De nacht van zembla.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:40 schreef BBscanner het volgende:
Zit al de hele nacht te kijken naar Zemblais de moeite waard!
Er is ook niet veel gebeurtquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef APK het volgende:
Wat een kutsubforum is dit toch.
Ga je een avondje uit, is er nauwelijks iets terug te vinden over de gebeurtenissen.
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef APK het volgende:
Wat een kutsubforum is dit toch.
Ga je een avondje uit, is er nauwelijks iets terug te vinden over de gebeurtenissen.
Vooral de 'bouwfraude' en de 'Hells Angels' waren goed! Had het meest al wel gezien maar toch weer leuk om terug te zien.quote:
Prachtige foto! Loepscherp (en dat is vrij lastig vanaf de streams) maar ook heel karakteristiek!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Rica het volgende:
"Mooi" kun je op verschillende manieren opvatten. Deze is op zijn eigen manier ook mooi vind ik. Verder weet ik er niks over te vertellen Gert, meestal zet (zette als de streams zo laag blijven) het captureprog aan en klik (probeer) op het moment als er leuke beelden zijn.
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingid is een uur geleden nog in de tuin gaan zitten, en heeft toen tranen met tuiten gehuild.
Ik ben benieuwd naar de Aldi-uitzendingquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef BBscanner het volgende:
Vooral de 'bouwfraude' en de 'Hells Angels' waren goed! Had het meest al wel gezien maar toch weer leuk om terug te zien.![]()
Merci.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Er is ook niet veel gebeurt
Kut feestzonder die kut Tanja d
eed niet mee!
Toen ging die kut van een Menno jankenen daarna kotsen
![]()
Roddel van Dido en Nathalie werdt afgeluisterd door Roel
iedereen naar bed![]()
Ingrid wakker janken![]()
Klaar!![]()
Nou, spannend hoorquote:
Zeer karakteriserend Rob ten voeten uit!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Rica het volgende:
"Mooi" kun je op verschillende manieren opvatten. Deze is op zijn eigen manier ook mooi vind ik. Verder weet ik er niks over te vertellen Gert, meestal zet (zette als de streams zo laag blijven) het captureprog aan en klik (probeer) op het moment als er leuke beelden zijn.
[afbeelding]
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef Gert het volgende:
Leuke avond gehad?
Ja, dat heb ik allemaal gezien, ik ben alleen in slaap gevallenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, spannend hoor![]()
Het hysterische gedoe van Chantal, Natte lie en Dido daarentegen![]()
Lieske was een lieverdje, Dido ook wel met kotsende menno![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Waarom denkt iedereen GVD dat ik Ratelband ben?
Ik wil ook aandacht.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Waarom denkt iedereen GVD dat ik Ratelband ben?
Ik wil ook aandacht.
Ingrid - ik wil een speen voor mijn verjaardag - was niet echt iets wat je had willen zien hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik allemaal gezien, ik ben alleen in slaap gevallen.
Ik werd net pas wakker met de punt van mijn laptop in mijn hoofd.
Jawel, de enige reden dat ik BB kijk is omdat ik gek ben op leedvermaak. Daar valt een jankende Ingrid zéker onderquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ingrid - ik wil een speen voor mijn verjaardag - was niet echt iets wat je had willen zien hoor![]()
Ben daar ook niet zo blij meequote:Op zondag 23 oktober 2005 04:04 schreef APK het volgende:
En die kutweblog vult ook nog mijn halve scherm.
Ik had er al eerder een opmerking over gemaakt, maar niemand haakte erop in. Lijkt wel of niemand het erg vond. Gelukkig ben ik niet de enige die zich er rot aan ergertquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:04 schreef APK het volgende:
En die kutweblog vult ook nog mijn halve scherm.
Ik zou er bijna enthousiast over worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |