Lekker subtiel ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef rickmans het volgende:
het is gewoon een simpele samenwerking / integratie tussen subsites. Het gebeurt overigens al een tijd op dezelfde manier bij GAM en games.fok
.
Merci.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef CartWOman het volgende:
APK, ik heb het voorgelegd aan Knut, die is er niet vanavond, dus heb geduld.
Ja, het is echt zo erg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
Is het echt zo erg? Er wordt niet massaal geklaagd, toch?.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs als je 1024 x 786 als schermresolutie hebt is de halve pagina weg.
Ik zie ook totaal het nut er niet van
Het ziet er oerlelijk uit en het lijkt mij niet dat er meer mensen naar het Blog komen hierdoor. Volgens mij kunnen ze beter op het Blog een gote banner voor dit subforum maken aangezien de meeste content daar van het forum wordt geplukt.
In games draait het al een tijd succesvolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je het niet weg wil hebben. Waarom zou je er aan willen wennen
In elk ander subforum zou moord en brand geschreeuwd worden,
Op zich een goede tip. Maar via MyAT mis ik de mooie nieuwe topics van rolfo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Tip: Gooi je active topics leeg op BB na. Of kom alleen nog via MYAT, dan zie je hem niet.
Even ter verduidelijking (voor het geval dat her of der nodig mocht zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het voornamelijk erg storend dat het totaal niet up-to-date is en daardoor momenteel alleen dienst doet als sta-in-de-weg.
Sommige mensen posten ook in andere subforums, en als je alleen via MYAT komt mis je nieuwe topics.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Tip: Gooi je active topics leeg op BB na. Of kom alleen nog via MYAT, dan zie je hem niet.
Nee zeker niet. Voor mij mag dat ding ook weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er al eerder een opmerking over gemaakt, maar niemand haakte erop in. Lijkt wel of niemand het erg vond. Gelukkig ben ik niet de enige die zich er rot aan ergert
Hierbij dan ook maar een klacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef CartWOman het volgende:
Is het echt zo erg? Er wordt niet massaal geklaagd, toch?.
De enige mensen die ik dit initiatief zie ondersteunen zijn of "gekleurd" of posten niet of nauwelijks in BB.........lijkt mij toch vrij duidelijk wat je dan als regerende partij te doen hebt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Nou nou mensen. Er wordt aan gewerkt. Niet zo negatief allemaal.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:39 schreef Jappie het volgende:
Of het moet zo zijn dat je op gelijke voet wil staan met Pinochet; Saddam; Idi Amin...om er maar een paar te noemen ?
Ik weet het ook niet APK, dat is voor mij nu in ieder geval de manier om dat spuuglelijke ding niet te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen posten ook in andere subforums, en als je alleen via MYAT komt mis je nieuwe topics.
Sanne, wat een slecht advies.
Kom in opstand Sanne.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet APK, dat is voor mij nu in ieder geval de manier om dat spuuglelijke ding niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |