iets van ma ik mis je of ik hou van jouwquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:42 schreef newsman het volgende:
Snif snif ik heb zon spijt dat ik in BB zit:Ingrid
Nééhquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hoort in je mandje te liggen, knul![]()
geloof het wel maar ze was even van de kaart.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:43 schreef cevece het volgende:
Staan daar geen sancties op, tegen de "buitenwereld" praten ??
Dankzij Ingrid volgende week wéér rantsoen
Ja best typisch idd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja het zijn meestal die mensen waar je echt wat mee heb om wie je geeft je voelt dan erg mee lachen huilen geeuwen t steekt aan
Wat ben je strengquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij dan eens als de sodemieter je bed in
![]()
Volgens mij niet. Dit moest er even uit. Typisch zo'n huilbui die bevrijdend werkt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
Is Ingrid geknakt?
nog nooit zn test gedaan leuk johquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja best typisch idd.
Heb het trouwens ook wel eens experimenteel getest. In een gesprek met mensen, ja of nee gaan zitten schudden, aan je neus wrijven etc. Gaan ze (en dan vooral de mensen waar je een betere band mee hebt) dus werkelijk mee zitten doen. Komisch om te zien.
Krijg je dan meer bacteriën in je blaas of virussen/bacteriën in je longen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef robster16 het volgende:
die krijgen nog eens allemaal een blaas of longontsteking van de hele tijd zowat nakend rondrennen in die vrieskou! LOL
Het testosterongehalte is hóógquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
godver heb net die film greens street hooligans gezien en ben niet van plan me in te laten palmen door een huilende blonde duimende del!
Dat doen m'n ouders al, ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij dan eens als de sodemieter je bed in
![]()
dat kun je wel zeggen :-) deed me denken aan vroegere tijden en ik zat zo aan mijn testosteronmax hahahahaquote:
Hé Bong is vier!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:48 schreef weyden het volgende:
[..]
Jij bent nog jonger...gauw je wieg in
Weet je gelijk wie er een goede bad met je heeft / wilt hebben!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
nog nooit zn test gedaan leuk joh![]()
lijkt me echt lachen
Zie mijn profielquote:
dan heeft lieske met iedereen een goede band want die laat iedereen gapen tegen wie ze ook praatquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:50 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie er een goede bad met je heeft / wilt hebben!
Gewoon ff checken *gaap*
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ben ik weer. Stuk rustiger nu. Kleine is ook uitgeput in slaap gevallen...
Hebben het ergste weggezogen en heeft een pufje met ventolin gehad.
Arts was flink boos trouwens dat ze, gezien haar achtergrond eerder op de avond niets met de melding wilden doen. Maandag wordt ze overigens nog op RS-virus getest.
idd gaat proberenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:50 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie er een goede bad met je heeft / wilt hebben!
Gewoon ff checken *gaap*
En ji bent helemaal leeftijdsloosquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hé Bong is vier!
Knap dat je hier post
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan heeft lieske met iedereen een goede band want die laat iedereen gapen tegen wie ze ook praat
Je klinkt erg wijs en bijdehand, maar gezien de topics waar je post ben je zo'n leuk jong nerdje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zie mijn profiel
Waarom zou ik niet 14 zijn?
Als je denkt dat 14-jarigen niet zolang opblijven heb je 't mis btw![]()
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:48 schreef weyden het volgende:
[..]
Jij bent nog jonger...gauw je wieg in
Ja maar Lieske lukt dat zonder zelf ook maar een seconde te geeuwen. Daar zit nu net het verschilquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan heeft lieske met iedereen een goede band want die laat iedereen gapen tegen wie ze ook praat
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je klinkt erg wijs en bijdehand, maar gezien de topics waar je post ben je zo'n leuk jong nerdje.
Ik ben bijna door m'n drank heen!!!quote:
Kijk, jij hebt het doorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef cuall het volgende:
[..]
hij luistert toch niet, op die leeftijd bepalen ze dat zelf, maar vond het leuk om ff te doen
![]()
checkt sta ook leeftijdloosquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja goed hè.
Jullie hoeven niet alles te weten![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
luister jij ook al aan de deur? soort Roel-typje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |