ja hoor wakker wakker wakkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef newsman het volgende:
hallo wakker worden allemaal zijn we er nog ?
Als het aantal posten tegen de 300 loopt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef lovebear het volgende:
sorry weet nooit waneer precies te enteren
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Maar een kniesoor die daarop letquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Titel niet helemaal juist. Het huilen is al lang en breed achter de rug
liever niet dan op deze manier dusquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Heb jij een beter idee? Dit gebeuren met post van het thuisfront' gebeurde toch ook al in de vorige edities van BB?
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulancequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zie op stream twee de hele tijd al de gang, laat liever de tuin zien, dan kan ik nog wat brommers horen langs komen. Dank u
Maar wel beter dan " (BBSC 560) Iedereen slaapt en er is geen tering te beleven"quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Titel niet helemaal juist. Het huilen is al lang en breed achter de rug
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar een kniesoor die daarop let![]()
Ja, de tuin dan hebben we ook nog kans om de muis te spotten!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zie op stream twee de hele tijd al de gang, laat liever de tuin zien, dan kan ik nog wat brommers horen langs komen. Dank u
beetje leven in de tent is nooit weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulanceHeel spannend.
Nee joh, er gebeurt nooit wat in Aalsmeer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulanceHeel spannend.
Eigenlijk vind ik die ook wel redelijk okequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar wel beter dan " (BBSC 560) Iedereen slaapt en er is geen tering te beleven"
Om emoties aan te wakkeren zijn er meerdere mogelijkheden, ik heb al eerder gezegd, confronteer bewoners met hun uitspraken. Dus als iemand zegt, ik ben altijd eerlijk en ik roddel nooit, laat dan een compilatie zien tijdens de live uitzendign waarin het tegendeel wordt aangetoond. Een meer discretere weg is om een bewoner waarover veel geroddeld wordt in de DBK te confronteren met uitspraken van de bewoners.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb jij een beter idee? Dit gebeuren met post van het thuisfront' gebeurde toch ook al in de vorige edities van BB?
wel een lief muisjequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja, de tuin dan hebben we ook nog kans om de muis te spotten!
Ben benieuwd of de regie mee leest en zo op de tuin overschakelt![]()
Ja, leeft ie nog? Ik heb hem al een tijdje niet meer gespotquote:
Ik ga er nu heerlijk van genieten en dan lekker slapenquote:
Er gebeurt noot wat in Aalsmeer?? ik werk op de bloemenveiling, maar wat daar gebeurt, man, daar heb je genoeg ingredienten om 10 BB's mee te vullenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee joh, er gebeurt nooit wat in Aalsmeer.
Maar er verandert niksquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens denk dan kut want dan resetten ze
Geniet ervanquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga er nu heerlijk van genieten en dan lekker slapen![]()
![]()
Ooooh, die is wel héél erg mooi!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
Misschien wel een goed moment om je mooiste BB-plaatjes te posten tot nu toe.
Ik zal bescheiden beginnen:
Ik woon er vlakbij en ken ook mensen die op de veiling werken... er gebeurt nooit watquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er gebeurt noot wat in Aalsmeer?? ik werk op de bloemenveiling, maar wat daar gebeurt, man, daar heb je genoeg ingredienten om 10 BB's mee te vullen
Goede ideeen Zou je ze naar Hummie willen mailen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Om emoties aan te wakkeren zijn er meerdere mogelijkheden, ik heb al eerder gezegd, confronteer bewoners met hun uitspraken. Dus als iemand zegt, ik ben altijd eerlijk en ik roddel nooit, laat dan een compilatie zien tijdens de live uitzendign waarin het tegendeel wordt aangetoond. Een meer discretere weg is om een bewoner waarover veel geroddeld wordt in de DBK te confronteren met uitspraken van de bewoners.
Een ander, geef een bewoner de opdracht om een andere bewoner zo zwart mogelijk te maken, en dan het liefst een bewoner die voor zijn/haar gevoel onaantastbaar is.
Dat levert uiteindelijk keiharde confrontaties op in het huis, en dat is toch wat we allemaal willen?
Je kan ook dmv opdrachten diverse bewoners tegen elkaar uitspelen, heel simpel.
Wat ze nu doen vind ik een beetje jammer.
Ik heb er zelf geen enkele gesavedquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Trustenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
Mooie foto, maar is deze foto niet een klein beetje bewerkt? Maakt mij niet uit, het is en blijft een mooie fotoquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
En genieten ga ik zeker(alleen jammer dat het medicinale wiet is)
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
En genieten ga ik zeker(alleen jammer dat het medicinale wiet is)
![]()
quote:
Hummie leest dit toch ook? Dat zeiden Bridget en Ruud tenminste tijdens een live uitzending, die uitzending met de dochter van Rob.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goede ideeen Zou je ze naar Hummie willen mailen?
Mail vd redactie; bigbrother@endemol.nl
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
Een erg emotioneel moment voor Tanja, deze heb ik donderdag gemaakt na de nominaties.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nee. Ze gaan bij mij 's avonds allemaal de prullenbak in.quote:
Laten we hopen dat het werkt BBscanner.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:29 schreef BBscanner het volgende:
Heb net deze mail gestuurt kijken of het wat oplevert![]()
"Geachte redactie/regie BB
Zouden de camera's in de nacht ook op de tuin kunnen worden gericht. Dat is wat interessanter dan slapende mensen of een gang. Er wil wel eens een muis in de tuin lopen wat wel grappig is om te zien.
Bij voorbaat dank.
Ik wacht af. Groet een Internet Streamer."
Nee hoor. Alleen wel op een moment als deze, als iemand vraagt om je mooiste capturesquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ai daar ga je vast spijt van krijgen op een dag
Ja nou niet alle naaktfoto's gaan plaatsen hè.quote:
Die is leuk!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooi, niet vanwege de compositie of scherpte, maar omdat het de gekte van Linda onder invloed van alcohol treffend weergeeft:
[afbeelding]
Die eerste is zo loépscherp... krijg meteen de neiging om Ave Maria te gaan zingen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Ben even aan het zoeken geweest in de topics en ik vind deze drie van Lieske wel erg mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
moet hier nog ergens in 1 van de toppic staan geloo ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:37 schreef newsman het volgende:
hebben jullie ook dat plaatje van linda, met haar kont voor de camera ?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:37 schreef newsman het volgende:
hebben jullie ook dat plaatje van linda, met haar kont voor de camera ?
full moon in de camera staat hier ergensquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:39 schreef newsman het volgende:
ja maar dan uit camera postitie
Hoeveel personen hebben we nog over ondertussen. Stuk of 5?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:34 schreef lovebear het volgende:
tis stil hier nu lol
Hai, poppedopje, ik werd ff helemaal slaperig van de streamsquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:40 schreef newsman het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Morwen kusje vriendin![]()
denk t jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoeveel personen hebben we nog over ondertussen. Stuk of 5?
streamsstaan allang uit, ben maar aan pagina aan het kloten. Maar Fok! blijft open natuurlijk![]()
Deze?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
moet hier nog ergens in 1 van de toppic staan geloo ik
Hier krijg ik dus zin van.quote:
Goh jij ook al, das nieuwquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, poppedopje, ik werd ff helemaal slaperig van de streams![]()
Ik weet nog dat ik zat te kijken en dacht: oooh, laat scanman NU een screencap makenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Dit was ook wel een klassieker
[afbeelding]
Whaaaahahaaaaaaquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Dit was ook wel een klassieker
[afbeelding]
Ik weet nòg niet wat Nathalie daar nu doetquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
En als je het hebt over exact op het juiste moment op het knopje drukken, is deze denk ik wel mijn beste:
[afbeelding]
ijs etenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nòg niet wat Nathalie daar nu doet
(en wat wordt dit een leuk topic zo)
Ach gossie.. de liefste en leukste van het hele spul.quote:
Ja, lekker chickie! Daar zou ik wel eens voor langs de boerderij willen fietsen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
En dan mag er ook wel een mooie van Tanja. Ook een favoriet:
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
En als je het hebt over exact op het juiste moment op het knopje drukken, is deze denk ik wel mijn beste:
[afbeelding]
Die uitdrukking in haar ogen en de rest van de houding. Het is gewoon puur een pijpfoto... ware het niet dat het dus een ijsje was waar ze een likje van nam.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooie dit. Had hem nog nooit gezien, moest toch echt even 2x kijken.
![]()
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk de foto waren we toch nog vrij lang op hebben moeten wachten
[afbeelding]
imitatie van Tanja & lieske tegenlijk?quote:
Toch niet normaal meer, hoe die op zichzelf geilt in de spiegel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:57 schreef Wup het volgende:
[..]
imitatie van Tanja & lieske tegenlijk?
geen idee ze stond alleen in de badkamer haar buik te checken
Ooooh!quote:
Damn latevogel.. Die wilde ik net gaan zoeken.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:00 schreef BBscanner het volgende:
Zou het niet leuk zijn om er een top 10 van te maken. Bijv uit 100 scans via een poll de beste verkiezen?
kan dat danquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook mooie foto's van Ingrid?
Nou, er zijn ook mooie foto's van Tanjaquote:
Linda!!!quote:
das waarquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er zijn ook mooie foto's van Tanja
dat mag je ook zijn want kerel wat is ie mooiquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn latevogel.. Die wilde ik net gaan zoeken.
Dat is een van mijn favorieten inderdaad.
Misschien wel dé favoriet![]()
Ben ik wel een beetje trots op
Hij is wel mooi!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:11 schreef Gert het volgende:
Typisch zo'n moment dat je je beseft een voyeur te zijn en daar nog van te genieten ook:
[afbeelding]
Is deze serie er ook als Smileypakketquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
Ed deze serie kan zo aan de muur alsof het een Warhol collectie is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
daar sluit deze mooi op aanquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:11 schreef Gert het volgende:
Typisch zo'n moment dat je je beseft een voyeur te zijn en daar nog van te genieten ook:
[afbeelding]
Dank je.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Als Gert hem dan niet wil plaatsen, doe ik het zelf wel. Deze is dus van Gert
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou dit topic bijna als sticky moeten laten staan
Prachtig, ik geniet. Kende de meeste foto's al, maar zo bij elkaar
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Isa.. nog wakker? Misschien is "the best of" een betere titel voor dit topic. Voor het geval we ze nog eens terug willen zoeken is het makkelijker vinden ook.
Ik gebruik screenhunter. Helemaal gratis en werkt heel makkelijk. Snapgit heb ik ook jaren gebruikt trouwens. Die kan nog veel meer. Maar voor foto's is screenhunter perfect. En later bewerken in Photoshop natuurlijk en saven op minimaal kwaliteit 8quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je.
Een toevalstreffer uiteraard, je bent voor een groot deel afhankelijk van wat de regie je biedt.
Ik kies er alleen wél voor om zelf mijn frame te mogen bepalen: dus op het moment dat ik klik, bevriest het beeld, waarna ik zelf de uitsnede kan maken.
Welke tool gebruik jij, Scan? Jouw caps zijn vaak loépzuiver (ik gebruik snagit).
Als jij ongeveer de dag/datum en onderwerp weet wil ik wel even in mijn BB map kijken, ik heb op dit moment ongeveer 4500 scans op datum opgeslagen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen zin om alle SC topics door te gaan neuzen. Weet zeker dat ik er nog een flink aantal vergeet. Nu baal ik dus wel even dat ik ze niet gesaved heb
Ja toen zat ze met die gizmo camera 'te spelen'. Wachten tot ze in de cam keek. Click!quote:
Ja dat merkt je idd wel!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Jammer dat de bitrate nu gehalveerd is.
Jij doet dus ook aan nabewerking, dat was me al opgevallen en komt de foto's absoluut ten goede.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruik screenhunter. Helemaal gratis en werkt heel makkelijk. Snapgit heb ik ook jaren gebruikt trouwens. Die kan nog veel meer. Maar voor foto's is screenhunter perfect. En later bewerken in Photoshop natuurlijk en saven op minimaal kwaliteit 8
Yupquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:27 schreef Isabeau het volgende:
Die serie van Rob was toen hij zich zo ongelukkig voelde na de eerste keer dat hij op de bank zat.
Ik heb geen idee. Op een moment als deze had ik ze gewoon wel graag op m'n hd gehad om ze allemaal door te lopen en de mooisten eruit te halen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als jij ongeveer de dag/datum en onderwerp weet wil ik wel even in mijn BB map kijken, ik heb op dit moment ongeveer 4500 scans op datum opgeslagen.
Mooi!quote:
Ik zou niet weten hoe. Maar de laatste tijd gebruik ik ook filedump. Die is sneller dan picsplace. De eerste maand heb ik zeker alleen picsplace gebruikt dacht ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
Linda kust Roel Lieske kijkt
[afbeelding]
@scanman al je foto's staan toch op de server van picsplace waar jij ze host! Kan je ze niet zo terug halen?
Nee, ik verander niets aan de foto zelf (jij wilt nog wel eens wat meer kleur ofzo erin toveren heb ik gezien). Ik maak ze allen 580 breed. Dat is alles.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij doet dus ook aan nabewerking, dat was me al opgevallen en komt de foto's absoluut ten goede.
Die kende ik nog niet!! Wat een geweldige fotoquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Dido onder de douche tussen de plantjes die Ralluf water geeft![]()
Een van mijn leukste BB momenten![]()
[afbeelding]
Hee lekker simpel, nogmaals, ik heb het hier niet voor het zeggen maar het zou leuk zijn als je af en toe één foto plaatst, evt met een commentaartje erbij waarom je die foto zo bjizonder vindt, in plaats van hele ritsen foto's neer te pleuren.quote:
deze toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:29 schreef newsman het volgende:
Nou nog een mooie hulde foto van Rukkert euhhhhhhhhh Rikkert.
Ik was toen nog zo verbaasd dat het beeld niet weggingquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat je ook niet vaak op de streams ziet, de DBK
[afbeelding]
Jaaaaa mooi!quote:
Oeh mooie van Dido!quote:
Zal wel eens een keer wat proberen, als het lukt laat ik het je wel weten maak ik er wel een zipje van! Zelf gebruik ik www.Flickr.com daar kan je alles archiveren zie mijn onderschrift!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Maar de laatste tijd gebruik ik ook filedump. Die is sneller dan picsplace. De eerste maand heb ik zeker alleen picsplace gebruikt dacht ik
Klopt, je hebt het niet voor het zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee lekker simpel, nogmaals, ik heb het hier niet voor het zeggen maar het zou leuk zijn als je af en toe één foto plaatst, evt met een commentaartje erbij waarom je die foto zo bjizonder vindt, in plaats van hele ritsen foto's neer te pleuren.
OK. Dan heb je op de een of andere manier een bijzonder helder scherm. Want je caps zijn vaak loepzuiver.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik verander niets aan de foto zelf (jij wilt nog wel eens wat meer kleur ofzo erin toveren heb ik gezien). Ik maak ze allen 580 breed. Dat is alles.
Zit al de hele nacht te kijken naar Zemblaquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:37 schreef newsman het volgende:
Ik ga lekker uit de wijnkelder en me nest in, nog ff zembla nacht kijken, spreek jullie morgen![]()
Die is echt COOL!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:39 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Dan heb je op de een of andere manier een bijzonder helder scherm. Want je caps zijn vaak loepzuiver.
Ik bewerk ook lang niet altijd na. Maar soms loont het de moeite wel vind ik, vooral 's nachts in de tuin. Of soms zomaar. Je moet er van houden, maar dit soort heavy, reclame-achtige bewerkingen vind ik soms ook wel leuk:
[afbeelding]
Tanja kan er soms echt wel leuk uitzienquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan.
[afbeelding]
Mee eens. Ik plaats ze ook meestal naturel, en als ze echt te slecht zijn dan haal ik ze even door de autobalans van de photo editor. De foto van daarnet is echt heavy bewerkt en daar ben ik wel een half uurtje mee bezig geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die is echt COOL!Maar als je gaat bewerken is de foto op dat moment achterhaalt of reeds 5x gepost. Bij mij is het juist de sport om zo snel mogelijk de "moment opname" te posten
Mooooi!quote:
De nacht van zembla.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:40 schreef BBscanner het volgende:
Zit al de hele nacht te kijken naar Zemblais de moeite waard!
Er is ook niet veel gebeurtquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef APK het volgende:
Wat een kutsubforum is dit toch.
Ga je een avondje uit, is er nauwelijks iets terug te vinden over de gebeurtenissen.
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef APK het volgende:
Wat een kutsubforum is dit toch.
Ga je een avondje uit, is er nauwelijks iets terug te vinden over de gebeurtenissen.
Vooral de 'bouwfraude' en de 'Hells Angels' waren goed! Had het meest al wel gezien maar toch weer leuk om terug te zien.quote:
Prachtige foto! Loepscherp (en dat is vrij lastig vanaf de streams) maar ook heel karakteristiek!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Rica het volgende:
"Mooi" kun je op verschillende manieren opvatten. Deze is op zijn eigen manier ook mooi vind ik. Verder weet ik er niks over te vertellen Gert, meestal zet (zette als de streams zo laag blijven) het captureprog aan en klik (probeer) op het moment als er leuke beelden zijn.
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingid is een uur geleden nog in de tuin gaan zitten, en heeft toen tranen met tuiten gehuild.
Ik ben benieuwd naar de Aldi-uitzendingquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef BBscanner het volgende:
Vooral de 'bouwfraude' en de 'Hells Angels' waren goed! Had het meest al wel gezien maar toch weer leuk om terug te zien.![]()
Merci.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Er is ook niet veel gebeurt
Kut feestzonder die kut Tanja d
eed niet mee!
Toen ging die kut van een Menno jankenen daarna kotsen
![]()
Roddel van Dido en Nathalie werdt afgeluisterd door Roel
iedereen naar bed![]()
Ingrid wakker janken![]()
Klaar!![]()
Nou, spannend hoorquote:
Zeer karakteriserend Rob ten voeten uit!quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Rica het volgende:
"Mooi" kun je op verschillende manieren opvatten. Deze is op zijn eigen manier ook mooi vind ik. Verder weet ik er niks over te vertellen Gert, meestal zet (zette als de streams zo laag blijven) het captureprog aan en klik (probeer) op het moment als er leuke beelden zijn.
[afbeelding]
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef Gert het volgende:
Leuke avond gehad?
Ja, dat heb ik allemaal gezien, ik ben alleen in slaap gevallenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, spannend hoor![]()
Het hysterische gedoe van Chantal, Natte lie en Dido daarentegen![]()
Lieske was een lieverdje, Dido ook wel met kotsende menno![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Waarom denkt iedereen GVD dat ik Ratelband ben?
Ik wil ook aandacht.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Waarom denkt iedereen GVD dat ik Ratelband ben?
Ik wil ook aandacht.
Ingrid - ik wil een speen voor mijn verjaardag - was niet echt iets wat je had willen zien hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik allemaal gezien, ik ben alleen in slaap gevallen.
Ik werd net pas wakker met de punt van mijn laptop in mijn hoofd.
Jawel, de enige reden dat ik BB kijk is omdat ik gek ben op leedvermaak. Daar valt een jankende Ingrid zéker onderquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ingrid - ik wil een speen voor mijn verjaardag - was niet echt iets wat je had willen zien hoor![]()
Ben daar ook niet zo blij meequote:Op zondag 23 oktober 2005 04:04 schreef APK het volgende:
En die kutweblog vult ook nog mijn halve scherm.
Ik had er al eerder een opmerking over gemaakt, maar niemand haakte erop in. Lijkt wel of niemand het erg vond. Gelukkig ben ik niet de enige die zich er rot aan ergertquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:04 schreef APK het volgende:
En die kutweblog vult ook nog mijn halve scherm.
Ik zou er bijna enthousiast over worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |