oh wat een enorme geile bakquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:06 schreef PNG het volgende:
323 Pk/351 Nm M3tje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zat nog meer in, maar wielspin op de bank, en bij hard aansnoeren vastlopen in achterkasten.
Zowat KAARSRECHTE vermogens en koppelkromme zoiets. Zit hem het knappe in van zoiets.
wel 2 geile klassiekers erinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef M5 het volgende:
[..]
weken terug al.
vereedelde reclame folder vond ik![]()
allemaal korte verhaaltjes over wat bmw modellen en erg oppervlakkig.
Ondanks het erg ziek is, moet ik even vermelden dat doodsverwensingen nog steeds banwaardig zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Moet je dit eens lezen. Behoorlijk schokkend.
http://www.marktplaats.nl(...)5VNMcw%253D%26df%3D1
Welke doodsverwensingen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ondanks het erg ziek is, moet ik even vermelden dat doodsverwensingen nog steeds banwaardig zijn.
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Wat ie bedoelt is dat u niet dood mag verwensen ook al is er een BMW gecarjacked
Wat mij betreft mogen dat soort gasten wel iets strenger gestraft worden dan tegenwoordig.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik geef maar alvast een preventieve waarschuwing, ik verwacht namelijk een hele sloot doodsverwensingen
Ik wil niet vervelend zijn, maar doodsverwensingen naar niet-users zijn toch niet strafbaar hier?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik geef maar alvast een preventieve waarschuwing, ik verwacht namelijk een hele sloot doodsverwensingen
quote:De BMW 2002 heeft beter zicht dan moderne auto's
Dit constateert de ADAC, de Duitse zusterorganisatie van de ANWB, na het meten
van het zicht bij negentig moderne auto's. Bijna alle geteste auto's scoorden
slechter dan een BMW 2002 uit 1973.
Het paradoxale is dat autofabrikanten het zicht rondom vaak opofferen voor
andere veiligheidsvoorzieningen, zoals forse hoofdsteunen en extra brede raam-
en portierstijlen die de klap van een aanrijding moeten opvangen. Ook het
design en de aërodynamica beperken het blikveld vanuit moderne auto's steeds
verder in. De plat liggende voorruit die voor minder luchtweerstand zorgt,
vraagt om zwaardere steunbalken. Deze beperken vooral het zicht schuin naar
voren. En de oplopende achterzijdes van auto's zitten bij het afslaan vaak in
de weg.
Dat mag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Virus.NL het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik vind die velgen dus niet mooi.
yes, daar zat ik op te wachtenquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:41 schreef M5 het volgende:
Alpina heeft weer een nieuw model erbij:
De B6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfde motor als de B5 en de B7, een 4.4l V8 met supercharger en 800 Pk / 700 Nm
ook als cabrio:
[afbeelding]
[afbeelding]
Coupé doet 0-100 in 4.6 en top is 315 km/h
Cabrio doet 0-100 in 4.9 en top is 310 km/h
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |