ja hoor wakker wakker wakkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef newsman het volgende:
hallo wakker worden allemaal zijn we er nog ?
Als het aantal posten tegen de 300 loopt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef lovebear het volgende:
sorry weet nooit waneer precies te enteren
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Maar een kniesoor die daarop letquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Titel niet helemaal juist. Het huilen is al lang en breed achter de rug
liever niet dan op deze manier dusquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Heb jij een beter idee? Dit gebeuren met post van het thuisfront' gebeurde toch ook al in de vorige edities van BB?
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulancequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zie op stream twee de hele tijd al de gang, laat liever de tuin zien, dan kan ik nog wat brommers horen langs komen. Dank u
Maar wel beter dan " (BBSC 560) Iedereen slaapt en er is geen tering te beleven"quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Titel niet helemaal juist. Het huilen is al lang en breed achter de rug
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar een kniesoor die daarop let![]()
Ja, de tuin dan hebben we ook nog kans om de muis te spotten!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zie op stream twee de hele tijd al de gang, laat liever de tuin zien, dan kan ik nog wat brommers horen langs komen. Dank u
beetje leven in de tent is nooit weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulanceHeel spannend.
Nee joh, er gebeurt nooit wat in Aalsmeer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulanceHeel spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |