Ze zijn best impopulair als dagelijkse auto's.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:01 schreef essiedepessie het volgende:
ZIet er nog netjes uit op de foto, ach zo rustig aan komt alles wat je wilt vanzelf. Ik heb alleen geen geduld![]()
te koop of???quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik vandaag tegen. Alleen had ie blauw platen
nee, helaas staat ie niet meer te koop. Er reed een of andere blonde studentikoze krullenkop in, die kan je uiteraard wel uitkopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Pharell het volgende:
[..]
te koop of???
ik ben eens een keer serieus gaan kijken naar die bak..
er was een kamper die em verkocht en toen ik em zag... ik schrok me rot.. overal deuken en krassen... slecht interieur en bovendien was hij er nog mee aan t sleutelen... want de motor liep niet
t was bij colorfix (zo heet dat bedrijf)
jammer dat ie zo slecht was want ik vind em er echt bruut uitzien!
HUHquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef Inorbit het volgende:
Klopt het dat alleen 4cilinders van de E30 in het zilver grijs zijn uitgevoerd?
ik dacht eerst zelfs alleen 316's maar aangezien yup een 318 heeft zal ik dit maar opschorten
als je dat mooi vindt zouden ze je moeten afslachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Pharell het volgende:
[..]
te koop of???
ik ben eens een keer serieus gaan kijken naar die bak..
er was een kamper die em verkocht en toen ik em zag... ik schrok me rot.. overal deuken en krassen... slecht interieur en bovendien was hij er nog mee aan t sleutelen... want de motor liep niet
t was bij colorfix (zo heet dat bedrijf)
jammer dat ie zo slecht was want ik vind em er echt bruut uitzien!
ik ben het anders nog nooit tegengekomen, ik zou niet weten waarom, misschien staat het niet bij die chrome stripsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef yup het volgende:
[..]
HUH
Hoe bedoel je, dat er geen 6 cyl's zijn in zilvergrijs
Denk het eerlijk gezegd niet
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:31 schreef M5 het volgende:
Er zijn wel E30's met 6-cylinder en grijze lak. Dat je een auto niet gezien hebt zegt niet dat ze niet bestaan he
E30 325iX in het zilvergrijsquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik ben het anders nog nooit tegengekomen, ik zou niet weten waarom, misschien staat het niet bij die chrome strips
Die komt niet . Alleen een Coupé-Cabriolet voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef 2609 het volgende:
Nu wil ik fotos zien van de nieuwe 3 serie coupe hoor
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Die komt niet . Alleen een Coupé-Cabriolet voor zover ik weet.
volgensmij komt er wel een coupe vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Die komt niet . Alleen een Coupé-Cabriolet voor zover ik weet.
dat is een nieuwe M3quote:Op zondag 6 november 2005 18:57 schreef 2609 het volgende:
Wat is dat nou weer voor een rare auto kijk die velgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |