laat dr danmaar jankenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien gaat ze straks ook nog kotsen
Had niks anders van tanja verwachtquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[
![]()
Ingrid deed erg haar best om Tanja tot een gesprek te krijgen, maar werd door Tanja behoorlijk afgekat
mja, voor sommige mensen daar kan ik gewoon geen sympathie/medelijden opbrengen, Menno & Ingrid zijn er 2 vanquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:33 schreef BBscanner het volgende:
Nee dit zijn geen krokodillen tranen, imo Heb wel een idee dat dit oprecht is. Zij is jarig zonder familie. Rob zat te janken omdat hij genomineerd was en aandacht wilde trekken van de anderen.
Als het echt is krijg ik ook altijd een brok in mijn keelquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
kan er niet tegen als mensen huilen![]()
Wel grappig idd dat ze tegen die kaartjes zit te praten! Vindt het wel menselijk en normaal als je in zo'n positie zit en dan jarig bent.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:34 schreef Isabeau het volgende:
...eh, ik vind Ingrid wel leuk. Echt. Geen grapje.
raar is dat he als je ziet huilen doet huilenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het echt is krijg ik ook altijd een brok in mijn keel![]()
Dat is fijn Snaptnixquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ben ik weer. Stuk rustiger nu. Kleine is ook uitgeput in slaap gevallen...
Hebben het ergste weggezogen en heeft een pufje met ventolin gehad.
Arts was flink boos trouwens dat ze, gezien haar achtergrond eerder op de avond niets met de melding wilden doen. Maandag wordt ze overigens nog op RS-virus getest.
ze heeft een beetje heimwee naar huis.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:34 schreef versabommie het volgende:
wat zit ze daar toch haar best te doen om traantjes te krijgen die blonde manipulerende stinktemeyer!
Gelukkig!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ben ik weer. Stuk rustiger nu. Kleine is ook uitgeput in slaap gevallen...
Arts was flink boos trouwens dat ze, gezien haar achtergrond eerder op de avond niets met de melding wilden doen. Maandag wordt ze overigens nog op RS-virus getest.
Blij dat het alweer wat rustiger is !quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
top met zn artsquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Nou echt goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. Ik hoop dat ze nu lekker kan slapen (en jij ook)quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
gelukkig alles weer wel!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Verjaardagspost. Maar ze doet wel een beetje gek, want ze lult ertegen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
uhm.. wat zit ingrid te janken? En wat heeft ze in d'r handen, foto ofzo?
Ze IS vreemd met met d'r duimquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verjaardagspost. Maar ze doet wel een beetje gek, want ze lult ertegen.
verjaardagkaarten van familie en kennissenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
uhm.. wat zit ingrid te janken? En wat heeft ze in d'r handen, foto ofzo?
Ik heb dat ook als mensen die ik sympathiek vind moeten geeuwen dat ik dan mee ga doen en als ik ze stom vind voel ik die neiging nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
raar is dat he als je ziet huilen doet huilen
niet nodig ik hoor luid en duidelijk janken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:40 schreef cevece het volgende:
** BIEP BIEP INGRID MOET HAAR ZENDER CHECKEN **
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verjaardagspost. Maar ze doet wel een beetje gek, want ze lult ertegen.
Owwww.....ik dacht dat haar jas over d'r zender aan het schuren was, maar het is huilenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet nodig ik hoor luid en duidelijk janken.
ja het zijn meestal die mensen waar je echt wat mee heb om wie je geeft je voelt dan erg mee lachen huilen geeuwen t steekt aanquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb dat ook als mensen die ik sympathiek vind moeten geeuwen dat ik dan mee ga doen en als ik ze stom vind voel ik die neiging niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |