Ik wil niet vervelend zijn, maar doodsverwensingen naar niet-users zijn toch niet strafbaar hier?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik geef maar alvast een preventieve waarschuwing, ik verwacht namelijk een hele sloot doodsverwensingen
quote:De BMW 2002 heeft beter zicht dan moderne auto's
Dit constateert de ADAC, de Duitse zusterorganisatie van de ANWB, na het meten
van het zicht bij negentig moderne auto's. Bijna alle geteste auto's scoorden
slechter dan een BMW 2002 uit 1973.
Het paradoxale is dat autofabrikanten het zicht rondom vaak opofferen voor
andere veiligheidsvoorzieningen, zoals forse hoofdsteunen en extra brede raam-
en portierstijlen die de klap van een aanrijding moeten opvangen. Ook het
design en de aërodynamica beperken het blikveld vanuit moderne auto's steeds
verder in. De plat liggende voorruit die voor minder luchtweerstand zorgt,
vraagt om zwaardere steunbalken. Deze beperken vooral het zicht schuin naar
voren. En de oplopende achterzijdes van auto's zitten bij het afslaan vaak in
de weg.
Dat mag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Virus.NL het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik vind die velgen dus niet mooi.
yes, daar zat ik op te wachtenquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:41 schreef M5 het volgende:
Alpina heeft weer een nieuw model erbij:
De B6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfde motor als de B5 en de B7, een 4.4l V8 met supercharger en 800 Pk / 700 Nm
ook als cabrio:
[afbeelding]
[afbeelding]
Coupé doet 0-100 in 4.6 en top is 315 km/h
Cabrio doet 0-100 in 4.9 en top is 310 km/h
yep, heb 'm kant en klaar overgekocht van Breeman te Rotjeknor. Maar wil nog wel wat mods doorvoeren, sowieso gaat de wisser achter eraf, dat gaat nergens over. Andere side skirts, nieuwe uitlaat, wil ik iets aan vermogen winnen ( maar hoe? ) en gaat het interieur eraan ( heb wel full option , maar wil naar cognac leer en wellicht andere stoelen )quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mooi exemplaar trouwens. Ik zou er qua optische tuning niets meer aan veranderen. Wordt gauw overdone. Zo te zien is het fabrieksspul wat erop zit, qua styling, weet je hier iets van?
Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat vermogenswinst betreft moet je maximaal denken aan 10% van het huidige vermogen, tenzij je er duizenden euro's voor over hebt. Ik zou het overigens nooit doen, want volgens mij beperk je de levensduur van de motor met zaken als chiptuning.
vooralsnog is alles wat eraan / opzit BMW origineel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zal je alvast 1 tip geven, en die ga je wel inzien naarmate je er meer verstand van krijgt;
Gebruik alleen BMW-fabrieksspul of onderdelen van huis-tuners als Alpina, Hartge of AC Schnitzer.
De rest is rotzooi. Je vernielt niet alleen je auto, maar hij zal ook snel z'n waarde verliezen + aanzien bij de "liefhebbers".
Het klopt. Jouw auto aanzienlijk meer vermogen geven wordt nogal een dure ingreep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaal
Kosten vallen wel mee...chippen is allang niet meer de kostbaarheid die het was, maar het moet wel zin hebben ...en voilgens mijn info heeft dat bij mijn schatje zo goed als geen zin
( correct me if I'm wrong )
Dat maakt het een zeer interessant exemplaar. Ik vind 'm zo erg geslaagd in ieder geval. De velgen zelfs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:03 schreef SHE het volgende:
[..]
vooralsnog is alles wat eraan / opzit BMW origineel...
Enige wat overblijft is een turbo/supercharger. En dat word dus duizenden euro's. ECHT tunen, dus waarbij je iets merkt, is moeilijk met een atmo motor, of je moet heel diep in je buidel tasten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft chippen zo goed als geen zin met atmosferische benzine motoren. De winst die je boekt is minimaal
Kosten vallen wel mee...chippen is allang niet meer de kostbaarheid die het was, maar het moet wel zin hebben ...en voilgens mijn info heeft dat bij mijn schatje zo goed als geen zin
( correct me if I'm wrong )
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:13 schreef SHE het volgende:En ik vond de velgen juist veel te tam en zou eerlijk gezegd deze er graag onder hebben gehad
[afbeelding]
Ordi huh?
ok...lachgas?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef yup het volgende:
[..]
Enige wat overblijft is een turbo/supercharger. En dat word dus duizenden euro's. ECHT tunen, dus waarbij je iets merkt, is moeilijk met een atmo motor, of je moet heel diep in je buidel tasten...
Nou...ik heb de heren van WCC on the spot...dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook gelijk Jorinde Moll bellen. Die heeft vast ook wel een goed ideetje.
Als ik een passie had gehad voor Volvo had ik dat wellicht gedaan..ware het niet, dat ik iets met het 3-tje heb..hoe corny dat ook moge zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:20 schreef Steijn het volgende:
Waarom koop je niet een Volvo 850 T5R? Optisch tunen is voor als je geld teveel hebt, het belangrijkste is motorvermogen en wegligging.
Gelijk heb je, hij ziet er lekker agressief uit van voren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef SHE het volgende:
Als ik een passie had gehad voor Volvo had ik dat wellicht gedaan..ware het niet, dat ik iets met het 3-tje heb..hoe corny dat ook moge zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |