Had hem al gezien maar oh boy this is tha shit nigga. Alleen zo een ding vind ik cooler dan een E30 M3quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets..
botsing tussen 850 en E30
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bmw-power.de/F(...)_foto_uebersicht.htm
of zowat....
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f01459/f01459.htm

die 350i heb ik ook, alleen dan nog zonder de 5 liter V12quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets..
botsing tussen 850 en E30
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bmw-power.de/F(...)_foto_uebersicht.htm
of zowat....
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f01459/f01459.htm

5,6 of 5,8 liter ofzo is datquote:Op maandag 21 november 2005 18:56 schreef Inorbit het volgende:
[..]
die 350i heb ik ook, alleen dan nog zonder de 5 liter V12
echt megabruut, maar misschien is het in het kader van zo veel mogelijk power beter om er een alpina geblazen v8 of een m5 motor er in te knutselen

oudquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:42 schreef dlmc het volgende:
Jongens moeten jullie is op deze website kijken een BMW m3 e36 met 1100 PK en check de filmpjes hij dolt de BMW M5 met V10 motor vierkant.
www.da-motorsport.com

En relatief goedkoop, aangezien men ze aan de straatstenen niet kwijt kanquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:20 schreef Youp het volgende:
[..]
5,6 of 5,8 liter ofzo is datis een CSi blok als ik me niet vergis... momenteel staat er btw een 850CSi op t werk met mooie grote rode porsche remklauwen voor enzo... ik vind het toch wel wat hebben.... zo'n maffiabak
overigens staat op de site van de V8 ombouw dat de V8 moeilijker pas te krijgen is dan de V12

en dat komt vanwegen de enorm hoge vaste lasten zoals verbruik, onderhoud, verzekering en ook wegenbelasting (weegt 1800kg zo'n dingquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef pAin het volgende:
[..]
En relatief goedkoop, aangezien men ze aan de straatstenen niet kwijt kan.

Dat ook en daarbij komt nog dat ontzettend veel mensen hem echt lelijk vinden (ik dus niet, ik vind hem erg mooiquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef Youp het volgende:
[..]
en dat komt vanwegen de enorm hoge vaste lasten zoals verbruik, onderhoud, verzekering en ook wegenbelasting (weegt 1800kg zo'n ding)

ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSiquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef pAin het volgende:
[..]
Dat ook en daarbij komt nog dat ontzettend veel mensen hem echt lelijk vinden (ik dus niet, ik vind hem erg mooi).

Er reed er hier een rooie rond. Dat geluidquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSi

Daar hebben meerder BMW-modellen last vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef pAin het volgende:
Maar ja, op 1 of andere manier zitten er altijd ietwat foute types in, net als de oudere 7 series.

maar ik ben toch in stad?quote:

Dan nog, moet je licht-ietsje-groter-dan-je-stadslicht nog altijd aan, dat is mij altijd zo aangeleerd, ik weet alleen niet wat de officiele regels zijnquote:

quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef yup het volgende:
[..]
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienen
Lepel er dan een M5 V10 blok ofzo in, ipv zo een vieze Jappen blokje(laten we hopen dat Tommy Kuklunski dit niet leest
)

850 CSi is gewoon de allerbruutste BMW die ooit uit de fabriek is gekomen... Niets overtreft dat ding. Geen 7-serie met super dik blok, geen X5 le mans V12, gewoon niets overtreft dat ding qua bruutheid. OOK de nieuwe M5 V10 niet. Dat ding is zo fucking breed, bang word je ervanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSi
Wat voor velgen heb jij? Borbet C 16 inch ofzo? Passen mooi bij je wagen iig :-)quote:Op woensdag 23 november 2005 13:09 schreef Inorbit het volgende:
Toevallig stond vanmorgen de BMW E30 325i touring van een dorpsgenoot bij mij om de hoek geparkeerd toen ik aan kwam rijden, en de AC Schnitzer velgen die hij heeft vind ik echt![]()
dus heb ik mijn 325 er even naast gezet en heb ik even deze beroerde foto's geproduceerd met mijn motorola razr
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb wel meer foto's gemaakt, maar die zijn nog belabberder. (Jah! dat kan)
quote:

De 850 CSI word overtroffen hoor. Er is een Alpina van, een half jaar geleden heb ik er in ieder geval een gele van te koop zien staan op mobile.de. Maar die komt niet echt rechtstreeks compleet uit de bmw fabriek.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef yup het volgende:
[..]
850 CSi is gewoon de allerbruutste BMW die ooit uit de fabriek is gekomen... Niets overtreft dat ding. Geen 7-serie met super dik blok, geen X5 le mans V12, gewoon niets overtreft dat ding qua bruutheid. OOK de nieuwe M5 V10 niet. Dat ding is zo fucking breed, bang word je ervan
[..]
Wat voor velgen heb jij? Borbet C 16 inch ofzo? Passen mooi bij je wagen iig :-)
[..]![]()

whoaa, de zeldzame M3 E30 sedan die alleen in Italië is verkocht, ik vind hem niet zo duurquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
Kwestie van smaak denk ik: maar ik vind de Borbet's dus wat leuker onder je E30 staan :-)
BMW 320iS op marktplaats
Dit is dus bruutste niet M E30 3-serie. De 320iS, 192 pk @ 6900 rpm... 2 liter DOHC 16v 4 cylinder
Oh ja, ik had van dit apparaat een test gelezen van Auto Motor und Sport, en dat ding is me toch verdomd snel. Een M3 rijd het ding gewoon niet los, pas boven de 200 km/u kan een M3 weglopen.
Wel beetje prijzig, maar goed, houd het uit de handen van sjonny's...

Wist geeneens dat er zo een model bestond, maar dit is ook best leukquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
BMW 320iS op marktplaats
Dit is dus bruutste niet M E30 3-serie. De 320iS, 192 pk @ 6900 rpm... 2 liter DOHC 16v 4 cylinder

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |