Daarom is een M3 ook een stukkie duurderquote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef Inorbit het volgende:
ik vind het wel appart dat de E30 M3 5 schroefgaten heeft voor de velgen, gewone E30jes er 4 hebben
Het ging er niet over of die velgen op die rode standaard waren, maar of de velgen op die rode officieel BMW velgen waren.quote:Op zondag 13 november 2005 14:20 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
deze velgen denk ik. die van die rode zijn niet standaard, daar zijn ze zoiezo te groot voor
Om 'm naar huis te duwen?quote:
de E46 sedan/touring facelift vind ik ook niet uitzienquote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef Hyperdude het volgende:
pré-facelift.
Niet alle facelifts zijn een succes wat mij betreft.
[[url=http://x2.putfile.com/11/32013472032-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Maar deze was me ook al duur genoeg![]()
laat die winterbanden toch achterwegen manquote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
idd ook nog sportstoelen/leer
Ding is behoorlijk loaded, ook nog BMW navi en HK speakers enzo.
Ben nu nog op zoek naar een beetje geschikte velgen (min 17 Inch nodig) met winterbanden.
Dat wordt ebay.de dit weekend vrees ik.![]()
jaja.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:01 schreef Youp het volgende:
[..]
laat die winterbanden toch achterwegen man
Die ouwe telefoons werken alleen op 900 MHz netwerk, dus alleen KPN of Vodaphone.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:08 schreef Repeat het volgende:
Je kan ook gewoon een 2e sim aanvragen. Dan hou je tenminste hetzelfde nummer, wel zo handig.
valt reuze mee hoor zonder winterbandenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
jaja.
En dan bij de eerste minirotonde achterstevoren..
Weet je trouwens ook wat over de telefoons die erin zitten?
Er zit trouwens ook zo'n draadloze BMW-Siemens telefoon in met stuur bediening, maar die is nog single-band ofzo, en er moet zó'n grote credt/simcard in. Werkt geloof ik alleen op KPN/Vodaphone, heb maar ff een vodaphone sim prepay besteld (EUR 9,95)
Als dat een beetje goed werkt is dat mooi meegenomen toch?
Edit: wel sportstuur met knoppen, maar geen electrische stoeln.
Hoe gaat het trouwens met je stage?
Nog steeds bij de stealert?
Dat weet ik, maar bij Vodaphone kost de 2e kaart nada, dus dat werkt prima en scheelt gepruts.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:17 schreef Youp het volgende:
die simkaart is trouwens een gewone simkaart die nog niet uit het creditcard formaat dingetje gebroken ismet een plakbandje ofzo plak je je simkaart er gewoon terug in en dat werkt perfect als het moet...
Weet je dat zeker, ik heb wel gelezen dat je Bluetoothkits hebt, maar die werken pas bij de E46 vanaf model 2002 (of face lift), die van mij is van 06-2001quote:maar wat nog veel mooier is: voor die telefoon kan je voor n eurotje of 90 een adapter kopen zodat je je mobiel daar in kan rossen... carkit duslekker handig, opnemen op het stuur en dat ding leest ook je telefoon zodat je in je navi schermpje ziet wie je belt en je kan daar ook kiezen of je iemand gaat bellen etc..
Dan weet je weer waar BMW/MB en Audi hun geld mee verdienen!quote:mn stiefpa overweegt dat nu nog in zn 6 te laten bouwen, hij heeft geen telefoonvoorbereiding besteld destijds... kost zo even 2200 euro
Mooi zo, kick ass daaroo!quote:en ik loop nog steeds stage bij de stealert jaen daar gaat het nog allemaal goed
ja en dan krijg je zo'n trieste drukknop ergens in je 645quote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Repeat het volgende:
dan zou ik voor een bluetooth kit gaan, als het toch achteraf moet... Neem aan dat je dat bij bmw wel kan krijgen
ik heb er toevallig gister nog mee gespeeld in een X5 uit 2001 (of was hij nou uit 2002?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
Weet je dat zeker, ik heb wel gelezen dat je Bluetoothkits hebt, maar die werken pas bij de E46 vanaf model 2002 (of face lift), die van mij is van 06-2001. Maar de functies die jij noemt heeft mijn oude foon ook al
![]()
ik heb de inbouwhandleiding hier liggen.... dat zijn een stuk of 25 A-4tjes.. er gaan 10 uren in zitten om het in te bouwenquote:Dan weet je weer waar BMW/MB en Audi hun geld mee verdienen!![]()
[..]
quote:Mooi zo, kick ass daaroo!
Dat kan wel, alleen vanaf het model vanaf 3 maanden NA die ik hebquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Repeat het volgende:
dan zou ik voor een bluetooth kit gaan, als het toch achteraf moet... Neem aan dat je dat bij bmw wel kan krijgen
ja dat is mooi, mooi, mooi manquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen vanaf het model vanaf 3 maanden NA die ik heb
Met een gewone "niet-BMW" Blauwetand krijg ik de telefoonnummers/namen niet op het scherm (Zoals Youp beschrijft) en werken de stuurknoppen ook niet. Daarom wil ik die ouwe telefoon gebruiken.
Heb die telefoon ook niet echt nodig; maar als ik het een beetje simpel aan de praat krijg heeft 4 jaar geleden iemand niet voor niks 1200 EUR 2500 Guldentjes voor die BMWfoon betaald
fotootje dashboard:
[[url=http://x2.putfile.com/11/32014344521.jpg]afbeelding][/url]
Zou zelf gaan voor een goeie E36 328quote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dat is mooi, mooi, mooi man
t word eens tijd dat ik klaar ben met school en geld ga verdienen om een mooie auto te kopen
op mijn realistische verlanglijstje staan:
E46 Coupe met een 6cilinder
Mini Cooper S Works (met nog enkele youpstyle modificaties)
als ik toch geld heb ga ik voor een E46 of een worksquote:Op donderdag 17 november 2005 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zou zelf gaan voor een goeie E36 328
Veel otoo voor niet al teveel geld.
Met een beetje prutsen (m50 inlaat erop) heb je al 205 PK oid te pakken.![]()
NB staat voor niet belangrijk toch?quote:NB.
Ben al een paar jaar van school; stiekem is het toch best veel geld allemaal; en je moet ook nog een beetje eten/wonen/vrouwtje enzo
Dat zou best kunnen; zoals ik al opmerkte zijn de schoolbanken alweer een paar jaren verleden tijd.quote:
Dat mag je wel vragen, maar je krijgt geen antwoord van me.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Inorbit het volgende:
Verry nice hyperdude,
je hebt de goeie kleur, velgen en motorkeuze
dat zal vast verukkelijk rijden.
Mag ik vragen hoeveel er voor gevraagd werd?
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienenquote:Op zondag 20 november 2005 08:19 schreef StefanP het volgende:
E36 met 2JZGTE ombouwtopique
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=305051
zoiets..quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef yup het volgende:
[..]
De doodstraf. Dat is wat die mensen verdienen
Lepel er dan een M5 V10 blok ofzo in, ipv zo een vieze Jappen blokje(laten we hopen dat Tommy Kuklunski dit niet leest
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |