Greatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Lurch het volgende:
In IE in combinatie met de oude oude layout werkt het nog niet. Dit wordt ASAP Gefixed
In de oude ziet het er niet uit, dus ik schrok wel ff... maar dat wordt gefixt.quote:
Zelfs als je 1024 x 786 als schermresolutie hebt is de halve pagina weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:51 schreef Sanne het volgende:
Ik vind hem wel een beetje hoog in pixels. Dat en dan 3 sticky topics eronder vind ik wel vervelend. Met een beetje lage resolutie zie je dan geen enkel topic in beeld.
Maar kun je het nut uitleggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:35 schreef Knut het volgende:
Het is een afspraak die al sinds het begin staat. Hij is nu alleen doorgevoerd
We willen niks door de strot heenduwen, we houdens ons alleen aan een afspraak
Zou dat topic weer open mogen CW?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:58 schreef CartWOman het volgende:
Peter, hou 'es op nutteloos een topic te kicken.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Het verneukt de layout op een gruwelijke wijzequote:Je krijgt de posters van dit subforum echt niet naar het Blog
*Watquote:Bovendien is dat ding achterlijk groot.
Met wie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:35 schreef Knut het volgende:
Het is een afspraak
we houdens ons alleen aan een afspraak
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:34 schreef Jappie het volgende:
Jullie willen toch niet dat we ala Joost en consorten hiero een "zwijg" protest ten uitvoer gaan brengen is het wel ?
Gellarboy?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou dat topic weer open mogen CW?
Ik was net blij dat er weer eindelijk een *nieuwe* onderwerp in de BB index stond bovenaan.
Mooi vind ik het niet, nee. Maar niet zozeer dat ik het al weg wil hebben, het moet even wennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:30 schreef APK het volgende:
Sanne, CartWoman & Ripley, zijn jullie blij met de uitzonderingspositie van jullie subforum?
Ik zou het lawaai wel eens willen horen als ze het normale webblog zo prominent in GC kwakken.
Ik begrijp niet dat je het niet weg wil hebben. Waarom zou je er aan willen wennenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef CartWOman het volgende:
Mooi vind ik het niet, nee. Maar niet zozeer dat ik het al weg wil hebben, het moet even wennen.
In mijn oude oude layout is 'ie zelfs 2 keer zo breed lang.
het is gewoon een simpele samenwerking / integratie tussen subsitesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn jullie bang voor knut met zijn afspraken, of mis ik een of andere diepe reden dat die promo hier zo prominent de layout komt verneuken
Simpele samenwerking of niet...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef rickmans het volgende:
[..]
het is gewoon een simpele samenwerking / integratie tussen subsites. Het gebeurt overigens al een tijd op dezelfde manier bij GAM en games.fok
.
Topics die er zijn morgen niet hergebruikt worden waardoor je alles wel in dat SC topic moet gaan doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
voornamelijk in het SC-topic te keuvelen terwijl een hoop andere topics doodbloeden.
Deze oerlelijke beeldvervuiling heeft totaal geen nut (en is niet up to date) en het ontneemt nieuwe users ook nog eens zicht op andere topics, zodat meer waardevolle info in het SC-topic verdwijnt.
Dat komt omdat de meeste mensen die hier nieuw zijn vooralsnog slechts op het bovenste actieve topic -het slowchattopic- klikken. Ze weten niet eens dat er zoiets als een [FB] topic bestaat. Zelfs de streamverslagen kunnen ze niet vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
Is het echt zo erg? Er wordt niet massaal geklaagd, toch?.
Bull. De topiclist is lang genoeg, er blijven zat topics open.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Topics die er zijn morgen niet hergebruikt worden waardoor je alles wel in dat SC topic moet gaan doen.
Zonde..
Lekker subtiel ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef rickmans het volgende:
het is gewoon een simpele samenwerking / integratie tussen subsites. Het gebeurt overigens al een tijd op dezelfde manier bij GAM en games.fok
.
Merci.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef CartWOman het volgende:
APK, ik heb het voorgelegd aan Knut, die is er niet vanavond, dus heb geduld.
Ja, het is echt zo erg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs als je 1024 x 786 als schermresolutie hebt is de halve pagina weg.
Ik zie ook totaal het nut er niet van
Het ziet er oerlelijk uit en het lijkt mij niet dat er meer mensen naar het Blog komen hierdoor. Volgens mij kunnen ze beter op het Blog een gote banner voor dit subforum maken aangezien de meeste content daar van het forum wordt geplukt.
In games draait het al een tijd succesvolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je het niet weg wil hebben. Waarom zou je er aan willen wennen
In elk ander subforum zou moord en brand geschreeuwd worden,
Op zich een goede tip. Maar via MyAT mis ik de mooie nieuwe topics van rolfo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Tip: Gooi je active topics leeg op BB na. Of kom alleen nog via MYAT, dan zie je hem niet.
Even ter verduidelijking (voor het geval dat her of der nodig mocht zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het voornamelijk erg storend dat het totaal niet up-to-date is en daardoor momenteel alleen dienst doet als sta-in-de-weg.
Sommige mensen posten ook in andere subforums, en als je alleen via MYAT komt mis je nieuwe topics.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Tip: Gooi je active topics leeg op BB na. Of kom alleen nog via MYAT, dan zie je hem niet.
Nee zeker niet. Voor mij mag dat ding ook weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er al eerder een opmerking over gemaakt, maar niemand haakte erop in. Lijkt wel of niemand het erg vond. Gelukkig ben ik niet de enige die zich er rot aan ergert
Hierbij dan ook maar een klacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
De enige mensen die ik dit initiatief zie ondersteunen zijn of "gekleurd" of posten niet of nauwelijks in BB.........lijkt mij toch vrij duidelijk wat je dan als regerende partij te doen hebt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Nou nou mensen. Er wordt aan gewerkt. Niet zo negatief allemaal.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:39 schreef Jappie het volgende:
Of het moet zo zijn dat je op gelijke voet wil staan met Pinochet; Saddam; Idi Amin...om er maar een paar te noemen ?
Ik weet het ook niet APK, dat is voor mij nu in ieder geval de manier om dat spuuglelijke ding niet te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen posten ook in andere subforums, en als je alleen via MYAT komt mis je nieuwe topics.
Sanne, wat een slecht advies.
Kom in opstand Sanne.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet APK, dat is voor mij nu in ieder geval de manier om dat spuuglelijke ding niet te zien.
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:55 schreef APK het volgende:
[..]
Kom in opstand Sanne.![]()
Ga samen met Ripley en CartWOman staken.![]()
Neh...een Poll is manipuleerbaar...de reacties in dit topic zouden afdoende moeten zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten ook in opstand komen! Waar blijft die poll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |