slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, nog veel plezier en tot later![]()
![]()
Gert, doe er wat ijs bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben bijna door m'n drank heen!!!
Heb nog wel een mooie bourgogne, maar om die nou half lam open te trekken...
Nee, dat wordt dus dadelijk de sterke drankenkast. Denk dat ik maar voor een ouzo ga met veel ijs.![]()
Of misschien ook wel naar bed, net als de rest van dat zooitje.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Mee eens, dat is toch waarvoor je kijkt naar BB! Als iedereen daar emotieloos in dat huis zit is er niks meer aan!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
Dat zijn toch voor mij de mooiste momenten van het hele BB gebeuren.
Die spaarzame momenten waarop iemand gewoon stiekem een beetje breekt en emoties laat lopen.
Ik vind zoiets best ontroerend. Ik vergeet dan meteen dat het eigenlijk nergens over gaat dat verdriet, en dat het iemand is die ik verder wel zou kunnen schieten.
Het zijn gewoon mooie ontroerende plaatjes, niets meer, niets minder.
Een hele dikke welterustenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Als je leeftijd, hobby's,werk etc. invult, hebben mensen meteen al zo'n beeld van je. Is leuker als je ze gewoon beoordelen op wat je post.quote:
slaap lekker cuallquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Zo is het beterquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef Dynabite het volgende:
Binnenkort zien we Tanja jankend in de tuin met 10 postzakken geboorte-felicitaties.![]()
Sweet dreams !quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Maakt ook niet uit hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je leeftijd, hobby's,werk etc. invult, hebben mensen meteen al zo'n beeld van je. Is leuker als je ze gewoon beoordelen op wat je post.
* BONG4002 houd nog wel een dikke 2uur de wachtquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
iedereen slaapt dan ga ik ook slapen
Jullie? Was het maar waar, dit soort dingen gebeuren altijd als m'n ventje in het buitenland zit natuurlijk. Zit er mooi alleen mee nuquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig dat er een arts is geweest en ook nog is 1 die niet loopt te zeuren maar het echt goed meent!
Hoop dat jullie wat rustiger kunnen slapen en dat alles snel goed komt!![]()
(wat is RS ?)![]()
nou ja leeftijd boeit niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je leeftijd, hobby's,werk etc. invult, hebben mensen meteen al zo'n beeld van je. Is leuker als je ze gewoon beoordelen op wat je post.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Ze verwachten 10 postzakken (Hummie en consorten) maar ik denk dat het beperkt blijft tot 10 kaarten, meer niet. 8 van de familie, de rest van verdwaalde fansquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef Dynabite het volgende:
Binnenkort zien we Tanja jankend in de tuin met 10 postzakken geboorte-felicitaties.![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Ik denk echt dat je je daarin vergist.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze verwachten 10 postzakken (Hummie en consorten) maar ik denk dat het beperkt blijft tot 10 kaarten, meer niet. 8 van de familie, de rest van verdwaalde fans![]()
Als je Engels goed is: http://www.emedicine.com/ped/topic2706.htmquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Wilde zelf ook nog even gaan googlen wat het precies inhoudt![]()
![]()
Met "jullie" doelde ik op jou en je dochterquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jullie? Was het maar waar, dit soort dingen gebeuren altijd als m'n ventje in het buitenland zit natuurlijk. Zit er mooi alleen mee nu![]()
Arts was idd helemaal top, kan niet anders zeggen![]()
RS virus (zoals ik het net begrepen heb dan tenminste) openbaart zich bij volwassenen en oudere kinderen gewoon als een soort van verkoudheid, bij kleine kinderen kan het gevaarlijker zijn vanwege slijm in de longetjes, luchtwegen en neus. Vergeef me als ik het niet helemaal ok heb begrepen, maar dat was zo'n beetje de essentie van het verhaal. Wilde zelf ook nog even gaan googlen wat het precies inhoudt![]()
![]()
Ja..quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
Dat zijn toch voor mij de mooiste momenten van het hele BB gebeuren.
Die spaarzame momenten waarop iemand gewoon stiekem een beetje breekt en emoties laat lopen.
Ik vind zoiets best ontroerend. Ik vergeet dan meteen dat het eigenlijk nergens over gaat dat verdriet, en dat het iemand is die ik verder wel zou kunnen schieten.
Het zijn gewoon mooie ontroerende plaatjes, niets meer, niets minder.
Dank jequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je Engels goed is: http://www.emedicine.com/ped/topic2706.htm
Ik weet het wel zeker, maar het is wel leuk om daarover te fantaserenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je je daarin vergist.
Nee hoor, hij zag Chantalquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef newsman het volgende:
Wat nou Kribbet, ziet jou blauwe muis Tanja?
http://www.umcutrecht.nl/afdeling/overzicht/overzicht.asp?dep=127&mmid=819&oid=1503 voor de simpelere tekstquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:03 schreef Isabeau het volgende:
Als je Engels goed is: http://www.emedicine.com/ped/topic2706.htm
nee maar om dat nou op deze manier aan te wakkeren is juist niet leukquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
Mee eens, dat is toch waarvoor je kijkt naar BB! Als iedereen daar emotieloos in dat huis zit is er niks meer aan!
Okido.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:07 schreef lovebear het volgende:
heb er al 1 klaar staan
Arm muissiequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zag Chantal(Tanja zien we gelukkig nog maar heel weinig
)
Ik zal morgen een nieuwe plaatsenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt tijd voor een nieuwe sig, Kribbet![]()
Beurt!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent aan de beurt om zo te openen, Gert![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal eerst even moeten nadenken maar dat lukt altijd het beste als ik net een Roeltje heb gerookt...
Heb jij een beter idee? Dit gebeuren met post van het thuisfront' gebeurde toch ook al in de vorige edities van BB?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
[..]
nee maar om dat nou op deze manier aan te wakkeren is juist niet leuk
ik heb echt een hekel aan dat gedoe met berichtjes van thuis
Ik zie 'm alleen nog niet. Druk maar op enter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |