Het paradoxale is dat autofabrikanten het zicht rondom vaak opofferen voor
andere veiligheidsvoorzieningen, zoals forse hoofdsteunen en extra brede raam-
en portierstijlen die de klap van een aanrijding moeten opvangen. Ook het
design en de aërodynamica beperken het blikveld vanuit moderne auto's steeds
verder in. De plat liggende voorruit die voor minder luchtweerstand zorgt,
vraagt om zwaardere steunbalken. Deze beperken vooral het zicht schuin naar
voren. En de oplopende achterzijdes van auto's zitten bij het afslaan vaak in
de weg.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_31663320
Oud nieuws.

Stap eens van een E30 naar een nieuwe BMW. Lijkt alsof de ramen kleiner zijn geworden (is niet zo) maar de auto groter. Je ziet veel minder namelijk, terwijl je veel ziet met de E30...
pi_31664136
Alpina heeft weer een nieuw model erbij:

De B6





zelfde motor als de B5 en de B7, een 4.4l V8 met supercharger en 500 Pk / 700 Nm

ook als cabrio:




Coupé doet 0-100 in 4.6 en top is 315 km/h
Cabrio doet 0-100 in 4.9 en top is 310 km/h

[ Bericht 5% gewijzigd door M5 op 25-10-2005 11:13:43 (-300 pk.) ]
V10
pi_31666694
Alles leuk en aardig, maar ik vind die velgen dus niet mooi.
pi_31666764
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Virus.NL het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik vind die velgen dus niet mooi.
Dat mag. Over smaak valt niet te twisten
Ze hebben vast ook wel andere velgen in de maat 20".
V10
pi_31667557
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:41 schreef M5 het volgende:
Alpina heeft weer een nieuw model erbij:

De B6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zelfde motor als de B5 en de B7, een 4.4l V8 met supercharger en 800 Pk / 700 Nm

ook als cabrio:
[afbeelding]
[afbeelding]


Coupé doet 0-100 in 4.6 en top is 315 km/h
Cabrio doet 0-100 in 4.9 en top is 310 km/h
yes, daar zat ik op te wachten

idd de alpina classic velgen er onder ipv de dynamic velgen en gaaaaan met die banaaaan

en 800pk en 700nm?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31669886
wat een wanstaltige velgen zeg, en die achterspoiler met het toch al niet zo mooie kofferdeksel ziet er nu helemaal niet meer uit

btw; 800pk en 700nm en dan 0-100 in 4.6s? Dat is gewoon zielig
pi_31669926
Ik vind die velgen ook lelijk. Die dingen zaten ook onder die Alpina Z8. Die overigens minder (!) vermogen heeft dan de fabrieks-Z8.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31669991
het klopt dus gewoon niet wat je zegt: het blok levert 500pk bij 5500rpm en 700nm 425rpm.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:49:06 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31671800
Op verzoek mijn melding ( schuifelt voorzichtig binnen )


Wat ik nog zoek :

nieuwe rims natuurlijk
uitlaatje
skirts




overigens de vraag wat ik nu feitelijk aan winst kan boeken qua vermogen. Mijn info zegt me dat mijn auto nooit echt een duiveltje zal worden, maar ik wil het best proberen. Wat werkt wel, wat is zinloos?

Ik ben een vrouw, dus teletubbie taal is gewenst
pi_31671825
Oeh, trage server. Plaatje laadt niet echt. Maar wat voor motor hangt erin? Is het een 316i, 318(t)i, 320d, 323ti?

Edit: nu wel.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31671852
Mooi exemplaar trouwens. Ik zou er qua optische tuning niets meer aan veranderen. Wordt gauw overdone. Zo te zien is het fabrieksspul wat erop zit, qua styling, weet je hier iets van?
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:53:03 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31671865
316 ti
pi_31671919
Wat vermogenswinst betreft moet je maximaal denken aan 10% van het huidige vermogen, tenzij je er duizenden euro's voor over hebt. Ik zou het overigens nooit doen, want volgens mij beperk je de levensduur van de motor met zaken als chiptuning.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:58:36 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31671968
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mooi exemplaar trouwens. Ik zou er qua optische tuning niets meer aan veranderen. Wordt gauw overdone. Zo te zien is het fabrieksspul wat erop zit, qua styling, weet je hier iets van?
yep, heb 'm kant en klaar overgekocht van Breeman te Rotjeknor. Maar wil nog wel wat mods doorvoeren, sowieso gaat de wisser achter eraf, dat gaat nergens over. Andere side skirts, nieuwe uitlaat, wil ik iets aan vermogen winnen ( maar hoe? ) en gaat het interieur eraan ( heb wel full option , maar wil naar cognac leer en wellicht andere stoelen )

genoeg aan te doen...ware het niet dat ik me afvraag of de 3 dat wel waard is

( ondanks het feit dat ie voor een vrouwtje rijd als een zonnetje ...maar zuipt als een kerel )
pi_31672023
Ik zal je alvast 1 tip geven, en die ga je wel inzien naarmate je er meer verstand van krijgt;

Gebruik alleen BMW-fabrieksspul of onderdelen van huis-tuners als Alpina, Hartge of AC Schnitzer.

De rest is rotzooi. Je vernielt niet alleen je auto, maar hij zal ook snel z'n waarde verliezen + aanzien bij de "liefhebbers".
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:02:02 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31672049
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat vermogenswinst betreft moet je maximaal denken aan 10% van het huidige vermogen, tenzij je er duizenden euro's voor over hebt. Ik zou het overigens nooit doen, want volgens mij beperk je de levensduur van de motor met zaken als chiptuning.
Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaal

Kosten vallen wel mee...chippen is allang niet meer de kostbaarheid die het was, maar het moet wel zin hebben ...en voilgens mijn info heeft dat bij mijn schatje zo goed als geen zin

( correct me if I'm wrong )
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:03:59 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31672088
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zal je alvast 1 tip geven, en die ga je wel inzien naarmate je er meer verstand van krijgt;

Gebruik alleen BMW-fabrieksspul of onderdelen van huis-tuners als Alpina, Hartge of AC Schnitzer.

De rest is rotzooi. Je vernielt niet alleen je auto, maar hij zal ook snel z'n waarde verliezen + aanzien bij de "liefhebbers".
vooralsnog is alles wat eraan / opzit BMW origineel...
pi_31672089
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaal

Kosten vallen wel mee...chippen is allang niet meer de kostbaarheid die het was, maar het moet wel zin hebben ...en voilgens mijn info heeft dat bij mijn schatje zo goed als geen zin

( correct me if I'm wrong )
Het klopt. Jouw auto aanzienlijk meer vermogen geven wordt nogal een dure ingreep.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31672113
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef SHE het volgende:

[..]

vooralsnog is alles wat eraan / opzit BMW origineel...
Dat maakt het een zeer interessant exemplaar. Ik vind 'm zo erg geslaagd in ieder geval. De velgen zelfs.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31672161
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaal

Kosten vallen wel mee...chippen is allang niet meer de kostbaarheid die het was, maar het moet wel zin hebben ...en voilgens mijn info heeft dat bij mijn schatje zo goed als geen zin

( correct me if I'm wrong )
Enige wat overblijft is een turbo/supercharger. En dat word dus duizenden euro's. ECHT tunen, dus waarbij je iets merkt, is moeilijk met een atmo motor, of je moet heel diep in je buidel tasten...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:13:49 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31672270
En ik vond de velgen juist veel te tam en zou eerlijk gezegd deze er graag onder hebben gehad



Ordi huh?
pi_31672285
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:13 schreef SHE het volgende:
En ik vond de velgen juist veel te tam en zou eerlijk gezegd deze er graag onder hebben gehad

[afbeelding]

Ordi huh?


Je kan ook gelijk Jorinde Moll bellen. Die heeft vast ook wel een goed ideetje.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:19:13 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31672330
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef yup het volgende:

[..]

Enige wat overblijft is een turbo/supercharger. En dat word dus duizenden euro's. ECHT tunen, dus waarbij je iets merkt, is moeilijk met een atmo motor, of je moet heel diep in je buidel tasten...
ok...lachgas?
pi_31672338
Waarom koop je niet een Volvo 850 T5R? Optisch tunen is voor als je geld teveel hebt, het belangrijkste is motorvermogen en wegligging.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:22:37 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31672355
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]



Je kan ook gelijk Jorinde Moll bellen. Die heeft vast ook wel een goed ideetje.
Nou...ik heb de heren van WCC on the spot...dus je weet maar nooit Kan Jorinde wat mij betreft de pot op
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:26:54 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31672396
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:20 schreef Steijn het volgende:
Waarom koop je niet een Volvo 850 T5R? Optisch tunen is voor als je geld teveel hebt, het belangrijkste is motorvermogen en wegligging.
Als ik een passie had gehad voor Volvo had ik dat wellicht gedaan..ware het niet, dat ik iets met het 3-tje heb..hoe corny dat ook moge zijn.

Sowieso, had ik in die prijsklasse echt voor een heeeeel andere auto gekozen

Call me stupid, maar juist het optisch tunen kan me fascineren, vermogen ook, maar dat is met een 3 atmos zo goed als een utopie. Wegligging is perfect...zolang zij mijn capriolen bij kan houden ben ik tevreden
pi_31672462
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef SHE het volgende:
Als ik een passie had gehad voor Volvo had ik dat wellicht gedaan..ware het niet, dat ik iets met het 3-tje heb..hoe corny dat ook moge zijn.
Gelijk heb je, hij ziet er lekker agressief uit van voren. Toch had ik persoonlijk de Volvo gekozen, het is enigszins een doos op wielen, maar die 250 pk's trekken toch wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')