Ik weet wel een leukequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef CartWOman het volgende:
Vorige deel: [FB] Sanne, Ripley en CartWOman naar de dagboekkamer!
Ik kan geen originele TT verzinnen.![]()
omdat een topic na 300 posts dicht isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:29 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom kan ik niet meer reageren in slowchat 523? feesten voor de baby?
Na 300 posts krijgt een topic automatisch een slotje en komt onderin de topiclijst te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:29 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom kan ik niet meer reageren in slowchat 523? feesten voor de baby?
Zo snel gebeurt dat niet hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:33 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ohh okeey bedankt maar normaal staan er in zo'n topic wel 13 pagina's en hij stond nu op 7 dus ik dacht he?? Maar ik snap hem bedankt ik dacht al dat ik er uit was gegooid ofzoiets?
Jij wilde alle bewoners eruit gooien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef Giggio het volgende:
ik kreeg mijn slotje al gelijk... had toch niets met nieuwe opdrachten bedenken te maken... na jah... het zal wel... Rob is everywhere.......
Ik vond het grove idioterie en kick 'm niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef killswitch het volgende:
samenvatting van de bevalling
slotje?
kick hem dan naar ONZ, vond het wel een mooi stukje humor
Ach, het is een dijkshoorn column van retecoolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vond het grove idioterie en kick 'm niet.
Mee bezig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef Jojogirl het volgende:
FF een hele domme vraag, maar gebanned is toch gebanned, of is het nieuw dat klonen van gebanden gewoon mogen blijven en heb ik ff iets gemist?
Ah, ook nog eens plagiaat. Boeiuh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach, het is een dijkshoorn column van retecool
Ik ook !quote:
Eén woord te veel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook !
[FB] Voor al uw vragen aan CW, de enige echte BB mod !
Nogmaals: het had geen enkele discussiewaarde.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:07 schreef Giggio het volgende:
Aldus CarWoman: "Jij wilde alle bewoners eruit gooien.
Denk je nou echt dat je dan normale reacties krijgt?"
niet om het één of het ander: maar wat versta jij onder normale reacties? ... na jah... het zal nog wel steeds.... steeds meer Rob te zien...
Waarom wil je het woord *echte* weglaten?quote:
Ik heb Havoc en Cynix al een tijdje niet meer zien modden hiero.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:34 schreef Loedertje het volgende:
Waarom wil je het woord *echte* weglaten?
Begint het wel op te lijken.Maar het gaat goed.quote:
Ghehehe ook goedemorgen hoor, maar ik bedoélde of je nog plat lag.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe ook goedemorgen hoor, maar ik bedoélde of je nog plat lag.
Heb nu toch maar die van jou gesloten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
Hallo,
wil iemand het nummer van het SC topic veranderen van 520 naar 529??
Thnx!!
Heej bedankt hè.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook !
[FB] Voor al uw vragen aan CW, de enige echte BB mod !
Ik ook van jou.quote:
Beterschap.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:33 schreef Sanne het volgende:
En ook voor die fruitmand en beterschapskaartjes die ik in grote getalen heb mogen ontvangen.
nee, dat lukt nog niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Beterschap.
Kun je al weer pieperdepiepwapperwapperpieperdepiep doen na de RSI?
done.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
[POLL] Welke genomineerde moet er blijven?
Mag Wie vervangen worden door "Welke genomineerde" ?
Is wat duidelijker..
Vals alarm?quote:
Deze reply snap ik niet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:18 schreef Gert het volgende:
Hallo zeg, wat een blog-promotie ineens!
"De uitzending van 4 oktober" , altijd handig, zo'n linkje bij de hand.
Plus: een mooie boost voor de mensen die hun lange post een column menen te moeten noemen.
Ik welquote:
Ah nog niet daar gekeken. Nu zie ik hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik wel
Zie de index van het bb5 forum
Greatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Lurch het volgende:
In IE in combinatie met de oude oude layout werkt het nog niet. Dit wordt ASAP Gefixed
In de oude ziet het er niet uit, dus ik schrok wel ff... maar dat wordt gefixt.quote:
Zelfs als je 1024 x 786 als schermresolutie hebt is de halve pagina weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:51 schreef Sanne het volgende:
Ik vind hem wel een beetje hoog in pixels. Dat en dan 3 sticky topics eronder vind ik wel vervelend. Met een beetje lage resolutie zie je dan geen enkel topic in beeld.
Maar kun je het nut uitleggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:35 schreef Knut het volgende:
Het is een afspraak die al sinds het begin staat. Hij is nu alleen doorgevoerd
We willen niks door de strot heenduwen, we houdens ons alleen aan een afspraak
Zou dat topic weer open mogen CW?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:58 schreef CartWOman het volgende:
Peter, hou 'es op nutteloos een topic te kicken.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Het verneukt de layout op een gruwelijke wijzequote:Je krijgt de posters van dit subforum echt niet naar het Blog
*Watquote:Bovendien is dat ding achterlijk groot.
Met wie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:35 schreef Knut het volgende:
Het is een afspraak
we houdens ons alleen aan een afspraak
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:34 schreef Jappie het volgende:
Jullie willen toch niet dat we ala Joost en consorten hiero een "zwijg" protest ten uitvoer gaan brengen is het wel ?
Gellarboy?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou dat topic weer open mogen CW?
Ik was net blij dat er weer eindelijk een *nieuwe* onderwerp in de BB index stond bovenaan.
Mooi vind ik het niet, nee. Maar niet zozeer dat ik het al weg wil hebben, het moet even wennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:30 schreef APK het volgende:
Sanne, CartWoman & Ripley, zijn jullie blij met de uitzonderingspositie van jullie subforum?
Ik zou het lawaai wel eens willen horen als ze het normale webblog zo prominent in GC kwakken.
Ik begrijp niet dat je het niet weg wil hebben. Waarom zou je er aan willen wennenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef CartWOman het volgende:
Mooi vind ik het niet, nee. Maar niet zozeer dat ik het al weg wil hebben, het moet even wennen.
In mijn oude oude layout is 'ie zelfs 2 keer zo breed lang.
het is gewoon een simpele samenwerking / integratie tussen subsitesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn jullie bang voor knut met zijn afspraken, of mis ik een of andere diepe reden dat die promo hier zo prominent de layout komt verneuken
Simpele samenwerking of niet...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef rickmans het volgende:
[..]
het is gewoon een simpele samenwerking / integratie tussen subsites. Het gebeurt overigens al een tijd op dezelfde manier bij GAM en games.fok
.
Topics die er zijn morgen niet hergebruikt worden waardoor je alles wel in dat SC topic moet gaan doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
voornamelijk in het SC-topic te keuvelen terwijl een hoop andere topics doodbloeden.
Deze oerlelijke beeldvervuiling heeft totaal geen nut (en is niet up to date) en het ontneemt nieuwe users ook nog eens zicht op andere topics, zodat meer waardevolle info in het SC-topic verdwijnt.
Dat komt omdat de meeste mensen die hier nieuw zijn vooralsnog slechts op het bovenste actieve topic -het slowchattopic- klikken. Ze weten niet eens dat er zoiets als een [FB] topic bestaat. Zelfs de streamverslagen kunnen ze niet vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
Is het echt zo erg? Er wordt niet massaal geklaagd, toch?.
Bull. De topiclist is lang genoeg, er blijven zat topics open.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Topics die er zijn morgen niet hergebruikt worden waardoor je alles wel in dat SC topic moet gaan doen.
Zonde..
Lekker subtiel ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef rickmans het volgende:
het is gewoon een simpele samenwerking / integratie tussen subsites. Het gebeurt overigens al een tijd op dezelfde manier bij GAM en games.fok
.
Merci.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef CartWOman het volgende:
APK, ik heb het voorgelegd aan Knut, die is er niet vanavond, dus heb geduld.
Ja, het is echt zo erg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs als je 1024 x 786 als schermresolutie hebt is de halve pagina weg.
Ik zie ook totaal het nut er niet van
Het ziet er oerlelijk uit en het lijkt mij niet dat er meer mensen naar het Blog komen hierdoor. Volgens mij kunnen ze beter op het Blog een gote banner voor dit subforum maken aangezien de meeste content daar van het forum wordt geplukt.
In games draait het al een tijd succesvolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je het niet weg wil hebben. Waarom zou je er aan willen wennen
In elk ander subforum zou moord en brand geschreeuwd worden,
Op zich een goede tip. Maar via MyAT mis ik de mooie nieuwe topics van rolfo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Tip: Gooi je active topics leeg op BB na. Of kom alleen nog via MYAT, dan zie je hem niet.
Even ter verduidelijking (voor het geval dat her of der nodig mocht zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het voornamelijk erg storend dat het totaal niet up-to-date is en daardoor momenteel alleen dienst doet als sta-in-de-weg.
Sommige mensen posten ook in andere subforums, en als je alleen via MYAT komt mis je nieuwe topics.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Tip: Gooi je active topics leeg op BB na. Of kom alleen nog via MYAT, dan zie je hem niet.
Nee zeker niet. Voor mij mag dat ding ook weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er al eerder een opmerking over gemaakt, maar niemand haakte erop in. Lijkt wel of niemand het erg vond. Gelukkig ben ik niet de enige die zich er rot aan ergert
Hierbij dan ook maar een klacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
De enige mensen die ik dit initiatief zie ondersteunen zijn of "gekleurd" of posten niet of nauwelijks in BB.........lijkt mij toch vrij duidelijk wat je dan als regerende partij te doen hebt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Nou nou mensen. Er wordt aan gewerkt. Niet zo negatief allemaal.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:39 schreef Jappie het volgende:
Of het moet zo zijn dat je op gelijke voet wil staan met Pinochet; Saddam; Idi Amin...om er maar een paar te noemen ?
Ik weet het ook niet APK, dat is voor mij nu in ieder geval de manier om dat spuuglelijke ding niet te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen posten ook in andere subforums, en als je alleen via MYAT komt mis je nieuwe topics.
Sanne, wat een slecht advies.
Kom in opstand Sanne.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet APK, dat is voor mij nu in ieder geval de manier om dat spuuglelijke ding niet te zien.
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef APK het volgende:
[..]
Kom in opstand Sanne.![]()
Ga samen met Ripley en CartWOman staken.![]()
Neh...een Poll is manipuleerbaar...de reacties in dit topic zouden afdoende moeten zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?
Dat doen ze al, door juweeltjes als Dido en Roel praten continue tegen de BB-kijkers. open te laten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef APK het volgende:
Kom in opstand Sanne.![]()
Ga samen met Ripley en CartWOman staken.![]()
Ophoeren met die Blog shit?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?
Topics die niets zijn zakken vanzelf naar beneden. was het toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat doen ze al, door juweeltjes als Dido en Roel praten continue tegen de BB-kijkers. open te laten.![]()
Als je een forum gaat modden via je myat is dat wel te hopen jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:12 schreef Sanne het volgende:
Topics die niets zijn zakken vanzelf naar beneden. was het toch?
Niet via MYAT. Ik heb de gewone AT leeggekieperd, op essentiële dingen (OO) na, om het nog een beetje leuk te kunen bij houden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je een forum gaat modden via je myat is dat wel te hopen ja![]()
de hele FOK!silver layout is bij jou wat opgefokt (de navigatie onder andere ook). Heb je je lettertype niet groter staan dan gemiddeld of wellicht een andere setting? Op welk besturingsysteem zit je te werken?quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hierbij dan ook maar een klacht!De topics op het blog houd ik bij via RSS http://rss.fok.nl/feeds/bigbrother! Vindt het zonde dat hierdoor oudere topics naar de achtergrond gaan.
Het ziet er trouwens niet uit in mijn layout met firefox 1.07 alle tekst valt buiten de kaders![]()
[afbeelding]
Zeg rickmans.....werk jij niet toevallig bij de chello storingsdienst ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef rickmans het volgende:
[..]
de hele FOK!silver layout is bij jouw wat opgefokt (de navigatie onder andere ook). Heb je je lettertype niet groter staan dan gemiddeld of wellicht een andere setting? Op welk besturingsysteem zit je te werken?
neuh, maar met dat soort fouten op zou het zo maar kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg rickmans.....werk jij niet toevallig bij de chello storingsdienst ?![]()
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:49 schreef Pinball het volgende:
op 1280*1024 een halve monitor kwijt aan die onzin
[afbeelding]
Ik vind het idee trouwens wel ok, maar het kan best wat kleiner imo.
Breuls, niet om te willen rellen ofzo, maar ff voor mijn persoonlijke beelvorming...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.
Dat tweede kennelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is het nou... Hebben we inspraak of is het al een uitgemaakte zaak waar we toch niets meer aan kunnen veranderen?
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het nou... Hebben we inspraak of is het al een uitgemaakte zaak waar we toch niets meer aan kunnen veranderen?
Wequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Dit is echt te triest voor woorden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:53 schreef Breuls het volgende:
Dit is niet echt constructief zo, dus we kappen er maar mee.
Ik ben het met je eens voor wat betreft de poll, maar de nuance werd door de users zelf al aangebracht. Stemmingmakerij vond ik het niet... Je had in dit geval wellicht beter in het topic zelf aan kunnen geven dat je meer argumenten wilde horen i.p.v. adblockadressen e.d. De discussie was nog te jong om constructief te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Welk woord van "ophoeren met die typhuszooi" begreep je eigenlijk niet ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je inspraak, maar een discussie voer je niet met een eenzijdige poll en veel stemmingmakerij. Als je graag ziet dat er iets aan die header gedaan wordt, dan lijkt het mij nog het meest logisch het daar gewoon eens volwassen over te hebben. Wat Sanne zou kunnen doen is jullie opmerkingen verzamelen en met haar medecrewleden in overleg gaan. Ik weet zeker dat we er dan wel uitkomen.
Ik vind het wel wezenlijk iets anders. Voor iemand die BB op het forum volgt is de Blog niet tot nauwelijks een aanvulling. Al het nieuws heb je al gelezen in de streamverslagen en/of de Slowchat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:24 schreef Vagere_Hein het volgende:
In GAM geeft men over het algemeen aan de header erg fijn te vinden omdat de users daardoor meer op het forum kunnen blijven en omdat ze met een pagerefresh op de index (en dus niet eens alle onderliggende pagina's) meteen kunnen zien of er nieuwe posts op FOK!games zijn.
Ik heb die problemen niet en gebruik ook firefox 1.07quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
.
Het ziet er trouwens niet uit in mijn layout met firefox 1.07 alle tekst valt buiten de kaders![]()
Ik sluit me hier bij aan...lelijk en te groot, voegt niets toe.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Layout verneukende dingen vind ik bij voorbaat al niet geslaagd. Daarbij heb ik mijn eigen links voor het bijlezen van BB artikelen en zie dus ook geen enkele reden gebruik te maken van die hele toestand.
Zo, mijn bijdrage.
En gewoon alle linkjes naar BB5 gerelateerde sites in 1 sticky topic?quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:18 schreef demins het volgende:
Dan kunnen er drie links op één regel. Alle problemen opgelost!
Ja, of ik hoef die closed source flash shit niet op mijn PC, dat kan ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef Breuls het volgende:
Wat leuk, je blockt banners. Dat geeft je direct enorm veel recht van spreken.
Heb er al wat aan zitten sleutelen heb het idee dat het door WindowBlinds en mijn font setting in FireFox komt. Maar gaat dat er niet uitslopen omdat Fok! er raar mee doet. Heb mijn fonts idd wat opgefokt! zodat ik ook via mijn LoRes TV pagina's kan lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:08 schreef Splash het volgende:
[..]
Ik heb die problemen niet en gebruik ook firefox 1.07
ik zie dit effect wel vaak op andere pagina's
Ik was effe de weg kwijt vanwege die grote Blog reclame.quote:
Allemaal? Van de 10 BB forum gebruikers zijn er 8 die aangeven dat ze die banners nogal nadrukkelijk aanwezig vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Pfff, schiet nou niet allemaal uit je panty, hier.![]()
* Loedertje hoopt dat ookquote:Het staat achter de schermen voor overleg met de blog-admins, en we komen vast tot een bevredigende oplossing.
Punt 7quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Er wordt aan gewerkt, maar er zit helaas nog weinig voortgang in het overleg achter de schermen. Wat ik zelf van die header vind mag duidelijk zijn.
.
Ik zag dat je mij ook gemaild had. Ik begrijp dat je een excuus wilt?quote:
Het was voor Cynix bedoeld en dit kun je wederom beter achter de schermen meldenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zag dat je mij ook gemaild had. Ik begrijp dat je een excuus wilt?
Bij deze. Sorry.
Ik had de crew beter niet voor de schermen kunnen afvallen, maar het user gevoel in mij is net wat groter dan het modgevoel ooit kan worden.
Ik heb niets tegen een normale banner naar de weblog, en met de laatste nieuwtjes erin is harstikke leuk. Maar wat er nu staat is gewoon spam.
Sorry, maar dat vind ik nog steeds.
En dat ik geen columns voor de weblog heb geschreven komt door de muisarm.
Succes met de blog verder, en Knut, keep up the good work, ik weet dat je het goed bedoelt.
Dan verzoek ik je om dan ook in het vervolg geen linkjes naar topics in crewfora hier neer te zetten. Wat is daar het nut van? Het lijkt me dat Cynix, Sanne of wie dan ook prima via de mail te bereiken zijn als je de behoefte voelt om ze op 'Punt 7' te wijzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het was voor Cynix bedoeld en dit kun je wederom beter achter de schermen melden
Ik ga hier ook niet verder op in. Je kunt me hierover terug mailen.
Metname het spam stukje![]()
Wacht nou gewoon even af, jankerd.quote:
APK for modquote:
Ik was al bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef Pinball het volgende:
Doe eens gek, modereer eens wat. Ik zou voorbeelden geven, maar een blik in de TL is wel voldoende denk ik
Ik vind het ook een mosterd na de maaltijd topic.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef Falco het volgende:
Waarom dit topic op slot???
[POLL] Had Rob moeten blijven?
Nee actueel is het niet, maar het geeft wel weer hoeveel de uitslag van Talpa afwijkt...
Oke je hebt ook wel gelijk. Ik plak de poll wel daarin en zoveel zal de boel toch wel niet veranderen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mosterd na de maaltijd topic.
Hoeveel de uitslag van Talpa afwijkt... tja, da's toch altijd het geval? Zeiken over Talpa kan genoeg in andere topics.
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Succes zo zonder Sanne. Hopelijk krijg je snel versterking, anders moet ik al mijn mod-affectie op jou richten
Voor de mensen die oude layout nog gebruiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb er een mailtje over verzonden.![]()
Heb ik stupid op m'n voorhoofd staan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:17 schreef APK het volgende:
[..]
Voor de mensen die oude layout nog gebruiken?
San, really....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:22 schreef Sanne het volgende:
Je zit ons toch niet te dollen he APK,dat je dat ding zelf gesoept hebt?
Nog een keer op F5 ramt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het zo'n mooie oplossing.
Heb je echt een mailtje gestuurd?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:20 schreef CartWOman het volgende:
Heb ik stupid op m'n voorhoofd staan?
Klootzak! Ik 3 keer kijken...
Op de valreep, bedankt lieverd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Sanne het volgende:
De streamverslagen van donderdag zijn nog open CW.
Ik heb de titel van die bovenste blog aangepast, ik denk dat die nu wel pastquote:
Nope, maar nu welquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb de titel van die bovenste blog aangepast, ik denk dat die nu wel past.
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad een stuk beter nu
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/11/BB_13.jpg]afbeelding][/url]
Ben jij de uitvoerder ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.
wtf? Ik heb helemaal geen groot lettertype. Kan jij op mijn pc kijken of zo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij de uitvoerder ?
If so...Nieuwe opdracht...het enige werk wat er nog aan verricht hoeft te worden is het slopen.
Het overleg loopt nog, de beslissing volgt zeer binnenkort (paar dagen).quote:
Da's helder.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het overleg loopt nog, de beslissing volgt zeer binnenkort (paar dagen).
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef Pinball het volgende:
Er moeten eerst wat mensen van Tweakers en Trueserver naar kijken zeker![]()
En dan in de opties de mogelijkheid om 'em te verbergen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef svann het volgende:
Kan er in plaats van die irritante blog-bannertjes niet gewoon zo'n kewle aanklikbare lopende regel komen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:15 schreef BBscanner het volgende:
Volgens de sticky Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.? kan je je vragen over de streams in het topic Commentaren op de live streams - deel 202 posten. Deze is gesloten is en omgedoopt in de SC.
Graag even aanpassen in
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen voor de goede orde.![]()
Vind ik niet te vergelijken, voor fake-pics doet men nog moeite een leuk plaatje te shoppen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef Showtime het volgende:
Vind het vreemd dat Dingen die je kunt zien op een Tanja Fanclubdag wordt gesloten. In BB5 - Fakepics Deel 4 is het leedvermaak minstens zo hoog.
Note gezet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
Kan ik hier ook iemand notes aansmeren
Zo ja dan nomineer ik APK van de ontopic politie
Ik word doodziek van die wannabe mod, met zijn ontopic gezeik
Neem je me nou in de maling?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef Pinball het volgende:
CW, kan jij de TT van Streamverslagen van donderdag 20 oktober. mooi maken? Ik weet niet of dat veel werk is, maar als het makkelijk kan graag.
Het is de enige met een afwijkende titel sinds 25 augustus.
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef CartWOman het volgende:
Neem je me nou in de maling?![]()
Of is dit voor éen van je lijstjes?
Gewijzigd.
Mee eens. Zo wijzig ik vaak TT's zonder hoofdletters, of met andere (spel)fouten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
't BB5-forum: de stats. [DEEL II]
En dat lijstje kon zonder die TT-change ook wel, maar het was zo lelijk
Dat weet ik tochquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef CartWOman het volgende:
Mee eens. Zo wijzig ik vaak TT's zonder hoofdletters, of met andere (spel)fouten.
Ik kan me niet herinneren daar posts te hebben verwijderd.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef Lamon het volgende:
Mag ik even weten waarom er een aantal reacties van mij, scanman01 en pc eend en nog een paar andere users verwijderd zijn in het topic "De uitzending van woensdag 2 november"?
Het is geen ramp ofzo, maar ik zie de reden niet zo, buiten dat het lichtelijk off-topic was, maar dat geldt voor de helft van de reacties op dat topic.
Het ging iig gewoon over de bewoners.
Gisternacht rond 4 uur. Het ging om het geroddel van Dido en Nathalie over Lieske. Ik gaf nog een reactie op Scanman, hij gaf nog een reactie terug, PC-eend gaf nog een reactie op hem, en 2 andere users gaven ook nog commentaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar posts te hebben verwijderd.
Over welk tijdstip hebben we het?
Begrijpelijk. Maar ik heb niks ge-delete want ik lag te slapen... en als men delete in andermans forum is het gebruikelijk dit achter de schermen even te melden.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gisternacht rond 4 uur. Het ging om het geroddel van Dido en Nathalie over Lieske. Ik gaf nog een reactie op Scanman, hij gaf nog een reactie terug, PC-eend gaf nog een reactie op hem, en 2 andere users gaven ook nog commentaar.
Ik heb het echt niet gedroomd. Scanman01 weet het vast ook nog wel.
Het was niet heel belangrijk ofzo, maar ik vind het zo gek dat ik het nu niet terug kan vinden.
Even voor de zekerheid, zodat ik niet voor niets dit topic loop te F5-en: als die beslissing het levenslicht ziet wordt hij toch wel hier gepubliceerd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef CartWOman het volgende:
Het overleg loopt nog, de beslissing volgt zeer binnenkort (paar dagen).
Ik denk dat het rond oud en nieuw wel opgelost zal zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, zodat ik niet voor niets dit topic loop te F5-en: als die beslissing het levenslicht ziet wordt hij toch wel hier gepubliceerd?
Just checking.![]()
Lijkt me heel onhandig.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
Is het handig om hier een wat algemener "Bespreek hier de nominaties"-topic van te maken?
quote:
Ik scrollede vanmorgen ff door wat topics en heb hier en daar inderdaad een enkel postje verwijderd. Tering, wat een off topic bagger, het ging allang niet meer over de uitzending en het ging zelfs niet meer over Big Brother. Het ging eigenlijk totaal nergens meer over. Het betreft overigens hooguit een 10-tal baggerreacties. Je mist iig niets als je het topic nog eens door zou willen lezen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef Lamon het volgende:
Mag ik even weten waarom er een aantal reacties van mij, scanman01 en pc eend en nog een paar andere users verwijderd zijn in het topic "De uitzending van woensdag 2 november"?
Het is geen ramp ofzo, maar ik zie de reden niet zo, buiten dat het lichtelijk off-topic was, maar dat geldt voor de helft van de reacties op dat topic.
Het ging iig gewoon over de bewoners.
Ik had het grááááág gedaan, maar helaas lig ik de laatste 3 weken van BB onder eenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Uit de MED van Cynix:
"Voorlopig voeren CartWOman en Ripley de moderatie samen uit, maar in principe is versterking welkom. Heb je interesse, ben je een echte BB-volger, heb je veel tijd en zin om het forum in goede banen te leiden en weet je daarbij de 'ongedwongen' sfeer te handhaven, stuur dan gerust een mailtje naar forum@fok.nl."
WAT zitten ze me weer te censurerenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gisternacht rond 4 uur. Het ging om het geroddel van Dido en Nathalie over Lieske. Ik gaf nog een reactie op Scanman, hij gaf nog een reactie terug, PC-eend gaf nog een reactie op hem, en 2 andere users gaven ook nog commentaar.
Ik heb het echt niet gedroomd. Scanman01 weet het vast ook nog wel.
Het was niet heel belangrijk ofzo, maar ik vind het zo gek dat ik het nu niet terug kan vinden.
Is toch lekker man, beetje deleten, biertje erbij.quote:
Ik zou als eerste het SC topic sluitenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch lekker man, beetje deleten, biertje erbij.
Is dat niks voor jou, hulpsinterklaas in dit subforum?
O ja, dat wist ik wel... Thailand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het grááááág gedaan, maar helaas lig ik de laatste 3 weken van BB onder een [afbeelding]
![]()
Ik weet het pas sinds vanmiddag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef CartWOman het volgende:
O ja, dat wist ik wel... Thailand.
Fuck.
Ah, naar Pattaya dus.quote:
Ga jij met Gert naar Thailand? Dan wil ik niet weten wat jullie daar gaan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:27 schreef APK het volgende:
Ik weet het pas sinds vanmiddag.![]()
Gert gaat ook, dus jullie zullen een newbie moeten kiezen.![]()
Ik heb me gisteren maar als vrijwilliger gemeld dan... Ben benieuwd naar de rest van de selectieprocedurequote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Uit de MED van Cynix:
"Voorlopig voeren CartWOman en Ripley de moderatie samen uit, maar in principe is versterking welkom. Heb je interesse, ben je een echte BB-volger, heb je veel tijd en zin om het forum in goede banen te leiden en weet je daarbij de 'ongedwongen' sfeer te handhaven, stuur dan gerust een mailtje naar forum@fok.nl."
![]()
Lijkt me niet echt handigquote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
Is het handig om hier een wat algemener "Bespreek hier de nominaties"-topic van te maken?
Gezien. Ik heb je gebrandmerkt als een potentieel geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:
Ik heb me gisteren maar als vrijwilliger gemeld dan... Ben benieuwd naar de rest van de selectieprocedure![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ga jij met Gert naar Thailand? Dan wil ik niet weten wat jullie daar gaan doen.
CWquote:
Zit wat in zo te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef BBscanner het volgende: -knip-
Wat verstaan jullie onder 'veel tijd'?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Uit de MED van Cynix:
![]()
Dat je geen leven hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie onder 'veel tijd'?
Nou, heb maar ff met 'the boss' overlegdquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat je geen leven hebt.
'Veel tijd', ach, je hoeft niet de hele dag aanwezig te zijn. Maar we hebben het liefst iemand die overdag en 's avonds een aantal keren het forum kan checken, die ook meepost, de users kent, niet te streng is... en dat hoeft heus niet alle dagen, alles is bespreekbaar met je mede-modjes.
Ripley is er volgende week weer, voor overdag, dus al zou je alleen in de avond kunnen: toch mailen!
Die mag je hier best af en toe spammen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Is het een idee om de sokkenactie van ElisaB uit de GC hier ergens te promoten?
En als het idee niet goed is, bij deze tóch het linkje....
Warme voeten deel 6; bijna 2.000 euro!
Cool, huhuh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Die smiley heb ik 5 minuten naar zitten kijken.
quote:
Er is iemand z'n poot vreselijk stijf aan het houden, mbt die kutbanner.quote:Op zondag 6 november 2005 13:40 schreef Sanne het volgende:
Insomaniac heeft een topic geopend in Feedback
Sanne heeft gelijk. [BBbanner]
Wie wel dan?quote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Silmarwen het volgende:
De webloggers gaan niet over de header, de bbloggers overigens ook niet.
Een reviewer is iemand die een dvd/boek/spel/bioscoopfilm/restaurant/etc kijkt/leest/speelt/kijkt/bezoekt/etc en vervolgens hier een verslag van doet en een beschrijving over hetgeen schrijft voor de FPquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wie wel dan?
De reviewers
Whatever that may be.
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef Silmarwen het volgende:
Een reviewer is iemand die een dvd/boek/spel/bioscoopfilm/restaurant/etc kijkt/leest/speelt/kijkt/bezoekt/etc en vervolgens hier een verslag van doet en een beschrijving over hetgeen schrijft voor de FPeen recenseur als het ware, ik ben tevens weblogger en blogger en nee de reviewers gaan ook niet over de header.
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.quote:Degene die wel over de header gaan zijn de FA's (nikky, dagonet, lucille, shmoopy en natalie), de weblog SA's (rickmans en knut) en de admins (breuls, highlander, yvonne en danny) en de devvers (in deze knut voor bblog header en rickmans voor de gamesheader) voeren het uiteraard uit.![]()
Ik word niet geloofd als ik zeg dat ze er achter de schermen mee bezig zijn, dus ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen. Ze zijn er echt mee bezig.quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.
[..]
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.
ik lurk hier lieverquote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.
[..]
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Ali Salami het volgende:
Voor je het andere topic blijft negeren: er wordt daar heel fatsoenlijk een vraag gesteld. Zou je sieren als je daar gewoon even reageert. Zoals dat bij je functie hoort.
En dooie mussen doen het nooit goed in FB is mijn ervaringquote:en mbt de header reageer ik alleen als er iets concreets te zeggen valt, anders is het vrij zinloos als ik mensen blij ga maken met een dooie mus.
Komt eraan, dus.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef nikky het volgende:
Als het goed is gaat men er mee aan de slag. We hebben een andere gekozen alleen die moet nog wel even Gedevt worden
En dan nog 'user' erbij, als het kan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:02 schreef versabommie het volgende:
Fok user Survival Game #4 gaarne veranderen in [BB] Servival game #4
thnx voor de correctie!quote:
Zoiets riep ik een paar maand terug ook tegen jou, maar daar luisterde je ook niet naar. Het gaat me erom dat wanneer je een topic opent, graag feedback wilt van de verantwoordelijken. Die feedback hoeft niet meteen concreet te zijn, maar laat wel weten dat het gelezen is. En in dit geval was er best een discussie mogelijk geweest over wat de topicopener en anderen dan wel acceptabel hadden gevondenquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef Knut het volgende:
Ali, bemoei je nou niet eens overal mee. Alles wordt wel gelezen en reageren doen we wel als we daar alle benodigde informatie voor hebben.
En es beers sein engquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef APK het volgende:
Juf, ze doen apekooi in het geschiedenislokaal!!!!!!!!
Streamverslagen van dinsdag 8 november.
Tieft op!!!!!!!!quote:
Dat doe ik nu ook alquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef APK het volgende:
[..]
Tieft op!!!!!!!!
Straks gaan mensen nog op die kut-banner van de BlaBlaLog klikken om bij te lezen.
Ja en als je reageert is het niet constructief genoeg of dan geef je niet snel genoeg een update of geef je niet snel genoeg antwoord of doe je niet snel genoeg wat aan het probleem of alle andere tienduizend dingen waar je nog commentaar op kunt geven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Zoiets riep ik een paar maand terug ook tegen jou, maar daar luisterde je ook niet naar. Het gaat me erom dat wanneer je een topic opent, graag feedback wilt van de verantwoordelijken. Die feedback hoeft niet meteen concreet te zijn, maar laat wel weten dat het gelezen is. En in dit geval was er best een discussie mogelijk geweest over wat de topicopener en anderen dan wel acceptabel hadden gevonden
Zijn weg zodra ze in het juiste topic staan of om 22:00, whichever comes firstquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef APK het volgende:
Juf, ze doen apekooi in het geschiedenislokaal!!!!!!!!
Streamverslagen van dinsdag 8 november.
Commentaar op de streamverslagen in het streamverslagentopicquote:
Nou noem je ook weer een uiterste en ga je naar de slachtoffer-rol. Nu heb ik ooit, destijds als crewlid ook wel gedacht, dus zo verwonderlijk vind ik dat niet. Misschien ook maar weer eens uit de crew om die blik eens te verruimen. Werkt verfrissend, kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en als je reageert is het niet constructief genoeg of dan geef je niet snel genoeg een update of geef je niet snel genoeg antwoord of doe je niet snel genoeg wat aan het probleem of alle andere tienduizend dingen waar je nog commentaar op kunt geven.
Face it Ali, het is nooit goed genoeg in FB, wat je ook doet. Of je lief doet of niet, of je snel reageert of niet, of je een geintje maakt of juist niet, wat je ook zegt of doet het is nooit goed. Ik kan me goed voorstellen dat mensen niet meer willen reageren in FB, want je wordt toch alleen maar afgezeken, wat je ook zegt. Het is nog een wonder dat iemand de energie heeft om uberhaupt te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |