Daarom is een M3 ook een stukkie duurderquote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef Inorbit het volgende:
ik vind het wel appart dat de E30 M3 5 schroefgaten heeft voor de velgen, gewone E30jes er 4 hebben
Het ging er niet over of die velgen op die rode standaard waren, maar of de velgen op die rode officieel BMW velgen waren.quote:Op zondag 13 november 2005 14:20 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
deze velgen denk ik. die van die rode zijn niet standaard, daar zijn ze zoiezo te groot voor
Om 'm naar huis te duwen?quote:
de E46 sedan/touring facelift vind ik ook niet uitzienquote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef Hyperdude het volgende:
pré-facelift.
Niet alle facelifts zijn een succes wat mij betreft.
[[url=http://x2.putfile.com/11/32013472032-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Maar deze was me ook al duur genoeg![]()
laat die winterbanden toch achterwegen manquote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
idd ook nog sportstoelen/leer
Ding is behoorlijk loaded, ook nog BMW navi en HK speakers enzo.
Ben nu nog op zoek naar een beetje geschikte velgen (min 17 Inch nodig) met winterbanden.
Dat wordt ebay.de dit weekend vrees ik.![]()
jaja.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:01 schreef Youp het volgende:
[..]
laat die winterbanden toch achterwegen man
Die ouwe telefoons werken alleen op 900 MHz netwerk, dus alleen KPN of Vodaphone.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:08 schreef Repeat het volgende:
Je kan ook gewoon een 2e sim aanvragen. Dan hou je tenminste hetzelfde nummer, wel zo handig.
valt reuze mee hoor zonder winterbandenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
jaja.
En dan bij de eerste minirotonde achterstevoren..
Weet je trouwens ook wat over de telefoons die erin zitten?
Er zit trouwens ook zo'n draadloze BMW-Siemens telefoon in met stuur bediening, maar die is nog single-band ofzo, en er moet zó'n grote credt/simcard in. Werkt geloof ik alleen op KPN/Vodaphone, heb maar ff een vodaphone sim prepay besteld (EUR 9,95)
Als dat een beetje goed werkt is dat mooi meegenomen toch?
Edit: wel sportstuur met knoppen, maar geen electrische stoeln.
Hoe gaat het trouwens met je stage?
Nog steeds bij de stealert?
Dat weet ik, maar bij Vodaphone kost de 2e kaart nada, dus dat werkt prima en scheelt gepruts.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:17 schreef Youp het volgende:
die simkaart is trouwens een gewone simkaart die nog niet uit het creditcard formaat dingetje gebroken ismet een plakbandje ofzo plak je je simkaart er gewoon terug in en dat werkt perfect als het moet...
Weet je dat zeker, ik heb wel gelezen dat je Bluetoothkits hebt, maar die werken pas bij de E46 vanaf model 2002 (of face lift), die van mij is van 06-2001quote:maar wat nog veel mooier is: voor die telefoon kan je voor n eurotje of 90 een adapter kopen zodat je je mobiel daar in kan rossen... carkit duslekker handig, opnemen op het stuur en dat ding leest ook je telefoon zodat je in je navi schermpje ziet wie je belt en je kan daar ook kiezen of je iemand gaat bellen etc..
Dan weet je weer waar BMW/MB en Audi hun geld mee verdienen!quote:mn stiefpa overweegt dat nu nog in zn 6 te laten bouwen, hij heeft geen telefoonvoorbereiding besteld destijds... kost zo even 2200 euro
Mooi zo, kick ass daaroo!quote:en ik loop nog steeds stage bij de stealert jaen daar gaat het nog allemaal goed
ja en dan krijg je zo'n trieste drukknop ergens in je 645quote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Repeat het volgende:
dan zou ik voor een bluetooth kit gaan, als het toch achteraf moet... Neem aan dat je dat bij bmw wel kan krijgen
ik heb er toevallig gister nog mee gespeeld in een X5 uit 2001 (of was hij nou uit 2002?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
Weet je dat zeker, ik heb wel gelezen dat je Bluetoothkits hebt, maar die werken pas bij de E46 vanaf model 2002 (of face lift), die van mij is van 06-2001. Maar de functies die jij noemt heeft mijn oude foon ook al
![]()
ik heb de inbouwhandleiding hier liggen.... dat zijn een stuk of 25 A-4tjes.. er gaan 10 uren in zitten om het in te bouwenquote:Dan weet je weer waar BMW/MB en Audi hun geld mee verdienen!![]()
[..]
quote:Mooi zo, kick ass daaroo!
Dat kan wel, alleen vanaf het model vanaf 3 maanden NA die ik hebquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Repeat het volgende:
dan zou ik voor een bluetooth kit gaan, als het toch achteraf moet... Neem aan dat je dat bij bmw wel kan krijgen
ja dat is mooi, mooi, mooi manquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen vanaf het model vanaf 3 maanden NA die ik heb
Met een gewone "niet-BMW" Blauwetand krijg ik de telefoonnummers/namen niet op het scherm (Zoals Youp beschrijft) en werken de stuurknoppen ook niet. Daarom wil ik die ouwe telefoon gebruiken.
Heb die telefoon ook niet echt nodig; maar als ik het een beetje simpel aan de praat krijg heeft 4 jaar geleden iemand niet voor niks 1200 EUR 2500 Guldentjes voor die BMWfoon betaald
fotootje dashboard:
[[url=http://x2.putfile.com/11/32014344521.jpg]afbeelding][/url]
Zou zelf gaan voor een goeie E36 328quote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dat is mooi, mooi, mooi man
t word eens tijd dat ik klaar ben met school en geld ga verdienen om een mooie auto te kopen
op mijn realistische verlanglijstje staan:
E46 Coupe met een 6cilinder
Mini Cooper S Works (met nog enkele youpstyle modificaties)
als ik toch geld heb ga ik voor een E46 of een worksquote:Op donderdag 17 november 2005 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zou zelf gaan voor een goeie E36 328
Veel otoo voor niet al teveel geld.
Met een beetje prutsen (m50 inlaat erop) heb je al 205 PK oid te pakken.![]()
NB staat voor niet belangrijk toch?quote:NB.
Ben al een paar jaar van school; stiekem is het toch best veel geld allemaal; en je moet ook nog een beetje eten/wonen/vrouwtje enzo
Dat zou best kunnen; zoals ik al opmerkte zijn de schoolbanken alweer een paar jaren verleden tijd.quote:
Dat mag je wel vragen, maar je krijgt geen antwoord van me.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Inorbit het volgende:
Verry nice hyperdude,
je hebt de goeie kleur, velgen en motorkeuze
dat zal vast verukkelijk rijden.
Mag ik vragen hoeveel er voor gevraagd werd?
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienenquote:Op zondag 20 november 2005 08:19 schreef StefanP het volgende:
E36 met 2JZGTE ombouwtopique
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=305051
zoiets..quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef yup het volgende:
[..]
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienen
Lepel er dan een M5 V10 blok ofzo in, ipv zo een vieze Jappen blokje(laten we hopen dat Tommy Kuklunski dit niet leest
)
Had hem al gezien maar oh boy this is tha shit nigga. Alleen zo een ding vind ik cooler dan een E30 M3quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets..
botsing tussen 850 en E30
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bmw-power.de/F(...)_foto_uebersicht.htm
of zowat....
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f01459/f01459.htm
die 350i heb ik ook, alleen dan nog zonder de 5 liter V12quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
zoiets..
botsing tussen 850 en E30
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bmw-power.de/F(...)_foto_uebersicht.htm
of zowat....
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f01459/f01459.htm
5,6 of 5,8 liter ofzo is datquote:Op maandag 21 november 2005 18:56 schreef Inorbit het volgende:
[..]
die 350i heb ik ook, alleen dan nog zonder de 5 liter V12
echt megabruut, maar misschien is het in het kader van zo veel mogelijk power beter om er een alpina geblazen v8 of een m5 motor er in te knutselen
oudquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:42 schreef dlmc het volgende:
Jongens moeten jullie is op deze website kijken een BMW m3 e36 met 1100 PK en check de filmpjes hij dolt de BMW M5 met V10 motor vierkant.
www.da-motorsport.com
En relatief goedkoop, aangezien men ze aan de straatstenen niet kwijt kanquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:20 schreef Youp het volgende:
[..]
5,6 of 5,8 liter ofzo is datis een CSi blok als ik me niet vergis... momenteel staat er btw een 850CSi op t werk met mooie grote rode porsche remklauwen voor enzo... ik vind het toch wel wat hebben.... zo'n maffiabak
overigens staat op de site van de V8 ombouw dat de V8 moeilijker pas te krijgen is dan de V12
en dat komt vanwegen de enorm hoge vaste lasten zoals verbruik, onderhoud, verzekering en ook wegenbelasting (weegt 1800kg zo'n dingquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef pAin het volgende:
[..]
En relatief goedkoop, aangezien men ze aan de straatstenen niet kwijt kan.
Dat ook en daarbij komt nog dat ontzettend veel mensen hem echt lelijk vinden (ik dus niet, ik vind hem erg mooiquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef Youp het volgende:
[..]
en dat komt vanwegen de enorm hoge vaste lasten zoals verbruik, onderhoud, verzekering en ook wegenbelasting (weegt 1800kg zo'n ding)
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSiquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef pAin het volgende:
[..]
Dat ook en daarbij komt nog dat ontzettend veel mensen hem echt lelijk vinden (ik dus niet, ik vind hem erg mooi).
Er reed er hier een rooie rond. Dat geluidquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSi
Daar hebben meerder BMW-modellen last vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef pAin het volgende:
Maar ja, op 1 of andere manier zitten er altijd ietwat foute types in, net als de oudere 7 series.
maar ik ben toch in stad?quote:
Dan nog, moet je licht-ietsje-groter-dan-je-stadslicht nog altijd aan, dat is mij altijd zo aangeleerd, ik weet alleen niet wat de officiele regels zijnquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef yup het volgende:
[..]
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienen
Lepel er dan een M5 V10 blok ofzo in, ipv zo een vieze Jappen blokje(laten we hopen dat Tommy Kuklunski dit niet leest
)
850 CSi is gewoon de allerbruutste BMW die ooit uit de fabriek is gekomen... Niets overtreft dat ding. Geen 7-serie met super dik blok, geen X5 le mans V12, gewoon niets overtreft dat ding qua bruutheid. OOK de nieuwe M5 V10 niet. Dat ding is zo fucking breed, bang word je ervanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil m ook wel hebben... een mooie blauwe of zwarte CSi
Wat voor velgen heb jij? Borbet C 16 inch ofzo? Passen mooi bij je wagen iig :-)quote:Op woensdag 23 november 2005 13:09 schreef Inorbit het volgende:
Toevallig stond vanmorgen de BMW E30 325i touring van een dorpsgenoot bij mij om de hoek geparkeerd toen ik aan kwam rijden, en de AC Schnitzer velgen die hij heeft vind ik echt![]()
dus heb ik mijn 325 er even naast gezet en heb ik even deze beroerde foto's geproduceerd met mijn motorola razr
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb wel meer foto's gemaakt, maar die zijn nog belabberder. (Jah! dat kan)
quote:
De 850 CSI word overtroffen hoor. Er is een Alpina van, een half jaar geleden heb ik er in ieder geval een gele van te koop zien staan op mobile.de. Maar die komt niet echt rechtstreeks compleet uit de bmw fabriek.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef yup het volgende:
[..]
850 CSi is gewoon de allerbruutste BMW die ooit uit de fabriek is gekomen... Niets overtreft dat ding. Geen 7-serie met super dik blok, geen X5 le mans V12, gewoon niets overtreft dat ding qua bruutheid. OOK de nieuwe M5 V10 niet. Dat ding is zo fucking breed, bang word je ervan
[..]
Wat voor velgen heb jij? Borbet C 16 inch ofzo? Passen mooi bij je wagen iig :-)
[..]![]()
whoaa, de zeldzame M3 E30 sedan die alleen in Italië is verkocht, ik vind hem niet zo duurquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
Kwestie van smaak denk ik: maar ik vind de Borbet's dus wat leuker onder je E30 staan :-)
BMW 320iS op marktplaats
Dit is dus bruutste niet M E30 3-serie. De 320iS, 192 pk @ 6900 rpm... 2 liter DOHC 16v 4 cylinder
Oh ja, ik had van dit apparaat een test gelezen van Auto Motor und Sport, en dat ding is me toch verdomd snel. Een M3 rijd het ding gewoon niet los, pas boven de 200 km/u kan een M3 weglopen.
Wel beetje prijzig, maar goed, houd het uit de handen van sjonny's...
Wist geeneens dat er zo een model bestond, maar dit is ook best leukquote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
BMW 320iS op marktplaats
Dit is dus bruutste niet M E30 3-serie. De 320iS, 192 pk @ 6900 rpm... 2 liter DOHC 16v 4 cylinder
daar krijg je nou eenmaal een boete voor omdat het niet mag... stadslicht mag alleen gevoerd worden wanneer je je auto geparkeerd hebt...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:07 schreef eer-ik het volgende:
Sorry voor de offtopic hoor, maar wat is er mis met licht aan overdag? Al dan niet stadslicht? Ik heb ook altijd men stadlicht aanstaan overdag, en nee, niet omdat het stoer is, want ik rij in de auto van men moeder, en dat is een picasso, dus sowieso al geen stoere auto, maar gewoon omdat het veiliger schijnt te zijn. Dan wil ik best de moeite nemen om die ene knop effe om te draaien voordat ik ga rijdenOhja, gewoon licht vind ik nogal eens teveel overdag..., daarom vaak stadslicht
he... dat is wat voor mij!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef yup het volgende:
Kwestie van smaak denk ik: maar ik vind de Borbet's dus wat leuker onder je E30 staan :-)
BMW 320iS op marktplaats
Oh ja, ik had van dit apparaat een test gelezen van Auto Motor und Sport, en dat ding is me toch verdomd snel. Een M3 rijd het ding gewoon niet los, pas boven de 200 km/u kan een M3 weglopen.
Wel beetje prijzig, maar goed, houd het uit de handen van sjonny's...
wel leuk... maar je kan je gewone CSi ook opknutselen... een ietwat aangepaste versie van dit blok (de 5,7) ligt in de McLaren F1 en dan met een dikke 600pkquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Inorbit het volgende:
[..]
De 850 CSI word overtroffen hoor. Er is een Alpina van, een half jaar geleden heb ik er in ieder geval een gele van te koop zien staan op mobile.de. Maar die komt niet echt rechtstreeks compleet uit de bmw fabriek.
http://www.mobile.de/SIDDDtERmRoOPdVCntDrdlzKA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1132758348A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B38%81F-t-vCaMkRDSeVb_X_Y_x_ypo~BSRA6D1100D1100D1996CPKWHinPublicA2A0A0A0C184/cgi-bin/da.pl?top=36&bereich=pkw&id=11111111184329214&
jah, het kleurtje is niet helemaal wat ik zou uitkiezen, maar de wagen is een beest 6liter v12 met 430 pk
http://www.mobile.de/SIDDDtERmRoOPdVCntDrdlzKA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1132758348A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B38%81F-t-vCaMkRDSeVb_X_Y_x_ypo~BSRA6D1100D1100D1996CPKWHinPublicA2A0A0A0C184/cgi-bin/da.pl?top=37&bereich=pkw&id=11111111182100254&
deze zou mijn voorkeur genieten ondanks dat het maar een 5.7 is![]()
het zijn 17" borbet velgen, maar ik vind zelf die 16" AC's van de touring net iets bruter.
En nu wil ik weleens een linkje zien waar dat staat.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:10 schreef Youp het volgende:
[..]
daar krijg je nou eenmaal een boete voor omdat het niet mag... stadslicht mag alleen gevoerd worden wanneer je je auto geparkeerd hebt...
jah, ik weet het, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet, de alpina heeft ook een schitterend interieur, nog net wat mooier, een extra lip op de voorspoiler en van die ventilatiegaten in de motorkap net achter de koplampen, die trouwens heel stoer maar een klein stukje openklappenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Youp het volgende:
[..]
wel leuk... maar je kan je gewone CSi ook opknutselen... een ietwat aangepaste versie van dit blok (de 5,7) ligt in de McLaren F1 en dan met een dikke 600pk
Jah je zou hem bijna willen de 4deurs met die ///M achtige voorbumper en die 172 pk uit een 2literquote:
modern theorieboekquote:Op woensdag 23 november 2005 18:10 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
En nu wil ik weleens een linkje zien waar dat staat.
Ik heb het iig nooit gehoord van een agent, zal het eens vragen (niet dat agenten alles weten).
leuk ding...quote:
kunnen ze ook vast wel, maar of dat de duurzaamheid ten goede komtquote:Op woensdag 23 november 2005 18:45 schreef yup het volgende:
Vind ik een knap waardeloze opvolger dan
Anno 2005 dacht ik dat BMW toch echt wel meer pk's uit een 2 liter kon pompen. Denk dat het ding dan in de vaarwater van de 325i ofzo komt
Bijvoorbeeld: Toyota. 192 pk uit een 1.8... Dat soort waarden willen we zien, 172 pk uit een 2 liter is middelmatig sorry, de nieuwe Alfa 2.0i 16v heeft al 165 pk man :/
ik ben benieuwder naar de M3quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef Inorbit het volgende:
een echte coupé dus![]()
![]()
ik ben zeer benieuwd, ook naar wat voor een gruwelijke performance die 335 gaat geven
het is ook geen M motor yupquote:Op woensdag 23 november 2005 18:45 schreef yup het volgende:
Vind ik een knap waardeloze opvolger dan
Anno 2005 dacht ik dat BMW toch echt wel meer pk's uit een 2 liter kon pompen. Denk dat het ding dan in de vaarwater van de 325i ofzo komt
Bijvoorbeeld: Toyota. 192 pk uit een 1.8... Dat soort waarden willen we zien, 172 pk uit een 2 liter is middelmatig sorry, de nieuwe Alfa 2.0i 16v heeft al 165 pk man :/
In 1988 ofzo had Opel al een GSi 2.0i 16v DOHC met 150 pk en 196 nm heurquote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Youp het volgende:
[..]
het is ook geen M motor yup![]()
die toyota motor is wel het maximale wat toyota in huis heeft... en 165pk voor een 2.0 16v is vrij normaal tegenwoordig.. de gewone 120i en 320i hebben 150pk en 200nm en ik denk dat dat daar precies op afgeregeld is vanwege wat economische overwegingenen die 172pk zal wel de normale waarde zijn van dat blok
Tuurlijk zegt een getal niks, maar vergeet niet dat de gewicht van de auto's enorm zijn toegenomen de laatste jaren. Dan kan je met recht zeggen meer pk's = beter...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Vanos is al zoiets als VTEC toch?
En je geeft als voorbeeld dat Alfa een 2ltr heeft met 165pk, dan doet bmw het met 172 toch niet gek? Een getal zegt ook niet alles natuurlijk
Ik vond dit op de site van Blik op de Weg:quote:Op woensdag 23 november 2005 18:50 schreef Youp het volgende:
[..]
modern theorieboekiig toen ik n dik jaar geleden mn rijbewijs heb gehaald had ik de discussie nog met mn instructeur... en die vond het ook maar onzin, maar het mag niet
Ziet zozeer dus dat je helemaal geen stadslicht mag voeren. Ik rij er ook altijd mee, maar heb er nog nooit een boete voor gehad. En dat terwijl ik toch wel geregeld op de weg zit, en notabene vrijwel naast een druk politiebureau woon...quote:art. 5.2.65 Voertuigreglement zegt dat voorzien zijn van meer lichten en/of retroflecterende voorzieningen dan is toegestaan, niet mag. (boete EUR 57,- pers. auto of EUR 23,- brom/snorfiets). Alleen al het aanwezig en aangesloten hebben van deze verlichting is niet toegestaan. (de verlichting hoeft niet te branden)
Gekleurde regulaire verlichting is ook niet toegestaan. De wet verbiedt dat de verlichting / retroreflecterende voorzieningen niet de vereiste kleur hebben. (art. 5.2.59 Voertuigreglement) Hierbij kan worden gedacht aan de gekeurde "condoompjes" die over het stadslicht worden geschoven waardoor deze een kleur (passend bij de kleur van de auto) krijgen. Ook richtingaanwijzers met fantasiekleuren vallen hieronder. Dit kost EUR 86,- voor pers.auto en EUR 34,- brom/snorfietsen.
Verder mag een voertuig niet voorzien zijn van verblindende / knipperende verlichting. (art. 5.2.64 Voertuigreglement) Vooral bromfietsen zijn nogal eens voorzien van een achterlicht met knipperende led-lampjes. Boete EUR 57,- pers. auto of EUR 23,- brom/snorfiets) Ook hier geldt: Alleen al het aanwezig en aangesloten hebben van deze verlichting is niet toegestaan. (de verlichting hoeft niet te branden).
Tot slot blijven er automobilisten rondrijden die de mistlampen voeren bij helder weer. Vooral in het donker wordt dit veelal als hinderlijk ervaren. Het is verboden mistlampen te voeren op grond van 34 van het RVV. Zie hiervoor ons artikel mistlampen voeren.
bullshit!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Youp het volgende:
[..]
het is ook geen M motor yup![]()
die toyota motor is wel het maximale wat toyota in huis heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |