ja hoor wakker wakker wakkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef newsman het volgende:
hallo wakker worden allemaal zijn we er nog ?
Als het aantal posten tegen de 300 loopt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:12 schreef lovebear het volgende:
sorry weet nooit waneer precies te enteren
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Maar een kniesoor die daarop letquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Titel niet helemaal juist. Het huilen is al lang en breed achter de rug
liever niet dan op deze manier dusquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Heb jij een beter idee? Dit gebeuren met post van het thuisfront' gebeurde toch ook al in de vorige edities van BB?
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulancequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zie op stream twee de hele tijd al de gang, laat liever de tuin zien, dan kan ik nog wat brommers horen langs komen. Dank u
Maar wel beter dan " (BBSC 560) Iedereen slaapt en er is geen tering te beleven"quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Titel niet helemaal juist. Het huilen is al lang en breed achter de rug
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar een kniesoor die daarop let![]()
Ja, de tuin dan hebben we ook nog kans om de muis te spotten!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zie op stream twee de hele tijd al de gang, laat liever de tuin zien, dan kan ik nog wat brommers horen langs komen. Dank u
beetje leven in de tent is nooit weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulanceHeel spannend.
Nee joh, er gebeurt nooit wat in Aalsmeer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, goed idee! Hoor je ook wel eens een ambulanceHeel spannend.
Eigenlijk vind ik die ook wel redelijk okequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar wel beter dan " (BBSC 560) Iedereen slaapt en er is geen tering te beleven"
Om emoties aan te wakkeren zijn er meerdere mogelijkheden, ik heb al eerder gezegd, confronteer bewoners met hun uitspraken. Dus als iemand zegt, ik ben altijd eerlijk en ik roddel nooit, laat dan een compilatie zien tijdens de live uitzendign waarin het tegendeel wordt aangetoond. Een meer discretere weg is om een bewoner waarover veel geroddeld wordt in de DBK te confronteren met uitspraken van de bewoners.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb jij een beter idee? Dit gebeuren met post van het thuisfront' gebeurde toch ook al in de vorige edities van BB?
wel een lief muisjequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja, de tuin dan hebben we ook nog kans om de muis te spotten!
Ben benieuwd of de regie mee leest en zo op de tuin overschakelt![]()
Ja, leeft ie nog? Ik heb hem al een tijdje niet meer gespotquote:
Ik ga er nu heerlijk van genieten en dan lekker slapenquote:
Er gebeurt noot wat in Aalsmeer?? ik werk op de bloemenveiling, maar wat daar gebeurt, man, daar heb je genoeg ingredienten om 10 BB's mee te vullenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee joh, er gebeurt nooit wat in Aalsmeer.
Maar er verandert niksquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens denk dan kut want dan resetten ze
Geniet ervanquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga er nu heerlijk van genieten en dan lekker slapen![]()
![]()
Ooooh, die is wel héél erg mooi!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
Misschien wel een goed moment om je mooiste BB-plaatjes te posten tot nu toe.
Ik zal bescheiden beginnen:
Ik woon er vlakbij en ken ook mensen die op de veiling werken... er gebeurt nooit watquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er gebeurt noot wat in Aalsmeer?? ik werk op de bloemenveiling, maar wat daar gebeurt, man, daar heb je genoeg ingredienten om 10 BB's mee te vullen
Goede ideeen Zou je ze naar Hummie willen mailen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Om emoties aan te wakkeren zijn er meerdere mogelijkheden, ik heb al eerder gezegd, confronteer bewoners met hun uitspraken. Dus als iemand zegt, ik ben altijd eerlijk en ik roddel nooit, laat dan een compilatie zien tijdens de live uitzendign waarin het tegendeel wordt aangetoond. Een meer discretere weg is om een bewoner waarover veel geroddeld wordt in de DBK te confronteren met uitspraken van de bewoners.
Een ander, geef een bewoner de opdracht om een andere bewoner zo zwart mogelijk te maken, en dan het liefst een bewoner die voor zijn/haar gevoel onaantastbaar is.
Dat levert uiteindelijk keiharde confrontaties op in het huis, en dat is toch wat we allemaal willen?
Je kan ook dmv opdrachten diverse bewoners tegen elkaar uitspelen, heel simpel.
Wat ze nu doen vind ik een beetje jammer.
Ik heb er zelf geen enkele gesavedquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Trustenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
Mooie foto, maar is deze foto niet een klein beetje bewerkt? Maakt mij niet uit, het is en blijft een mooie fotoquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
En genieten ga ik zeker(alleen jammer dat het medicinale wiet is)
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
En genieten ga ik zeker(alleen jammer dat het medicinale wiet is)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |